while we stand aside and look το λευκό μας τον καιρό;oohh!

ξεκινώ με το δελτίο το λευκού μας του καιρού!
 
θυμάστε το "il divo";
έβλεπα χθες τιβί και τη συζήτηση στη βουλή …
και μου ρθαν πάλι στον νου τα λόγια του «ντίβο» Τζούλιο (Αντρεότι) στην ομώνυμη ταινία,
μίλαγε για "τοκαλόκαιτοκακό",
(σκόπιμα το ενώνω)
που μαζί υπάρχει στις αντιφάσεις της εξουσίας,
θυμάστε το μονόλογό του;
 «…δεν έχουν ιδέα των παραβάσεων που η εξουσία αναγκάζεται να πράξει για να εξασφαλίσει την ευημερία και την ανάπτυξη της χώρας. Για πολλά χρόνια εγώ ο ίδιος ήμουν η εξουσία και έκανα πράξη την τερατώδη ανεξομολόγητη αντίφαση του να διαιωνίσεις το κακό για να εξασφαλίσεις το καλό… Εχουμε μια αποστολή εμείς, μια θεία αποστολή. Πρέπει να αγαπάμε τόσο πολύ τον Θεό, ώστε να κατανοούμε πόσο αναγκαίο είναι το κακό για να πετύχεις το καλό. Αυτό ο Θεός το γνωρίζει καλά και το γνωρίζω και εγώ…»
διαφθορά και παρακμή ακόμα και στις απόψεις ανθρώπων!
που αντιμετωπίζουν την ένταση ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα  με ειρωνεία!
με κείνη την ειρωνία των ανθρώπων που διαχειρίζονται χωρίς ηθικούς φραγμούς την εξουσία!
και αναζητούν απεγνωσμένα τη λήθη της α-λήθειας!
( ενδέχεται να παρατηρήσετε ορισμένοι διαβάζοντας αυτά τα λόγια…)
πώς αλλιώς να προφυλάξουν το συμφέρον τους;
αυτό είναι  πραγματικότητα όμως!
να μην πω η πραγματικότητα!
η πραγματικότητα κοινωνιών όπου το θράσος της εξουσίας δεν συναντά αντίσταση
όπου το θράσος της εξουσίας τροφοδοτείται από την απραξία των πολιτών.
και εμείς, δυστυχώς, τελευταία συγκαταλεγόμαστε σε αυτούς…
όμως,
τα σκάνδαλα δεν πρέπει να απασχολούν τους ψηφοφόρους!
ούτε και η συζήτηση γύρω από αυτά!
είναι τουλάχιστον ύποπτο να συμβαίνει αυτό!
αυτοί είναι τουλάχιστον αεροστεγώς κλεισμένοι στη μιζέρια τους!
κόψτε τις λαϊκίστικες αντιδιαστολές!
δεν υπάρχει σχέση ανάμεσα στην αξία της ντομάτας και στην Αξία!
με προσβάλλετε!
οι πολιτικοί νοιάζονται, κόπτονται για μένα νυχθημερόν!
πάψτε να με παρουσιάζετε σαν καθυστερημένο ον επειδή δε γνωρίζω πόσο πάει το κιλό η ντομάτα!
στο κάτω κάτω τα σκάνδαλα και η τρέχουσα κοινωνική εμπειρία μου δεν είναι όροι αμφιμονοσήμαντης συνάρτησης!
η φτώχεια και η Φτώχεια, ναι!
με φ σαν αυτό του αναστεναγμού και Φ σαν αυτο της κριτικής ικανότητας!
και δυο ακόμη γράμματα! το α και το α!
ανεργία και αμοραλισμός!
ψηφίστε κατά συνείδηση!
επίκαιρο τερτίπι ε;
ξέρω ο τρόπος που το θέτω είναι μονότονος και αποκαρδιωτικός!
μα είμαστε προ τετελεσμένου!δεν το βλέπετε;
δημοσκόποι
αναλυτές
πολιτικοί
τηλεπαρουσιαστές
αρθρογράφοι
όλοι συμφωνούν!
η έμφαση στα σκάνδαλα αποπροσανατολίζει το λαό από την αξία της ντομάτας!
το πραγματικό σκάνδαλο είναι η αξία της ντομάτας!
λες και η φτήνια είναι κακό πράμα!
η φτήνια των Αξιών είναι ακόμα πιο κακό πράμα!
μακριά από αυτή!δεν είναι δικό σου θέμα μου λεν!
θα ασχοληθούν οι φιλόσοφοι με αυτή, είναι δική τους αρμοδιότητα!
μα…λέω, μήπως ξεχάσατε κάτι;
τι;
έχω ασυνάρτητη ψυχολογική διάθεση!
έχω αποπνικτική ψυχολογική διάθεση!
τα οικονομικά μου
τα εκπαιδευτικά μου
τα κοινωνικά μου
τα πολιτισμικά μου
όλα είναι δηλητηριασμένα, ασυνάρτητα και αποπνικτικά!
θες να πεις οτι εμείς τροφοδοτούμε με δηλητήριο την ατμόσφαιρά σου;
λάθος κάνω ε;έχετε δίκιο!
τελικά η συνάρτηση είναι  αμφιμονοσήμαντη!
τα υπαρξιακά  και αποπνικτικά μου δηλητηριάζονται από το έλειμμα Αξιών!
και καταλήγω σε ασυναρτησίες…περί πολιτικού συστήματος και τιμής της ντομάτας
λες και…η κοινωνία έχει σχέση με την εικόνα που έχει η ίδια για τον εαυτό της!
;;;
αναρωτιέστε τι ήταν αυτό τώρα στο οποίο κατέληξα ε;
θα φέρω ένα παράδειγμα!
  υπόθεση Παυλίδη!
– ψήφος κατά συνείδηση!
  διαφορά
(κάντε την αφαίρεση εννοώ άσχετοι!)
λοιπόν;
είναι ή δεν είναι μικροπολιτικό το συμφέρον και χαρακτηριστική η επιμονή στο θέμα;
ακόμα και γω- η χαζή- κατάλαβα οτι πολιτική και συνείδηση είναι καταστάσεις που αποκλείουν η μια την άλλη ριζικά!
μπορείς να αφαιρέσεις αγγούρια από ντομάτες;
κατά συνέπεια καταλήγω στο συμπέρασμα:
η συνείδηση είναι εξαιρετικά ασύμφορο πράμα!
και έχω συνειδητοποιήσει οτι η συνείδηση υποβιβάζεται σε ασύμφορο πράμα όσο οι θεσμοί καταρρέουν!
και έχω συνειδητοποιήσει οτι με κοροϊδεύετε που έχω ανεξίτηλη συνείδηση!
τέλος έχω συνειδητοποιήσει πως αν αύριο μεθαύριο τα παιδιά εξεγερθούν πάλι
δε θα φταίει η οικογένειά τους που δεν τα τουλούμιαζε όταν έπρεπε
αλλά
οι παράλυτες Αξίες σας
η χαώδης Κρίση σας
η γελοία Εμπιστοσύνη σας
και σαφώς έχω συνειδητοποιήσει
οτι όλοι όσοι πρωτοστατούν στον ακρωτηριασμό του αιτήματος για καθαριότητα
θα σπεύσουν στο προσκήνιο
διακηρύσσοντας ξανά τις παλιές καλές αντιλήψεις περί του ξύλου που βγήκε απ τον παράδεισο!
λίγους μήνες πριν έκλαιγα μαζί με τα παιδιά…
αει παιδάκι μου. τράβα στη δουλειά σου και να προσέχεις, μου είπε η μάνα το πρωί
κι όμως δεν κλαίγαμε σαν τους Πέρσες μετά την ήττα τους,
αλλά κοιτάγαμε με νεκρά μάτια την άλωση της Μιλήτου
σαν να μην καίγονται μαζί της, χρόνια τώρα, οι ευχές της μάνας μας…
υγ.1 αν καταλαβαίνω καλά το 144 είναι μεγαλύτερο από το 146…
υγ.2 μη μου κουνάς το δάχτυλο εμένα, εγώ ξέρω οτι το καλύτερο λευκό το χει η χλωρίνη κλινέξ!
υγ.3 δύσκολον το διακρίνειν τις εξουσίες, είναι σαν τους στίχους στο Κοράνι, άσε που άκουσα χθες ονόματα βουλευτών να ψηφίζουν στη Βουλή που έχω ξεχάσει μάλλον από καιρό ότι είναι βουλευτές…να ψηφίζει ο κυρ Βουλγαράκης αν θα παραπεμφθεί ο κυρ Παυλίδης, τι φάρσα!
υγ.4 ουφ πάει κι αυτό! τρεις τελικοί μέσα σε τρία βράδια δεν αντέχονται!τελικά όμως δεν υπήρξε ούτε ένας τολμηρός, για να αποδειχθεί άλλη μία φορά ότι εκτός από τους ποδοσφαιριστές που μας αξίζουν, έχουμε και τους πολιτικούς που μας αξίζουν…τεσπά, η χθεσινοβραδυνός τελικός τσάμπιονς κλικ, στη Βουλή ήταν αντάξιος των πρωταγωνιστών του -του ήθους και της νοοτροπίας τους
υγ.5 κι άλλα 5 από μένα, φαύλε κύκλε δεν έχεις λόγους να ανησυχείς… α παράτα μας και συ και τα σκάνδαλα!

Redemption song – Bob Marley

13 responses to “while we stand aside and look το λευκό μας τον καιρό;oohh!

  • EL NIONIO

    Πρέπει να πέσει πουλυ ντουμάτα…..Μη φανταστεις πους θα μαλώσω με τσι πιτσιρικάδες…..πουτε..μαζί τους θα είμαι όταν θα σου φωνάζουν…ουουουουου…Τά χε πρωτοπει ο φιλόσοφος Ζήκος……απο τους πρώτους που αντιδρούσε σε "μασκαριλίκια" κάθε γεροξεφτύλα και όχι μόνο….."Και του μαγαζι θα κλεισουμε και της κακουμοίρας θα γίνει…να το \’χεις υπο την υπουψία σου"Το μαγαζί το κλείνουμε,της κακομοίρας γίνεται…και απο υποψίες…άλλο τίποτα.Πόσο πάει η ντομάτα….το Καμπουράκη μου μέσα…Σκάνδαλα?Μπα….."ζουμε στην ευημερέστερη Ελλάδα όλων των εποχών..προτάσεις δεν υπάρχουν γιατι απλά ξέρουν μονο να πλακώνονται ο πιτσιρικάδες"..ταδε εφή Αντώνης Καρπετό(δ)ουλος"όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται και κάνουν πορείες ξέρουν πόσο στοιχίζουν στη χώρα μας καθημερινά?"…"πολύ περισσότερο απο τα σκάνδαλα για ομόλογα….για τα οποία φωνάζουν"..ταδε έφη Κουικάρα…..Είναι φαύλος ο κύκλος…..γι\’αυτό παει γυρω γύρω.δεν έχει μπέσα….Άπονες εξουσίες,που έλεγε και ο Στελάρας με τα λόγια του Κακογιάννη και τις νότες του Μίκη."Κοιμήσου Λαουτζίκο..μπροστά απ τη τιβι..στη κάλπη κοιμισμένη η ψήφος σου να μπει"Ασέλγησα πάνω στα λόγια του Γκάτσου με τις νότες του Μάνου…αααχ Μανα μου

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    Χριστός Ανέστη!να σημειωσω αρχικα πως δεν ξερω ποσο κοστιζει η ντοματα. Το γραφω απ\’την αρχη γιατι ισως να εχει σχεση με τι ματι θα διαβασετε το πιο κατω.ο χθεσινος τελικος δεν ειχε και πολυ ενδιαφερον γιατι ακομα κι αν δεν ξεραμε ποιοι ακριβως θα χασουν τα penaltys εντουτοις ξεραμε ποιος θα σηκωσει την κουπα.βεεεεβαια, η χθεσινη κουπα ειναι πολυ ελαφρια και μαλλον σπασμενη και ξανακολλημενη απ\’την ομοσπονδια οπως-οπως μεχρι τον επομενο τελικο που με ελπιδες θα στοχευσουμε.τελικα ολοι οι τελικοι υπαρχουν για να ξεχναμε ολη τη σεζον.. ευτυχως υπαρχουν και τα replays για να λεμε "δεν ξεχνω" :[

    Μου αρέσει!

  • mister

    ..~τα σέβη μου μεγάλη φιλοσόφισα!.. με χαμόγελο.. john

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλημέρα συνοδοιπόρησα Άννα.Συνειρμοί, σκέψεις, αντιπαραθέσεις….. Ο σοβαρός, αυστηρός Λυκούργος (390-324 π. Χ.),και ως δικανικός (η τέχνη των αγορεύσεων) λογογράφος….Ο μοναδικός λόγος του που σώθηκε, ο κατά Λεωκράτους…. <<Κατηγορώ λοιπόν ενώπιόν σας, κύριοι δικαστές, τον Λεοκράτη και δικαίωμα δικό σας είναι να τον τιμωρήσετε εφαρμόζοντας τους νόμους. Κατηγορώ τον Λεοκράτη ως ένοχο αλυσίδας από αδικήματα: προδοσία….κατάλυση του δημοκρατικού πολιτεύματος….…………………………………………………………………………………………………………………………………….Ύστερα από μια τέτοια διαγωγή, ποιος είναι διατεθειμένος να τον αθωώσει; Ποιος μπορεί να δείξει τόση ανεκτικότητα και καλοσύνη για να αθωώσει…….>>Κι όμως…. το δικαστήριο αθώωσε το Λεωκράτη με διαφορά μιας ψήφου!!!Τότε…τώρα….Μόνο που δεν άκουσα, δεν είδα κανένα Λυκούργο σήμερα….Κι αναφώνησα……Όχι μαμώτο, τόση ξεραΐλα….Σε κουράζω με το να σε επαινώ για τον υπέροχο νεοελληνικό λόγο σου…..Συμπάθα με, μα μια ακόμα φορά θα σου γράψω πόσο υπέροχη ήσουν καθώς μας μετέφερες τις αγωνίες σου για τους τριάκοσους που εντάχτηκαν υπέρ της κατάλυσης των κατηγοριών τους…. Και όχι την κατάλυση της ασυλίας βουλευτών!!!Σε ευχαριστώ και να είσαι πάντα φωτεινή, δημιουργική.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    ο νους αληταριο που δραπετευειαν δεν δραπετεύει ή διαφορετικά την κοπανάειθα αναγκαστεί να βρει μια απάντησηστα πάρα πάνω ακαταλαβίστικα συμβάντα.αν βρει την άκρη του νήματοςίσως καταφέρει να βγει από αυτόν τον λαβύρινθοχαιρετω

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Θα ξεκινήσω με το Φ του στεναγμού και της απόγνωστης.Σου μιλάει οχι ο κοιμησμένος απο την τιβι ψηφοφόρος (δεν βλέπω ειδήσεις λέμε), αλλά ο αδιάφορος πια. Ντρέπομαι που το λέω αλλά δεν την παλεύω να τα σκέφτομαι όλα αυτά. Να ψηφίσω; Τη Σκύλα ή τη Χάριβδη; και αν δεν ψηφίσω πάλι δεν τους συντρέχω; Κομμένοι και ραμμένοι στα μέτρα της εκάστοτε κυβέρνησεις τα εκλογικά συστήματα.Δεν ξέρω απο φιλόσοφους και φιλοσοφικά ζητήματα.Από την αριστερά ξεκίνησα, πήγα στην αντίπερα όχθη και πάλι πίσω. Προκοπή και διαφορά δεν είδα απο κανέναν. Έτσι κατέληξα να δουλεύω και να κοιτάω πως θα βγάλω τον επιούσιο χωρίς να τους δίνω σημασία. Θα μου πεις τώρα, ο επιούσιος μου από αυτούς ορίζεται. Να βάλουμε μπουρλότο και να τα καταλήσουμε όλα; Η Αναρχία δεν θα φέρει τη ντομάτα στο τραπέζι μου πιο φθηνή.Τσαντίζομαι που με περνάνε για χαζή και που τους έχω στο σβέρκο τόσα χρόνια. Άλλα ας βρεθεί ένας να κάνει τη διαφορά. Όχι να φαίνεται τίμιος αλλά και να είναι τίμιος.Για λίγο καιρό τους έζησα τους 300 εκ των έσω. Οχι όλους αλλά γνώρισα αρκετούς… και είπα μετά να κόψω τις κακές συναναστροφές. Όποιος περνάει αυτό το κατώφλι μηδενίζει καλή μου.Τα παιδιά να ξαναβγουν στους δρόμους; Όχι δεν μου αρέσει να βγάζουν αυτά το φίδι απο την τρύπα για μας. Να βγουμε εμείς οι βολεμένοι, χωρίς χρώματα και σημαίες. Εμείς τα κάναμε έτσι. Εμείς τους στέιλαμε στα έδρανα.Πες μου… παράλογο;Καλημέρα Αννα μου

    Μου αρέσει!

  • katabran

    καλημέρες!Κωστή αν …αν… μου λες, πες μου πώς!στην ελλάδα ζεις, δεν υπαρχει ελπίς!εκτός αν…(πάρε κι ένα δικό μου αν) αυτή τη φορά δεν κάτσουμε να βλέπουμε τσόντα στην τιβί και βγούμε και το κάνουμε κούγκι!αει σιχτίρ…είμαστε μέρος του προβλήματος κι ας πάψουμε να κρίνουμε τους γραβατωμένους της βουλής,άρα πριν το διαζύγιο της πολιτικής από τη διαπλοκή, πρώτα εμείς ας μπούμε στο πλυντήριο…στην πράξη κι όχι σε επίπεδο παρεούλας σπάσε ή καφενείου ή δε ξέρω γω τι…το θέμα δεν είναι υπόθεση κομμάτων παρά αυτενέργειας και πηγαίων λαϊκών κινημάτων.. έτσι πιστεύει ο νους αληταριό!καλή μας δύναμη…

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    βρε katabran που πολύ σε εκτιμώανακαλώ όλα τα αν και επανέρχομαιναι στην δραπετευση για να επανέλθουμε ποιο δυνατοίόχι στη δραπέτευση, για να εγκλωβιστούμε οικειοθελως σε ένα διαφορετικό κελί όταν φάει χώμα πολλές φορές η μούρη κάποιου θα αναγκαστεί κάποια στιγμή να σηκώσει τη γροθιά τουπολλές γροθιές μαζί υψωμένεςείναι η πραγματική δραπέτευση ναι στα πηγαία λαϊκά κινήματα αλλά η δύναμη τους, είναι στη οργάνωση τουςαυτενέργεια είναι η ιδεαλιστική άποψηπου οι απέναντι μας την εξυμνούν γιατί δεν την φοβουνταιξανά χαιρετω με βαθιά εκτίμηση

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Δημοκρατία στα πρόθυρα νευρικής ανεπάρκειας.Το τεκμήριο της αθωότητας για όλους τους πολίτες εκτός των πολιτικών, είναι ένοχοι μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου, μηδενός εξαιρουμένου, διότι η κατάντια είναι μοναδική και δεν χωρίζεται σε 300 μερίδες, όλοι τους φέρουν ευθύνη.Εγώ έδιωξα σήμερα έναν λέγοντας πως την επόμενη φορά θα αρπάξω φτυάρι,Με το τεκμήριο της αθωότητας να συνοδεύει την κάθε φτυαριά μου, ήτοι ο πολίτης στα πρόθυρα νευρικής κρίσης στο αντίκρισμα τους.Θα αρπάξω φτυάρι, θα αρπάξω φτυάρι που λέει κι ένα άσμα.

    Μου αρέσει!

  • fifi

    Ποια σκάνδαλα ; Μόνο εμείς τα βλέπουμε αυτοί οχι άρα δεν υπάρχουν ,βρε καλα μας κάνουν αφου τους έχουμε εκει…Πως το είπε ο Παυλίδης σανίδα βρεγμένη ….

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Δυστυχώς η δημοκρατία μας εκπορνεύεται τείνοντας τo οπισθιόσχημο όραμα της στον κάθε επιβήτορα.Και οι εισπράκτορες των επιταγών της άβουλης βουλής με περιβολή μπαλαρίνας σε ένα φαντασμαγορικό strip show με αλαλάζοντες θεατές.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    μια ερώτηξις, έτσι για σκέψη… όσοι θέτε απαντάτε:αφού οι έλληνες πολιτικοί είναι ανίκανοι…μου εξηγείτε πως πλουτίζουνε;κι αλλη μια:τελικά η αντιπροσωπευτική δημοκρατία είναι το καλύτερο πολίτευμα;(δεν φταίω εγώ που δε μου μάθανε, το πώς, το πού, το γιατί, το πότε και το από ποιους κυοφορήθηκε αυτό το “καλύτερο πολίτευμα”)και μια τελευταία προς μπογιατζήδες και καλών τεχνών:άμα ρίξεις λίγο γαλάζιο στο λευκό, γίνεται πάλευκο;…κάτω τα κόμματα, ζήτω τα χρώματα!υγ. το έχω πει και ξαναπεί, αλλά να το ματαπώ: σκάνδαλα υπήρχαν, αλλά δεν υπάρχουν πια…άσε κάτω το φτυάρι εσύ!και επιτέλους, με το οπισθιόσχημο όραμα αν μη τι άλλο τέρπονται οι πάντες… όσα ξέρει ο κώλος δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος!καλησπέρες!

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Ποιος είπε πως οι Έλληνες πολιτικοί είναι ανίκανοι?Μια χαρά ικανοί επιχειρηματίες είναι, άλλων όμως συμφερόντων κι όχι αυτών του λαού και όταν τα συμφέροντα τους συγκρούονται μαθαίνουμε και καμιά αλήθεια..(βλ. Παυλίδη από δω τα πήγε από κει τα φέρε τα σιάξε τα πράγματα).Δεν πλουτίζουν από την πολιτική ήταν πλούσιοι, απλά η πολιτική συνιστάται στην υποστήριξη των συμφερόντων των εταιριών τους, των δικηγορικών γραφείων, των συμβολαιογραφικών γραφείων κτλ……. δηλ να γίνουν ακόμη πιο πλούσιοι.Αντιπροσωπευτική δημοκρατία αν εννοείς την δημοκρατία μέσο αντιπροσώπων? ποτέ δεν μου άρεσε η ιδέα να μιλά άλλος για μένα ότι έχω να πω το λέω ο ίδιος.Όπως λέει και ένα άσμαΦοβάμαι όλα αυτά που θα πουν για μένα χωρίς εμένα.Κι ένα άλλο λέει…Το φτυάρι μου κρατώ γεράΚαι περιμένω στην γωνιάΠολιτικός ίσως να φανείΝα του σπάσω την κεφαλή.χα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac