H τέχνη…της κλειδαρότρυπας

γίνετε "αυτόπτης μάρτυρας" με περισσότερα από ένα κλικ!

νομίζω πως δε σας λείπει η όρεξη πολυαγαπημένοι μου νέτιζενς!αϊ κλικάρετε λοιπόν στην απλή μπλε λεξούλα που ξαπλώθηκε πάνω στην εικόνα…
δεν είχα σκοπό να γράψω μια απλή καταχώρηση, για τον απλό λόγο οτι το πράμα δεν είναι απλό…άλλα ήθελα να γράψω, και τα χω σε απλά ντραφτάκια, δεν ξέμεινα από έμπνευση, απλά χάρηκα τα απλά της ζωής με άλλο τρόπο και σιγά μη σας μαρτυρήσω πώς…
κι αν τόσο πια υπέροχα είναι τα απλά γραπτά μου και ενδιαφέροντα τα απλά σχόλια των φίλων μου, οι απλές ρυθμίσεις μου δεν ειναι ικανές να εμποδίσουν την απλή περιέργεια…του "τι τρέχει" ;
υπεράνω στέκομαι κι αν υπεράνω πάσης υποψίας παστώνουν τις αράδες μου όπου λάχει, χέστηκα, που λεν και τα μαθητούδια μου!
νευρώσεις είναι αυτές θα μου πείτε…τις παρακολουθώ απ το ανναπηρικό μου καροτσάκι,ο Αλφρεντ περνά απ το πλάνο σε ανύποπτο χρόνο, όπως ανύποπτα περνώ από οντισιόν υποψήφιους κομπάρσους, της συνομοταξίας των κουμπάρους κουμπάρους…
το λοιπόν είναι απλό, τρέχει η φαντασία, ακούστε και δείτε τι γίνεται στις πολυκατοικίες που χωρούν στην απλή μπλε λεξούλα!
πάσα παρομοίωση επιβάλλεται, αφού σε τούτη δω την πολυκατοικία αγαπημένοι μου νέτιζενς δεν πηδάει κανείς!
μπορεί να φταίει ο θόρυβος…θα μου πείτε, ναι μπορεί!
αλλά, δε φταίει κανείς για το παιδί της αλληνής…
long vehicule/long history
ναι ρε κουμπάρε, δεν έχω τίποτα με τις νταλίκες, αλλά αν επιμένεις να την οδηγάς μην κόβεις χαρτάκι για παπάκι!
ασταδγιάλα πια !

17 responses to “H τέχνη…της κλειδαρότρυπας

  • ποκαχόντας

    νευρωσεις ετσι οπως το λες..μονο που καταντουν [μανιες-εμμονες]σωνει κ καλα να δεις τι γινετε στο σπιτι μου;;;αν ηθελα να δεις δεν θα ειχα ανοιχτο παραθυρο;;;;αμε ασταδγιάλα πια !!!!!!!!!!!κι αν δεν μπορεις εσυ ΖΟΣΛΙΝ να μπεις ….σωνει κ καλα να στειλεις τον ΑΛ η τον ΖΙΛ για να δουν αν εχω σφουγγαρισει;;οχι ρε ανοικοκυρευτη γουσταρω να ειμαι …δεν καταλαβα χρωσταω σε κανεναν;;;;;η κλειδαροτρυπα ….δεν θελει κοπο …τροπο θελει….αιντε με συγ[χεσες] απογευματιατικα …..

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Μίλησα για τους εικονικούς φίλους σε ένα άλλο πόστ άλλης φίλης μας μέσα εδώ και μας χαρακτήρισε εικονικούς φίλους και προσθεσα κι εγώ φίλους της διπλανής οθόνης…. τελικά πόσο δίκιο είχα… αλλά από την άλλη πλευρά του όρου μου το εξέφρασες με την τέχνη της κλειδαρότρυπας… ααα ομολογώ ότι ο υποτιθέμενος ήχος από τις νταλίκες, και το κάθε είδος μεταφορικό μέσο που ακούγεται σπάει νεύρα…καλύτερα αφού έγιναν ματάκιδες για να καταγράψουν κάθε κίνηση σε καθε όροφο των πολυκατοικιών, να μας έβαζαν και μουσική υπόκρουση…http://www.youtube.com/watch?v=su_xqrEOqVQέτσι για να βάλουμε και τη φαντασία … και το ματριξ ειναι ότι πρέπει :http://www.youtube.com/watch?v=yQ06zHcNThE

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    αααααα!! κουμπακια δεν παταω …χεστηκα αν εσυ εισαι ξεβρακωτη …μαγκια σουκατσε ομως να ριξω κατι πανω μου γιατι νιωθω πολλα ματιαπααααρα πολλα….ωιμε!!! στο ψυχιατρειο θα καταληξω[με παρακολουθουν..σσσσσ!!!]

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Βέβαια ισχύει και το άλλο σε μεγαλη ανάγκη.. : Μάθε τέχνη κι ας τηνε κι αν πεινάσεις πιάστηνε …" μάλλον αυτό συμβαίνει … εδώ και πολλά πολλά χρόνια ….με τις κλειδαρότρυπες… καλησπέρα δεν σου είπα πριν … σου λεώ τώρα ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, ΚΑΤΑΜΠΡΑ-ΑΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Τσουνάμι …. ντύσου…. γιατί σε αυτές τις πολυκατοικίες … υποπτα ντυσιματα και γδυσιματα δεν είχε …. αλλά επειδη το σύστημα καταγράφει .. φρόντισε στο επόμενη καταγραφή βιντεο αν ειναι απο τη δικη σου πολυκατοικια , να μη σε δουμε underneath you clothes!!!!!!παρε και το βιντεακι : http://www.youtube.com/watch?v=bbASRMMbWTcσορρυ καταμπανουλα για τη καταχρηση του χώρου….

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    καταχραστης χωρου τσουναμι….δε πα΄΄να γραφει το [συστημα] χεσμενο το εχω το πολυ -πολυ να δειξει μια μεγαλοΚΟΠΕΛΑ να παιζει…………….πασιεντζα στο φατσοβιβλιο…τωρα τι θα φοραω;;τιποτα απολυτωςςςςςςςςςς!!! εκεινοι θα γυρισουν αλλου την καμοταν με δουν για να μην με βλεπουν …..χαχαχαχαχαχχα

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Απλάααα είναι πια απλάααατα νοηματάαααα τηςστα νεα κειμενααααα τηςειναι απλαααααα μα πολύ απλαααααπως να τα διαβάααασωνα τα εξετάαασωωω…Ντροπήηηηη ξέρω ειναι ντροπήηηηνα ζητάω ληστείεεες και αλληγορίιιεεες.Ντροπήηηηη ξέρω ειναι ντροπήηηηδιασκευές να κάανω σε σχόλια επάαανωωω.Μια απλή διασκευή στο Αργα του Στρατου Διονυσίου….αν δε σοβαρευτείς θα διασκευάσω Κώστα Καφάσηhttp://www.youtube.com/watch?v=qZsgom3LxhI

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Kαλέ τι βαράς?Κυρά μπήκα Κυρά θα βγω από δω μέσα… Αν και στους χαλεπούς καιρούς που διανύω προτιμώ να με φωνάζουν Μίνα… Αντε να βγάλεις άκρη όμως από άλλους… που μπαίνουν ως ντομάτες και βγαίνουν μετά από λίγο ως αγγούρια…Και ενώ εσύ ξεκίνησες να συνομιλείς π.χ. με πορτοκάλι στο τέλος συνομιλείς με μήλο…και μάλιστα ξυνόμηλο!!!Μη δίνετε σημασία…Μια παράκρουση την έχω πάθει…Διότι δεν είναι απλό το θέμα…Τη μια στιγμή μπαίνεις σε ένα χώρο που είναι κατάμεστος από κόσμο… και την άλλη που μπαίνεις ΟΛΟΙ και ΟΛΑ εχουν εξαφανιστεί και μένεις με τις τρούφες ανα χείρας… 😛

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    E καλα τωρα μην μου πεις οτι δεν εχει ενδιαφερον το ματι…

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Η τέχνη της κλειδαρότρυπας προυποθέτει την ύπαρξη καλού τεχνίτη στην χρήση του ματιού και τέτοιοι είναι μόνο οι καμεραμανάμαναμανακαιξαναμαναμαναμανάδες.Κάνε στην άκρη ρε γατί,και μην κουνάς ουρίτσα,το χάδι κι αν σου άρεσε,την θέλεις και την βίτσα.Πάρε στο χέρι το γυαλίκαι βγες στο παραθύρι,και πρόσεχε να σεν σε δει,το μάτι κάποιου κύρη.Γιατί κυρά ξεκίνησεςνα πάρεις λίγο μάτι,κι όταν κουρτίνα έκλεισε,σου έμεινε γινάτι.

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Λατρεμένη φίλη Άννα καλό απόγευμα.Παιχνίδι λοιπόν, αφού έτσι το θέλεις…. με τις σκέψεις…Υπέροχη πάντα η νεοελληνική γραφή σου που αλληγορικά εξυμνεί το: «πως μπήζεται η στέρφα μανιοκατάδωση…» Και συ μην φανερώνεις τις μικροχαρές που δίνουν ακριβά νοήματα στη ζωή σου.Σου απαντώ μ’ ένα ποίημα της αξεπέραστης (δέκατης Μούσας) κατά τον Πλάτωνα. «Eφτά πήχες είν’ το μάκρος των ποδιών τουΤα σάνδαλά του με πέντε βοϊδοτόμαραΔέκα μαστόροι δούλεψαν για να τα φτιάξουν…»(Σαπφώ)Να είσαι πάντα φωτεινή, χαρούμενη, δημιουργική υπέροχη στη δύναμη του λόγου.Άννα

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Ασταδγιάλα! Μπήκα βλέποντας τον τίτλο για να διαβάσω ιστορίες της κλειδαρότρυπας να χαλαρώσω λίγο και να ξεχάσω τα δικά μου προβλήματα και αντί για ιστορίες, μας προτρέπεις να γίνουμε ματάκηδες κλικάροντας πάνω σε μια μπλε λεξούλα που είναι …μαύρη!Σιχτίρ, αγχώθηκα με το πρώτο κλικ και έφυγα άρον άρον! Όπως λέει και το τσουνάμι, ποσώς με ενδιαφέρει να δω πώς κυκλοφορεί ο καθένας στο σπίτι του ή τι άλλο κάνει. (Άλλο να διαβάζεις ιστορίες, δεν είναι το ίδιο!)Κι εγώ κυκλοφορώ ..χμ…..χωρίς ρούχα να το πω, ειδικά μετά το μπάνιο και δεν με ενδιαφέρει αν ο απέναντι δεν έχει τίποτα καλύτερο να κάνει και έχει στηθεί για να παρακολουθεί τους γείτονες! Σιγά μην μου περιορίσουν την ελευθερία μου μέσα στο σπίτι μου! Αλήθεια όμως…ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ Αννούλα; Και δεν ρωτώ από απλή περιέργεια……….Anyways που λέμε και στα Ελληνικά! Καλό και χαμογελαστό απόγευμα να έχεις και ….μη δίνεις σημασία στους ματάκηδες!

    Μου αρέσει!

  • Alexandros

    Κοιτα ρε ποτε βγηκε η τεχνολογια.Τωρα τι να την κανω?Πιτσιρικας την ηθελα που ειχα τα κυαλια και μπανιζα τη γειτονισσα απεναντι.Και παλευα να δω κατω απο τα φουστανια.Τωρα δεν εχω αναγκη να βλεπω μεσα απο την κλειδαροτρυπα της κρεββατοκαμαρας.Αμα βρω την πορτα την ανοιγω κατευθειαν και κανω ντου.Και δεν πα να κανει θορυβο! Δε στα\’λεγα εγω για τα παπακια που θελουν πνιξιμο?Κυρ-αστυνομε κοψε το σφυριγμα και βγαλε μπλοκακι.Ξεκινα γραφε!

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Εγω θυμήθηκα το …."Στάθης Ψάλτης,και ο πρώτος ματάκιας" οσκαρική ταινία στα τέλη της δεκαετίας του 70 με τη διαφορά πως ο Ψάλτης πεταγε πιο έξυπνες ατακες απο τα ζαβα της εδώ κλειδαρότρυπας…ωπς μισό λεπτό πάει για ντουζ η γειτόνισα….μπαααααιιι

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    σημειωσα μερικες λεξεις, οχι για να τις χρησιμοποιησω εν καιρω, πιο πολυ για να τις διαβαζω οταν εχω αναγκη να χαμογελασω. Σημερα ας πουμε, πετυχε.Ε, ρε τι εχετε να πεθετε σημερο :[

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Όταν η ίριδα φτάσει στο μέγιστο ανοιχτό έχουμε βάθος πεδίου φλου (μη ορατό) και ο νους καλείται τότε να ερμηνεύσει και φυσικά παρερμηνεύει δημιουργώντας λανθάνουσες παραισθησιογόνες εικόνες κάτι σαν υπό την επιρροια LSD ένα πράγμα, ίσως εκεί να οφείλεται το κωμικοτραγικό του φαινόμενου λέω εγώ τώρα οπότε δεν μας μένει παρά να γελάσουμε με το τραγελαφικό της κατάστασης μιας διοπτροφόρας λογικής Ho hohttp://www.youtube.com/watch?v=cjoo3iOPt84

    Μου αρέσει!

  • Jen

    Έχω μια πολύ αστεία ιστορία να μοιραστώ…σχετική με την εποχή προ χειρουργείου στα μάτια (που δεν έβλεπα ΤΙΠΟΤΑ)….και το πως κυκλοφορούσα ακόμη και στο μπαλκόνι νομίζοντας πως όλοι βλέπουν όσο κι εγώ (το είχα εκ γενετής το θέμα στα μάτια). Βασικά το αστείο βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο ανακάλυψα μετά τις εγχειρήσεις…ότι οι άλλοι πάντα έβλεπαν!Αχ είναι πολύ αστεία ιστορία…αλήθεια…αλλά φοβάμαι να την πω εδώ μέσα. Δεν έχεις καμιά πετσέτα να κρεμάσουμε από τη μέσα μεριά? Στα αποδυτήρια πάντως έτσι κάναμε!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac