άντε παρακάτω…

εύκολα θα μπορούσε κανείς να επειχειρηματολογήσει εναντίον της ιδέας ότι τα πράματα κάπου αρχίζουν…
να διαλύσει τον ντερμινισμό…
να τρίψει στο χώμα τη μούρη της αιτιοκρατίας…
μόνο που είναι καλό αυτό ακριβώς να το υπενθυμίζω στον εαυτό μου
και με την ευκαιρία να πω πως σε αυτό το σημείο παγιδεύτηκα σε σκέψεις
έτσι μπήκα στο …"επάγγελμα"
όχι ότι δεν έχω μνήμη
η μνήμη μου είναι  ιδιαίτερα ενθουσιώδης
σχεδόν συγκεντρώνεται με τόση ένταση σε εικόνες
καθυστερεί γλύφοντας και το τελευταίο κοκκαλάκι της κάθε στιγμής
αλλά,
μετά, πρέπει να κόψει δρόμο για να φτάσει απευθείας στην επόμενη
η μνήμη μου έχει φωνή
μια φωνή που ουρλιάζει σε αυτούς που είναι παρόντες για τη ζωή που δεν της έχει ασκηθεί κριτικός έλεγχος
και υπόσχεται να κάνει μαύρο στο ξύλο όποιον διαφωνεί
η φωνή δεν απαντά σε ερωτήσεις
αν κανείς νομίζει ότι διαθέτω κάνα σακούλι με απαντήσεις
και ότι μπορεί να μου αποσπάσει καμμιά συνταγή
χωρίς να πληρώσει
όπως ένα παιδί που κλέβει τον Αη Βασίλη
λάθος του!
μη μου αποκαλύπτετε λοιπόν τα άγχη σας
έχω τα δικά μου
μη μιλάτε για καλούς λογαριασμούς
έχω αρκετούς απλήρωτους
μη μου λέτε για διλήμματα
έχω συναισθηματικούς κόμπους
μη μου ζητάτε λίγο χρόνο
έχω λίγο χρόνο
έχω λίγο χρόνο που δεν είναι μαρκαρισμένος
που είναι ανεμπόδιστος
που είναι σε ετοιμότητα να συμμορφωθεί μόνο με το δικό μου θέλημα
μη μου ζητάτε θετικά συναισθήματα
δεν έχω καμμιά νοητική συσκευή που να επιδιορθώνει τα "ήδη"
δεν το δείχνω αλλά φοβάμαι
ίσως περί αυτού πρόκειται θα μου πείτε,
οι γενναίοι είναι εκείνοι που τρέμει η καρδιά τους στα κρυφά
αυτοί που έχουν την πολυτέλεια να κρατάνε ένα δωμάτιο δειλίας
αφήστε με τώρα
πρέπει να κοιτάξω μερικές μνήμες στην οθόνη του κρανίου μου
πάτε παρακάτω!
 
20 responses to “άντε παρακάτω…

  • Lady of Avalon

    Και έλεγα πότε θα δώσει το σύνθημα!!!Από δω το είχες από κει το είχες… το κλωθογύρισες αλλά το έριξες τελικά:"Πάμε παρακάτω λοιπόν"!Καλό σου βράδι μανάρι μου και ελπίζω με ένα γκολάκι 😉

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Δεν θα σχολιάσω επί της ουσίας γιατί δεν νομίζω πως αυτό θέλεις (να σχολιάσουμε).Για να γράφεις ό,τι γράφεις θα έχεις τους λόγους σου……Θα σταθώ μόνο στο "πάτε παρακάτω" που το ερμηνεύω "αφήστε με στην ησυχία μου"….. και θα σου πω πως είναι καλύτερα να απομακρυνόμαστε εμείς από μια ανεπιθύμητη "παρέα" και να μένουμε στην ησυχία μας, από το να προσπαθούμενα απομακρύνουμε τους άλλους. Εμείς πρέπει να προστατεύουμε τον εαυτό μας , μην περιμένουμε από τους άλλους να το κάνουν για μας! Το τραγούδι υπέροχο και ειδικά όταν στο αφιερώνουν σημαίνει πολλά………Καλό σου βράδυ kata-bran!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    κυριολεκτώδε χρειάζεται ερμηνευτικό λεξικό…δε μίλησα για επιθυμητές ή ανεπιθύμητες παρέες!αν και αυτό που λέω δείχνει αυτό που λες όσο αφορά στο ότι η καλύτερη και συνάμα η χειρότερη πολλές φορές παρέα είναι ο εαυτός μας!τέλος, απλά σας έστειλα… παρακάτω και σας αντάμωσε ο Cave!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    τωρα φταιω εγω να σου πω ξερεις τις [αποψεις σου;]δε θα το κανω ομως γιατι νιωθω οτι ειναι λογια ψυχηςκαι για να φτασεις εσυ να τα [πεις] σημαινει παρα πολλαπνιξιμο,σφιξιμο,αλλα και πολυ απογοητευση για λογους που ξερεις μονο εσυ….εγω ετσι το καταλαβα….αλλα…θα πω κι εγω οτι ειπαν τα δυο κοριτσια απο κατωαλλα με τον γνωστο τροπο!!!παμ παρακατ!!!ναι εισαι καλα αννα μου!!!εχεις ψυχαρα και φαινετε κ απο αυτο το κειμενο!!!τελευταια βγαζεις ολες τις ευαισθησιες που κρατας επτασφραγιστες…και [νομιζεις] οτι δεν καταλαβαινουμεποση ευαισθησια κρυβεις…ξερω οτι θα με σιχτηρησεις που κανω αναλυσηλες και ειμαι ο Γιαλομ αλλα δεν με πειραζειπιστεψε με το προτιμω εστω κ ετσι μου δειχνεις οτι με συμπαθειςπεριμενω το σιχτηρρρρρρρρρρρ!!!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ωχ ωχ ωχ !!! νομιζα πως θα ειχες κοιμηθει!!θα ερθει κι σειρα μου τωρα χωστα λεμεεεεε!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    έχω κοιμηθεί…αύριο θα σου πω εγώ περί ευαισθησίας !μπουρου μπουρου νυχτιάτικα!σιχτιιιρρρ!

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    καλημέρα…Ποσες φορές, αμέτρητες θα ελεγα ειπα αυτο το παμε παρακάτω…αυτο το παρακατω ομως… παντα ολοιδιο με το εδω… καμια διαφορα…ισως φταιει το οτι εγω δεν αλλάζω…Και βέβαια εδω παει το σιχτιρ…Ας πουμε για τα ματια καλη Κυριακη… κι εχει ο Θεος!!!

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    καλημέρα … υπα΄ρχουν κάποιοι που σε καταλαβαίνουνκαλή συνέχεια

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Και εγώ που πήγα παρακάτω… …το μόνο που βρήκα στο τέλος της σελίδας… είναι η τελευταία λέξη που αναγράφεται και αυτή είναι ΚΑΝΕΝΑ.Αφού αφήσουμε το εδώκαι πάμε παρακάτω,ο λόγος δρέπει σιωπές,γυροβολιές στο πιάτο (στριφογύρισμα του κουταλιού από αμηχανία την ώρα του φαγητού.).

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Καλημέρα σας.

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    το αν δειχνει κανεις ψυχραιμος, με το να ειναι πραγματικα, εχει τεραααστια διαφορα.Αν η φωνη ειναι σε τοσο καλα επιπεδα & η μνημη.. ενθουσιωδης, τοτε μη γελιεσαι. Εχεις κανει ενα καλο βημα προς εκει που πανε προς.. τα παρακατω.Απλα συνεχισε :[

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Σιχτιιιρρρ ένα φραπε δε μπορούμε να πιούμε να διαβάσουμε ένα Λε Καρέ και να ακούσουμε BLACK KEYS…με το που ανοίγω το ρημάδι…"Τsopana added a blogoboukarisma".Επειδή έχω να γράψω έκθεση για το "θαρρος" απο τη Γ Δημοτικού λέω να το αναβάλω και σήμερα και παρ\’όλο που έχω πολύ καλή μνήμη όσον αφορά εκείνα τα χρόνια δε θα αντιγράψω την έκθεση..άντε γλύτουσες πάλι.Πριν ξεκινήσει καμμιά παρέλαση…"αχ ναι άμα δεν έχουμε θάρρος στη ζωή τότε τι είμαστε????"..άνθρωποι απλοί προσθέτω εγώ…θα σου πω ότι παρα έχεις πάει παρακάτω….σταμάτα και λίγο κοπέλα μου τα πνεμόνια μας είναι αστικά δε σε προλαβαίνουμε μη κοιτάς εσείς του βουνού ροβολάτε καθημερνά στους καθαρούς αγέρηδες κι εχετε αντοχές….ουφφφ λαχάνιασα.Αλλά για στάκα…..αφού εσύ ανεβαίνεις τότε πως πας παρακάτω?Παραπάνω πας βρε Ταγάαααρρρ μάθε προσανατολισμό κοριτσάκι μου μάθε μαθε…δες το σπινθιροβόλο βλέμμα στη φωτο μου κι ακολούθα.http://www.youtube.com/watch?v=dKXlgISd3iA

    Μου αρέσει!

  • .

    Πάμε παρακάτω… εεεε τώρα μου θύμησες ότι έχω Κ.άτι εκκρεμότητες ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ (με το συμπαθιο Κ.ιόλας…) που πρέπει να Κ.λείσω… και αντί αυτού Κ.άθομαι και ταλαντεύομαι στα (γ)ίδια και στα (γ)ίδια! Βρε Αη Σιχχτττιιιιιιιιιιιιρρρ σε όλα που μας Κ.ρατάνε πίσω και αποτέλεσμα να μαζεύουμε, μαζεύουμε και να περιμένουμε την στιγμή που θα φτάσουμε στο σημείο που να λέμε εμείς και ο μεσιέ αλτερ εγκο: "Τσίτσοοοο το λιμάνι φεύγειιιιιιιιιι" και να σου απαντα(ς) "όχι βρε στουρναρ δεν φεύγει το λιμάνι εμείς φεύγουμε…" άντε να πάμ παρακάτ και σβέλταααααααααααααααααααααα!!!!ζζζζζζζζζζζζζζμουτς!

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Τα τόσα ΜΗ μήπως κάνουν δύσκολη την προσέγγιση?Και συνιστούν μια εθελουσία απομάκρυνσηΚαι τότε What Are You Waiting For?http://www.youtube.com/watch?v=fIBFN2OCxeQ&feature=related

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    …….και επειδή μου άρεσε αυτό το τραγουδάκι περισσότερο από το προηγούμενο το εναποθέτω με την αιτιολογία «δεν βαριέσαι όλα είναι μια πυραμίδα»Πάντα μου άρεσε το παιδί που έκλεβε το απαγορευμένο και κρυμμένο καλα γλυκό της μαμάς του,Τώρα το παιδί που κλέβει τον Αι Βασίλη μάλλον θα το συμπαθήσω κι αυτό, το να κλέψει κανείς αυτό που θα του χαρίσουν θέλει φαντασία μου θυμίζει μια κλέφτρα στο Παρίσι Ζοσλιν την λέγανε θαρρώ η κάπως έτσι………..Πάμε παρακάτω……..http://www.youtube.com/watch?v=3GYIExzQKY0&NR=1

    Μου αρέσει!

  • Mάριος

    Διλήμματα..απλήρωτοι λογαριασμοί…λίγος χρόνος…άγχηΝόμιζω κάτι πρέπει να κάνεις ώστε να βάλεις μια τάξη στο προσωπικό σου σύμπαν.

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Εγώ για άλλη μια φορά κράτησα ένα κομμάτι του κειμένου σου… με μεγάλη αλήθεια…και ξεκίνησα για παρακάτω… Να δώσουμε ραντεβού εκεί? Ή ίσως βρεθούμε και κατα τύχη???Καλή Κυριακή katabrαννούλα!!

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    λεω οχι στο παρακάτω, ναι στο παραπάνω

    Μου αρέσει!

  • Jen

    Ο χρόνος είναι λίγος…και δεν είναι για να σκορπίζεται αλόγιστα.Οι σκέψεις μόνο δικές μας…όχι αυτές που μοιραζόμαστε…οι άλλες.Πάρε το χρόνο και τις σκέψεις σου και περπάτησέ τα όπου μπορούν να αναπνεύσουν ελεύθερα.Κέρνα τα κι ένα μαλλί της γριάς….ή λουκουμάδες.Εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω όποτε πνίγομαι και φοβάμαι.Παρακάτω…ή όπου…

    Μου αρέσει!

  • ΕΛΕΝΗ

    Είναι εύκολο να το λες αυτό το πάμε παρακάτω…αλλά όσες φορές και αν το είπα δυσκολεύτηκα πολύ να το κάνω…ελπίζω για σένα τα πράγματα να είναι πιο εύκολα!Καλό βραδάκι να έχεις :))

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac