μπουκουβάλα!

λατρεύω το απλό φαγητό!
έχουμε και λέμε…
αν και στην εποχή μας τα μαντήλια είναι χάρτινα,
ίσως σας βρίσκεται κανένα από κείνα τα πάνινα λευκά…
του λόγου μου έχω ένα κρατημένο, του παππού…
το ανοίγω και το απλώνω στο τραπέζι
βάζω μέσα του ψύχα ψωμιού φρέσκου ίσα με το μέγεθος της γροθιάς μου
ρίχνω πάνω τυράκι φέτα τριμμένη απ τα δάχτυλά μου
κλείνω τις τέσσερις γωνιές του μαντηλιού
σφίγγω χαμηλά
φτιάχνω το πουγγί
και αρχίιζω και στουμπάω με αυτό την παλάμη μου
βγάζω το όποιο άχτι έχω
σφίγγω όλο και πιο χαμηλά
στουμπάω όλο και πιο δυνατά
το τυράκι και η ψύχα γλινονται ένα
σφίγγουν
έχω μια μπαλλίτσα μες στο μαντήλι
μια σφιχτή στρογγυλή μπαλλίτσα
🙂
ανοίγω τις τέσσερις γωνίες
και….αρχίζει το τσιμπολόγημα
κάθε κομματάκι αφήνεται στο στόμα
λιώνει και με τρέφει έτσι απλά…
λατρεύω τα απλά πραματάκια
λατρεύω το απλό φαγητό!
 
19 responses to “μπουκουβάλα!

  • yannidakis

    μου θυμισες ντοκυμαντερ της ΥΕΝΕΔ που βαζει σε επαναληψη την Κυριακη το μεσημερι η ΕΤ1 επειδη ολοι βλεπουν μπαλα :[

    Μου αρέσει!

  • .

    αααα εμένα μου θύμησες ένα έργο που είχα δει!!!! Δεν είχαν μαχαίρι να Κ.όψουν τα Κ.αρπούζια και πέρναν φόρα και πέφταν με τον Κ.@λο τους και παφ άνοιγε το Κ.αρπούζι στην μέση και σκέγαν σα τα Κ.αρπούζια και αυτοί Κ.άτω ξεκαρδισμένοι από τα γέλια!!! Τελικά τα απλά πράματα σε γεμίζουν μεγάλη ευφορία!ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζμουτς!

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Κάπως απειλητικό μου φέρνει αυτό το τελετουργικό… Γέμισα μώλωπες βρε Άννα !… 🙂 Καλή σου όρεξη πάντως. Το ψωμοτύρι το λατρεύω…

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Επίσης λατρεύεις και να γράφεις απλά κείμενα…."βρεεεε τι απλο κορίιιιτσι" που θαλεγε και ο συνονόματος Παπαγιαννόπουλος…Μαντάμ…κόκκαλα έχει το ψωμοτύρι άντε!!!!

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Μήπως πίσω από το φαγητό ετούτο το τσιμπολόγημα κάτι άλλο θέλεις να μας πεις???? τόσο απλό κείμενο … εμένα με ανησυχεί….δεν μας έχεις συνηθίσει σε τέτοιου είδους τελετουργικά..οκ , καταλάβαμε δεν τρέφεσαι μόνο από ληστείες αλλά είσαι και λιτοδίαιτη!!! Καλησπέρα ………!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό βράδυ λατρεμένη φίλη Άννα.Είναι σπουδαίο πράγμα….η προσωπική διεργασία της τροφής για την ύλη…Σπουδαιότερο ακόμα εκείνη που θρέφει και αντρειεύει το πνεύμα!!!Απίθανη στα στουμπίσματα λατρεμένη!!!Να είσαι πάντα φωτεινή, χαρούμενη, δημιουργική.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Για να στουμπάς εσύ… κάτι σ έχει μπουχτίσει… μπορεί πάλι και όχι… Το ότι τα απλά είναι και τα καλύτερα δεν χωράει αμφιβολία… αλλά νόμιζα ότι έχεις πάρει διαζύγιο με την απλότητα. Γιατρέ μου, της βάλατε θερμόμετρο;

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    αχ αυτο το [τσιμπο[λογημα]!!!!!!τρωγε κανονικα κοριτσαρα μου εσυκι ασε τους αλλους να τσιμπο[λογαν].απο το πιατο σουετσι τρεφοντε καποια μυαλαυγ..εχω κι εγω μαντηλακι πανινο με χαραγμενα τα αρχικα της γιαγιας μου…Θ.Σ…λες να δοκιμασω να στουμπαω κατωτο [ψωμοτυρι;] δεν ειν΄΄ κακο…αιντε να στου[μπηξω] αλλα που;;φιλια πολλα και αληθινα αγαπημενη μου μπραν!!!

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Άσε κοπέλα μου που διατηρείς αυτη τη σιλουέτα μόνο με ψωμοτύρι εδώ δουλεύει αναβολικό …σε τα μας τώρα σε τα μας…

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    τα πραγματα ειναι απλα… εμεις τα κανουμε συνθετα!!!Καλο Σαββατοκύριακο!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    If it\’s true ταγάααρρρ…ανναβάλομαι και με http://www.youtube.com/watch?v=kQYnHxTTOTEαπλό είναι!

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    και λιγη ντοματουλα απο διπλα????καμια ελιτσα????

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Φοβερή η συνταγή "αλά τσοπάνα"! :-))Ομως καλό μου αν κάνεις από τώρα τέτοια όταν θα έχεις μασελίτσα τι θα κάνεις?Ασε να μαντέψω… θα πετάς το "μπαλάκι" αυτό μέσα σε ένα ποτήρι νερό… :-PKαληνυχτούδιααααααα!

    Μου αρέσει!

  • close in living

    Μου αρέσουν τα άσπρα παλιά μαντήλια….Καλό ξημέρωμα νάχεις,νάχω, νάχουμε:)

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Μαλιστα, μαλιστα ενδιαφερονΗ δίαιτα της Μπουκουβάλας λοιπόν, ζουμπιχτη και κοπανιστή τροφη για χορευτριες, σπουργιτάκια ποντικακια & συγγραφείς .yes I LOVE CHEESE. Μένω εκπληκτος η κυρια Μπουκουβάλα της γνωστης οικογένειας των Μπουκουβαλαίων σύζυγος Κλεάνθη Αναγνώστου ετρωγε ψωμοτυρι?βρε βρε τι μαθαίνει κανεις.http://www.youtube.com/watch?v=S0TNftxcL1Y

    Μου αρέσει!

  • katabran

    η τυρουφάις, η τσαντίλα και ένα σγκρουβάλ τυρί κάπταιν…του τελευταίου του λέμε και για φτούνους που δεν τς κόβει του μυαλό…κάτι αθηναίοι εκεί σακάτ του παν σε γήπεδα σαν τ αλκαζάρ ζουμπιχτά κουπανιστα αελ τυρί!http://www.greektube.org/content/view/49544/2/

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Ήθελα να πω καλημέρα, αλλά είδα ότι είναι μεσημέρι.Ήθελα να πω καλησπέρα αλλά είδα … το τυρί στο τραπέζι.Ήθελα να φάω μία μπουκιά… αλλά πέρασε ο Ποντικός και πήρε το τυρί και τώρα τον χαζεύω που το τρώει. Μην ρωτάτε ποιος είναι ο Ποντικός απλά σκεφτείτε αυτόν που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά του καθρέπτη μου όταν τον κοιτάζω.

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    κολατσιό…έτσι το λέμε στο τόπο μουτώρα που τριγάμε τα αμπέλια και αύριο που θα μαζέψουμε τις ελιέςεκεί να σ έχω να το δοκιμάσεις χαιρετω

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    Μπουκουβαλα????? που τη θυμηθηκες καλη μου….αυτη τη λεξη…..αντε καλη μας ορεξη…. και προσεχε ε?? που κ που να τρως καλα…Καλο σαββατοκυριακο να εχεις!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac