πέτα το!

αναγνώστη μου σου ΄χω καλά νέα και μέτρια νέα!

όταν κατανοήσεις αυτή τη γραφή,

πέτα την!

αν δεν μπορείς να την κατανοήσεις αυτή τη γραφή,

πέτα την!

εμμένω στην ελευθερία σου σε αυτόν τον κόσμο!

δε θέλω να νοιώθεις τίποτε οξύ, ή πικάντικο στην γεύση μετά τις  πρώτες αράδες μου

δε θέλω να σου δημιουργείται η αίσθηση πως έχεις να λύσεις ένα γρίφο

εξάλλου μη νομίζεις ότι ξέρεις τα πάντα

εδώ δεν τα ξέρω ούτε εγώ!

απόψε το μυαλό μου χτυπάει δεξιά κι αριστερά,

πάνω και κάτω σε αδιέξοδα,

νευρικά σαν τις μεταλλικές μπίλιες σε ξεχαρβαλωμένο φλιπεράκι…

7 responses to “πέτα το!

  • ALEKOS DE BARCA

    Μπα ξέρουμε και τα φλιπεράκια?
    Μήπως έπαιζες και μπιλιάρδο???
    Αμα είναι σε παώ κόντρα ένα γαλλικό……
    Το άσμα θα το ακούσω αυριο διοτι αναχωρώ τώρα
    Καληνύχτες

    Μου αρέσει!

  • Πληγωμένη Τριανταφυλλιά

    πρώτον πρόσεχε γιατι σουρνεται και γρίπη.. κατσε να δεις πως την είπανε….κάτι με πουλερικά? πουλάρια? οχι , με κότες? οχι … οχι.. κάπως αλλιώς …. με αγριογούρουνα….

    και μετά αυτό για την κατανόηση της γραφής σου …
    έτσι όπως την κατανόησα εγώ… αλλά ξέρω δεν είναι του ύφους σου..
    σε πρώτη φάση πάρε αυτό και θα δω τι θα βρω για μια προφεσσορα..

    Μου αρέσει!

  • tommy

    μα πως να πεταξω κατι που θελω πολυ;;;
    ασε με να ψαχνω για ανυπαρκτους γριφους
    καλο μου κανει…
    ξερεις ειναι οτι πρεπει για το αλτσχαιμερ
    να ..παγαινει το μυαλο περα-δωθε-κειθε
    [για μενα μιλω] εσυ εισαι μικρο κοριτσι ακομα

    αλλωστε αν δεν αφεθω να ταξιδεψω
    μεσα στο κειμενο….
    τι στο καλο…
    φιλια κοριτσαρα μου!!!

    Μου αρέσει!

  • MOODYTIMES

    Και μερικές φορές η έμπνευση είναι σα το μπαλακι στο τοιχο.Τη πετάς χτυπάει και ξαναγυρίζει.Το μυαλό αν χτυπάει αριστερα και δεξιά η καταλήγεις να «τα παίζεις» η καταλήγεις να γράφεις εξαιρετικα κείμενα,να γράφεις ωραία τραγούδια να κάνεις ωραίες ταινίες…μη πετάς τίποτα..ποτέ δε ξέρεις
    Καλημέρες..γκρίζες μεν αλλά καλές

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS DE BARCA

    Καλά που δε πέταξες τίποτα…..
    Είδα και κάτι για απογεύματα αλλά θα επανέλθω το μεσημέρι
    Φιλιά Τσοπανοκουκλίτσα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac