γραφή οταντίκ σκεψ εντατίκ

λέξεις  …και πέφτουν γύρω μας χιλιάδες χρώματα
λέξεις που αν τις κοιτάξεις στα μάτια θα δεις πως έχουν μια ιδιαίτερη…απουσία προσδοκίας
 
 
 
 
9 responses to “γραφή οταντίκ σκεψ εντατίκ

  • EL NIONIO

    Με τα βεγγαλικά δε τα πάω καλά…με το Βέγγο άρισταΩστόσο τα "βεγγαλικά" του κειμένου…δεν ανοίγουν κι έτσι δε βρίσκω τη ποθητη΄διχτυοσελίδα.Προσδοκώ παρουσία σελίδας λοιπόν..για οθεντικ κομμεντ.

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    Χριστός Ανέστη!τωρα ξερω οτι υπαρχουν & χειροτερα γραμματα απ\’τα δικα μου :[

    Μου αρέσει!

  • katabran

    αμα γραφεις στο ποδι…χαλαει η γραμματοσειρα μα οχι το νοημα!απο κει και περα διαλεγεις τι θες: να βλεπεις ή να καταλαβαινεις…:(περιμενω οθεντικ ανεμενε …παω να πιω νερο!

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ Κ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣΚΟΒΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ ΑΛΛΑ Κ ΑΝΑΣΑΣΣΠΑΣΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΣΚΕΠΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΣΑΣΜΙΑ ΛΑΜΨΗ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΨΥΧΡΟΣ ΑΕΡΑΣΚΑΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣΗ ΖΑΛΗ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΣΑΠΙΣΕΙΚΑΤΑΡΕΕΙ ΣΑΝ ΔΑΔΕΡΓΥΡΟΣ Η ΦΥΣΗΗ ΟΡΓΗ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙΗ ΟΡΓΗ ΝΑΙχαιρετω

    Μου αρέσει!

  • Angie

    κάθε λέξη κάθε σκέψημοναδικήαυτή η απουσία προσδοκίας όμως… ωχ μάναμ…. οτι του λείπει του καθενός εεε;σκέφτομαι … αν είναι πρόσφατες σκέψεις… μα κάθε μέρα αυτά τα φρένα να μην πιάνουν στις στροφές;καλό βράδυ κοπέλα μου

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ωγε ιταιγ…νεδ ωροπμ…αν ωζαβαιδ…ιακ αν ωνιαβαλατακ΄΄΄΄΄΄΄ολακ υδαρβ…..ναρπμ…..

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Οτεντικ….αλλά και εσωψυχικ…Μπον Ζουρ….ο Στουρναριξ είμαι

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό βράδυ και μια φωτεινή εβδομάδα να σε προσμένει Άννα.Χαιρετώ τη σκέψη σου.Ο γύρος του θανάτου;Πόσο με ενθουσίαζε μικρή….κι έλεγα κρυφά στη μάνα…αγόρασέ μου μια μηχανή…Η μάνα σταυροκοπιόταν…Είσαι καλά παιδάκι μου; Με ρωτούσε ανήσυχη….Είπα στο Νικόλα: Δώσε μου ένα μικρό κείμενο σου, γράψε μου κάτι, τώρα που φεύγω…..Έγραψε σένα πακέτο από τσιγάρα, 100’ς Παλλάς, που ούτε ξέρω πόσο χρόνο βρισκόταν στο πάτωμα: <<Αν θες να γίνεις η αγάπη, μην την προδίδεις….παρ’ όλα αυτά αρέσει η βιδωμένη σχέση.>>Έτσι με τα τοξευτικά γράμματα του…..που….. Οι κοντινοί μου άνθρωποι…Χιλιάδες χιλιόμετρα τώρα μακριά….Που για να εκτεθώ…. θα πρέπει πρώτα να τους βρω….. Θα πάω κι είναι εκεί….το πιστεύω πως με προσμένουν….Να είσαι πάντα φωτεινή, δημιουργική, δυνατή.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Mάριος

    Νόμιζω πως θα συμφωνήσω με τον yannidaki……..για άλλη μια φορά!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac