φιδίσια μυαλά άρρωστα μυαλά

δυο φίδια διαφωνούσαν λέει σχετικά με τον καλύτερο τρόπο επίθεσης στο θήραμα…
ο καλύτερος τρόπος, είπε το ένα, είναι να γλυστρίσεις πίσω του και να το αρπάξεις έτσι…
και άρπαξε την ουρά του άλλου κάνοντας αναπαράσταση της σκηνής
όχι καθόλου, ήταν η απάντηση
το καλύτερο σχέδιο είναι να πληίάζεις με μια πλευρική κυκλτερή κίνηση, έτσι…
και στράφηκε καταπάνω στον αντίπαλό του αρπάζοντας την ουρά του
παρ΄όλο που υπήρχε διαφωνία ως προς τον ενδεδειγμένο τρόπο καταβροχθίσματος της λείας,
το καθένα άρχισε να δείχνει έμπρακτα το σύστημά του στο άλλο
και…
συνέχισαν μέχρι που το ένα κατάπιε το άλλο…
 
 
ηθικό δίδαγμα: μια δουλειά που αρχικά γίνεται από φιλονικία, συχνά ολοκληρώνεται από συνήθεια!
καλό σαββατοκύριακο!
 
14 responses to “φιδίσια μυαλά άρρωστα μυαλά

  • Τσουκνιδιτσα

    Προσπαθω να φανταστω την σκηνη με τα δυο φιδια…το ενα καταπιε το αλλο…Καλημέρα καλό Σαββατοκύριακο!!!

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλημέρα και ένα εξαίσιο Σαββατοκύριακο να έχεις λατρεμένη Πριγκίπισσα του νεοελληνικού λόγου Άννα.Μια απλή λέξη, γραμμένη από σένα, που τόσο σοφά χρησιμοποιείς την ελληνική γλώσσα, κι αξίζει!!! Πόσο μάλλον τούτες οι αράδες λέξεων στη συμπυκνωμένη και συνάμα αστείρευτη μηνυμάτων ιστορία σου;Κρατώ τη ζήλεια…χαμηλό αίσθημα θα μου πεις….Μα ποτέ δεν κήρυξα πως είμαι ψηλά…ανθρωπάκι που προσπαθώ να βγάλω της άγνοιας τα γυαλιά, μελετώντας πολλές φορές και τα δικά σου θαυμάσια κείμενα!!! Είναι που γνωρίζεις σωστά τις λέξεις, είναι που τοποθετείς ακριβώς το μήνυμά πάνω απ’ τις λέξεις, είναι που το πνεύμα σου δημιουργεί ελέγχων συνειδήσεις….Εντάξει σε λιβάνισα αρκετά. Ξέρω θα αρχίσεις να βρίζεις…μα κι αυτό το κάνεις γνωρίζοντας την σημασία των λέξεων!!! Σε ευχαριστώ που μου παραχωρείς θέση στο σημαντικό δίκτυό σου.Αιγαίο μου, λατρεμένη Άννα, να είσαι πάντα φωτεινή, δημιουργική, χαρούμενη, δυνατή.Άννα

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    να συνεχισω;"ναι, αλλα κατα καποιο κατσαριδοειδη τροπο, καταφεραν & ξαναβγηκαν απ\’ το στομα του αλλου & συνεχισαν το.. δηλητηριωδη εργο τους"Καλα θα\’ ταν να ειχαν αυτοφαγωθει, αλλα επεζησαν παραυτα & εν καιρω θα ακουσουμε κι αλλη φιδισια ιστορια :[

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Πες μου βρε katabrannούλα όμως, έχεις δει κανένα φίδι που να μην έχει συνηθίσει να επιτείθεται? Και αλίμονο αν πέσεις στο δρόμο τους… μπορεί να μην το έχεις προσέξει καν,πόσο μάλλον να θελήσεις να το πειράξεις, και όμως αυτό θα πεταχτεί να σε δαγκώσει! Τώρα με πια μέθοδο… είναι μικρής σημασίας… άμα σε στείλει στο νοσοκομείο, τι να το κάνεις να ξέρεις με ποια μέθοδο έφτασες ως εκεί…Καλημερούδια!!! Και μακριά από θάμνους και πυκνές φυλλωσιές!!! 🙂

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    καλημερα στην παρεα….εγω ξερω οτι τα φιδια ΔΕΝ δαγκωνουν….. ΑΝ δεν τα προκαλεσεις……

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    καλημέρα αληγορικό κορίτσι

    Μου αρέσει!

  • Tom

    ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΑ ΦΙΔΙΑ!!! ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ!!! ΤΟΥΣ ΑΜΝΟΥΣ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Jen

    Από τη μία μου θύμισες το "lemniscate" το σύμβολο της αιωνιότητας…του απείρου…το οποίο είναι η "προχωρημένη" μορφή του φιδιού που καταπίνει την ουρά του, με το οποίο συμβόλιζαν οι Αιγύπτιοι τον κύκλο του ήλιου και της ζωής.Άπο την άλλη θυμήθηκα ένα δαχτυλίδι που είχα μ\’αυτό το σύμβολο και το έχω χάσει.Πολύ στενοχωρήθηκα να ξέρεις! (σιγά που θα το άφηνα εγώ το επίπεδο στη θέση του)Μα φίδια στο πρωινό μου?…Μ\’αρέσουν, αλλά όχι και τόσοοο!Καλημέρααα:-)))

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    καλησπερα…μπραν μου….στην ζωη μου το μονο πραγμα που δεναντεχω ουτε σε φωτο να βλεπω ειναι …το ΦΙΔΙ…ειναι το μονοπου ΑΝ τυχει κ το δω [σε φωτο]….απευθειας κανω εμετο…….τιποτα δε θεωρω πιο σιχαμερο….η ατακα που ξερουν οι φιλοι μου ειναι η εξης….αν ειχα την επιλογη να διαλεξω να με βαλουν απεναντι σε ενα ΛΙΟΝΤΑΡΙ κ ενα ΦΙΔΙ…….το λιονταρι θα διαλεγα….κι ας ξερω οτι απο το φιδι μπορει να σωθω κ να γλυτωσωαπο το λιονταρι….ποτε…..

    Μου αρέσει!

  • Μιχάλης

    Πολύ διδακτική ἱστορία.Πάντα ἔτσι γίνεται!Τσουνάμι μήν φοβᾶσαι τά φίδια πού σέρνονται μέ τήν κοιλιά τους. Εἶναι χρησιμότατα ζῶα καί μάλιστα μποροῦν νά καταλάβουν τίς προθέσεις σου.Ἄν τά πλησιάσεις θά σέ εἰδοποιήσουν ἤ θά φύγουν καί μόνο ἄν δέν γίνεται διαφορετικά ἐπιτίθενται γιά νά ἀμυνθοῦν.Νά φοβᾶσαι και να σιχαίνεσαι τά ἀνθρώπινα φίδια πού δέν ἔχουν καμία μπέσα καί δαγκώνουν τό χέρι πού τούς ταΐζει.

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Το ερώτημα το φιλοσοφικό που προκύπτει είναι: Το ένα κατάπιε το άλλοοοοοο ή το άλλο κατάπιε το ένααα εεεεεεεεεε.Καλησπέρα.

    Μου αρέσει!

  • Achilleas

    Η ζήλεια σέρνεται όπως το φίδι.Θέλει γερά πόδια να μην τρυπηθείς.Η καλύτερη επίθεση λέγεται κατοστάρι.Δίχως κέρδος, άντε κανένα παγκόσμιο ρεκόρ.: )

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    μια δουλειά που αρχικά γίνεται από φιλονικίακατανταει αγγαρείακαι συχνά ολοκληρώνεται από συνήθεια!χαιρετω

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Moυ θύμισες τον ουροβόρο όφι…σύμβολο της αναγγέννησης και του αιώνιου απείρου…Μου θύμισες και κάτι άλλο… πολύ προσωπικό αλλά … τεσπα… πολύ διδακτική η ιστορία σου…Καλή σου μέρα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac