πανελλαδικό ντελίριο

σαφώς και δεν υπάρχει αμφιβολία οτι το ποδόσφαιρο έχει επηρεάσει το γίγνεσθαι, οπότε ξεκινώ με κάτι σχετικό:
εκπληκτική
ψυχολογία
ακόρεστη
πείνα
για
τίτλους
και
ικανότητα
να
παίζουμε
υπό
πίεση! 
σερ Άλεξ Φέργκιουσον (συνοψίζοντας τους λόγους του θριάμβου επί της Αρσεναλ)
στην
εποχή
της
νεανικής
κουλτούρας
πρέπει
να
υπενθυμίσουμε
μια βασική κοινοτοπία:
η
νεολαία
δεν
ήταν
ποτέ
τάξη!
είναι
μια
στιγμή
της
ζωής
που
έγινε
αγορά.
Ζ.Κ. Μισεά 
 
Κτηνοτρόφοι
και
γονείς
που
εκτρέφουν
παιδιά
πρέπει
να
μοιραστούν
τις
επιδοτήσεις
από
το
πλαίσιο
στήριξης
“Θανατηφόρα” ατάκα/πρόταση του Ευγένιου Αρανίτση
[προσυπογράφω…]

 
και θυμήθηκα κι ένα -επίσης “θανατηφόρο”- ερώτημα του Jaime Semprun απ το βιβλίο του Ζ.-Κ. Μισεά, Η Εκπαίδευση της Αμάθειας (σελ. 59)]:

 
όταν
ο
οικολόγος
πολίτης
ισχυρίζεται
ότι
θέτει
το
πιο
ενοχλητικό
ερώτημα:
ποιον κόσμο θα αφήσουμε στα παιδιά μας;
αποφεύγει
να
θέσει
ένα
άλλο
πραγματικά
ανησυχητικό
ερώτημα:
Σε τι είδους παιδιά θα αφήσουμε τον κόσμο;
 
οι νικητές στο τζόκερ χρειάζονται ένα (1) πράγμα:
τύχη!
Οι νικητές οπουδήποτε αλλού χρειάζονται τέσσερα (4)!
το ένα είναι η σωστή προετοιμασία, άρα η οργανωμένη προσπάθεια.
τα άλλα τρία τα είπε ο Φέργκιουσον…
κλείνω όπως άρχισα…
και γλυκά μου μαθητούδια σας χαλαρώνω με μια υπενθύμιση!

 
ξεκίνησαν οι πανελλήνιες!
παιδιά το νου σας!
κάτω απ τα θρανία είναι η παραλία!

 
11 responses to “πανελλαδικό ντελίριο

  • yannidakis

    Χριστός Ανέστη!τωρα θα ειμαι εκτος θεματος αλλα δε με νοιαζει.ο προπονητης ομαδας ειπε ευστοχα τα παραπανω, ομως οσοι γνωριζουν λιγο το ποδοσφαιρο εκ των εσω, δε θα διαφωνησουν πως εχει μαζεψει στην ομαδα του ενα σωρο απο αλητες στους οποιους εχει την ικανοτητα να βγαζει το συναισθημα της λυσαλεας αναγκης για νικη, νικη, νικη, νικη.Οοοοοοχι.Εγω αν προετοιμαζα τα δικα μου παιδια θα ακολουθουσα τη φιλοσοφια του ηττημενου (στο συγκεκριμενο αγωνα) προπονητη της Arsenal. Που προτιμα παιδια. Οχι μαχητες. Παιδια που μαθαινουν να αγωνιζονται & να προσπαθουν. Ισως η εμπειριας & η λυσσα να νικουν, ομως η ιδεα του αγωνα ειναι πιο σημαντικη απο το τελος που φερνει η νικη.Η συμβουλη μου στα παιδια των πανελληνιων ειναι.. Arsenal :[

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό βράδυ υπέροχη Άννα.Άλλη μία δική σου πνευματώδη καταχώρηση!Μια σειρά/σκάλα/βράχοι αναρρίχησης ρήσεων…..Αλλά για μένα που έμπλεξα στο….. Εύστοχο το ερώτημα του Jaime Semprun…..Και επειδή…..«Ωραία,» είπε ο Κομφούκιος που πήγε να δει τον Λάο Ταν. Εκείνος όμως δε δέχτηκε την πρόταση. Τότε ο Κομφούκιος άρχισε να του εκθέτη τις απόψεις του. Ο Λάο Ταν τον διέκοψε βίαια. «Αοριστίες, φλυαρίες…πες μου τα ουσιώδη.»«Η ουσία είναι η καλοσύνη και η ηθική» είπε ο Κομφούκιος.«Αυτά τα δύο βρίσκονται στην πρωταρχική φύση του ανθρώπου;» Ο Λάο ρώτησε.Βέβαια, δίχως την καλοσύνη ο ανώτερος άνθρωπος δε θα υπήρχε καν και χωρίς την ηθική δε θα μπορούσε να ζήσει. Η καλοσύνη και η ηθική είναι η πρωταρχική φύση του ανθρώπου.» Είπε ο Κομφούκιος.Να είσαι πάντα φωτεινή, δημιουργική, χαρούμενη.Άννα

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Προετοιμάζονται με άλλα λόγια για μια ποδοσφαιροποιημένη αγορά εργασίας.Με παρασκήνια, αδικίες..διαιτητές άσχετους η πληρωμένους…ο ταλαντούχος παίκτης καλά θα κάνει να πάει στο εξωτερικό…ενώ απο προπονητές….Hasta qie Hiesta .Το πε και ο τωρινός υφυπουργός αθλητισμού με άψογο ύφος και προφορά μονιμά με σύνδρομο Πάττον.."Ο πρώτους μετράει του δευτερου δε τον θυμάται κανιειειεεες"Πέρασα κι εγώ ΑΣΟΕΕ τώρα ΟΠΑ πολλά έμαθα πολλά κατάλαβα..πολλά συμπερανα.Ας μη κουράζω άλλο.Παιδιά Καλή Επιτυχία…και δεν εννοώ απαραίτητα τις πανελλαδικές

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    καταρχην ζαλιστικα…να πηγαινει το ενα ματι αριστερα κ τ΄΄αλλο δεξιακαι γω συμφωνω απολυτα με τον κυριο απαυτουλη [κτηνο]τροφοαφου εκτρεφουμε παιδια πρεπει να παρουμε κ επιδοτησεις…ημαρτον λεμεεεεεε!!!

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Εγώ στις πανελλαδικές απέτυχα…..Στη ζωή μου είμαι λούζερ με άποψη χε χεΡε Σώγιερ τι μου τον θύμισες τον αχώνευτο?Γ@%ω τη κοινωνία που ζούμε…μια ζωή πέτσινα πέναλτυ και γκολ οφσάιτ……Εποπτήηηηηη το σημαιάκι να το βάλεις εκει που ξέρεις….Κούκλα μου σόρρυ που βρίζω αλλά…επειδή είσαι του κινηματος με καταλαβαίνεις.Φιλιά…Άμα πέρασε και ο Σώγιερ στην ΑΣΟΕΕ σκέψου τη κρίση περνάει ο θεσμός των Πανελλαδικών

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Πως φαίνεται ο Χούλιγκαν ο άνθρωπος!!!!Απαπαπα….Μόνο εμένα λες Ταγάαρρρρ….Τσεμπέρω

    Μου αρέσει!

  • katabran

    εσενα σε λεω ταγαααρρρ ανορθογραφο στουρναααρρρ οχι ταγααρρρρ!3α και 3ρ!…το αλλο το ξεμπαρκο λουζερ με αποψη εχει αποψη τελικα γαμω την παναχαϊκη μου…εκει εκει στη β εθνικη!μαρεσει αυτο το λουζερ με αποψη, μπορεις να μπεις στο κλαμπ των τυπων που ανακαλυπτουν τον τετραγωνισμο του κυκλου, παρακαμπτοντας με πεισμα τις δυσκολιες των μαθηματικων! το ζαγαααρρρ βρε εγραψε 19 και 20 στα μαθηματικα!(κολπο Σωγερ, μη χαιρεσαι, θα σε περιλαβω μετα)το λοιπον λουζερ μπλουγκρινιαααρρρρ οσο το σκεφτομαι τοσο μαρεσει το λουζερ!κανονικα θα πρεπε να μου γραψεις το εξης φχαριστηριο:ειμαι τοσο λουζερ που δεν κατάφερα ουτε αυτο να δηλωσω επισημως, παει να πει: gamata! αλλα ευτυχως υπαρχει το διαδιχτυ,κατι σαν τα σχολεια δευτερης ευκαιριας οποτε οφειλω να φχαριστησω ολους εσας τους πετυχημενους εκει οξω ολ γιου γουινερς δεαρ αουτ , επισης ενα μεγαλο φχαριστω που μου δινεται η ευκαιρια να το κανω πραξη σημερα απο τουτο δω το τσεμπερομπλογκ!…να μας φυλαει ο θεος απο λουζερ και ζαγαααρια αναγνωστες μου!σαν κατακλειδα, να πω, οτι η προφυλαξη ειναι η καλυτερη αμυνα (DUO – Latex) καμμια αποτυχια δεν συγχωρειται ευκολασαυτη τη γ@mHmenH ζωη!καλοβραδακι…σε μορφωμενους και ασυμμορφωτους!

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    καλή επιτυχία στα παιδιά …

    Μου αρέσει!

  • Angie

    απο ποδόσφαιρο δεν κατέω πράμα… λες γι αυτό να απέτυχα σε κάθε είδους εξετάσεις; ο ένας παππούς ήταν κτηνοτρόφος, ο άλλος ψαράς… επιδότηση – φώτηση δεν είδα πουθενά έξι χρόνια στο δημοτικό, τρια στο γυμνάσιο και άλλα τόσα στο λύκειο… από τη βοϊδοσκολή (που επιμένει η μάνα μου οτι φοιτώ με επιτυχία) ακόμη δεν έχω αποφοιτήσει…καλησπέρα κοπελιά…

    Μου αρέσει!

  • Αναστάσης

    Είσαι φοβερή και ανεπανάληπτη, [το ξέρεις άλλωστε]. Φιλώ το χέρι σου.

    Μου αρέσει!

  • sugar

    οταν γινει κατανοητο στον ευσυνειδητο πολιτη οτι τα παιδια δεν ειναι ενας εμπορικος στοχος…. παρα ενα μεγαλο σφουγγαρι που τρεφεται με αισθηματα, σωστη παιδεια και διαφωτηση …τοτε ισως να αλλαξει και το ερωτημα …σε τι ειδους παιδια θα αφησουμε τον κοσμο…!!! την καλησπερα μου Katabran…..:))

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac