δευτέρα;

νιώθω κάπως κουρασμένη από όλες αυτές τις λέξεις που  δεν αραδιάζω …

σήμερα είναι μια μέρα που δεν θέλω τίποτα…

θα μπορούσε να ήταν ευχάριστη, μια μέρα απόλυτης σαχλαμάρας, χωρίς σκέψεις, σχέδια, προθεσμίες, ωράρια, επιλογές…

θα μπορούσε να ονομαστεί η “μέρα της μαρμίτας”, και το μόνο που θα έπρεπε να με απασχολεί θα ήταν τι ωραίο φαγητό θα φάω το μεσημέρι!

τα πράγματα είναι ζόρικα στην αρχή!

σε κάθε αρχή, όλα τα πράγματα!

ενίοτε και στο τέλος.!

ενδιαμέσως, συμβαίνει επίσης να προκύψουν κάποια απρόβλεπτα ζόρια που κάνουν τα πάντα ακόμα πιο ανεξιχνίαστα και κουραστικά…

λέξεις δίχως νόημα, κουβέντες χωρίς σκοπό, βαρετές φλυαρίες για το τίποτα σε μια μέρα βαμμένη με το χρώμα της ανίας…

θα μπορούσα να τσακωθώ με κάποιον, ίσα για να νιώσω την έξαψη του καβγά 

άλλου είδους έξαψη σήμερα δεν προβλέπεται να βρέξει ο γκρίζος ουρανός μου…

ή θα μπορούσα να πέσω αντίθετα απ την αγαπημένη μου υπτία στάση…

μπρούμυτα μωρόμου!

η Κλυταιμνήστρα, η Άννα Καρένινα, η Μαντάμ Μποβαρύ πέθαναν ντροπιασμένες εξαιτίας των ερωτικών επιλογών τους…

τις βλέπω να πέφτουν μπρούμυτα  και φτύνουν ένοχες καληνύχτες αδικίας και ατίμωσης κι ας είναι ακόμα πρωί!

είμαι σίγουρη πως και οι τρεις σκοτώθηκαν μια Δευτέρα χωρίς να έχουν προηγουμένως συνομιλήσει με …κάποιον εσωτεριστή! 

 

 

 

 

 

 

οι ώρες περνούν σε fast forward…

έχω χρόνο!

ζωή σε pause mode…

6 responses to “δευτέρα;

  • yannidakis

    θα μπορουσα να την ονομασω ‘ωδη στην Δευτέρα’ αλλα μετα δεν ειμαι σιγουρος αν γραφεται με ‘ο’ ή με ‘ω’ οποτε απλα προσπαθω να ταυτιστω με το κειμενο γιατι ειναι Δευτερα σημερα.
    Τελικα ομως δεν τα καταφερνω γιατι για μενα καθε μερα ειναι Τριτη και οι μερες μου τελειωμο δεν εχουν μιας και ειναι τοσο ομοιες μεταξυ τους :[
    yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • Mίνα

    Οταν διανύεις μια πορεία από το Α στο Β υπάρχουν πολλοί ενδιάμεσοι σταθμοί – αστάθμητοι παράγοντες….
    Μην ανησυχείς συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες!
    Εσύ που έχεις δει τα πραγματικά ζόρια στη ζωή σου δε νομίζω να κολλήσεις σε μια γμμν τσαγκαροδευτέρα! (αλήθεια ξέρει κανεις γιατί την λένε έτσι?)

    Τώρα το πως κόλλησες την «εξάρτηση» από τους εσωτεριστές … εντελώς από το πουθενά αδυνατώ να κατανοήσω…
    Θες το ξανθό μαλλί
    Θες το χαζό μυαλό…
    Θες ο πυρετός που με έχει κάνει κουρούπι… τι να πω?

    Περιμένω μια εξήγηση ως προς τον εσωτεριστή… 😉

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Σε pause αλλα προσοχή ποτε σε replay…καλα εκτός ίσως απο κάποιες εξαιρέσεις..»ας ξαναδούμε τη φάση»
    Δευτέρες Με Λιακάδα..να μια ταινία που μου ήρθε στο μυαλό.
    Πληροφοριακά το φετινό άλμπουμ των Animal Collective ψηφιστηκε σαν ένα απο τα καλύτερα του 2009 απο κάμποσα έντυπα.
    Tell me why i don’t like Mondays….είχαν καιρό να με ενοχλήσουν και ξέρω το λόγο που με ενοχλούν τώρα.
    Κατα τα άλλα πάει η Δευτέρα…φερτε μου τη Τρίτη να τη σκίσω

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Βουρκωμέεεενη Δευτεεεεραααααα
    Η χειροτερη μέεεεερααααα

    Μου αρέσει!

  • μέθοδος ρουλέτας

    Νιώθω ανόητος που δεν το είχα σκέφτεί απο μόνος μου νωρίτερα, όμως.

    Μου αρέσει!

  • ρουλέτα

    Τέλεια ιδέα, αλλά θα δουλέψει αυτό με το πέρασμα του χρόνου;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac