but i was cool…

εάν δε συντριβούμε
στα παλιρροϊκα κύματα
καθώς υποχωρούν,
σε ωστικό φλοίσβο αγωνίας
γύρω απ τον πλανήτη,
όπου τεράστιες ποσότητες κίσηρης
εκσφεδονίζονται στον αέρα,
στη διάπυρη λάβα ματαιοδοξίας
όπως αναδύεται απ τα έγκατα της γης
στης φλόγες έπαρσης
που υψώνονται πάνω απ τον κρατήρα
στην ηφαιστειακή τέφρα
της τραγωδίας των ατρειδών,
τότε,
οι συντηρητές του μέλλοντος
θα αποκαθιστούν
τοιχογραφίες
δίχως να απεικονίζουν
γενετικά μεταλλαγμένες….
αντιλόπες!
εγώ την κάνω κι αν θες έλα
εξάλλου το είδα!
μετά την πτώση της τροίας,
στις τρώγλες του μπάρι,
μ’ ακολουθούσε ο αινείας,
ρωμαλέα,φορτωμένος στους ώμους
τον υπερήλικα μπαμπά του
είδα επίσης,
χιλιάδες πρόσφυγες,
να συρρεόυν σε καταυλισμούς,
εγκατελειμμένα εργοστάσια,
αμπάρια σαπιοκάραβων,
ναρκοπέδια απόγνωσης,
εκατομβες δακρύων…
είδα παλλαϊκό πέρασμα δούλων
κατά μήκος του καθεδρικού  ναού
του άγιου πέτρου
πάω κι αν δε θες να ρθεις,
μείνε παρέα με τον αιώνα της ψηφιακής τεχνολογίας
τον άστεγο αιώνα…
εξάλλου έχω παρέα,
με ακολουθούν,
λεπροί του μπεναρές,
σαν μίσχοι από κρίνα,
με τα πρόσωπα τυλιγμένα
σε  γάζες σιδερένιες,
πτ΄΄ωματαν βρεφών,
καθώς πλέουν φιλντισένια,
σε φέγγος ποταμού,
μείνε εσύ με τα κοπάδια,
τα κοπάδια των ιερών αγελάδων,
που βαδίζουν σε πετρωμένα χαλιά,
ενώ πλάι τους αναδύονται παιδιά,
απ τις  λάσπες νερόλακκων,
ζητιανεύοντας μολύβια…
έχω μαζί και έφηβους εξάλλου,
πανω σε σκοτεινές πιρόγες εξάρτησης.
ταξιδεύουν μοναχικά σιωπηλά,
για να πεθάνουν
στις ακτές του ασήμαντου…στίχου
ανάμεσά τους άταφος ο πολυνείκης!
κι όλοι τα έπη διδαχτήκαμε
μα πώς;
πώς ολοένα εγγύτερα στην αβεβαιότητα ,συλλογιζομαι
σηκώνω το κεφάλι,
γλάροι αλουμινίου
γονιδιακή ροή
σύννεφο γυάλινο
και πίσω
ο όμηρος ξεθάβει απ τους τάφους
κλωνάρια αιωνιότητας,
σκάψε και συ…
σκάβω κι εγώ…
να βρούμε την απορία
σταυρώθηκε, αποκαθηλώθηκε, θάφτηκε…
μαζί με ρίμες πορφυρές
μαζί με κατήρες απ τη μίλητο
αμίλητό μου εσύ νερό πώς εξακολουθείς και κυλάς
σε νεροσυρμούς,δημητριακά ολικής ανέσεως;
χύσου!
χύσου πίσω απ τα γκέτο με τις τρώγλες
χύσου στην πλαγια του λόφου δίπλα στα σκουπίδια
χύσου γύρω τους,
δες τους!γύρω από ένα μαγκάλι συστοιχίζονται…
σύντριψε την χυδαία διαφάνειά τους
πιάστηκε το χέρι μου να κρατά το σκουριασμένο φανοστάτη τους
τον αφήνω…
χύσου και στείλτον στον αγύριστο!
αχ κουράστηκα…
θα γείρω σε μερικά νεκρά κλαδιά ερυθρελάτης,
τσαμπιά από λειχήνες θα βάλω στήριγμα του αυχένα…
ορθή στάση εν υπτία καταστάσει…
θα κλείσω τα μάτια
τη σκιά του μετάλλινου θόλου να μη βλέπω
για αδυσώπητο το άλγοςτης έγκλειστης καμπύλης μοιάζει
όλα εν παρενθέσει τίθενται
γαμημένες σφίγγες συναίνεσης,
ασάλευετες σα να μην…τίποτα…κανείς
να σας θάψω ήρεμα
να σας κάψω ήρεμα
απορίαν έχω…
δες τε με
ασάλευτη κι εγώ
μόνο το δείχτη μου κινώ στο χώμα
κυκλικά με το νύχι σκάβω λάκκο
στρογγυλό
βολεύει το έδαφος, ξερολιθιά με ασβεστόλιθο
διακρίνω οπή στο μετάλλινο θόλο
προς το άπειρο
αφασία εις το άπειρο
πάνω σε ξύλα ξερά σας τοποθετώ
κούτσουρα μάλλον που επισείετε τη φλόγα της μνήμης
ο ασβεστόλιθος πυρακτώνεται
καίγεται ο άνθρακας
φέγγει ο ασβέστης
ασβέστη μου άσβηστε!
μείναμε λίγοι;
μείναμε δυο μας;
δεν ήρθαν ε;
το ναταβαντούρι τους πώς να αποχωριστούν;
με δεδομένο απροσπέλαστο
της μοναξιάς τους ψοφίμια και καύκαλα
σαπίζουν αργά
μα η μπόχα no 5 ή φραγκρανς no 1, 2 , X
καλύπτεται απ το λίκνισμα των στίχων
αναδεύεται ο αέρας
αναδεύεται και το στομάχι μου
μα παραμένω ήρεμη
μέσα σε αιθέριους υδρατμούς ουτοπίας
ενάντια στην απόγνωση
μασώντας ψωμί κι ελιές της σοφίας 
ευλογημένο αρτόδεντρο της θείτσας στο χωριό μου
δε πα να…
να περιπλέουν νούφαρα την ξύλινη πολιτεία
να ανοίγουν πορτοπαράθυρα οι κόρες
να αποθέτουν τα δόρατα οι πολεμιστές
να ιερουργούν οι ναοί
να σηματοδοτούν την παλαιότητα των παγετώνων οι οικό
οι στέγες θα οξειδώνονται στο απέριττο
ανεβάζοντας το βόγκο της αβάσταχτης γαλήνης μου
πώς τα καταφέραμε αγάπη μου;
δες τους!
άφθαρτοι τάρανδοι
υφάντρες μουνόπανων
πνευστά κωνοφόρων
οργισμένοι δράκοι
ξυλόγλυπτοι αυτοκράτορες
πλαστικοί ήρωες
οπλισμένοι μαχητές
ελεύθερες κι ωραίες
σαν που παν;
σαν που αν…ληγμένο!
που επιμένει να προσδιορίζει με βραχυγραφίες ανορθόγραφες
το μέλλον των…τριχών
σαπούνι πράσινο από ευλογημένο αρτόδεντρο αγάπημου
πετώ στα σύννεφα σελαγίζοντάς σε
δραπεύετευε απ το μουσείο επιτέλους!
εντάξει!
κάποτε χάραξαν γραφή σφηνοειδή
σε υδάτινο ορίζοντα
μετά εικασίες διεκδίκησαν
το "κριάρι του ροδώνα"
κατόπιν ευτελείς τάφοι
απέδειξαν το λιμό
μα ο λόγος των νεκρών αλύτρωτος
των ζωντανών τρωτός
μυρίζει πάλι
διαρροή πλουτωνίου
πυρηνική απειλή
ή
ανθρωπίνη σε φορμόλη
ήρεμα αγάπημου
ξάπλωσε στην ερυθρελάτη μας
το παιδί μας δε γεννήθηκε ακόμα
το παιδί τους παίζει με τις ψηφίδες
εκείνοι με τα ψηφία δυαδικών συστημάτων
σκέψου αγάπημου
ταξίδι!
έξω απ τα κελιά της μοναξιάς
άσε να ανασύρουν αρχαίους αμφορείς
και να καταθέτουν στεφάνια σε επετείους
νεκρά πουλιά εμείς θα καταθέτουμε
στους πετρελαιο και όποιους άλλους λεκέδες τους
με το νου εμείς, ήρεμα…ολιγοσύλλαβα
τα πολυσύλλαβα ας τα πάρει ο ποταμός
όπως οι παλιοί τεχνίτες πήραν το φίλντισι
όπως οι αρχαίοι λατόμοι την ανυποταγή
κι ο ναζωραίος τη σιωπή…
βάλε μουσική αγάπη μου
κι ας τα πάρει όλα ο ποταμός
από δελταϊκές προσχώσεις άλλο καλό!
δες!
στοχασμοί κωνοφόρων
αστερίες
μαστόδοντα ελεφάντων
δόντι καρχαρία
αχινοί
αχ αγάπημου
η ερυθρελάτη απολιθωμένη, ήρεμη…
κατακόρυφα τα αγγεία της όπως και τα δικά μου
διατρέχουν τον κορμό μας,
αγγεία από και γνώσης
δέχονται τομές…ήρεμα
δεν είχα καιρό τώρα όρεξη να λογομαχώ
μα άνεμος ανήλικος με έσπρωξε
έτσι όπλισα ήρεμα την κάνη των δσχτύλων μου και πυροβόλησα
τις ακμές της συνείδησή τους…
μετά;
θα συνεχίσω να έρπω ήρεμα
διεκδικώντας ουρανό
απειλώντας τη γη
σκάβω ακόμα κυκλικά τον ασβεστόλιθο
θα συνεχίσω να έρπω ήρεμα σε υπονόμους παρανόμους
η συμμορία δε φοβάται
τον ασελγή λοιμό
αποθέτει κρίνα στην απουσία του μέλλοντος των ανήλικων ανέμων…
αφού οι ενήλικες ξεσκίζουν τις ανάγλυφες δαντέλες
με διοξίνες έμμετρες
αποικούν στα πλητωλόγια
αναζητώντας σάπιο φως
πρεσβύωπες κοπριές από ψοφίμια
την είδαν ελεγεία!
αλλά , είπαμε…ήρεμα!
 
 
υγ. και μη σχολιάσετε επί της υστεερογραφής  μου, αλλά ζορίστηκα πολύ να γράψω αυτά τα λίγα και απλά πραματάκια μου αν και ομολογώ στο στάδιο απεξάρτησης την είδα χαόυζ την ερωτοτροπίνη μου
19 responses to “but i was cool…

  • yannidakis

    θα σου πω την αληθεια κι ας φανω ατολμος να την ακολουθησω.Τα παραταω ολα κι ερχομαι μαζι σου. Ειναι ωραια μερη, βρωμικοι ανθρωποι και εχει πολλα να ζησεις. Αλλα τωρα δεν αφηνω τη δικη μου αδιαφανη διαφανεια.Εν καιρω ξαναμιλαμε :[

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    πρώτον δεν είναι λίγαδεύτερον δεν είναι απλάτρίτον είναι όμορφα καλή απεξάρτηση

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό Σαββατοκύριακο λατρεμένη Άννα.Φιλάκια.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Με συνεπήρε η παλίροια των στοχασμών σου…Με παρέσυρε το ωστικό κύμα του λόγου σου…Κάπου σε έχασε… πιο κάτω σε ξαναβρήκα…Είναι που είμαι και ξανθιά η κακομοίρα…Χαίρομαι πάντως που είσαι εδώ… και που είσαι φίλη μου! :))

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Το φως μιας μηχανής προβολής που τρεμοπαίζει, διάχυτο άσπρο φως θα μπορούσε ίσως να μεταφέρει τις εικόνες της ψυχής προβάλλοντας τα στον άσπρο πάνινο καμβά μιας άλλης διάστασης ίσως μιας τέταρτης όπου αυτό το κάτι —– μέσα μας ρέει σαν λάβα χιλίων πυρινων ποταμών και κοσμεί ανάγλυφα την προσωπογραφία μας σε φόντο μελαγχολικού φθινοπωρινού τοπίου. Θεατές εμείς αυτού που συμβαίνει σε μια ψυχική ταλάντωση που μεταφέρεται και δονεί το σώμα κι η λογική απέναντι με τα χίλια πρόσωπα και έναν λόγο προσπαθώντας να εξηγήσει, να μετριάσει να αποσβήσει και ίσως ίσως να απαξιώσει…Το χέρι του γέρου μηχανικού στηρίζεται στο μικρό φωτεινό παραθύρι όπου ακτίνες φωτός φωτίζουν μια γόπα ανάμεσα στα γεμάτα νικοτίνη δάχτυλα του σαν αντίδραση σε μια ακούσια συναλλαγή με τον χρόνο. Και η προβολή ξεκινάει διάχυτο άσπρο φως κι αναδύεται αυτό το κάτι —– μέσα μας.http://www.youtube.com/watch?v=LvZQOYzycVA&feature=related

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Πειράζει αν αφήσω μόνο ένα μικρό κύμα καλησπέρας;;;;;;;

    Μου αρέσει!

  • Jen

    Πλητωλογώ ασύστολα κι άμετρα όταν προσπαθώ ν\’ απεξαρτηθώ…Ας με πάρει κι εμένα την αιώνια εξαρτημένη το ποτάμι να ησυχάσουμε…Όμορφο ταξίδι!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    εγω να δεις πως ζοριστικα..την στιγμη που διαβαζακαι ετρωγα λογοσφαλιαρες…σκληρολογοτεχνα σε βρισκω…..αγαπη μου!!!!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Δες την Εμιλυ να παίζει..και μετα τα λέμε στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού.Άλλωστε είναι μια "σοβαρή νύχτα για Φεγγαροχορό..όπως κάνουν οι νεαροί ερωτευμένοι"Άλλο ένα φλυτζάνι καφέ πριν να φύγω…αλλωστε είμαι ένας αληθινός τύπος του πουθενά.Το ίδιο ταξίδι κάνω με αλλο μέσο αλλά η αφετηρία και ο προορισμός είναι ακριβώς τα ίδια…..τα ξαναλέμε στη καρδιά του Σαββατόβραδου.Στο παραπάνω ταξίδι συμμετείχαν τα οχήματαSEE EMILY PLAY:PINK FLOYDTHE DARSK SIDE OF THE MOON:PINK FLOYDMOONDANCE:VAN MORRISONTHE WAY THAT YOUNG LOVERS DO :VAN MORRISONONE MORE CUP OF COFFEE:BOB DYLANNOWHERE MAN:BEATLESTHE HEART OF THE SATURDAY NIGHT:TOM WAITS

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    προσπαθησα…. ισως να φταιει ο πυρετος… -οχι αυτος του σαββατοβραδου-θα παρω το λεξικο του μπαμπινιωτη …και ισως ξαναρθω….καλο απογευμα καταμπρ-αννα

    Μου αρέσει!

  • sugar

    εσυ την ειδες……!!!!ήρεμα αγάπημουξάπλωσε στην ερυθρελάτη μαςτο παιδί μας δε γεννήθηκε ακόματο παιδί τους παίζει με τις ψηφίδεςεκείνοι με τα ψηφία δυαδικών συστημάτωνσκέψου αγάπημουταξίδι!έξω απ τα κελιά της μοναξιάς…………τα απο-δεχομαστε….συν-υπαρχουμε ασχετα αν τα ματια εχουν κλεισει ερμητικα…!!ολα ειναι γυρω μας και πανω μας….και εγω….(εγωΪστικο…..ναι το ξερω..) …σκεφτομαι να φυγω…..να αποδρασω……να ντυθω στα ζεστα μου και να απολαυσω το γαλαζιο….!!δεν φταιω ,,,,αν γιναμε ετσι….δεν φταιω για οσα συμβαινουν….δεν φταιω …..γι αυτουςπου διαλεξαν να παιζουν με αθλιο τροπο σε βαρος αλλων…..!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ας αφήσω κι εγώ 2\’55\’\’ ουτε καν 3\’…κινηματογραφικά!άλλοι εκφράζονται με λόγια, άλλοι με τίτλους τραγουδιών , άλλοι με ταινίες…μα κοινός παρονομαστής, όλοι κάτι θέλουν να πουν!η ερωτοτροπίνη μου πρόκειται να διακριθεί, τι στο λύκο!είπαμε ήρεμα, αλλά…http://www.youtube.com/watch?v=BW_-0H_u3RQ

    Μου αρέσει!

  • Achilleas

    Πιάστηκα από μεγάλο κομμάτι κίσηρης για σωσίβιο και γλύστρισα απαλά στα στολίδια που σαν καταράχτες πέρασαν αναμέσα μου στο μυαλό απ την ματιά μου.Ερυθρελάτης κέλυφος προστάτεψέ με, στης γης την γύρα και την αρμύραστης ιστορίας του Α ως το Ω μέγα!!!-σκάψε και συ…σκάβω κι εγώ…-Αννατέλεια: )))

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    με φωναξες αγαπη μου;;;;;σε ακουσα …πω-πω-πω!!!! ποιο φιλι λες μου αρεσε πιο πολυ;;;κοιτα τετοια ωρα ..δεν λενε …δεν δειχνουν δεν….δεν…η λιμπιτο ειναι πολυ ανεβασμενη……οπως τα γραδα στο κρασι….καπως ετσι ας πουμε οφουυυυ!!! παω να πιασω το τσαπι για σκαψιμο….αντε νυχτιατικα αντε μπραβο …….ιδρωσα ..φουφουντωσα λεμεεε!!!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    να φχαριστας που δεν σου εβαλα σκηνες απο το damage……..[ειναι που ειπες ηρεμα] …..παρε ομως μπολικη δοση απο καταπληκτικες ταινιεςhttp://www.youtube.com/watch?v=4OtQFYtH8_Y

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Δεν μπήκα χθες. Ένα είδος απεξάρτησης και γω.Όμως μπήκα τώρα… και με προσγείωσες.Τι να πω; Κάθομαι και χαλιέμαι για μικρά και ασήμαντα.Θα σιωπήσω και θα ψάξω το δρόμο για να σε ακολουθήσω.Καλημέρα Αννιώ μου.

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Απο το πρωι το σπασε μου τασπασε..τα νεύραΌχι ότι έχω να σχολιάσω κάτι αλλά ένα θαυμασμό θα τον αφήσω εκει δα να υπάρχει.Είσαι δύσκολη…αλλά μοναδική…στριμένη δασκαλίτσα των γαλλικώνε!!!

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Λατρεμένη Άννα αρκετές φορές το διάβασα!!!Άσε που το “βούτηξα” κιόλας….Όμως ο χρόνος με πνίγει…Σε λατρεύω Αιγαίο μου.Άννα

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Ναι σιγα που you were cool έτσι είναι οι cool????Δε τολμάμε να ανοίξουμε το στόμα μας και μας παίρνεις με τις πέτρες….να χαρω εγώ μια cool…μη σου πω τίποτα για το Coolio Iglesias….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac