χρόνια φτηνά!

 

 

 

 

 

 

 

ψυχική ισορροπία: 10 με τόνο!
υγεία: 10 με τόνο!
χαρά: 10 με τόνο!
έρωτας: 10 με τόνο!
χρήμα: 10 με τόνο!
φιλία: 10 με τόνο!
παραγωγικότητα κ χρησιμότητα στην κοινωνία: 10 με τόνο!
αγάπη κ οικογένεια: 10 με τόνο!
πραγματοποίηση  στόχων: 10 με τόνο!

 χθες λέγαν για καλή φώτιση;;;

μα τι τη θέλετε;;;
αφήστε δε που έχει περισσότερη σημασία το να φαίνεσαι άριστος από το να είσαι…
αφήστε τη για μένα λοιπόν τη φώτιση που τώρα τελευταία καίγομαι, σκοντάφτω και τυφλώνομαι…κι αύριο ξαναγυρνάω στα θρανία!
και όχι δεν είναι επ- αιτιακό το ποστ!
σιγά μη σας φωτίσει η αφεντιά μου, ούτε πήδηξα καν  να πιάσω το σταυρό αν και σκόνταψα πλάι στο συντριβανάκι , ας όψεται η σπασμένη πλάκα που μάγκωσε το τακούνι μου, όπου αποφάσισαν λέει φέτος να ρίξουν το σταυρό για να φωτίσουν τα νερά στη γειτονιά μου, δεν ξέρω για τη δική σας…
παν τα φώτα , πάει και τ’ Αη -Γιαννιού αναγνώστες μου…
θα χετε  εμπεδώσει φαντάζομαι την άποψή μου για τα γιορτινά σημαδάκια που βάζουμε στη γραμμή του χρόνου…
τα σημαδάκια λοιπόν αυτά, είπαν,τα βάζουμε στον χρόνο για να βρίσκουμε σταθερές στη ζωή μας!
αλλά  αντί να βοηθούν απλώς στην οργάνωση του χρόνου, τα σημαδάκια αυτά του αλλάζουν τα φώτα!
τον καθιστούν διαρκώς κρίσιμο!
κι έτσι  η κρισιμότητα φεύγει από τη μεγάλη εικόνα και εστιάζεται στη μικρή!την καθημερινή!
και κρίσιμη παύει πλέον να είναι συνολικά η ζωή σου, οι επιλογές σου, η πορεία της…
και κρίσιμες γίνονται οι ανελαστικές υποχρεώσεις της κάθε μέρας:
τι ώρα είναι, πότε πρέπει να κάνεις αυτό, μέχρι πότε να πληρώσεις το άλλο κλπ…
και η κατάσταση γίνεται λέει όλο και πιο κρίσιμη…
και μπορεί και να μην προλάβω …
να ζήσω ή να κοιμηθώ…
να ζήσω ή να κοιμηθώ;
κρίσιμος κι ο  θάνατος;
μα … ο ύπνος!ααα ο ύπνος κοροϊδεύει το θάνατο!
μα θα μου πεις ο θάνατος δεν είναι ο αιώνιος ύπνος, αλλά η αμετάκλητη άρνηση κάθε δυνατότητας ύπνου…
να κοιμάσαι και να βλέπεις όνειρα μόνο εν ζωή έχεις την ευκαιρία.
θεωρείται έτσι χαμένος ένας τόσο απολαυστικός χρόνος,
ένας χρόνος στον οποίον δεν αγχώνεσαι,
δεν τα παίρνεις με το ένα και το άλλο,
βιώνεις παράλληλες πραγματικότητες,
και γίνεσαι  σεναριογράφος, σκηνοθέτης, μοντέρ και διευθυντής φωτογραφίας…
βέβαια τα περισσότερα όνειρα τα ξεχνάς!
τα ξεχνάς;
και αφού τα ξεχνάς θεωρούνται χαμένα, θεωρούνται μη γενόμενα;
θεωρούνται;
μπααα…λες και ξέρουμε ή έχουμε τρόπο να καταγράψουμε πόσο διαφορετικούς μας κάνει την επόμενη μέρα ένα όνειρο που προλάβαμε ή δεν προλάβαμε να δούμε;;;
τώρα ας πούμε αναγνώστη μου θεωρείς ότι το κείμενο που διαβάζεις, το διαβάζεις στην πραγματικότητα!
σωστα;
μα έτσι ακριβώς δε γίνεται κι όταν βλέπεις ένα όνειρο;
πώς δηλαδη;
δε θεωρείς ότι στην πραγματικότητα συμβαίνει ό,τι σου συμβαίνει;
σα να τα μπέρδεψες ε;το χάος του μυαλού σου φταίει!
όχι, και να γιατί:
αφού ο κόσμος γίνεται αντιληπτός μέσω του εγκεφάλου μας, είναι σαφές ότι δεν υπαρχει χάος στον εγκέφαλό μου:
υπάρχει η πραγματικότητα που αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλός μου/σου όσο είσαι ξύπνιος
και η πραγματικότητα που σου προβάλλει ο εγκέφαλός σου όσο κοιμάσαι και ονειρεύεσαι,
μια πραγματικότητα που έχει φιλτράρει και διασκευάσει την άλλη!
οπότε;
οπότε μετά από 7 μέρες του  2010  εύχομαι να αξιοποιήσουμε το χρόνο μας και να ζήσουμε τη ζωή μας κοιμώμενοι όσο περισσότερο γίνεται!
4 responses to “χρόνια φτηνά!

  • yannidakis

    καλος ο προβληματισμος, αλλα δε τον τρωω.
    θελω να πω.. ειμαι σιογουρος οτι ολο και καποιον βρηκες να του ευχηθεις σημερα. Ειτε επειδη τον συναντησες στο δρομο ή τον πηρες τηλ. μιλησατε στο messenger. Και ειμαι σιγουρος οτι παρα τα.. τυπικα, καποιες απο τις ευχες σου θα ηταν ειλικρινεις και τι σημαινει αυτο;
    Μα πως πιστευεις κι εσυ εστω και λιγο σε αυτες τις χρονικες «σταμπες» του χρονου!
    και δεν ειναι κακο αυτο :[
    yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • Mίνα

    …. έχεις γίνει πολυλογού ή είναι η ιδέα μου??? :-p
    Δεν έχω μυαλό να σχολιάσω… αλλά για κακιούλες είμαι πρώτη! :))

    Μου αρέσει!

  • tommy

    παλι ονειρο βλεπω οτι ειμαι εδω κ σου γραφω
    ευτυχως δεν ειναι εφιαλτης
    δε θελω ρε εγω 10 με τονο
    θελω να ειμαι κατω απο την βαση
    και τον τονο τον θελω στη σαλατα μου

    τα σημαδακια και τις σταμπες δεν τις βλεπω
    μια και ειναι μυωψ…

    μου εκανες το διεςτραμενο μου μυαλο
    τονοσαλατα…
    αι στο καλο πιαααααααααα!!!

    τι ωρα να ξυπνησω;;;

    Μου αρέσει!

  • moodytimes

    Οπερ σημαίνει τώρα που κοιμάμαι καλύτερα άρχισα να ξαναζώ
    όσο για τα όνειρα είμαι σκέτο Hollywood αν και τελευταία το’χω ρίξει προς ευρωπαικό σινεμά…..
    Τι να πω..πάω για ύπνο
    όνειρα γλυκά…εννοείται!
    Σβύστε τα φώτα να κοιμηθούμε μωρεεεε

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac