κίβδηλες μη αξίες …

δεν το κρύβω πως με απασχόλησαν οι κίβδηλες μη αξίες…
ερασιτεχνικά θα πεθυμούσα να παιδευτώ δίπλα σε επαγγελματία του είδους…
οργανώνοντας μια ληστεία μιας κίβδηλης μη αξίας…
πάντα στρεφόμουν στον Αντιφάνη, το θεατρικό συγγραφέατου 4ου πχ αιώνα
διότι ποιός από εμάς γνωρίζει το μέλλον
ή
τι είναι γραφτό να υποφέρουν οι φίλοι μας;
επομένως:
φέρε μου γρήγορα δυο μανιτάρια απ το λιόπουρνο και μαγείρεψέ τα μου!
αυτή είναι η αξία της αρχαιότητας:
μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δώσει εγκυρότητα στο οτιδήποτε!
μπες σε ένα εστιατόριο και πες:
α) ο γείτονάς μου έχει πυρηνικές προθέσεις
β) η σχάση ενός δευτερονίου (Ζ-1) επίκειται
γι αυτό,
βάλε κάτι στη σχάρα!
θα θεωρηθείς πολύ ιδιόρρυθμος…να σαι σίγουρος!
ρίξε όμως μερικά λόγια απ τα γραπτά ενός έλληνα
που τα κόκκαλά του έχουν επαρκώς ορθκτοποιηθεί
και έχεις όχημα για την ηλιθιότητά σου!
γι αυτό είναι δημοφιλή τα ρητά και οι παροιμίες!
δωρεάν υποστήριξη από επώνυμους κι ανώνυμους χορηγούς!
δε βλέπω πώς μπορώ να βοηθήσω τους φίλους μου που ενδεχόμενα είναι γραφτό τους να υποφέρουν
amateur στα λεξοταχυδακτυλουργικά,
δεν μπορώ πχ να υποστηρίξω τη ληστεία τραπεζών
σαν δραστηριότητα
που θα φέρει μια εποχή:
οικουμενικής αγάπης
απόλυτης δικαιοσύνης
και…
άφθονης ευχαρίστησης
το χρήμα είναι ένα είδος κίβδηλης μη αξίας:
όχι πραγματικά χωρίς αξία
αλλά είναι δύσκολο να καταλάβεις τη διαφορά…
είναι κρίμα το οτι δεν μπορεί να αγοράσει την ευτυχία
θα ήταν πολύ βολικό για όλους μας!
οι φτωχοί θα μπορούσαν να κάνουν οικονομίες!
η γενιά μου δε θα ταν στο όριο!
βέβαια κάθε γενιά έχει για τον εαυτό της την εικόνα οτι είναι το όριο!
η κόψη του ξυραφιού που θα κάνει την ολοκληρωτική τομή
αρχίζει με όλους
αρχίζει με τους έλληνες
και
αν και παραδέχονται οτι μερικά πράματα είναι νεφελώδη,
υπάρχει στην ατμόσφαιρα μια προσδικία είσπραξης…
οι χιλιαστές και οι οραματιστές και οι προφήτες της χιλιετίας
μαζί με τους φυσικούς , τους αριθμητιστές
όλοι
πάντα συμφωνουν:
όπου να ναι θα ΤΟ βρούμε!
το ΓΙΑΤΙ θα απαντηθεί!
οι πολιτισμοί και οι άνθρωποι νιώθουμε το ίδιο:
αδημονία για εξαργύρωση!
αποκάλυψη!
εισπράττουμε:
πνοή σκοταδιού!
τελικά :
τα κόκκαλα των πολιτισμών είναι μεγαλύτερα απ τα δικά μας!
οι απογοητεύσεις όμως είναι ίδιες!
παραδέχομαι οτι νιώθω τόσο αισιόδοξη όσο κι ένας προφήτης από το Τσβικάου!
θα προσπαθήσουμε;
ας προσπαθήσουμε…
 
  
 
 
 
 
15 responses to “κίβδηλες μη αξίες …

  • Annyra

    Καλό απόγευμα, δαντελένιο του γαλάζιου της νεοελληνικής γλώσσας, Αιγαίο μου.Είχα βάλει στόχο να ξεχάσω για λίγο των περασμένων αιώνων τα πέπλα…Ήθελα να σηκώσω των δικών μας…να δω από κάτω τι υπάρχει….Και, να, εσύ «πωρωμένη» ύπαρξη της λογοτεχνίας να μου δωρίζεις το πέπλο της σκέψης ενός Δημόκριτου…. Και ο Δημόκριτος με την αντίληψή του για τη γένεση της κοινωνίας,…. αντίληψη απαλλαγμένη από κάθε μυστικιστική ερμηνεία και τόσο ορθολογιστικά, επιστημονικά διατυπωμένη…..«Ούτε η τέχνη, μήτε η σοφία είναι εφικτή στον άνθρωπο αν αυτός δεν την διδαχθεί»(Απ.59).Κάποιες φορές λέω στον “πατέρα σου” τον Ποσειδώνα την τρίαινα να μην κουνά….Μα εκείνος, ποια απ’ τις πενήντα τόσες κόρες στη περιδίνηση να μην σφαλά;Ευχαριστώ Άννα.Να είσαι πάντα λαμπερή, δημιουργική, χαρούμενη.Άννα

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    Χριστός Ανέστη!παλι "μαθηματικα";βαριεμαι..εκτος κι αν διανυουμε περιοδο εξετασεων (οχι ιερων).ας το ληξουμε ελπιδοφορα τουλαχιστον: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ :[

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Καλα δε το συζητάω,κατάλαβα τα πάντα!!!Μόνο μια απορία…που είναι τοΤσβικάου????

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ο γείτονάς μου έχει πυρηνικές προθέσεις…[εγω ειμαι αυτη…για να ξερετε]ομως εχω κ γω την ιδια απορια με το μελαμψο αγοριπου είναι τοΤσβικάου…οεο…

    Μου αρέσει!

  • katabran

    το Τσβικάου στουρναααρ είναι πόλη της ανατολικής Γερμανίας κι εχει και ποδοσφαιρική ομάδα …τι σκ@τ@ στοίχημα παίζεις;έχει παίξει κι ο παναθηναϊκος μαζί της στο κυπελούχων!το \’76 και έχασε 2-0!σε συγχωρώ που δεν την ξέρεις , εδώ δεν την θυμούνται οι βάζελοι !τώρα τι σχέση το Τσβικάου έχει με την καταχώρηση;ξέρεις κάνα προφήτη απ την ανατολική γερμανία;εγώ όχι…αν και κάποιοι λεν οτι ο Μιχαίας προφήτεψε την πτώση του τείχους…συμβουλές προς katabranαυτιλομένους:διάβαζέ με μετά φαγητόν … και πίνε μπόλικο νερό να χεις το κεφάλι σου γερό!

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    To Oskar ηλιθιότητας πάει στην αδελφούλα σου βρε!Αντε να την χαίρεσαι… :PEκείνη πάντως σε χαίρεται… ;)Φιλάκια!!!Υ.Γ. Για τη σχάρα προτιμώ τα πλευρώτους πλευρώτους… πραγματικές αξίες όχι κίβδηλες… 😉

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    γεια σου βρε Αννα…..

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    και ο νοων….νοειτω (ανοητων)

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    να ρωτήσω ; δύο αρνήσεις κάνουν μία κατάφαση, έτσι δεν είναι; άρα η κίβδηλη μη αξία είναι η πραγματική αξία…με βάση αυτή την παραδοχή το διάβασα και συγχαρτήρια

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Εμεις τη μάθαμε Ζβικάου……απο το Βαγγέλη Φουντουκίδη..που μας έμαθε και το "βάνιιιει ένα γκόλ…βγάνιιιιει μια ευκαιρία….." τώρα τι λές εσύ…δε μας νοιάζει…ορίστε μας Στάζε!!!!Μη βρίζεις..στουρνάααρρρρ το ντουβάααρρρρ το φίλο μου ντάξει?Λουουουουκ λουουουκ…που έλεγε και ο Παπαγιαννόπουλος σε μια ταινία,..τα κόκκαλα των πολιτισμων είναι μεγαλύτερα απο τα δικά μας αλλά τα κάνουμε και τρίζουν….σα τα θεμέλια των πολιτισμών εν τη γενέσει…Αδημονία για εξαργύρωση?Μήπως σας βρίσκεται και κανα χοντρό γιατι μόνο με ψιλά τη βγάνουμε.."λεξοταχυδακτυλουργικά" τι έγραψε πάλι η κομπιαναδολεκτόρισα..στο πλήκτρο της?Έχω πάει σε συναυλία των NADA SURF…σουπροτείνω να αγοράσεις cd τους..Έχεις αδελφή βρε?Γιατί μας τη κρύβεις..?

    Μου αρέσει!

  • katabran

    κομπιαναδολεκτόρισα; qu\’ est que c\’est;guten abend Tagesthemen!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Κομπι(αν)ναδολεκτόρισα …απο το κομπίνα το Άννα και το λέξεις…Λιλη Ταγαρλεν

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Παρμένη και συ… καλέ περονόσπορος έπεσε;Σπέραααα

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Πέρα από το προηγούμενο … τώρα που ξαναδιάβασα κείμενο και σχόλια κάπου αλλου πήγε το μυαλό μου και άθελα μου ίσως να πήρα θέση (αν κατάλαβα καλά δηλαδή).Να τολμήσω να πω ειρήνη ημήν;;; (μην πετάξεις το παπούτσι αν δεν γράφετε ετσι, ναι;)

    Μου αρέσει!

  • BΑΓΓΕΛΗΣ

    Πρώτα επιβάλλεται να μάθω τη γλώσσα σας Και ύστερα να τολμήσω κουβέντα.Αισθάνομαι άσχημα ,αλλά τι να κάνω ,πρέπει ν\’ακολουθήσω,Οχι για να κάνω κάτι \’\’άλλο\’\’ τον εαυτό μου,Αλλά για να μπορώ να σας καταλαβαίνω.Μ\’αρέσει το συντακτικό σας Ποιό πολύ δουλεύει το\’\’σημαινόμενον\’\’Που κι ανάρια το \’\’σημαίνον\’\’σκάει μάτι πονηρά.Να σε γράψω, Να μην σε γράψω…Οχι δεν σε γράφω Κι άντε γειά χαρά.Χαιρετώ σας,Ολη την παρέα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac