ο (άλλος) κόσμος…

όχι δεν έχω λογαριασμό στο facebook!
ούτε σκοπεύω ν’ ανοίξω!
δεν το θέλω το μπουκέτο λουλούδια
(εικονικό, εννοείται)
από κάποιον που θα με ξαναθυμηθεί
γιατί μετά θα πρέπει να απαντήσω στελνοντας λουλούδια
(εικονικά, πάντα)
θα το κάνω με το ζόρι , μη με πει και αγενή…
άσε που θα πρέπει να ρωτήσω μετά «τι κάνεις στη ζωή σου;»
και άσε που θα πρέπει να εκδηλώσω μετά όλο τον τρελλό ενθουσιασμό μου,
(που δεν έχω)
μπροστά στην προσωπική επιτυχία του αλλουνού…..
και δεν κεφάρω το ξαναντάμωμα παλιών γνωστών!
μου είναι αδιάφορο έως ενοχλητικό!
να κάθομαι τώρα εγώ να εξηγώ:
πού έχω χαθεί
πώς έφτασα εκεί που έφτασα
ποια είμαι σήμερα
για …ποιο λόγο;
για να ικανοποιήσω περιέργειες;
εγώ δεν έχω περιέρεγεια να μάθω τι απέγιναν οι …παλιοί γνωστοί!
ακούγομαι ψυχρή;
ενώ το facebook είναι ότι πιο …θερμό ε;
κι όμως οι περισσότεροι γνωστοί και λοιπά έχουν εγγραφεί …βλέπω
μου στέλνουν προσκλήσεις συνέχεια!
αϊσιχτιρρρ!
δε θέλω να ανακαλύψω ότι έχω καμμιά ξαδέρφη στη Νέα Ζηλανδία…
δε θέλω να μιλάω και να ανταλάσσω συνταγές…
ναι οκ τζάμπα είναι, αλλά:
εγώ κεφάρω να πληρώνω…
δεν κεφάρω που το όλο κολπάκι είναι τζάμπα!
δεν ενθουσιάζομαι!
και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω αυτού του είδους τους ενθουσιασμούς!
αντί να βγαίνουμε με :
φίλους που θέλουν να μας συναντήσουν,
με ανθρώπους που μπορούμε να καθήσουμε δίπλα τους
να τους αγγίξουμε
να τους μυρίσουμε
(μη μου πείτε ότι εσείς δε μυρίζετε τους φίλους σας)
να καθόμαστε μπροστά στο πισί και να στέλνουμε εικονικά γατάκια, σκυλάκια, βατραχάκια και άλλα χαζοχαρούμενα πραματάκια που λήγουν σε -ακια σε γνωστούς και αγνώστους!
να μην πω μόνο σε αγνώστους!
γιατί στην πραγματικότητα, δε γνωρίζετε τίποτα για την  χ , ψ, ζ!
ούτε καν θυμόσαστε την ύπαρξή της!
τώρα πώς αυτή σας θυμήθηκε και σας έκανε add…δεν ξέρω!
και του αγίου χ, ψ, ζ, να στείλετε πακετάκια με φιογκάκια
στα γενέθλια τουρτίτσες
(εικονικά)
κι άμα την παρατήσει ο γκόμενος,
(ο πραγματικός),
(ενώ σκασίλα σας βέβαια…)
για μια «μην πω τι» που γνώρισε ο μαλάκας σε ένα άλλο εικονικό μπλαμπλάδικο!
κουτί με σοκολατάκια
(εικονικά)
ωραίες σχέσεις ε;;;
κατά τα άλλα το διαδίχτυ μας φέρνει πιο κοντά…
με κείνους που δε θέλουμε!
και μας απομακρύνει από κείνους που θέλουμε, από τους δικούς μας με τους οποίους όλο και σπανιότερα πίνουμε ένα κρασί!
(όχι εικονικό)
βοήθειαααα!
με πνίξαν οι προσκλήσεις!
βούλιαξα στη λάσπη της εικονικής φάρμας…
τι; δεν το ξέρατε;το εικονικό αγρόκτημα;
το οργώνεις λέει , όπως θες και περνάει η ώρα σου!
σκέφτομαι πως κάποτε οι άνθρωποι είχαν όνειρο να φύγουν απ την πόλη και να ζήσουν στο ύπαιθρο…
να η ευκαιρία!
σήμερα μπορούν!
να ονειρεύονται:
πως ζουν σε ένα κτήμα
(εικονικό)
πως μαζεύουν όλα τα ψεύτικα αβγά που έκαναν οι ψεύτικες κότες τους προτού πιάσει ψεύτικη βροχή και …
βραχούν στα ψέμματα!
παίρνουν …πόντους τότε, λέν
κι έτσι παραγωγικά θα περάσει και το 2010…
κι έτσι θα βρεθούν κοντά με ένα αγρότη μόνο που…ψάχνει
τι να πω;
λες εκείνο που μας κρατά κοντα να είναι το φατσοβιβλίο;
τι να πω;
μπορεί…
8 responses to “ο (άλλος) κόσμος…

  • yannidakis

    αφου συνηλθα απ’ τα γελια, αφου ηρεμησα απ’ τη σοβαροτητα που προκυπτει απ’ το συμπερασμα σου, μπορω να γραψω πως το facebook για μενα δεν αποτελει παρα ενα μεσο προωθησης του yannidakis live. Για οτιδηποτε αλλο, στειλτε μου ενα ηλτα.
    Ευστοχη ως παντα :[
    yannidakis.spaces.live.com

    Μου αρέσει!

  • Mίνα

    Το βαριέμαι απίστευτα!
    Εχω κάνει και καταχώρηση για το «απρόσωπο» φατσοβιβλίο…
    Είναι όμως ένας καλός αντιπερισπασμός για να ξεχαστείς… από ότι σε κατατρώει… βλέπεις, γελάς, παίζεις παιχνίδια… (ναι όλα αυτά τα κορόϊδευα πριν από ένα χρόνο αλλά είπαμε…ας όψετε που θέλω να ξεχαστώ αλλιώς θα πέσω στα σκληρά βλ.Αρλεκιν).
    Τεσπα…
    Το χειρότερο όλων…
    Χειρότερο ακόμη και από τις εικονικές γλαδιόλες και τα εικονικά σοκολατάκια είναι τα εικονικά «συναισθήματα» και στην κορυφή τους χειρότερο όλων ο εικονικός έρωτας.
    Και ευτυχώς ένα τόσο απρόσωπο μέσο όσο το φατσοβιβλίο δεν σου δημιουργεί τις προϋποθέσεις αυτές… Αλλού την πατάς…
    Εκεί που ξεδιπλώνεις την ψυχούλα σου και γίνεσαι έτσι έρμαιο του κάθε κομπλεξικού που θέλει να επιβεβαιωθεί…
    Eνίοτε και του κάθε φοιτητή ψυχολογίας που κάνει τη διατριβή του…
    Αυτά…
    Καλησπέρα είπαμε?
    Καλησπέρα και καλή βδομάδα να’χεις! 🙂

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Έχεις απόλυτο δίκιο!!!! Κι εγώ είμαι στα πρόθυρα να το διαγράψω… έλεγα πως δεν θα κάνω ποτέ fb, τελικά έκανα γιατί με έπρηζαν κάποιοι, τώρα όμως που αυτοί οι κάποιοι μας τελείωσαν δεν έχει και πολύ νόημα… Άλλωστε δεν μαζεύω και πολλούς να γίνει το κουτσομπολιό, βλέπεις κι εμένα δεν μ’αρέσει να βρίσκω παλιούς γνωστούς… λες και αν τους ήθελα δεν θα τους είχα μαζί μου τώρα… Είναι πραγματικά ένας ελεηνός τρόπος επικοινωνίας το fb… Μάλλον τρόπος κουτσομπολιού θα έλεγα εγώ…
    Πάντως είσαι μέσα στο μυαλό μου, πάνω που σκεφτόμουν να πατήσω το delete!!!

    Μου αρέσει!

  • tommy

    ναι μωρε καπου εκει εχω μια ξεχασμενη σελιδα
    μονο που ειμαι συνεχως απουσα
    το θυμαμαι αν θελω να παιξω κανενα παιχνιδι
    κατα τα αλλα [ηγρον] δεν αγοραζω απο εκει
    ουτε ψευτικα αυγα θελω ουτε ψευτικες κοτες

    αν δεν ρουφηξεις το αυγο ωμο
    ΑΙΣΘΗΣΗ ΓΕΥΣΗΣ
    κ δεν ακους
    το κακαρισμα της κοτας οταν την κυνηγα
    ο επιβητορας κοκκορας ….
    ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΡΑΣΗΣ
    τι να το κανεις;;;
    χασιμο πολυτιμου χρονου

    τωρα που το λες κατσε να βγω στο μπαλκονι μου
    να ακουσω τον [πολυδευκη μου] μια κ εμεινε μονος
    να κελαηδαει [να τσεκαρω παιδι μου αν εχω ηχο]
    ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΚΟΗΣ
    και να [χαιδεψω] τα αληθινα λουλουδια μου
    ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΦΗΣ

    γιατι εχω ενα θεμα με τις αισθησεις ρε παιδι μου
    θελω να νιωθω
    αληθινα οχι [εικονικα]

    χαιρετω σε [φατσα]μπραν!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Στο επόμενο δελτίο που ετοιμάζεται,είπαμε κι εμείς να κάνουμε διακοπές δουλεύοντας,θα υπάρξει μια σχετική αναφορά.
    Μπουκαρα κι εγώ να στηρίξω τα φιλαράκια μου Σταρόβα και Κεφαλογιάννη.
    Αλλα δε τραβάει…δε τραβάει με τίποτα προσκλήσεις καρα προσκλήσεις…και απο ανθρώπους που με ξ’έρουν απο το τωρινό μου χώρο
    Μάγκες και κούκλες φτάνει ένας χώρος για να τα λέμε όχι άλλο Facebook οοοχιιιιιιιιιι.Εντάξει δεν είμαι Κούρκουλος(όχι άλλο κάρβουνο) αλλά η κραυγή μου δεν είναι στα πλαίσια ρόλου αλλα αληθινή.
    Αρχίζει να μου θυμίζει τα χαρτακια με τους ποδοσφαιριστες που μαζεύαμε μικροί.Αλλα κι εκει ακόμα είχα την ευκαιρία να γνωρίσω κάποιους απο αυτούς στα γήπεδα.

    Μου αρέσει!

  • MPLAOUGRINIAS

    Μια μπούρδα και μισή
    Καλή χρονιά κιόλας
    Δε μπήκα ποτε ούτε θα μπώ αμα θέλω εξάρτηση απο το pc θα το κάνω με παιχνίδια τουλάχιστο εκει διασκεδάζω ως προπονητής της Πανιωνάρας.
    Κάνω παρέα με παλιούς φίλους οχι πολύ συχνά αλλα δε παραπονιέμαι κιολας
    Δε το γουστάρω και όσο ακουω και κάτι μαλακισμένα στη δουλειά…»αχ αχ αχ θα σου δείξω φωτογραφίες στο facebook..χθες μιλαγαμε στο facebook χθες μπηκα στο facebook …κοψε face και κατάλαβε
    Φιλιά

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    «καταχώρηση τσι μέρας» για την Δευτέρα σύμφωνα με την ομώνυμη λίστα του yannidakis live, η καταχώρηση σου τούτη.
    Καληνωρίσματα :[

    Μου αρέσει!

  • Annyra Math

    Κι όμως έχω λογαριασμό στο Φ.ΜΠ….
    Χα… μα… να…
    Σημεία των καιρών και της ανούσιας πνευματικής μοναξιάς που χτίζει εικονικούς, είτε πραγματικούς ηλίθιους….
    Είμαι μια απ’ αυτούς….
    Λατρεμένη ο (άλλος) κόσμος είναι πια μια ωμή πραγματικότητα…
    Που οι αντιστάσεις του υγιούς πνεύματος δεν ξέρω πόσο θα αντέξουν αντικρούοντας τις σειρήνες ενός άλλου κόσμου…χωρίς πια εισαγωγικά.
    Με μαγεύει η γραφή σου.
    Να είσαι πάντα φωτεινή, χαρούμενη, δημιουργική, δυνατή.
    Άννα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac