ακομπΛΕΞΙΚΟπαίχνιδο

Άρα:

η μέθοδος του άρα!

o λάθος τρόπος να τοποθετούμε τους ανθρώπους

από τις πρώτες στιγμές που τους γνωρίζουμε

στις αντίστοιχες κατηγορίες που έχουμε ετοιμάσει γι’ αυτούς στα προσωπικά επικοινωνιακά μας τελωνεία

ταχύτατα συμπεράσματα…

που κοστίζουν την απώλεια ενδεχόμενων αξιόλογων σχέσεων…

 

Βανδαλισμός:

ο τρόπος που η “κοινή γνώμη” χαρακτηρίζει τις ζημιές από οργισμένες μειοψηφίες σε δημόσιους χώρους αλλά ποτέ την γενικευμένη πολεοδομική βαρβαρότητα ολόκληρης της πόλης.

και η “κοινή γνώμη” πεθαίνει!

όχι βέβαια από τους βανδαλισμούς

αλλά μυωπική

(επειδή το βλέμμα εστιάζει διαρκώς στους απέναντι τοίχους),

μόνη

(γιατί δεν την αντιλαμβάνεται εγκαίρως ο άγνωστος γείτονας),

από μακροχρόνια ασθένεια

(για την οποία συνήθως δεν εντοπίζονται με σαφήνεια τα αίτια –που θα οδηγούσαν στους δολοφόνους)

 

Διαφήμιση:

η προσπάθεια του εμπορευματικού κόσμου να αποικιοποιήσει το ανθρώπινο ασυνείδητο.

ένας από τους πιο ισχυρούς τομείς του κεφαλαίου σήμερα, και ποινικά:

διασπορά ψευδών ειδήσεων!

 

Εισιτήριο:

το χέρι στην τσέπη, τα χρήματα, ίσως κάποια ρέστα, περάστε!

αυτονόητο νταλαβέρι στο διάβα της “εισόδου”!

κίνηση που

-όλοι όσοι θέλουν να διαφοροποιούνται από τις κατεστημένες “εισόδους”-

θα έπρεπε να αντιμετωπίζουν σαν επικίνδυνα ορθολογικοποιημένη,

αφού με απρόσκοπτη απλότητα εξισώνει κάθε είδους “είσοδο”;

όχι!

το πρόβλημα των εμπορευματικών σχέσεων σε απελευθερωτικά εγχειρήματα δεν λύνεται αν δεν υπάρχει μόνο το εισιτήριο ωστόσο, το πρόβλημα διαιωνίζεται όταν υπάρχει!

 

Θέαμα:

πολλοί το ταυτίζουν με ό,τι υπόκειται στο θεαθήναι

κάποιοι άλλοι με ό,τι είναι εντυπωσιακό

όπως όμως έχει γραφτεί στην σύγχρονη επαναστατική ανάλυση των όρων κυριαρχίας,

πρόκειται για μια μέθοδο θέσμισης διαδοχικών κοινωνικών διαχωρισμών

μέχρι τον κατακερματισμό προσώπων, σχέσεων και κοινωνικών μορφωμάτων

για να επανενωθούν στη συνέχεια με τους όρους και τις προοπτικές που θέτει η κυριαρχία…

το χαρακτηριστικό όπλο αυτής της μεθόδου είναι η αξιοποίηση των δυνατοτήτων της εικόνας

 

Κοπιράιτ:

δεν υπάρχει διαδικασία υπεράσπισης των πνευματικών δικαιωμάτων έξω από τις καπιταλιστικές σχέσεις!

η επίκληση της ηθικής πλευράς αυτού του ζητήματος,

είναι το πρόσχημα για την εξασφάλιση του εκχρηματισμού της δημιουργίας

στις γραμμές των απελευθερωτικών εγχειρημάτων το να οικειοποιηθεί κάποιος την έμπνευσή σου

–χωρίς να μεσολαβεί οποιουδήποτε είδους υπεραξία-

είναι  ο απόλυτος προορισμός της

 

Μαγαζί:

χώρος που καταναλώνονται εμπορεύματα

κι αν κάποιοι μπορούν να βλέπουν κάτι άλλο μέσα σε τέτοιο χώρο

τότε το πρόβλημα

(αυταπάτη ή επιτήδευση)

είναι δικό τους κι όχι του καταστήματος

 

Ομοιομορφία:

μια κατευθυνόμενη από την κυριαρχία παρεξήγηση όταν την ταυτίζει με την ισότητα!

από την απανθρωποποιημένη αισθητική του σταλινισμού

που έβαζε χιλιάδες ανθρώπους σε ομοιόμορφα κλουβιά

–τεράστια οικοδομικά μπλοκ-

με το πρόσχημα της ισότητας,

μέχρι την αισθητική του ρατσισμού,

για πολλά χρόνια η ομοιομορφία ήταν η αισθητική της ισότητας

μέχρι που ακόμη και το ελληνικό κράτος αναγκάστηκε

υπό την απειλή μιας πολιτικής αστάθειας κι ενός αναχρονιστικού υπολείμματος σε σχέση με την “αντιρατσιστική” Ευρώπη, να ενημερώσει τους υπηκόους ότι είναι όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί 

 

Περιθώριο:

αλήθεια ποιος είναι το Κέντρο;

 

Συνείδηση:

σ’ αυτό θα βοηθήσει η μυθική υπερβατικότητα των αρχαίων ελλήνων!

στους Δελφούς υπάρχει ένα μικρό άγαλμα,

ο Ηνίοχος,

που αναπαριστά τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου

πρόκειται για ένα άρμα με δυο άλογα,

έναν οδηγό κι έναν αναβάτη

το άρμα είναι η υπόσταση

(το άμεσο Είναι κατά τον Χέγκελ),

τα άλογα είναι το συναίσθημα,

ο οδηγός είναι το πνεύμα και ο αναβάτης είναι η συνείδηση.

εάν πρόκειται να διανύσεις μια απόσταση δεν μπορείς να αφήσεις τα άλογα

(τα συναισθήματα)

να οδηγήσουν γιατί το πιο πιθανό είναι να καταστραφεί το άρμα

(να μην αντέξει η υπόσταση)

χρειάζεται ο οδηγός

(το πνεύμα)

που να γνωρίζει τις αντοχές του άρματος, τις δυναμικές των αλόγων και τη διαδρομή και να καθοδηγήσει το άρμα.

στην ουσία όμως ο αναβάτης

(η συνείδηση)

είναι αυτός που πρέπει να επιλέγει πάντα τον προορισμό

η συνείδηση είναι η δεσπόζουσα της Ύπαρξης

 

Ωστόσο:

η ιστορία παίζεται και γράφεται στιγμή προς στιγμή και από εμάς!

 

  

 

όσοι έχετε κέφι, συνεχίστε με λέξεις από τα υπόλοιπα γράμματα του αλφάβητου!

δηλαδή: Γ, Ζ , Η , Ι , Λ , Ν , Ξ , Ρ , Τ , Υ , Φ , Χ , Ψ

Advertisements

29 responses to “ακομπΛΕΞΙΚΟπαίχνιδο

  • yannidakis

    Χριστός Ανέστη!(παιρνω ενα δυσκολο γραμμα να μεινουν ελευθερα τα υπολοιπα)Ψωμί:το πιο υπερτιμημενο προϊον του κοσμου. Φτιαχνεται με αλευρι & μερικα αλλα συστατικα που δεν ξερω, αλλα χωνεται σε καθε τραπεζι, σε καθε πιατο, ειτε ως την κυρια μεθοδο τροφης, ειτε ως συνοδευτικο.συνανταται σε τραπεζια πλουσιων, αστεγων (που δεν εχουν τραπεζια), χοντρων, διαιτομανιοκαταθλιπτικων & καταναλωνεται σε διαφορες μορφες: μακρυ, μαυρο, με σπορους, με ελιες κλπ.Ομως το φοβερο ειναι οτι εχει ξεφυγει η εννοια του, απο το προϊον στην κυριολεκτικη του σημασια. Αποτελει συμβολο επαναστασης, διεκδικησης, αγωνα & ευλογιας, συνεσης, στενων δεσμων.Στο ζενίθ τρωμε ψωμι. Ως φτωχοι, ψωμι τρωμε. Κι ακομα & αν δεν εχουμε να φαμε, για το ψωμι φωναζουμε :[

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    σπερααααα…κοιτα σημερα σηκωθηκα στραβα…απο αυτα που εγραψεςτα μισα καταλαβαινω …[οπως παντα]…αλλα…λεγω…χαχχαχαχχαοτι μου γουσταρει κ μου κανει [κλικ]…το κραταω για παρτη μου….καμμια αντιρρηση;;;μη μου εισαι αντιρρηξιας[ζηκος ]το λοιπον συνεχαω παρακατ…Μαγαζί: χώρος που καταναλώνονται εμπορεύματακι αν κάποιοι μπορούν να βλέπουν κάτι άλλο μέσα σε τέτοιο χώρο τότε το πρόβλημα (αυταπάτη ή επιτήδευση) είναι δικό τους κι όχι του καταστήματοςαυτο το σημειωνω στα τεφτερια μου …..ως μπακαλογατι που ειμαιγιατι αυτοι που μας χρωσταγαν μας πηραν κ τα βοδια…..παρακατΔιαφήμιση: η προσπάθεια του εμπορευματικού κόσμου να αποικιοποιήσει το ανθρώπινο ασυνείδητο. ένας από τους πιο ισχυρούς τομείς του κεφαλαίου σήμερα, και ποινικά: διασπορά ψευδών ειδήσεων!…….[κουτι μου ηρθε σημερις το κειμενο].παρακατΕισιτήριο: το χέρι στην τσέπη, τα χρήματα, ίσως κάποια ρέστα, περάστε!αυτονόητο νταλαβέρι στο διάβα της “εισόδου”![[τι περαστε ειναι αυτο δε καταλαβαααα;;;κλεισαμε κλεισαμε]]ΚΟΒΩ Κ ΡΑΒΩ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΟΥ..[ετσι δε κανουν ολοι;;]Θέαμα: πολλοί το ταυτίζουν με ό,τι υπόκειται στο θεαθήναι κάποιοι άλλοι με ό,τι είναι εντυπωσιακό..[ΕΔΩ ΠΕΦΤΕΙ Η ΜΟΝΤΑΡΙΣΙΑ]το χαρακτηριστικό όπλο αυτής της μεθόδου είναι η αξιοποίηση των δυνατοτήτων της εικόνας……ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ……ΤΕΛΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ…[ελπιζω να μη χτυπησω δοκαρι….θελω με ενα σουτ [κλωτσια] κ στα διχτυα]Άρα: η μέθοδος του άρα! o λάθος τρόπος να τοποθετούμε τους ανθρώπους από τις πρώτες στιγμές που τους γνωρίζουμε στις αντίστοιχες κατηγορίες που έχουμε ετοιμάσει γι’ αυτούς στα προσωπικά επικοινωνιακά μας τελωνείαταχύτατα συμπεράσματα… που κοστίζουν την απώλεια ενδεχόμενων αξιόλογων σχέσεων…υγ….στα [υπολοιπα] γραμματα …..μου βγαινουν κατι λεξουλεςΦΥΤΙΛΗ…ΖΥΓΙ….ΡΗΤΙΝΗ….ΤΥΦΛΗ….ΨΥΧΗ…κι αλλες πολλες αλλα τωρα βαριεμαι κ ειμαι κ στις κακιες μουαντε ξαναμανα-σπεραααααα!!!!.

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ειδες;;;;παλι δε καταλαβα…παιρνω παντα λαθος στροφεςκαι τον δυσκολο δρομο…..εγω κοροιδο ειμαι που σιαχνω λεξεις [μονο] με αυτα που βλεπω;;;αναγραμματισμο…μονο εγω καμω;;δε πειραζει συνεχιζω…….ΞΥΛΙΝΗ…ΓΥΨΙΝΗ…ΨΥΧΡΗ……[ΚΙ ΑΝΑΠΟΔΗ]τεσπα…..ελπιζω οχι αντιρρηξιες μονο……

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Σαλεύω = κινώ, σείω… μεταφ. κλονίζομαι, παθαίνω κάτι.Σαλεμένος = αυτός που έχει μετακινηθεί, μτφ. ο κλονισμένοςΗ κίνηση παράγει ενέργεια και η ενέργεια έργο Σαλεύω και ενίοτε ανασαλεύω το μυαλό μου οπότε παράγω έργο.Μυαλά σαλεμένα ξεκίνησαν επαναστάσεις… πηγαν την ιστορία μπροστά ή πίσω. Νους που παράγει έργο δεν τελματώνει σε υπόγεια στεγανά.(το πήρα καλά ή βρηκα;)την καλησπερα μου

    Μου αρέσει!

  • Angie

    και μόλις τελειωσα το σχόλιο συνειδητοποίησα οτι το Σ είχε ήδη χρησιμοποιηθεί στη Συνείδησηφτουυυυυυ

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    καλα τωρα καταλαβα τον κανονα του παιχνιδιου.[ειμαι η εξαιρεση]χαχαχαλοιπον…..ΓΛΥΦΤΗΣ…= λεω παντα ομορφα λογια για να ειμαι αρεστηΓΛΥΨΙΜΑΤΙΑΣ=..κολακευω μεχρι να γιομησω σαλια παντουΓΛΥΦΤΡΟΝΙ= πως λεμε κλεφτρονι….καμια σχεση…χαχαχχααχαΓΛΥΦΩ= τα παντα …απο ανθρωπους εως και παγωτα…χαχαχαχαχχα

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    εντος-εκτος….και επι τα αυτα παντα…………καλο σου βραδυ…..ΚΑΤΑΜΠΡΑΝΝΑ

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Λαιμόςβρίσκεται κάτω από το κεφάλι όμως ειναι αυτό που το κινεί κατα που θέλει

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    ΡΡόμπα….ένδυμα με χαρακτηρα μάλλον σπιτικό μια και κυρίως το φοράμε στο σπίτι.Εκτός αν είσαι μοναχός κάποιας ανατολίτικης θρησκείας που το φοράς και στο δρόμο..πολλοί όμως δε θα το ονόμαζαν ρομπα..αλλά στολή αλλα το σ το είπαμεΕπίσης χαρακτηρισμός συνόνυμος του ρεζιλέματος..π.χ"ρόμπα γίναμε χθες σου λέω…"Αν τώρα το ρεζίλεμα μεγαλώνει η "ρόμπα" γίνεται ξεκούμποτη..π.χ…"έλα μωρέ φάγανε γκολ στο 90 οι ρόμπες οι ξεκούμποτες".Ένα άλλο συνόνυμο είναι και το ανήθικο η τέλος πάντων το "ελαφρού ήθους"…..π.χ.."κοίτα τη ρόμπα μέχρι που φτάνει το σόρτς…σσσσσ μάνα μου..να σου πω μωρό μου"..όπου γίνεται "ρόμπα" και αυτός που κανει τη "φιλοφρόνηση"….

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ΤΣΙΡΙΓΜΑ= ειναι αυτο που κανω μονιμα εγω….χαχαχαχαχχαΓΕΛΙΟ=επισης ειναι αυτο που κανω συνεχεια εγω αλλιως… χαχανισμαΞΥΡΑΦΙ=ειναι αυτο που μας κανει σπανους…ειναι ομως κ το μυαλο…θα επανερθω μετα να αφησω κ κανεναν αλλον να ………γραψειυγ….μπραν στα ποσα σχολια εχω μπονους;;;;τι μαθαμε απο τσι οβραιους;;

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό βράδυ ανυπάκουη φωνή του κατεστημένου χαοτικού λόγου, λατρεμένη Άννα.Συγχαρητήρια!!! Άρα: Είναι δυσάρεστο το καθήκον να παρακολουθεί κανείς κάθε ανίκανο με σκοπό να τον βοηθήσει προς την ικανότητα… Βανδαλισμός: Η νεύρωση του πολέμου…Στον καιρό της ειρήνης, ο προφανής σκοπός της θεραπείας των νευρώσεων ήταν η αποκατάσταση της υγείας του νευρωτικού ή τουλάχιστον η απαλλαγή του απ’ το σύμπτωμα….Υπάρχει ο κίνδυνος να επιμένει κανείς υπερβολικά στη μία κατεύθυνση…στο σύμπτωμα της υποτροπής…. Διαφήμιση: Ως ενήλικες διαμορφώνουμε μια σφαιρική άποψη για την αξία μας…Τούτη η σφαιρική άποψη γίνεται ο επιδιωκόμενος στόχος του δια(φημη)στη….Εισιτήριο: θες, δεν θες….όλα πληρώνονται αδρά…και το πιο μικρό ταξίδι…. Θέαμα: το πανηγύρι μιας κοινωνίας που κλωθογυρίζουν την ανέμη…κουραστικά…. Κοπιράιτ: «Τα άνθη του κακού» Μπωντλαιρ:… τους πεθαμένους, ω ομορφιά, πατάς χλευάζοντάς τους, κι η φρίκη απ’ τα στολίδια σου είν’ τα πιο γοητευτικά κι ανάμεσα στα πιο ακριβά στολίσματά σου ο αφέντης χορεύει στη περήφανη κοιλιά σου ερωτικά. Μαγαζί: wc για όνειρα δίχως λειτουργίες αποκαλυπτικές….νυχτερινές αισθητηριακές εκδηλώσεις….. Ομοιομορφία: κοινωνική απόσυρση, μειωμένο επίπεδο δραστηριότητας, αλλαγές στη χημεία του εγκεφάλου….σκληρή αυτοκριτική….Περιθώριο: Αν έχει ουσία (σκιά πνεύματος) η μοναδική πλατεία που με ξεκουράζει…Συνείδηση: γενετική φάση…ψυχοσεξκουαλικής ανάπτυξης….Ωστόσο: Της ρουτίνας το τραγούδι πέστε, άρχοντες και δούλοι…..(Α, δεν θα μου γλίτωνε….έφαγε ένα καταπληκτικό κόπιραιτ για τα αρχεία του μέλλοντός μου.)Θεσπέσια εργασία, ευχαριστώ Αιγαίο μου, κορίτσι του πλούσιου ελληνικού λόγου.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Υπάρχω……………..

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    αρα Ζω…..

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Θα το ξαναβάλω το ΛΛαμόγιο….πλάσμα με τάσεις να εξαπατα τους γύρω του κάνοντας το καλό και τον ευαίσθητο.Εξαφανίζει περιουσίες.καταστρέφει ζωές..ρεζιλεύει την Ιντερπολ….αν έχετε κόρες κλείστε τες στο σπίτι…αν έχετε σπίτι…βάλτε συναγερμό..αύριο μπορεί να βρεθείτε εσείς στο δρόμο του…τελευταια κυκλοφορεί με Ισπανοζακυνθινό ψευδόνυμο….Καλησπέρα και …Καλή Τύχη

    Μου αρέσει!

  • Jen

    Στο περιθώριο θα σταθώ…γιατί μου πήραν όλα τα καλά τα γράμματα κι ο εγκέφαλος δε βοηθάει πολύ αυτή τη στιγμή.Όχι δε θα σταθώ για να κοιτάξω…θα σταθώ γιατί ποτέ ξανά δεν το είχα σκεφτεί αυτό…Αλήθεια…ποιος είναι το κέντρο?…Και γιατί αυτός ο άγνωστος που έχει θρονιαστεί εκεί και δε λέει να ξεκουνίσει τα οπίσθιά του να κάτσει και κανένας άλλος, αποτελεί μέτρο σύγκρισης για όλους τους υπόλοιπους?Απαιτώ να μάθω το όνομά του! (τη διεύθυνσή του την ξέρω ήδη…κέντρο)

    Μου αρέσει!

  • katabran

    το "γάμα" το φοβηθήκατε ζαγάρια;αυτό που έρχεται πάντα μετά το "βήτα" και πριν από το "δέλτα"!αυτό που δέχεται τη μπάλλα!το πιο ερωτικό γράμμα που συνδυάζει την ερωτική αναζήτηση με την μετατελετουργική αποχαύνωσηπου όμως αν επισκιαστεί από τις ικανότητες το "Λ" που ετυμολογεί ο BARÇA…θα ναι αυτό που αν ακολουθείται απο το "τα"… άστα να παν σταδγιάλα!…καλημέρες και … γιατί χανόμαστε!

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    Καλημεραααα!!

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Καλημέρα παιχνιδιάρα!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ..Γ…γαμα ..λοιπον…..αρχιζουμε ….γαμωκαποτε ειμασταν γαμανθρωποι τωρα γαμωκαταντησαμε γαμωταζωα και γαμωτηνκοινωνια μας……γαμωφυτοζωουμε και μας γαμωτρων τα γαμωσωθικα μαςΓγκολησαμε σε γκολομπαγλαμαδες που μας γκολοκοροιδευουνκαι μας γκολομπολιαζουν ολο γκολομαλακιεςστο γκολοχερι μας ειναι να τους γκολοτραβηξουμε μια γκολοκλωτσιακαι να γκολοστειλουμε στα γκολοδιχτυα…….τους γκολκιπερτου ….γκολου…γκολημερααααα!!!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    πωωωω πωωωωω μια μυγα μισο μη φτυσει το φαϊ μου γκαι ειναι και τσετσε γκαι βαρα μας το ντεφι γκαμω το συννεφογκαμα!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    συ ειπας…οτι δεν αγγιξαμε το [Γ] γκαι εγκω ειπα να το γκαιγραψωγκαι δε πιστευω να γκαεννοεις γκαιτιποτα με την γκαιμυγα;;;χαχαχαχχαχχα

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    H..Hηηημαρτον ρεεεε ηηημαρτον…που λέει και ο Γεωργίου…Γ

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    σαιντ…κοιτα μη μας κομπλαρεις…..το ημρτον το λεω κι εγωειπαμε….το παιχνιδι ειναι ακομπλεξαριστο…ΑΡΑ…..λεμε οτι θεμε….ομορφε ιρακινε!!!

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Ξ…Ξαναήηηημαρτον ρεεεεε…και ναι το Λ..λάνσαρε ο Γεωργίου

    Μου αρέσει!

  • katabran

    Ξξου ξελεφτερία:μότο γνωστό στα παιδιά που παίζουνε κρυφτό και παρεμφερή παιχνίδια , πράματα που στο υποκοριστικό τους είναι προσφιλής ενασχόληση των μεγάλων!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    σαιντ;;πως νομιζα οτι το Λ το λανσαρισες εσυ απο το Λαμογιο;;Ξ ..ξου μας λεει η οικοδεσποινα……Φ ..φυγετε μας λεει απο το φευγω….φυγαμεεεεεε λεμεεε!!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ΞΟΥ ειναι το γραμμα στουρναρ!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    πως λεμε στο αλφαβητο..,μου ,νου, ξου…απο δω χαχχαχαχαχαχαπροτιμω το ντουβααααρρρρ παρακαλω….

    Μου αρέσει!

  • Veronika

    Ιππότης(ο)- άνθρωπος διπλός, σιδερένιος απ\’ έξω και σάρκινος από μέσα -συνεπώς, βαρύς, βαρύτατος-γι\’ αυτό και κυκλοφορούσε πάντοτε έφιππος -εξ ου και το όνομα ιππότης ή chevαlier, στα γαλλικά.Υπό της- ελαφρότητας της ανωνυμίας πίσω από το φερετζέ της οθόνης του υπολογιστή -άνθρωπος διπλός μεταλλαγμένος διαδικτυακός ιππότης- κάνει τα πλήκτρα σπαθί , σφάζοντας τις λέξεις και φτύνοντας χολή να αρχίσουν οι ιππομαχίες της φαντασίας(ή) πότης- ιπποτικός εραστής της απόλαυσης –ρουφά την ζωή σταγόνα –σταγόνα ερωτοτροπεί με τις γεύσεις που φλερτάρουν ηδονικά τον ουρανίσκο του -παρασύρει και παρασύρεται δοκιμάζοντας τα έφιππα όρια του…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac