μπει δεν μπει…

με αυτή την ευχή σας χαιρετώ αναγνώστες μου, φορώντας αλεξίχρονο για τους κεραυνούς και αδιάχρονο για τις μπόρες που ‘ρχονται!
 
 
14 responses to “μπει δεν μπει…

  • Γιώργης

    Καλά να σας βγει λοιπόν ο παλιός χρόνος και καλά να σας μπει ο νέος.

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    εχω θα μεινω στο [μπει δεν μπει]μπας κ σου περισσευει κανενα ακομααλεξιχρονο κ αδιαχρονο κ για ΜΑΣ;;;σας;;;;καλα φιλε χιγιωργη εσυ σε ποιο μερος του χωροχρονου εισαι;;;

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    χρησιμο να υπαρχει20+10=.. αμια τριανταρια ευχες κι απο μενα :[

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Εεεεεε συγγνώμη γιατι το 10 είναι με μπλε γραμματάκιααα?Τι βαρατε καλέ κυρία μια ερώτηξη έκαμα

    Μου αρέσει!

  • katabran

    το δεκα ειναι με μπλε γραμματακια για να ταιριαζει με το …….. μπλε βοδι*!απαραταμας κι εσυ!αν δε φωτας οι τελιτσες ειναι 7!οσες και τα γραμματακια οχι τα μπλε αλλα τα αλλα που εννοαω!* να και η βιοποικιλοτητα!καλωστομου!

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Θα απαντήσω εδώ στην ΦΙΛΗ Θωμαΐδα.Ο Χωροχρόνος σαν έννοια εκφράζει ενα συγκεκριμένο όγκο του σύμπαντος σε δεδομένο χρόνο. Εφόσον την επόμενη στιγμή ο χωροχρόνοα θα εκφράζει κάτι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό και αφού μέσα στον συγκεκριμένο όγκο να έχουν ενταχθεί νέα αντικείμενα δεν έχει νόημα η μελέτη αυτού καθώς πολύ απλά θα μπορούσε ο καθένας να παρακολουθήσει την πορεία των αντικειμένων ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ καθώς ο χρόνος είναι μία τέταρτη και μάλιστα ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗ διάσταση.Έπειτα ο χρόνος εμένα ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙ γιατί αδιαφορώ για τα σημάδια που αφήνει πάνω μου. Αδιαφορώ τόσο πολύ μάλιστα που ξεχνάω να τον μετρήσω ξεχνώντας πόσα χρόνια έχουν περάσει από την γέννησή μου.Επίσης εσάς τις γυναίκες ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ο χρόνος αφού κάθε χρόνο γίνεστε νεότερες ΕΚΤΟΣ ΑΝ χάσετε την ελπίδα και την αγάπη από την καρδιά σας, οπότε και αρχίζεται να σουφρώνεται. Έχω δει γριούλες να έχουν τόσο ευτυχία ζωγραφισμένη πάνω τους που για εμένα όριζε αυτή μία ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ομορφιά την οποία ΔΕΝ ΑΓΓΙΞΕ ο χρόνος.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ λοιπόν και με αδιάχρονο την ελπίδα πετάξτε τις ομπρέλες και αφήστε την ευτυχία να σας λούζει και να σας κάνει ομορφότερες ΟΛΕΣ ΣΑΣ.

    Μου αρέσει!

  • Alexandros

    Κι αφου μπηκαμε στο final countdown now,καλη χρονια λοιπον και ο νεος χρονος να σας τα φερει ολα οπως επιθυμειτε.Καλη χρονια Μπραν.

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    Καλη Χρονια!!!Καλη τυχη!!!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    φιλε χιγιωργη ξερω οτι εχεις χιουμορκ εγω τονισα το [σας] γιατι δεν εβαλες και τον εαυτο σου μεσα…θεμε δε θεμε σε ολους ΜΑΣ θα βγει ο γεροχρονοςκαι θα μπει ο νεαροχρονος…αρκει μεχρι εκεινη την ωρα να μην τα τιναξουμεχαχαχαχχαχχαχαχαφτου-φτου-φτου!!!!

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Αννούλα… Απ\’ την καρδιά μου, όλες οι ευχές. Να είναι η καινούρια χρονιά, καλή για όλο τον κόσμο. Και για σένα, ένα παραπάνω. Υγεία και πάθος, σου εύχομαι. Όπως εσύ μόνο ξέρεις…

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Λατρεμένο κορίτσι του νεοελληνικού λόγου φίλη katabrΆννα. Εύχομαι μέσα απ’ τα βάθη της ψυχής μου τα καλύτερα για σ’ ένα. Να λοιπόν που ήρθε το 2010!!!Και είμαι σίγουρη ότι σου κρατά το πιο ωραίο δώρο που έλαβες μέχρι σήμερα.Βγάλε τα αλεξίχρονα, πέτα τα αδιάχρονα γιατί η αύρα του Αιγαίου που εσύ ποτίζεις τις ψυχές μας είναι διαρκής και πάντα συγχρονισμένη στις εναλλαγές της κάθε εποχής.Να σου ευχηθώ καλή τύχη όχι για μόνο φέτος αλλά για όλα, τα πάρα πολλά χρόνια που θα διαρκέσει η ζήση σου.Σε ευχαριστώ που οι γραφές σου έγιναν αιτία να ελπίζω σε νέα φιλολογικά «φιντάνια» του Ελληνικού συγγραφικού δεδομένου. Σε εκείνους τους νέους ανθρώπους που εσύ μεταγγίζεις τα ουράνια του πνεύματός σου.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Mάριος

    χρονια πολλά, καλη χρονιά.

    Μου αρέσει!

  • ΕΛΕΝΗ

    Καλή χρονιά να έχεις Άννα και εύχομαι να έχεις-έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερες "μπόρες" αυτή τη χρονιά :))

    Μου αρέσει!

  • Mάριος

    Aλήθεια το "μπει δεν μπει" το εμπνεύστηκες από το σεξπηρικό "be or not to be?"

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac