money in my pocket…yeeeh yeeeh ooo yehhh!!!!

 

     
απ την άνετη θέση μας σ’ ενα τραπέζι πλάι στο παράθυρο πίναμε το απεριτίφ μας και χαζεύαμε τα περιπολικά…
ο σερβιτόρος δεν τα πήγε καλά με τον Αλ
ο Αλ μου δινε την εντύπωση πως ήταν άμαθος σε εστιατόρια πρώτης κατηγορίας και ο σεβιτόρος είχε σχηματίσει την ίδια εντύπωση….
δεν είχε καμμιά αμφιβολία οτι τον Αλ θα πρεπε να τον οδηγήσουν σ’ ένα ανοιχτό χωράφι και να τον πυρπολήσουν
επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω για τις σπεσιαλιτέ της ημέρας, μας προέτερψε ο σερβιτόρος
όχι, δε θέλω ν’ ακούσω για σπεσιαλιτέ, είπε ο Αλ, θέλω τη ζαρζουέλα….δεν είμαστε τουρίστες, βλέπετε!
μας ζητήθηκε ν’ αλλάξουμε τραπέζι όταν έφτασε μια άλλη παρέα
στον Αλ έφεραν λάθος πιάτο και χρειάστηκε να ζητήσει την μπύρα του πέντε φορές
για μας, εγκληματίες σ’ ένα εγκληματικά ακριβό εστιατόριο, το σέρβις ήταν άθλιο, παρά το γεγονός
οτι το μαγαζί ήταν μισοάδειο,
οτι υποχώρησα και παρήγγειλα τη σπεσιαλιτέ της μέρα σαν σημάδι ανακωχής
και οτι τα ποτά μας κόστισαν μια μικρή περιουσία…
αυτό είναι ένα άλλο καταρρακωτικό στοιχείο της ζωής:
άσχετα με το πόσο καλό ή ακριβό είναι ένα εστιατόριο, αργά ή γρήγορα θα υποστείς απαξιωτική συμπεριφορά…
ο σερβιτόρος το αποτέλειωσε χύνοντας μια καφεκίτρινη σάλτσα πάνω στον Αλ
νόμισα πως ο Αλ θα τον χτυπούσε, αλλά αντί γι αυτό, επέμενε να του αφήσουμε πουρμπουάρ ίσο με το λογαριασμό
έτσι θα μάθει…είπε
δεν καταλαβαίνω…είπα
πιστεύει οτι είμαι ένας αχρείος, και δεν υπάρχει τίποτα τόσο ενοχλητικό όσο ένας αχρείος με λεφτά!ολοκλήρωσε τη σκέψη του
… 
ανάμεσα στα λεφτα βρήκα το σημείωμα που είχε βάλει μέσα εκείνος ο κατιτίς
με μεγάλα γράμματα- τόσο ενδιαφέροντα, που το καθένα άξιζε όσο χίλιες εικόνες-ήταν γραμμένο
"σημασία έχει να ονειρεύεσαι και να προσπαθείς, αν γίνω μαλάκας πυροβόλησέ με…στο…58348531000, Ζιλ Μπισού"
το δειξα στον Αλ…τον είχε προσέξει κι αυτός
όπα του!είπε τινάζοντας το χέρι σα να χε πιάσει φωτιά…αυτός είναι άντρας!ένας άντρας που…δύσκολα ταράζεται!
βγαίνοντας ο Αλ πήρε το καπέλο κάποιου απ τον καλόγερο και μου το δωσε…
ας μην προκαλουμε την τύχη μας , είπε καθώς έβγαζα το τσεμπέρι μου…
περάσαμε ανάλαφρα ανάμεσα απ τα περιπολικά, σταματώντας μόνο για να ρωτήσει ο Αλ έναν αστυνομικό που στηριζόταν πάνω στη μηχανή του τι είχε συμβεί
ληστεία τράπεζας!
τους πιάσατε;έχετε καλή περιγραφή τους; ρώτησε ο Αλ με τη δημοσιοσχετίστικη φωνή του
δεν πρόκειται να πάνε μακριά, ήταν η απάντηση
γιατί το έκανες αυτο; ρώτησα μόλις απομακρυνθήκαμε και δε μας άκουγαν
απλά τσεκάρω…
πίσω στο ξενοδοχείο, στο δωμάτιο ο Αλ κλώτσησε με στυλ ίδιο με του Τιερρύ,ένα μαξιλάρι στον τοίχο
ένα θέλω να ξέρω, είσαι ιδιοφυϊα; ανέκραξε
μέσα σε ένα πρωί ληστεύεις μια τράπεζα, κανονίζεις γεύμα μετά τη διαφυγή και κιδυνεύεις να σε φάει ζωντανή ένας άνδρας που θα τρωγε το μισό γυναικείο πληθυσμό της πόλης μαζί με τα λεφτά του για κολατσιό!δεν το χω ξαναδεί αυτό!
ποιος μπορεί να αντισταθεί στους επαίνους, κι ας μην τους αξιζει;
παρόλα αυτά η ληστεία δεν είχε καταφέρει να διώξει το κενό μου
ήταν σα να αποσύρω χρήματα χωρίς το ξεβόλεμα του βιβλιαρίου καταθέσεων
(μα καλά τι γίνεται;γερνάω; η γιαγιά μου ενώ υπήρχαν ΑΤΜ προτιμούσε δοσοληψίες με βιβλιάριο, άσε παιδί μου να ‘χουμε το κεφάλι μας ήσυχο,ποτέ δε ξέβρεις …ξέβρεις τι δγιαβόλοι είναι τα μηχανήματα!ενώ οι άνθρωποι…)
και είχα εκπλαγεί για την ευτυχή κατάληξη, χωρίς κανα ιδιαίτερο δράμα…
το πρόβλημα τώρα που είχα χρήματα ήταν οτι δεν μπορούσα να ανησυχώ που δεν είχα χρήματα…
αχ νιάτα μου με τα ζουμιά της αναζήτησής σας!
η λεία μας δεν ήταν παρά ο μηνιαίος μισθός ενός δ/ντη τράπεζας, αλλά αρκετή για να μου εξασφαλίσει επαφή με τα σωστά κρασιά για λίγο καιρό
(αυτό σας δαβεβαιώ είναι κάτι για το οποίο μπορεί κανείς να καυχηθεί)
τα μισά, περίπου, τα έδωσα στον Αλ
(δεν έχω περάσει ακόμη στην ηλικία που μετρά κανείς λεφτά)
εξάλλου, το όπλο του ήταν το διαβατήριό μου για να γίνω από αναστενάρισσα συλλέκτρια νομισμάτων, αναστενάρισσα συλλέκτρια χαρτονομισμάτων
(συν την ανήθικη υποστήριξή του)
πάω να κάνω μερικά ψώνια, αν δεν έχεις αντίρρηση προφεσσόρα μου, είπε, εξακολουθώντας να με τιμά
θα κάνουμε την κουβέντα μας για τη φιλολογία αργότερα…είπε και έχωσε στην τσέπη δυο χαρτονομίσματα…
και που ‘σαι, χτύπα ένα τηλέφωνο στο παλικάρι, πρόσθεσε και μου κλεισε το μάτι…
δε συμμεριζόμουν την αισιοδοξία του να πάρω τηλέφωνο τον κατιτίς με το ξεβαμμένο πράσινο βλέμμα!
το να σε συλλάβουν δεν ήταν τόσο κακό, αλλά να σε συλλάβουν από γκάφα;
σε κανέναν δεν αρέσει να κάνει τους μπάτσους να ξεκαρδίζονται…
φαντάστηκα τη σκηνή που το διακστήριο θα ξεκαρδιζόταν με το οτι είχα τηλεφωνήσει στον κύριο Χ με ερωτικές προσδοκίες και η αστυνομία μου χε στήσει καρτέρι…
μέτα φαντάστηκα κι άλλα πράματα, όπως τον κύριο Χ και κάποιους τομείς της ανατομίας…
σήκωσα το τηλέφωνο
δεν απάντησε
ίσως ήταν ακόμα στη δουλειά ή μπορεί να συζητούσε με τους μπάτσους…
σας νοιάζει αυτό;
ε λοιπόν, τα γράφω όλα!
όταν είσαι εκτός ελέγχου, εισαι εκτός ελέγχου.
αργότερα εκείνος απάντησε στο τηλέφωνο
είχα χρόνια να αισθανθώ τόσο άβολα με μια κλήση
Μπισού;
χαίρετε!
μια λέξη
το ηχητικό δείγμα μιας φωνής με ετοιμότητα, αυτοπεποίηθηση, αβίαστης
μια και μόνη κουβέντα , που είχε στα χρώματά της όλες τις ιδιότητες αυτού που την είχε πει
ελπίζω να με θυμάστε, είπα
(αλλά μιλούσα σε  μια φωνή με τέτοιο συναισθηματικό άξονα, που έπαιρνε τόσα πολλά τηλεφωνήματα, με τόσο βάρος, που αισθάνθηκα υποχρεωμένη να μην αφήσω καμμιά αμφιβολία για το ποια είμαι)
λήστεψα την τράπεζά σας σήμερα
δε βιάστηκε να απαντήσει
ναι, βέβαια θυμάμαι…σήμερα είχαμε μόνο μία
ζητώ συγνώμη για οποιαδήποτε ενόχληση
ήθελα να με πάρετε…υποθέτω πως δε δουλεύετε απόψε…οι τράπεζες κλείνουν τα βράδια!
συμφωνήσαμε να βρεθούμε στο πιο καλό εστιατόριο και πιο ακριβό όπως με είχαν διαβεβαιώσει, εστιατόριο της πόλης
είστε βέβαιη; είναι πολύ τσιμπημένο και, για να λέμε την αλήθεια, δεν πήρατε και τόσο πολλά…
είχα χρόνο να βγω να αγοράσω μερικά ρούχα
η εμφάνιση δεν είναι κάτι για το οποίο μπαίνω σε κόπο τώρα τελευταία
(προ-αιρετικιά και ατιμέλητη)
ένα απ τα λίγα πλεονεκτήματα του να φοράς τσεμπέρι είναι οτι δεν εχεις
χ) την ανάγκη να λουστείς
ψ)την ανάγκη να χτενιστείς
ω) την ανάγκη να ανησυχείς αν η κόμμωσή σου είναι της μόδας
κι ούτε σαφώς είναι αμελητέα η οικονομία απ τα κουρέματα και το σαμπουάν
ίσως η θείτσα μου η Πρόνοια να με είχε σκόπιμα κάποτε αποτριχώσει, ώστε να μη χρειάζομαι να αναλώνω το χρόνο μου σε εξωκρανιακά ζητήματα και να χω περισσότερο ν’ αφιερώνω στη γέννεση… ληστρικών ιδεών!
tant pis θείτσα Πρόνοια!
       
 
 
21 responses to “money in my pocket…yeeeh yeeeh ooo yehhh!!!!

  • Τσουκνιδιτσα

    Κοίτα μην σε πιάσει κοροιδο και πληρώσεις στο εστιατόριο…Πήρε μετα την ληστεια σου τα δεκαπλά απο οτι σου έδωσε….Οχι που θα άφηνε την ευκαιρεία να παει χαμένη…Ειμαι σίγουρη θα σου ζητήσει να περνάς μια φορά τον μήνα…Κάνε καλή συμφωνία τ ακούς….Οσο για τον Αλ το έπιασε το νόημα….Καλό απογευματάκι!!!

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    ατιμέλητη … ανατρεπτική … τσεμπεροφορούσα … όμορφο

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    τωρα εγω πρεπει να βρω κατι εξυπνο να γραψω εδω περα & η αληθεια ειναι οτι κατα τη διαρκεια της αναγνωσης πολλα σωριαστηκαν στο μυαλο μου.Η ιστορια σου ακομα & σε αυτο το 3ο επεισοδιο με προκαλεσε να βρω μια λυση. Με αναστατωσε τοσο, ωστε να σκεφτω καποιο τροπο να την δω μια μερα σε καποια οθονη.Ισως να μην ειναι η ιστορια καθ\’ αυτη, ισως απλα & μονο ο λογος & η γραφη σου να ειναι αρκετα.Εισαι ασυναγωνιστη στη γραφη σου.Κρατα αυτο μιας & "ποιος μπορεί να αντισταθεί στους επαίνους" :[

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Γάτα ο Αλ..γάτα!!!!Ωραια τραγουδάκια..λοιπόν στο τέλος αφού μαζέψουν τα λεφτά τη κοπανάνε για Καραιβική και αραγμένοι στη παραλιά ακούνε ρέγγε…….γιεεεεε μααααν.Αλλά θα το συνέχιζα με το ρόλο των ληστών κάτι σα σύγχρονοι Ρομπέν Των Δασών..ε καλό?

    Μου αρέσει!

  • ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

    Kάποιοι όταν σε διαδηλώσεις τους έπερνε κατα πόδας η αστυνομία χώνονταν στις καφετέριες,. Λές να γίνει αυτό και με ληστεία τραπέζης; Για τις κατακτήσεις σου δεν παραξενεύομαι ούτε τις αμφισβητώ, απλά ζηλεύω!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό βράδυ λατρεμένη Άννα.Μόλις το εκτύπωσα…δηλαδή το βούτηξα…πάω για σεμινάριο…Θα γράψω αργά η αποκόμισα.Να είσαι πάντα υπέροχη.Ευχαριστώ. Μια μαθήτριά σου…κι ας μην το ξέρεις….Άννα

    Μου αρέσει!

  • BΑΓΓΕΛΗΣ

    KAI ΕΣΥ , ΒΡΟΥΤΕ ;

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    εξακολουθεις να με μπερδευεις…….κι οχι μονο απο τα γραπτα σου……καληνυχτα Αννα-καταμπρανα

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    λοιπον αυτη η ιστορια εμενα μου αρεσει παρα πολυ …μου κανει ενα [κλικ]επιτελους πηρα κ την απαντηση …….[[πειρασμος να παρω κ το τηλ του ξανθου υπαλληλου..αλλα σκεφτηκα οτι εγωδεν ειμαι η μπονυ…αρα το λιγοτερο να με σιχτηριζε κανονικα..]][[σημασία έχει να ονειρεύεσαι και να προσπαθείς, αν γίνω μαλάκας πυροβόλησέ με…στο…58348531000, Ζιλ Μπισού"]] επιασα κ το υπονοουμενοαυτη η θειτσα …δε παει να κανει καμια αλλη δουλεια λεω γω;;;;αντε γιατι …….μανια εχει με τα μαλλια μας…ουστ θειτσα …το πεταξαμε το τσεμπερι λεμεεεε!!! κ επιτελους μας ενδιαφερει και λιγο η εμφανιση….ας ειναι καλα ο ….Ζιλ Μπισού….

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Καλά με τρίχες θα ασχολούμαστε τώρα?Αφήστε τις τρίχες για την θείτσα… 😉 😛

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    To λοιπόν,όχι το περιοδικό,η Τσουκνιδίτσα είναι γάτα..το\’χει ψάξει το ζήτημα.Επίσης ξεκινάω να ψάξω πιθανή σχέση του Αλ με το ξανθό….αααχμμμ κάτι μου μυρίζει κι ένας καλός πράκτωρ πάντα οσφρίζεται…τρομάρα μου

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Έχει ζουμί η υπόθεση…. Κοίτα μην σε πιάσουν κορόιδο…. Καλά τα πήρες τα λεφτά… Μην σου την έχουν και στημένη τώρα… Αν και χωρίς λίγο σασπένς δεν έχει νόημα…..!!!!Να είσαι αμίλικτη….!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλημέρα θαυμάσιο κορίτσι του νεοελληνικού λόγου Άννα.Φαντάζομαι πως μια και μόνο απλή, καθημερινή λέξη αν γράψεις, θα έχει το προσωπικό σου πνευματικό στιλ επάνω της!!!Ξέρεις πως η λέξεις δεν έχουν προσωπικότητα, απλά σαν εργαλεία υποδεικνύουν τη πνευματική ταυτότητα εκείνης/ου που τις χειρίζεται…Έχω γράψει αρκετές φορές κι έντονα τον θαυμασμό μου για τη γραφή σου. Μέσα, η αμάθεια μου βλέπει, απ’ αυτήν ένα νεύρο, έναν θυμό, για όλα τα άχρωμα τα δήθεν που ντε και σώνει χρωματίζουν τη ανιαρή καθημερινότητα μας…..«Ο ληστής σκέψη (πιθανών να τον έλεγαν Αλ), παραπαίει ισορροπώντας τα ακούσματα του λόγου……στο δικό μας νόμιμα ηθικό κατεστημένο και στο άναρχο θεωρούμενο μιαρό ή ιερό κοινωνικό ταμπούρλο….Όχι δεν έχει τελειώσει η μουσική…πώς να χωνέψει τη βλάβη απ’ τον καθωσπρεπισμό του σερβιτόρου, την άπραγη στην ουσία και ανίδεη αντιμετώπιση του συστήματος ασφαλείας…..και η σπατάλη….να φέρει πίσω το χθές……»Θα μένω εδώ Αιγαίο μου, θέλεις δεν θέλεις, να τρυγώ τις δικές μου μαθησιακές σπατάλες….Εξαίρετο κείμενο!!!Να είσαι δίκαιη πάντα με τον εαυτό σου, χαρούμενη, φωτεινή, δημιουργική, δυνατή στο πνεύμα.Άννα

    Μου αρέσει!

  • katabran

    προφανώς κάποιος ξέρει περισσότερα απ οτι φαντάζομαι…πήρα το παρακάτω μήνυμα και πολύ το φχαριστήθηκα!…"Γυναίκα ληστής πήρε με την απειλή όπλου 2.500 ευρώ από το υποκατάστημα της Αγροτικής Τράπεζα Ελλάδος στην οδό Χαριλάου Τρικούπη 121 στη Νέα Ερυθραία και στη συνέχεια εξαφανίστηκε τρέχοντας. Το πρωί της Πέμπτης (4/6), μια γυναίκα ντυμένη με λευκή φούστα και μπλούζα και μεγάλα μαύρα γυαλιά ηλίου πλησίασε το ταμείο έχοντας το χέρι της σε μια τσάντα λέγοντας στην ταμία πως κρατούσε όπλο και ότι θα πυροβολούσε εάν δεν της έδινε τα χρήματα. Τελικά η ταμίας της έδωσε 2.500 ευρώ και η γυναίκα τα άρπαξε και εξαφανίστηκε τρέχοντας. Δεν είναι η πρώτη φορά που γυναίκα ληστής εμφανίζεται σε τράπεζα καθώς πριν ένα μήνα κάτι παρόμοιο είχε συμβεί σε υποκατάστημα της Eurobank στο Χαλάνδρι με τη διαφορά πως τότε δε μίλησε αλλά έδωσε στον ταμεία ένα σημείωμα δηλώνοντας ότι είχε όπλο και ζητώντας του τα χρήματα. Από την πλευρά της, η αστυνομία δεν αποκλείει τον ενδεχόμενο και στις δυο περιπτώσεις να είναι το ίδιο πρόσωπο"….http://www.youtube.com/watch?v=CNAkbbKycCM

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Ίσως η καταχώρησή σου σήκωσε θύελα αντιδράσεων… Σου λέει αφού αυτή το έκανε, γιατί όχι κι εγώ??????Καλημέρα katabrannούλα!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Aaylita

    Έχω χάσει επεισόδια?? Τι παίζει? Bonnie & Clyde?Ό\’τι κι αν είναι…Μ\’ΑΡΕΣΕΙ!!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Εγω πάντως έστειλα ένα βιογραφικό στη ΓΑΔΑ για "λαγωνικό" του τμήματος Ληστειών αν με πάρουν νομίζω ότι η εξυπνάδα στη φάτσα μου δειχνει πως η σύλληψη των γυναικών αυτών είναι ζήτημα ημερών..

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Να μη το ξεχάσω βιογραφικό έστειλε και ο Αλέκος Ντε Μπάρτσα η Ιρακινός..αλλά μόλις είδαν τη φωτό τον συνέλλαβαν..οπότε γράφω στη θέση του

    Μου αρέσει!

  • katabran

    σλάμντογκ!

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Σε πειράζει να σε χαρακτηρίσω άλλη μια Μαλβίνα Κάραλη???? Δεν ξέρω αν στο έχω πει ξανά … αλλά ο λόγος σου , το ύφος γραφής σου μοιάζει πολύ με το ύφος εκείνης της αγαπημένης μου Μαλβίνας , που μάρεσε να την βλέπω στο γυαλί … Και μιας και διέπραξες ληστεία εύχομαι να σε δω και στη t.v. xixixi

    Μου αρέσει!

  • ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

    Δοκίμασε με μικρές προτάσεις και μέ μορφή διαλόγου να αναπτύξεις κάποιες ιστορίες,που να εκφράζουν την περιγραφή, την εκρυκτηκότητα. Σε θεωρώ καλό λεξοτεχνίτη. Καλημέρα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac