μυστικό

ο Πάμπλο είπε πως αργοπεθαίνει όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος προτιμά το μαύρο για το άσπρο και τα διαλυτικά σημεία στο “ι ” αντί ενός συνόλου συγκινήσεων που κάνουν να λάμπουν τα μάτια, που μετατρέπουν ένα χασμουρητό σε ένα χαμόγελο, που κάνουν την καρδιά να κτυπά στο λάθος και στα συναισθήματα, γι αυτό θα σου πω ένα μυστικο,δε θα σου ξαναπώ ποτέ «αϊ μωρέ»!

5 responses to “μυστικό

  • Mίνα

    Αν αργοπεθαίνει λεει…
    Καλά το είπε ο Πάμπλο Νερούδα… Αργοπεθαίνει όποιος λεει όχι σε ένα πάθος… Κοίτα τώρα γύρω σου και πες μου πόσους ζωντανούς βλέπεις…
    Εμένα μη με κοιτάς… Είμαι σε μεταβατικό στάδιο…Προς το παρόν είμαι ζόμπι…

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    «Έλα μωρε ποιός Νερούδας και ποιος Μαρούδας…τα’χει πει κι ο σοφός λαος αγαπη δίχως πείσματα δεν έχει νοστιμάδα…μάθε λαική σοφία μαθε μαθε.Σας μαρανανε τα διαλυτικά και τα μπλάνκο και τώρα πουπα Μπλάνκο ούτε ένα γκολ δεν έχει βαλει φέτος..τα χα πει και γω δε κάνει ο Μπλάνκο..αλλα αντι να ποσταρετε εμένα ποσταρετε το Νερούδα το Χιλιανο..που η Χιλη σπρώχνοντας και κλωτσώντας πάει στα Μουντιάλ…ποιητής ήταν ο Πελε που χε δυο ποδαρια καλά και διάλυσε τη μεγαλη Ιταλική άμυνα εκει να δείς διαλυτικό…»

    Νίκος Αλέφαντος για την στήλη της τέχνης του Moodytimes

    Μου αρέσει!

  • Salem's Lot

    «Αργοπεθαίνει όποιος αποφεύγει ένα πάθος»… Πάνσωστος ο Πάμπλο… Πολύ καλές και οι μουσικές επιλογές… Αν και προσωπικά θα προτιμούσα κάτι με περισσότερο πάθος… Η αδυναμία μου…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac