ήρθε η ώρα να μαθευτεί η αλήθεια!

   

μα και  φυσικά δεν είναι παραμύθι και το κοριτσάκι με τα σπίρτα δεν πέθανε εκείνη την νύχτα…

ας πούμε ότι πάγωσε ο χρόνος και πάγωσε κι αυτό μαζί του!
είχε απηυδήσει αναγνώστες μου!
μια φορά το χρόνο με θυμούνται οι άνθρωποι, μία μόνο, κάθε Χριστούγεννα! έλεγε στη μικρή φλογίτσα…
έτσι είναι κορίτσι μου!τρεμόπαιζε εκείνη…
δεν ξέρεις ότι κάθε συμφωνημένη χαρά φαίνεται πιο μεγάλη δίπλα σε μια συμφωνημένη λύπη; της απάνταγε καθώς έσβηνε…
φτάνει πια!συμφωνίες τέλος! το αποφάσισε σχετικά πρόσφατα αλλά δεν έγινε αντιληπτό απ τους περαστικούς διότι ή ήταν λίγοι και άλλαζαν πεζοδρόμιο ή ήταν πολλοί και ήταν καρφωμένοι στις ελεσντί!
κι έτσι θυμωμένο το κορίτσι σηκώθηκε και ο πάγος έγινε κομμάτια σαν θρύψαλα σπασμένης βιτρίνας!
αυτό το παραμύθι πρέπει να τελειώσει αλλιώς, λυπάμαι Χανς, φώναξε και έφτυσε ένα κομματάκι πάγου!
έκανε κρύο όπως σχεδόν πάντα τις μέρες του δεκέμβρη…προχώρησε προς μια μεγάλη φλόγα…
είδε μια ομάδα συνομίληκων να έχουν ανάψει φωτιά σε ένα μεγάλο σιδερένιο κουτί!
ποιος δε θέλει να ζεσταθεί τέτοιες μέρες, σκεφτηκε…
είδε κάποιους με στολές να ορμάνε…και τα παιδιά να πετούν πέτρες…
μια που της έμοιαζε προσπαθούσε να βάλει φωτιά σε ένα μπουκάλι…
γυρίζει και την κοιτάζει, το βλέμμα της παράξενο , ίσως επειδή το λουκ της πεπερασμένο μα δε στάθηκε στο 1800κόσια τόσο, εδώ ο κόσμος καίγεται, σκέφτηκε…
έχεις σπίρτα; της  φωνάζει
ένα, τελευταίο, πάρτο! της απάντησε φτύνοντας και το τελευταίο κομμάτι πάγου…

 
 
εύχομαι όχι πια “συμφωνίες”, μόνο μείζονες μελωδικές για όλους μας!
εύχομαι τα κοριτσάκια να θυμώνουν συχνότερα από δω και πέρα!
εύχομαι όλοι να χουμε φυλαγμένο ένα τελευταίο σπίρτο!
εύχομαι από δω σε όλους σας,
όχι γιατί βαριέμαι να σας πάρω με τη σειρά, αλλά δεν ξέρω αν θα βρω κάτι τόσο πρωτότυπο στον καθένα σας να ευχηθώ,
όμορφες γιορτές λοιπόν και αν το επιθυμείτε … συνταρακτικές!

 

14 responses to “ήρθε η ώρα να μαθευτεί η αλήθεια!

  • yannidakis

    αν παλι το σπιρτο υπαρχει, ισως να ειναι χρησιμο να σκεφτεις αν και που πρεπει να το χρησιμοποιησεις.αχ! εμεις δε θα συμφωνησουμε ποτε. γι\’ αυτο μ\’ αγαπας!!!ευχες, οπως τις θελεις :[

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό βράδυ λατρεμένο κορίτσι Άννα.Νομίζω πως το σύγχρονο κοριτσάκι του 2010…είχε την πολυτέλεια να αναγεννηθεί μέσα απ’ την δική σου πνευματική φλόγα. Να αναδυθεί στο Αιγαίο που ταξιδεύει το καράβι της ζωής μας…να προσπεράσει το εορταστικό κλίμα και με το δείχτη υψωμένο να δείχνει την μιζέρια μας!Σου εύχομαι το δικό σου ταξίδι μέσα στο 2010 μ.Χ. να έχει γιορτάδες υγεία και χάρες που θα συνεχιστούν εντονότερα τα πολλά, μα πάρα πολλά κατοπινά χρόνια.Άννα

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    πολυ ομορφες οι ευχες σου μπραν μου….το σπιρτο το εχω καλα φυλαγμενοσαν [κοριτσακι] κανει να θυμωνω συχνα;;;μονο εσυ θα μπορουσες να κανεις παραποιηση του παραμυθιουτου κριστιαν….και την εκανες πολυ ομορφη….καλα να περασουμε ολοι αρκει να εχουμε υγειαπολλα φιλια γλυκα στα τρυφερα μαγουλα σουκοριτσακι μου!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Aς ανάψει το τελευταίο σπίρτο. Αρκεί να είναι δημιουργική η φλόγα… Φιλιά πολλά.

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Καλές γιορτές καλή μου εύχομαι με τις ευχές σου να γίνονται άστρα που πέφτουν στις καρδιές και τις κάνουν να ανθίζουν από αγάπη.

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    Εχω καβατζωσει… καμια κατοσταρια αναπτηρες…και παρολο που δεν ειμαι πια κοριτσακι…Καλα Χριστούγεννα Αννα!!!

    Μου αρέσει!

  • Jen

    Έτσι απλά σου ανταποδίδω τις ευχές γιατί κι εγώ σ\’αυτό τον τομέα υστερώ πρωτοτυπίας και φαντασίας…Άλλωστε κατά βάθος…όλοι πάνω κάτω τα ίδια πράγματα θέλουμε κι ευχόμαστε:-)

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Δεν έχω δει ξανά "μεγάλο" να εκφράζει τόσο εύκολα και αβίαστα τα όνειρα και την ορμή των "μικρών"… Η συχνή συναναστροφή? Ή έμεινες για πάντα κοριτσάκι? Νομίζω το δεύτερο…. Γι\’αυτό λοιπόν σου ξαναεύχομαι, προσθέτοντας μία ακόμα ευχή: να είσαι πάντα δίπλα και ανάμεσα στα κοριτσάκια και αγοράκια και όχι απέναντι… Δεν νομίζω να σου είναι δύσκολο άλλωστε…!Καλά Χριστούγεννα katabrαννούλα!!!

    Μου αρέσει!

  • Αγριάδα

    Ας Φυλάμε φωτιά κάτω απ τη στάχτη, να μην ψάχνουμε σπίρτα, να αναζωπυρώνεται η φλόγα συνεχώς!Χρόνια σου πολλά katabran, εσύ είσαι σπίρτο από μόνη σου!

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    Καλημερα Αννα τα σπιρτα νοτευουν για αυτο καλο θα ειναι ναχουμε ενα κερακι παντα στη καρδια αναμενο…… ομορφες μερες να περασουμε με θερμη στη καρδια κ στη ψυχη για να προσφερουμε στο συνανανθρωπο μας φλογα ζεστασιας…….

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Δε καπνίζω….αλλά…ένα zippo δωρο αδελφικού φίλου τον κρατάω ακόμαΆναψε κοριτσακι μου φωτιά γιατι εμείς τα αγοράκια γίναμε πολύ μουρόχαβλα..και να ξέρεις όταν άκουσα το παραμύθι σου κι έκλαψα και πολύ και θύμωσα περισσότερο…Και μη χρησιμοποιήσεις τη φλόγα για…Ολυμπιακές μίζες.ΟΚ δουλεύει ο Zippo!

    Μου αρέσει!

  • Alexandros

    Καλυτερα με zippo αντιανεμικο,γιατι αμα σε σβησει το τελευταιο σπιρτο αντε μετα να πρει φωτια η μολοτωφ!Αναβουμε φωτιες και σκορπιζουμε αερηδες!Κατι με λεει σημερα στις φωτιες μονο μπριζολες και πα\’ι\’δακια ψηνονται.Παρεα με μεγαλες ιδεες και ονειρα.Αντε και χρονια μας πολλα!

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Ναι βέβαια…δε το άντεχα αυτο το παραμύθι…πόναγε η ψυχή μου..το τι μπινελίκια έχει φάει ο Δανός απο μένα..δε λέγεταιΘα προτιμήσω το δικό σουΦιλιάΑλ Μουχρίτσα

    Μου αρέσει!

  • Mάριος

    Η καρδιά δε χρειάζεται ούτε σπίρτα ούτε αναπτήρες για ανάψει, μόνο αγάπη θέλει και η φλόγα τηςτότε δε σβήνει ποτέ.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac