Quite Emotional

ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη κλίση μαθηματική

μα του πατέρα μου η επιμονή

μου μαθε τέχνη χρήσιμη και διαχρονική

η μέθοδός μου να ναι απλή

όπως και η μέθοδος των τριών η απλή

άκου με , αν θες να μάθεις και συ

χωρίζεις τους όρους χιαστί

αποδεικνύοντας στο πι και φι

το σκοτεινό άγνωστο Χ

μα

έλα που ρχεται δύσκολη πράξη ίσως τραγική

κι ο δεύτερος όρος σου βγάζει την ψυχή

……………………………………

μονάχη τώρα σβήνω γράφω στο χαρτί

και σα λαβωμένο σπουργίτι επιστρέφω στη σιωπή

αγάπημου τα σώματα μιλούν

χτισμένο με παράθυρα το δέρμα τους

στοιβάζει εσωτερικά το βάλσαμο

ταχτοποιεί το ανέκφραστο

αγάπημου τα σώματα πονούν

κυκλοφορούν σα χαρτονομίσματα

πίνουν τη μαύρη νύχτα

κλέβουν τσιγάρο απ το διπλανό

με κλειστές ομπρέλλες στη βροχή πορεύονται

)

ανοίγουν άδειες παρενθέσεις

αναζητούν κοινότοπα επίθετα

υπονοούν πολύχρωμα αποσιωπητικά

……………….…………

μια λέξη!

μια λέξη,

κουδουνίζει στο κεφάλι μου,

μπερδεύεται στα χέρια μου,

στα πόδια μου,

την … πάτησα!

4 responses to “Quite Emotional

  • yannidakis

    αυτο τωρα ηταν:
    μαθητικο;
    μαθηματικο;
    ερωτικο;
    αλλα με σιγουρια μπορω να πω πως εχουμε πολλες λεξεις που τελειωνουν σε ‘η’ και τονιζονται στη λήγουσα :[
    yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • Αίολος

    Nα και ποιήτρια η Αννούλα μας. Οι στίχοι παντοδύναμοι. Πολύ θα τους γούσταρα σε ένα Υo ραπερόνικο low bap άσμα.
    Eσύ δεν είχες κλίση, εγώ είχα μονίμως … κλήση από τα Μαθηματικά. Που ήταν και ο λόγος, που έμεινα έξω από τη Γυμναστική Ακαδημία. Δε βαριέσαι. Ουδέν κακόν, αμιγές καλού…
    Τα χαιρετίσματά μου και σταυρωτούς ασπασμούς.

    Μου αρέσει!

  • mplaougrinias

    Ε και?
    Άσε με μωρε με τα ξενέρωτα τα μαθηματικά όπως στο ποδόσφαιρο που βλέπεις ένα ματς μαπα κι έχεις τους Καρπετόπουλους να σου λένε για 4-4-1-1 και 5-2-1-2 και…αντε μη πω…αμα δεν βλέπεις μαγεία στο χορτάρι άμα δε βλέπεις ποίηση τι να τα κάνεις τα συστήματα..γιαχνί?
    Εγω θα έλεγα ότι όλο αυτό το υπέροχο που έγραψες ταιριάζει για King Crimson η Μarillion.
    Φιλιά
    Λε Στουρναρ Ντε Νουβελ Σμυρνή….

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Quite Impossible για σχολιασμό
    Κάτι τέτοια κείμενα η τα αγκαλιάζεις η τα προσπερνάς……εγώ απλά έκανα σταση

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac