Saudações !!!

ο  τίτλος «μουσικός του κόσμου» είναι κλασσικά δημοφιλής…

λίγοι τον δικαιούνται…

ο Εgberto Gismonti είναι ένας από αυτούς…
στα 5 χαϊδευε μαγικά τα πλήκτρα ενός πιάνου…
στα 20, στο Παρίσι, δίπλα στην δασκάλα Νάντια Μπουλανζέ, και τον συνθέτη Ζαν Μπαρακέ …
η μουσική κλασσική αλλά αυτό ήταν μονάχα ένα κομματάκι του παγκόσμιου παζλ…
γιατί υπήρχαν κάτι ανυπέρβλητες αρμονίες από βραζιλιάνικα choro…με τις οποίες τράκαρε ο Ραβέλ
γιατί υπήρχε ο Τζίμι Χέντριξ με τον οποίο τράκαρε ο Τζάνγκο Ραϊνχαρτ
γιατί υπήρχε ο Βίλα Λόμπος με τον οποίο τράκαρε ο Στραβίνσκι
γιατί υπήρχαν οι ινδιάνοι Xingu με τους οποίους τράκαρε ο Μπαχ
γιατί υπήρχε η ψυχεδέλεια με την οποία τράκαρε η μπόσα νόβα
κι έτσι που λέτε στη μουσική του Εgberto άρχισαν τα πειράματα, πράματα απαραίτητα για να ταξιδέψει η σκέψη, η μουσική και όλα τα ταξίδια έναν είχαν προορισμό, τη Βραζιλία…
 Saudações amigos!!!
χαιρετίσματα!!!
κι ο Εgberto αρχίζει τα ανταλλάγματα ανάμεσα στη μουσική, τη λογοτεχνία και το σινεμά…
μια αγία τριάδα που δεν αφήνει τίποτα ανέγγιχτο, που μετασχηματίζει το σύγχρονο κόσμο μείξης…
δεκατέσσερα χρόνια μετά… ένα ταξίδι στη γενέθλια χώματα
δύο σιντάκια…
το ένα με sertoes veredas, το άλλο σολάρισμα ή παρεούλα με τον Αlexandro, το γιο του…
δε ξέρω με τι μουσική θα κοιμηθεί απόψε μια αδελφή ψυχή , η αφεντιά μου σόλο, ήθελε κιθάρα σόλο να ζεστάνει τα ποδάρια της …ψυχής της…
λένε πως τίποτα δε μένει ανέγγιχτο…κι αφού οι χορδές είτε κιθάρας , είτε καρδιάς επιθυμούν τον τρόπο της αφής, τα ποδάρια θα πάνε πίσω;

    

bouenas noces amigos!


11 responses to “Saudações !!!

  • yannidakis

    αριιιιιμπα :[

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    οταν βαζεις την ψυχη σου σε αυτο που κανεις ..βγαινουν αριστουργηματα!!!καλο ξημερωμα μπραν μου!!!!!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Καταλαβαίνω απόλυτα αυτούς που τράκαραν δε μου άφησε και λίγα κουσούρια η καραμπόλα μου με τους BEATLES,ROLLING STONES,WHO,DYLAN,JAMES BROWN,BOWIE,IGGY,REM,CLASH,PATTI SMITH,NEL YOUNG…..σταματάω γιατι έχω να τρακάρω με καμμιά 50αριά ακόμα.Με τα Βραζιλιάνικα έμπλεξα πριν 3 χρόνα Joao Gilberto,Gilberto Gil,Antonio Carlos Jobim και τη ψυχεδελική τους σχολή..OS MUTANTES.Σήμερα μάθαμε κι άλλα πάλι καλά μια και απο το πρωί όλο δυσάρεστα ακούω.Ναι τίποτα δε μένει ανέγγιχτο…εδώ άγγιξαν εμένα…στο κάτω κάτω εκτός απο τα κρύα ποδάρια υπάρχει και η κρύα καρδιά που θέλει τη ζεστασιά της..καρδιά έχει κι αυτή.http://www.youtube.com/watch?v=JyLocMuwCYw

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Χαιρετίσματα και σε σένα amiga!Φοβερή κιθάρα ο Εgberto Gismonti. Ομολογώ πως πρώτη φορά τον ακούω…….Μου έχει μείνει εφηβικό απωθημένο να μάθω κιθάρα…αλλά πού ξέρεις! Ποτέ δεν είναι αργά!Buenas noches a todos!

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Απόψε τα ποδαράκια είναι ζεστά γιατί έκαναν πολλά χλμ περα δώθε μέσα σε μια ώρα κακιά.Απόψε τα μάτια είναι στο κενό γιατί δεν έχουν κατά που να κοιτάξουν.Απόψε η καρδιά είναι σαν τους παγετώνες των Άλπεων γιατί ο Προμηθέας ξέχασε να περάσει κι απο δω να μας μάθει την τέχνη της φωτιάς.Για χάρη σου όμως θα αφήσω τα αυτιά ανοιχτά μήπως και απο κει μπει κάτι να συνεφέρει τα προηγούμενα.Καλό βράδυ Αννιώ

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Αρτι αφιχθείσα από την προπόνηση με την αδρεναλίνη να ρέει στο φουλ στις φλέβες άκουσα κι αυτό και απόκαμα!!! Από Βραζιλιάνικα ακούω Cesaria… πιο λυρική και πιο ερωτική σίγουρα απ\’αυτό…Αν όμως είναι αυτό που γουστάρεις απόψε θα καθίσω εδώ πανά… δίπλα στην Αγγελικούλα να σου κάνω παρέα να το ακούσουμε μαζί… (πειράζει εγώ και η Angie να έχουμε τα ποδαράκια μας σε μια λεκάνη με ζεστό νερό????)… A που είσαι! Φέρε και κείνο το κόκκινο που\’χεις στο ντουλάπι… ;)Buenas noces amiga!

    Μου αρέσει!

  • Mάριος

    Tρακαραν;;;;Eλπίζω να είχαν ασφαλεια…. :)))

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Τι όμορφα τέκνα γεννιούνται, από αναπάντεχα και μη τρακαρίσματα. Ειδικά στη μουσική. Και μιας και η μουσική είναι δρόμος, οι διαδρομές της καρδιάς πλουτίζουν. Να είσαι καλά Αννούλα, κι εσείς φιλενάδες με τα ποδαράκια σας … :)ΥΓ: Φίλε Νιόνιο, πολύ τη βρίσκω με Joao και Astrud Gilberto…

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    Πολυ ομορφο!!!Καλο βραδακι!!!

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Αμαν πια μ αυτα τα βραζιλιανικα choros σαν τα βραζιλιανικα σιριαλ καταντησανε για δείτε και λιγο Μεχικο πλέυρα εχει εκει κατι γκαραζάκια ειναι ολο το Χαρτι, γιατι εχω την αισθηση πως αποrocknrollnoμαστε αντε αντεho hohttp://www.youtube.com/watch?v=t4MCEHFWmiYhttp://www.youtube.com/watch?v=zYyfTN0F5sghttp://www.youtube.com/watch?v=NYM0UnEQfqAhttp://www.youtube.com/watch?v=e-z0UcPNW8chttp://www.youtube.com/watch?v=NB29fCyuIwA&feature=related

    Μου αρέσει!

  • katabran

    καλα καπταιν, απ τα πολλα "αμαν" θα βαλουμε και αμανεδες στο τελος…αληθεια κανα αμανεδακι διασκευασμενο που θα βρω;ξερει κανεις;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac