Weird Al – Eat It – free other’s true

 

hands free

κάποιος που περπατάει στο δρόμο μιλώντας μόνος του θεωρούνταν μέχρι πρότινος τρελλός

αυτή η βεβαιότητα κλονίστηκε με την έλευση των κινητών, ιδιαίτερα της τεχνολογίας hands free

πώς μπορούμε σήμερα να ξέρουμε αν κάποιος που περπατάει στο δρόμο μιλάει μόνος του ή μιλάει στο κινητό;

και τι αποκλείει κάποιος που μιλάει στο κινητό του να είναι συγχρόνως τρελλός, ενώ κάποιος που μιλάει στον εαυτό του να μην είναι τρελλός αλλά απλά ιδιόρρυθμος;

έχουμε άραγε φτάσει σε μια εποχή όπου οι παλιές βεβαιότητες παύουν να ισχύουν;

και αν συμβαίνει αυτό, πώς θα μπορέσουν οι άνθρωποι να ζήσουν σε ένα κόσμο χωρίς βεβαιότητες;

αυτά τα ερωτήματα μου έθεσα συζητώντας μαζί μου και δεν μου απάντησα ακόμα…

και τώρα θα μιλήσουμε για το ζήτημα των ενοχών…

συμπερασματάκι;

αυτό το κείμενο δεν έχει συμπερασματάκι, όσοι αντιλαμβάνονται το νόημα του, το ήξεραν από πριν…

ο καλλιεργημένος αναγνώστης θα κατανοήσει απόλυτα τους λόγους για τους οποίους δεν μπορώ να δώσω συμπερασματάκι…

αν πράγματι συμβεί αυτό, θα γνωρίζει ότι κι εγώ…

οτι δηλαδή έπεσα θύμα πείνας ή είναι θέμα πείνας!

πεινάω κι όταν πεινάω η κοιλιά μου και τα μέλη μου τρέμουν…

βρίσκονται σε συνεχή διαμάχη

η συγκεκριμένη διαμάχη δεν είναι καταγεγραμμένη από υποδεέστερο εμού συγγραφέα, αλλά από μένα τη γνωστή και αυθεντικιά

το λοιπόν εδώ και λίγη ώρα τα παρατηρώ

αφού εξάντλησαν όλα τα γνωστά επιχειρήματα όπως

τι ώρα πήγε;

τι θα φάμε σήμερα;

έφαγες κάτι;

θα φάμε έξω;

θα φάμε μέσα;

θα φάμε;

κατέφυγαν στις γνωστές αλληλοαπειλές,

όταν ξαφνικά ο άνθρωπος στον οποίο ανήκουν θεώρησε πως έφτασε ο καιρός να παρέμβει με την ιδιότητά του ως μονάδα…

που να σας πάρει ο διάολος! βρυχήθηκα

τα πράματα έχουν ξεπεράσει κάθε όριο, όταν δεν μπορεί κανείς να βγει έξω ένα όμορφο μεσημέρι χωρίς να ξεσηκώσει όλο τον τόπο μ’ ένα πρόστυχο καβγά ανάμεσα στα μέρη του σώματός του!

είμαι αρκετά αμερόληπτη, ελπίζω, αλλά ένας άνθρωπος οφείλει να ναι αφοσιωμένος στο θεό του!

συντάσσομαι λοιπόν με την κοιλιά μου!

ακούγοντας το, τα χέρια μου λεύτερα άρχισαν να κινούνται με τέτοια τρομαχτική σύγχυση που κόντεψαν να με συλλάβουν ως ανεμόμυλο!

ήταν απόγευμα λοιπόν όταν η αίσθηση οτι είμαι ψόφια από την πείνα άρχισε πάλι να με βασανίζει

είμαι ένα ναυάγιο εδώ και μπόλικα ηλιοβασιλέματα ,

η πείνα μου δεν περιγράφεται ,

η πείνα φέρνει εξάντληση,

τις ροδακινιές τις τσουρομαδησα κι απόμειναν ανίκανες να με ταΐσουν περαιτέρω .

τρώω χαρτιά , τι να κάνω , τρώω και βιβλία , προχθές έφαγα τον Θέμελη και τις αλήθειες των άλλων

μυαλό έχετε λέει στο τέλος, σκεφτείτε!

μα πώς εγώ που ξεκινώ να διαβάζω τις εφημερίδες απ’ το τέλος προς την αρχή δεν το εφάρμοσα και στα βιβλία;

ευκολοχώνευτο , μα μου ‘πεσε βαρύ και το ρευόμουνα μέχρι την άλλη ανατολή .

σε μια περίεργη αναλαμπή μου ,καμιά σχέση με την Αναλαμπή τη δική του, (Αναζήτηση / Ανατροπή / Αναλαμπή )σκέφτηκα ότι η γαμημένη τροφή του πνεύματος δεν τρώγεται με τίποτα αν επιμένεις να τη μαγειρεύεις με μια πρέζα ιστορία…δε μάσησα τις αλήθειες , αλλά τους Αλλους τους αφουγκράστηκα, όμως έμεινα στο Μεχμέτ, δε θυμάμαι το Μανώλη…έμεινα σα Σμυρνιά, στον μπουμπαντελέ , που πα να πει ανταλλάξιμος και θυμήθηκα τη δική μας ιστορία…που πα να πει το ορντέβρ ήταν στο πρώτο μέρος, μετά το σέρβις ήτανε αργό, μα μας το φεραν…τυλιγμένο μέσα σε μια λαδόκολλα, λάθος χειρόγραφο ήταν λέει ενός καλόγερου απ τον Αθω που πε λέει οτι ο Παλαιολόγος δεν έπεσε στην Πόλη αλλά την έκανε με μια βαρκούλα στο Ορος…μια άντε Ρούσσα παπαδιά…και η αέναη συνέχεια του ελληνισμού…που πάει περίπατο , ένα τουρλού με σως εμφύλιου και η ελλάδα τρώει τα παιδιά της, αν και εγώ δεν πήρα μπουκιά…πως λέμε δεν πήρα χαμπάρι…

μόνο επέμενα…

φάτο!

φάτο!

φάτο!

μετά άνοιξα το μέσα μέρος του εξώφυλλου , κοίταξα το Θέμελη και του είπα:

ξέρεις αν υπάρχει αλήθεια που δεν είναι ούτε δική μας ούτε των άλλων;

μου φάνηκε να μου λέει “στο επόμενο”

ξέρεις, εγώ είμαι Σμυρνιά, του είπα και βαρέθηκα να βλέπω τη μικρασία στους πάγκους των βιβλιοπωλείων…θέλω αλλαγή, αλλιώς δε σε ξαναγοράζω!δε γουστάρω να βλέπω καλούς συγγραφείς να μαγειρεύουν το ακίνδυνο χθες!

άφησα λοιπόν τις 499 με τις αλήθειες των άλλων στο πάτωμα κι έβαλα τις ζωές των άλλων στο ντιβιντί…να περάσει το βραδάκι

αλλά αυτός πάλι εκεί να μου φέρνει ξυνίλες…

σκέψου λέω να γίνει σήριαλ στη τιβί!το χει!

Έχει κάτι από κώδικα ντα βίντσι, έχει και τι δεν έχει καθώς διαθέτει τα πάντα: από ηρωϊκά πεσόντες τούρκους ομοφυλόφιλους έως προδότες βυζαντινούς αυτοκράτορες και, βέβαια, εθνικούς μύθους, κοτζάμ μενού κι εγώ η μίζερη έμεινα με τη λιγούρα!



χμ …να και το συμπερασματάκι σε όλα τα παραπάνω:

hands free…χέρια λέφτερα,

τρελλή είμαι, ότι θέλω λέω,

έχω ενοχές που δεν τρώω χοιρινό…ειδικά σήμερα

δεν παίρνω ποτέ το “μέρος” των άλλων ότι αλήθεια κι αν έχουν μαγειρέψει!

κανόνας!

ωστόσο,

θα μπορούσα να πάρω με μέτρο … ορισμένα “μέρη” χοιρινού…τουλάχιστο σήμερα!

Αύριο;

τι αύριο;

αύριο θα βάλω τα handσ free μου θα πάρω τηλέφωνο το Θέμελη και χειρονομώντας θα φωνάζω πως πρέπει να αρχίσει άμεσα να αρχίσει τη συγγραφή της νεώτερης ιστορίας του ελλαδικού Χώρου (1700-2000) αλλιώς θα κάμω απεργία πείνας!

 

 

19 responses to “Weird Al – Eat It – free other’s true

  • EL NIONIO

    Ιt\’s so weird Freckles…Έτσι λέει ο Weird Ελ

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    αληθεια μπραν μου ..αυτο το πραγμα τα [hands free]με εχουν τρελανει στο δρομοβλεπω καποιον να πλησιαζει προς το μερος μου [μιλωντας] και τον ρωτω τι ειπατε;; η θελετε κατι;;…την εχω πατησει απειρες φορες…κ μετα γελαω μοναχηκαι λεω αμαν !!! θα με περασαν για τρελητρελος εισαι και φαινεσαι ….θελω να σου φωναξω αφου περπατας και μιλας στον αερα….εγω φταιω που νομιζα οτι κατι χρειαζοσουν κ ενδιαφερθηκα ουσττττττ!!!πω-πω !!! τι το θελες το χοιρινο;;;;εγω δεν το [τρωγω] καμια μερα του χρονου οσο για το οτι δεν παιρνεις το μερος κανενος [χοιρινου] καλα κανεις γλυτωνεις απο πολλα….που τελικα δεν αξιζει καν τον κοπο…και θα μου ελεγε τωρα μια φιλη …..εισαι ακυρη !!!! κ ορθα θα το ελεγεγιατι δεν θα ηθελε ειμαι [σιγουρη] να με βλεπει να με τρων οι κοτεςκαι θα ελεγε …ασε τα πιτουρα κατ αμεσωςτα σεβη μου βαρα-μπραν!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    so what Weird El?έτσι απαντά η Weird Freckles…it\’ s like me!

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    να σου πω οτι σώθηκα… μια σκατουλα στο αυτι και καλύπτεις το κουσουρι…καθε φορα σε διαβαζω… αλλα σχολιανα τιποτα…αφωνη σου λεω…εισαι για γερους παιχτες…φιλακια… περιμενω το επομενο…

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    μμμ!!! τι θα παιξουμε;;ακουω προτασεις αλλα στα ελληνικα περικαλω παιζουμε τυφλο[μυγα;] η το αλλο πουντο πουντο το στουρναρ;;;;

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Έλα μωρε που σας δουλεύει η κάθε Καταμαραν και η κάθε Φερρυμποουτ το θέλει τα χανσ φρη να χει ελεύθερα τα χέρια για να μαζεύει τα κουκούτσα που φτύνει απο τα κεράσα.Αλλά μόνο ένας έφτυνε καλά ο μέγας λίμπερο Ράικαρτ που ροχάλιασε αυτό το μανάβη το Ρούντυ Φέλερ στον ημιτελικό του Γιουρο 1998 Ολλανδία-Γερμανία..μάθετε ροχάλα μάθετε μάθετε

    Μου αρέσει!

  • katabran

    μμμμ…αργησες να μας την πεις, ντουζ εκανες να σου ρθει ιδεα;

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Διαβαζοντάς το θυμήθηκα Φρέντυ Γερμανο……η κάτι τέτοιοΜπά κανει και ντουζ το αδέσποτο?Τι λές???

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Εγώ ένα σχόλιο έχω να κάνω…. μου άνοιξες την όρεξη……Το χοιρινό δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το τρως ειδικά σήμερα…. αλλά αυτό φαντάζομαι είναι άλλο θέμα!Με μπέρδεψες λιγουλάκι και σήμερα… 2-0 με έχεις!!! :ΡΑυτός ο συνδυασμός hands-free,ιστορίας, φαγητού…. μάλλον χρειάζομαι ξεκούραση…

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Ήρθε και ο Ιρακινός με τη μαλλούρα να κάνει σχόλιο……δε λέγεται ντουζ αγόρι μου ντου λέγεται το ζου στο τέλος δε προφέρεται….είναι αρσενικό γένος..μάθε βέλγικα αγοράκι μου

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Αβε μπουκαδόρισσα ο απολυμένος σε χαιρετά.(Δεν μιλά, δεν σχολιάζει, δεν βαζει λινγκ, δεν…….δεν……..δεν……….εκτος αν υπάρξει δημοσια αρση απολυσης)Ho ho hi hi

    Μου αρέσει!

  • katabran

    λυγμ ,λυγμ ,λυγμ… δεν έχει λινγκ, δεν έχει λινγκ…αβε καπταιν,η μπουκαδόρισσα πάει για ύπνο..κράτα τσίλιες…το δοκίμιο έγινε "μπορώ μπορώ να στο κάνω θερινό"

    Μου αρέσει!

  • Aaylita

    Νιώθω ένα κενό στην κοιλιακή χώρα…Αυτό μόνο. Μετά από 8 ώρες στο γραφείο θες να σχολιάσω τα υπόλοιπα????? Λέγε τα εσύ, να σου φεύγουν κι άσε μας εμάς! 😛

    Μου αρέσει!

  • Aaylita

    Όχι, στην κοιλιακή. Ελαφρώς πιο πάνω. Σόρυ…

    Μου αρέσει!

  • Achilleas

    Παίζει να συνταγογραφούνται ήδη τα χανς-βρεις από Φρόϊδες προχωρημένους, στα πιο ανίατα μπες-βγες των ιατρείων τους. Τρελός να είσαι πια όταν μονάχος δεν μιλάς. Δεν διάβασα τις αλήθειες των άλλων να ήξερα καλύτερα τι γίνεται, αλλά ξετρελάθηκα με την φράση σου: "εγώ είμαι Σμυρνιά, του είπα και βαρέθηκα να βλέπω τη μικρασία στους πάγκους των βιβλιοπωλείων…θέλω αλλαγή, αλλιώς δε σε ξαναγοράζω!δε γουστάρω να βλέπω καλούς συγγραφείς να μαγειρεύουν το ακίνδυνο χθες!". Αυτή είσαι, να μου ζήσεις αδερφάκι μου, είναι κάτι που θα ήθελα κι εγώ για δικούς μου λόγους να φωνάξω σε πρώτη ευκαιρία. : )

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    βαρα-μπραν…..βαρα λεμεεεεε!!! χαχχαχαχαχχακαλα αλλη δλεια δεν εχς;;;;απουλυεις τον κοσμακη απ΄΄τη δλεια;;ειδα και τον καπταιν απολυμενο…τι θα γινει με τοση ανεργια μας ριχνεις ακομα μια κ στον καιαδα;;;ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!ουραααα!!!!ουραααααα!!!…[οχι απο το κατ-ουρα]ζητωω!!! ζητωωωωωω!!!…[οχι στο ωμεγα ο τονος]

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Πεινάει σκέφτηκα το κορίτσι μας εκεί στην ξενιτιά… όλο διάβασμα και φαγητό καθόλου…Μετά μπερδεύτηκα και είπα οτι πεινάει για πάρλα και επειδή είναι όλη μέρα στο δρόμο ψάχνει το hands free για να μη χάνει στιγμή…Πιο κάτω όμως ξαναμπερδεύτηκα… ο Θέμελης, η Σμυρνιά και ο Παλαιολόγος μου κλείσανε το μάτι και μου ρίξανε σφαλιάρα ταυτόχρονα για να καταλάβω οτι κάτι ετοιμάζεις λειαν συντόμως…Αχ βρε Αννιώ… πες τα ξανά και ξανά… να ξέρεις όμως οτι δεν έχεις μόνο ένα στουρνάρι στην πόρτα σου… και λέω στουρνάρι και όχι στουρναρ γιατί αυτό είναι ένα και μοναδικό.Καλησπέρες

    Μου αρέσει!

  • katabran

    κατι τετοια μου γραφεις και μετα σκεφτομαι… τι να γραψω!τι να γραψω;λευτερια στον Ηλιοπουλο!το βρηκα παλι…

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    θυμησε μου να σου πω τι να γραψεις….αλλά και οχι μονο…..κατ΄ιδιαν ομως…..γιατι θα υπαρξει προβλημα….παω για φαγητο…. φιλια

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac