pour les bas fond… το χρήμα δεν είναι δύναμη είναι δυνατότητα…

Aν είναι να βοηθήσω κάποιον, θέλω να βοηθήσω εσένα!

Δως μου το όπλο , Αλ…μου φαίνεται πως θα βγω να ληστέψω μια τράπεζα…

Δεν είναι εύκολο, προφεσσόρα μου!

Διαχωριστική γραμμή κατεβασμένα ρολά…

Στους μυημένους δεν αρέσει οι απέξω να πιστεύουν οτι εκείνοι θ’ αποφασίσουν πότε θα μπουν στο παιχνίδι…

Δεν είπα ότι είναι εύκολο, αλλά έρχεται μια στιγμή στη ζωή που χρειάζεται να πας να ληστέψεις μια τράπεζα!

Δεν μπορείς να βρεις λεφτά από κάπου αλλού;

Όχι δεν έχω μια και…με ψάχνουν…

Σε ψάχνουν; Το κατάλαβα μόλις σε είδα ότι υπήρχε κάτι ευχάριστο πάνω σου! Και ξέρεις είναι πολύ ευχάριστο να ληστεύεις ευχάριστους ανθρώπους!

Δεν είχα μεγάλες επιτυχίες, αυτό είναι αλήθεια, αλλά συνιστώ ν’ αρχίσουμε με μερικούς τουρίστες…το να αποτύχεις με έναν τουρίστα είναι προτιμότερο από το να αποτύχεις με μια τράπεζα ή μπας και  θα μπορούσες να φιλολογήσεις με σκοπό να φάμε καλά σήμερα; Πως θα έβγαζες το ψωμί σου μέχρι σήμερα;

Θα μπορούσα να φιλολογήσω, αλλά δε θα φάμε για μεσημέρι!

Έτσι βγήκαμε στο δρόμο…

(ο ρεσεψονίστας, καθώς βγαίναμε, είπε ότι το δωμάτιο χρεώνεται διπλό)

Ο Αλ επέμενε να με συνοδεύει, αν και του είπα ότι η παρέα μαζί μου στο ρόλο μου ως ληστή τράπεζας δε θα τον ευνοούσε αν ήθελε να μείνει ελεύθερος…

Τι θα μου λεγες , αν ξαφνικά αποφάσιζα κι εγώ να γίνω φιλόλογος, με ρώταγε  κατ επανάληψη, υπογραμμίζοντας την έλλειψη κατάρτισης μου σε οτι αφορά την παρανομία… 

Το σίγουρο ήταν ότι δεν ήμουν βέβαιη  ποια είναι τα χαρακτηριστικά σημάδια μιας τράπεζας που προσφέρεται για ληστεία…

Έκανα κύκλους εξετάζοντας τράπεζες  με τον Αλ σιωπηλό ένα βήμα πίσω μου

Διάλεξα το παράρτημα μιας τράπεζας που οι υπάλληλοι της είχαν υπάρξει για χρόνια ολόκληρα οι πιο προσβλητικοί και οι λιγότερο εξυπηρετικοί!

Τι κάνεις αν μια τράπεζα είναι αγενής;

Πας σε άλλη τράπεζα

Που θα έχει τους ίδιους τόκους , τις ίδιες υπηρεσίες , την ίδια αγένεια , από το Α ως το Ω

Οι τραπεζικοί έχουν ένα δίκτυο περιφρόνησης, μια συμφωνία να συμπεριφέρονται αισχρά σε όλους τους πελάτες που δεν είναι πασιφανώς πλούσιοι

Η εκδίκηση τους , το δίχως άλλο , που πρέπει να ζήσουν όλη τη ζωή τους ως τραπεζικοί!

Αν πας να ληστέψεις μια τράπεζα, το πρώτο πράμα που χρειάζεται να αποφασίσεις είναι που θα κρύψεις το όπλο…

Σε μια πράξη συγκλονιστικού συμβολισμού, είχα αδειάσει την  βαλίτσα μου απ τα βιβλία και είχα βάλει μέσα το όπλο του Αλ!

Η δεύτερη απόφαση αφορά το αν θα εκδηλωθείς μπαίνοντας ή θα μπεις στην ουρά…

Μέσα στην τράπεζα ήταν τρεις ταλαιπωρημένοι, κακοντυμένοι τύποι, (μάλλον δάσκαλοι) που έκαναν ένα διάλειμμα από τις κρίσεις τους για να διεκπεραιώσουν κάποιες οικονομικές συναλλαγές…

Μια γυναίκα με καμπόσα  γιουτσουκούτσικα μωρά τα είχε αφήσει να μπουσουλάνε και να αλωνίζουν σε όλο το χώρο γύρω τους…

(η στάση της έδειχνε ότι δε θα την πείραζε αν έχανε ένα)

Το ένα με κοίταξε με περιέργεια…ίσως περίμενε να δείξω ενδιαφέρον !

(μια και τα μικρά παιδιά τείνουν να πιστέψουν ότι οι πάντες τα βρίσκουν ενδιαφέροντα, έχοντας μόλις πρόσφατα αποχωριστεί την 24ωρη προσοχή της μήτρας)

Αποφάσισα να αφήσω τους πελάτες να κάνουν τις δουλειές τους…

( δεν έβρισκα λόγο να τους  χαλάσω τη  μέρα)

Υπήρχαν δυο υπάλληλοι πίσω απ το γκισέ, ο ένας  ξανθός και με ενδιαφέρουσα φάτσα…η εμφάνιση του είχε το κατιτίς…η άλλη ήταν γυναίκα, μια χοντρή με κόκκινα νύχια…οι κινήσεις της ήταν βεβιασμένα χαρωπές, σα να προσπαθούσε να πείσει τον εαυτό της και μας ότι στα αλήθεια της άρεσε η δουλειά  της…

Περίμενα στην ουρά με την ελπίδα ότι θα μου τύχαινε ο κατιτίς παρά η βεβιασμένη χαρωπή…

Έχω σκεφτεί συχνά ότι το να τοποθετούμε την έδρα της σκέψης στο κεφάλι είναι λάθος τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες…

αυτό που βρίσκεται πάνω στους ώμους μας είναι μια βιτρίνα…

και γω  κάτι ένιωσα κάτω απ τους Δελφούς (αρχ. ομφαλός της…γης)

Ήταν παράξενο, ήθελα να τον γνωρίσω, αλλά ταυτόχρονα κάτι μου λεγε ότι το να ληστεύω την τράπεζα όπου δούλευε δεν ήταν ο καλύτερος τρόπος να συστηθώ…

Επίσης ως διαχειρίστρια της λογικής, μ έτρωγε η σκέψη ότι θα έπρεπε να μπορώ να πείσω τους ανθρώπους ότι επρόκειτο για ληστεία χωρίς την μπανάλ βοήθεια ενός όπλου… τι φιλόλογος θα ήμουν αλλιώς!

Πήγα μπροστά του…

Καλημέρα σας, είπα , πρόκειται για ληστεία…

Δε θα είχα εκπλαγεί να μου λεγε ότι ήμουν στη λάθος ουρά…

Ληστεία; Δεν ταράχτηκε …ούτε ανέμελος ούτε υστερικος: ενας στωικός! Θα μπορούσα να τον είχα ρωτήσει τι ώρα είναι;

Είστε σίγουρη για αυτό;

Με κοίταξε με ένα ξεβαμμένο πράσινο βλέμμα…

Είμαι σίγουρη, είπα και άνοιξα τη βαλίτσα μου δείχνοντας το πεινασμένο της εσωτερικό και το όπλο…

Άρχισε να ρίχνει χούφτες χαρτονομίσματα στη βαλίτσα, όχι αργά, όχι γρήγορα…

Ακούμπησα το όπλο στον πάγκο

Θέλετε και τα ψιλά;

Όχι φχαριστώ

Ναι , άσε και τίποτα…μια φωνή πίσω μου…ήρθα στην πόλη σήμερα το πρωί ειδικά για να κάνω μιαν ανάληψη…μερικοί άνθρωποι δουλεύουν για το ψωμί τους ξέρεις…

Η χοντρή δίπλα δεν είχε καταλάβει ότι γινόταν ληστεία διαφωνούσε με την πολύτεκνη μαμά για μια επιταγή…

Ο χρηματοδότης μου, ο κατιτίς, ο ξανθός με το ξεβαμμένο βλέμμα, μάζεψε όλα τα λεφτά που υπήρχαν και μετά πρόσθεσε ένα μικρό κομμάτι χαρτί ,πάνω στο όποιο είχε γράψει κάτι…

Αυτά είναι, η συνάδελφος μου έχει  κι αλλά…

Όχι, μην την ενοχλείτε, είπα, θα ήταν απληστία, φχαριστώ πολύ, συγγνώμη για την ενόχληση, τα λέμε…

Τα λέμε, είπε, περιμένοντας τον επόμενο πελάτη

Ο Αλ κι εγώ βγήκαμε απ την τράπεζα, ο Αλ μες στον θαυμασμό, ένιωθα θα χε πολλά σχόλια να κάνει, αλλά συγκρατιόταν απ το να προχωρήσει σε κάτι τόσο εκτός χρόνου και τόσο ερασιτεχνικό…έξω με κοίταξε με προσμονή, περιμένοντας οδηγίες, έχοντας στο νου τη σκέψη « και τώρα τι κάνουμε;»

Θυμήθηκα ότι στη γωνία υπήρχε ένα καλό εστιατόριο με θαλασσινά…

Επέλεξα να ξεκινήσουμε για κει…

Δε θα τρέξουμε λίγο;

Όχι , είπα, ο Αλ δεν είχε πάρει χαμπάρι

α) ότι βαριόμουν,

β) είχα αλλού το νου μου και

γ) ήμουν τεμπέλα και αν επρόκειτο να με συλλάβει αστυνομία, ήθελα να μου συμβεί σε μια αξιοπρεπή θέση και κατάσταση

Η αστυνομία άργησε ως συνήθως, ήδη κοιτάζαμε τον κατάλογο με τα ορεκτικά και πίναμε ένα παστίς…αναπλήρωναν την προηγούμενη απουσία τους με άφθονη παρουσία, στημένοι γύρω γύρω, δείχνοντας σοβαροί, μιλώντας στους ασυρμάτους και συμπεριφερόμενοι σα να είχαν σημαντικά πράματα να σκεφτούν και να πράξουν…

     

 

25 responses to “pour les bas fond… το χρήμα δεν είναι δύναμη είναι δυνατότητα…

  • yannidakis

    θυμασαι οτι την προηγουμενη φορα διαφωνησα καθετα με τις σκεψεις & τις εκφρασεις σου, ομως σημερα ειδα ενα σεναριο να εκτυλισσεται μπρος μου.εφτιαξα τις σκηνες, τους ηχους, τα ρουχα, την διακοσμηση της τραπεζας.Θα ηθελα πολυ να δω γυρισμενο καπου αυτο το σεναριο. Σου λεω αληθεια, πως θα κανονισουμε να το δουμε να "γινεται";Κατι σαν.. προσεχως :[

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Εγώ θα λήστευα και το εστιατόρειο….δε ξέρεις να διαλέγεις συνεργάτες.Συμφωνώ κι εγώ στο ξανθό θα πήγαινα….δεν αντέχω άλλο τη χοντρή ούτε στα όνειρα.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    εσυ θα ληστευες μονο τη χοντρη…στο εστιατοριο θα κανες πως ξεχασες το πορτοφολι σου απατεωνα!θα κλεβες καμμια οδοντογλυφιδα το πολυ πολυ…αντε και κανα σουπλα!yann…επιτελους παρανομησες εστω και με τη φαντασια σου…

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    καλο μηνα καλη βδομαδα να εχουμε αμην….το λοιπον…εχουμε κ λεμε….[επιλεκτικη ληστεια;;;]….μα αν ειναι να ληστεψεις [κατι]και να μην παθει κανεις κακο…ειναι η τραπεζα….ημαρτον λεμεεεεεεεε!!!!παρακατ….εχουμε κατι σαν μπονι κ κλαιντ….καλα αυτος ο αλ…πολυ χεστηςακου να τρεξουμε;;;;;;αλλα τι να περιμενεις οταν καποιος παει να ληστεψειενανα [μονο] ανθρωπο……παμ παρακατ…..καλα να κλαινε οι χηρες αλλα να κλαινε κι παντρεμενες;;;;;δεν ξερω για τσι φιλολογοι αλλα …οι δασκαλοι παιρνουν πολυ καλα λεφταδουλευουν 9 μηνες ολο το χρονο κ πληρωνονται για 12…..εχω 2 ξαδερφιαδασκαλους που τα χρηματα που παιρνουν ειναι παραπανω απο ικανοποιητικα…….μη τρελαθουμε……παμ παρακατ…θα σκασω αν δε μαθω …τι εγραφε το [χαρτακι] που εριξε ο ξανθοςστη βαλιτσα….μαλλον θα το μαθουμε στο επομενο επεισοδιοαν φυσικα δε γινουν κ εδω [επεισοδια] γιατι με βρισκω πολυ κουλ…προς το παρον……με ξερεις κι ο νοων νοητω…..μπρανυγ…..μου αρεσει παρα πολυ η ιστορια που εφτιαξες [αγγελικα] πλασμενηπεριμενω με αγωνια την συνεχεια……και μην πεις οτι δεν εχει……

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    Xα χαχαχαχα το ευχαριστήθηκα οσο δεν φαντάζεσαι…ηταν τόσο απλό… σε καλη μεριά!!!Εισαι απιθανη κλεφτρα!!!

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    το χαρτάκι τσουνάμι μου ειχε το τηλεφωνό του…

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    και γω αυτο σκεφτηκα τσουκνιδα μου…αλλα…..επειδη θεωρω τη μπραν[το]κλεφτρα πολυ απροβλεπτηειμαι σχεδον σιγουρη…οτι κατι αλλο θα εχει στο νου τηςδεν μπορει να ειναι…..τοσο προβλεψιμη…..η μπραν που ξερω jame…χαχαχχα

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό απόγευμα, θετικά ενεργοποιημένη εβδομάδα, ένα φωτεινό μήνα και ένα υπέροχο καλοκαίρι εύχομαι για όλες/όλους μας λατρεμένη Άννα.Τα δημιουργήματα του πνεύματος καθορίζονται από την εκάστοτε εποχή, είναι διαποτισμένα απ’ αυτήν και αποτελούν τις ουσιαστικότερες μαρτυρίες για κείνη….Οι αναρτήσεις σου ηθελημένη απόρριψη του δήθεν, του τάχα, του μήπως….Θεωρίες θα μου πουν….Ωστόσο μια φιλολογική θεωρία εμπεριέχει κοιτάσματα σοφίας….Ο ρεσεψιονίστας μια «παιδία» που ταλαντεύεται σε στόχους ακαθόριστους….Η ληστεία που γίνεται…. γιατί…. η συνήθη μάνα με τα αραδιασμένα κουτσούβελα ακρωτηριάζει τη συμβιβαστική ροπή προς τον ιδανισμό…Η εκούσια συμπλοκή του ταμία, η βιασμένη απομάκρυνση του ληστή σκέψη και του λόγου μοιάζει με συντριβή αλλά δεν είναι….Και η ασυνήθιστη βιτρίνα στους ώμους των δύο ξανθού/χοντρής σαν αντιπροσωπευτικότεροι αυθεντικότεροι εκφραστές και συνδημιουργοί…της δικής μας εποχής….Εστιατόριο, στη λίστα….Οι αναρτήσεις σου που φωτοσκιάζουν έντονα την πολυμερή εποχή μας και δικαιώνουν τη διακονία του φιλολόγου!!!Σε χαιρετώ γαλάζιο του Αιγαίου, λευκό των νησιών του… Άννα

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    βαριεμαι να σου γραψω….βαριεμαι να κανω ληστεια….γενικως βαριεμαι…..και με αυτη τη ζεστη…..ουφ!στειλε κανα ψιλο και προς τα δω….(τηλεφωνικη επιταγη…)μη μου πεις πως ταφαγες οοοολα με τον Αλ …ε?????

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Xαίρομαι που κατάλαβες το ποιόν του λαμόγιου…καιρός ήταν!!!!Δηλώνω ως Αλ…έκος ότι ποτέ δε θα άφηνα μια γυναίκα να κάνει μόνη της ληστεία (ευχαριστώ για το χειροκρότημα κυρίες μου).εκτός αν έπαιζαν την ίδια ώρα οι DREAM THEATER…όλα έχουν τα οριά τους.Απο την άλλη για αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας ..Ο Σώγιερ δε θα λήστευε τη χοντρή…ο Σώγιερ θα την έπεφτε στη χοντρή και θα της πουλούσε έρωτες.Θα παντρευόταν τη κόρη του προέδρου της τράπεζας η οποία ήταν πάμπλουτη με περιουσία και σπίτια.Θα έλεγε στη χοντρή.."μωρό μου υπομονή..θα καθαρίσουμε τη μέγαιρα και θα χαρούμε με τα λεφτά τον ερωτά μας".Θα έβαζε τη χοντρή να κάνει ληστεία τη μέρα που θα ήταν εκεί η κόρη…θα καθάριζε η χοντρή τη κόρη…Αφου λοιπόν όλα θα είχαν πάει κατ\’ευχή ο "θλιμμένος" χήρος θα κάρφωνε τη χοντρή στην αστυνομία,ανώνυμα βέβαια,και σε ανταλλαγή πυροβολισμών η πτωχή χοντρούλα θα άφηνε το μάταιο τούτο κόσμο…Μπρρρρρρ..ανατριχιάσατε ε?Εμ η αλήθεια πονάει

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    αλ.εκο…ποιο απαισιο σεναριο δεν εχω ξαναδει ….χαχαχχαχαχαχακαι πολυ [αλ.τζαζιρικο] θα ελεγα ..ολους τους πεθαινειςπλην του σωγιερ…..ημαρτον…και συμπληρωνω…….μετα σωγιερ κ σαιντ….παιρνουν ενα κοτεροκαι χαιρονται παρεα τα [πεθαμενα] λεφτα…..και οταν συναντουν καμια γκομεναρα λενε…και το εξης πρωτοτυπο πλεονεχω κ κοτερο παμε μια βολτα;;;;;;;;;υγ…πλακα κανω τυφλα να εχει ο στιβεν κινγκ…..μπρος στο σεναριο σου

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Χα χα χα…αυτό με το κότερο πολύ καλό!!!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    μα ειπα …θα λετε την ατακα ..που ΔΕΝ εχει πει ποτε κανεις αλλος χαχαχαχχαα

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    "Οι αλήηηηηηηητες οι φίλοι μουουου….τι σου είειειειπαν για μέεενααααα??"Σαλαμπάσης..άντε να μάθετε απο σοβαρή μουσική!Μου φαίνεται ταιριάζει γάντι.Τομμυ σκαμπάζει βλέπω η γκλάβα σου απο κομπίνες…πονηρούλα….και μετά μας το παίζεις λύκος ε???Εμ τυχαία έβαλες την Αβα Γκαρντνερ..φατσα…?

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    καλα νιονιο σημερα εσπασες ρεκορ!!!! απο τα ποιοτικα τραγουδιαμια ο καφασης που προς στιγμη τον διαβασα ..[καβαφη] θα τριξαν τα κοκκαλακια του…..και μια ο σαλαμπασης…..που τσιριζει ακομα μετα απο χρονια στα αυτακια μου το μοναδικο το πιο ωραιο τραγουδι..σουξε-σκισα τα τυμαπανακιασ΄΄αγαπαω μ΄΄ακουουουουουςςςςς!!!!τι μου θυμισες ….κατι καταγωγια στην εθνικη..που με [πηγαν]με τις εξης …πανεμορφες ταμπελες…..ΠΡΟΣΩΠΟ- ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ- ΕΝΑΤΟ -ΔΩΔΕΚΑΤΟ…..χαχαχαχχαχχαχαχα

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Και θα κλείσω με Σαλαμπάση γιατι φευγω…"Να μουν το σταυρουδάκι σου στο αλυσιδάκι σου"..Καλά σπάστε γιατι έτσι κι έρθει η Τσεμπέρω και δει τι γράψαμε..στο Σηκουάνα αδερφές μου στο Σηκουάνα..θα καταλήξουμε

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    σηκου-αννα….να δεις τι γινετε στο τσαρδι σου..ο νιονιος ξεσαλωσεμε ποιοτικη μουσικη……στο θεμα μας παρακαλωωωωωω!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    καντε οτι κεφαρετε, εχω δουλεια… βοδια, κρι κρι , σλαμντογκς , τσιουαουα!φιλακια

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ουφφφφ!!! κ με φοβησε ο νιονιος οτι θα μας [βρισεις]γιατι καναμε πλακιτσα…..αλλα με λιγα λογια …μας λες ζωααααα;;;; χαχαχαχχα ….ημαρτον καλεοκ….οκ…οκ..δεν ξανακανω αστεια εδω….[σλαμντοκς;;;;]καλα δεν μας λες ομως κατι πανω στο θεμα…..του κειμενουεγω ξερεις οτι περιμενω να [γραψεις] τι χαρτακι εδωσε ο ξανθοςυπαλληλος …στην φιλολογο…μπονυ…..;;;;;;φιλακια…..

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Τσουνάμω κάπου πήρε ο ματης μου ότι γουστάρεις το Μπαντέρας…….ρε Τσουνάμω τον 1,15 με τακούνια????Έλεος…..!!!Καλά το Κλούνευ..καλά το Μπραντ Πητ…καλά το Χιου Τζακμαν αλλά το Μπαντέρας????Απα πααααα.Απολύεσαι Τσουνάμω απολύεσαι!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    είμαστε μία μεγάλη χαρωπή παρέα, γεμάτη δημιουργικότητα και φαντασία… τι να πω… ΤΙ ΝΑ ΠΩΩΩΩ…. γκρ γκρ γκρ !καταραμένη κιου-ρίση γουνταφάκ!…"σημασία έχει να ονειρεύεσαι και να προσπαθείς, αν γίνω μαλάκας πυροβόλησέ με…"του μπι κοντινουεντκαληνύχτες!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    πω-πω -πω τσαντιλα!!!αν γινω μαλακας πυροβολησε με…..πολυ καλοοοοοο!!!μονο μη μου βαλετε ….μαντηλι στα ματια……χαχαχαχαχααντε καληνυχτααααα!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    το χρήμα δεν είναι δύναμη, δεν είναι ούτε δυνατότητα, το χρήμα είναι μια αρρώστια πολύ επικίνδυνη και μεταδοτική που ταλαιπωρεί την ανθρώπινη κοινωνία εδώ πολλούς αιώνες.

    Μου αρέσει!

  • Angie

    κουράστηκες να μην σε καταλαβαίνουν κάτι ξανθιές σαν και μένα και το ριξες στα σενάρια; μπααααααααα;;;!!!καλημέρα και καλό μήνα Άννα

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Δεδομένου ότι ο άνεμος ήταν ευνοϊκός θα έπρεπε να ακουστεί και το θρυλικό hands high και όχι μόνο αλλά να κάνανε και 3-4 γύρους του χώρου πρωτοστατώντας η διεύθυνση και ακολουθώντας υπάλληλοι Hands low, hands high εμπρός μαρς εν δύο εν δυο, εν δύο εν δυο μαδαφακααααααα Hands low, hands high,Ho-ho-ho, hi-hi-hiHands low, hands highUpon the My-O-Myhttp://www.youtube.com/watch?v=G1jHPXnsrg4

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac