you can see now ???

– γιου καν σει ναου?

…το φώς είναι σφυγμός
ολοένα πιο αργός και πιο αργός
θαρρείς πως πάει να σταματήσει

πάνω σου

εντός σου

τέλος

γιου αρ τοταλυ ιν δε ρονγκ πλεης !ντο νοτ παςς ΓΚΟου ! ντο νοτ κολλεκτ $200…

Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:

    • Πατήστε το «Πίσω» στον μπράουζέρ σας.
    • χεντ ον δε οβερ του δε φροντ πέητζ
    • τραϊ σέρτσινγκ γιούζινγκ δε φορμ ιν δε σαϊντμπάρ.
  • κλικ ον ε λινκ ιν δε σαϊντμπάρ.
  • Χρησιμοποιείστε το μενού πλοήγησης στην κορυφή της σελίδας ταγάρια!
  • Punt.

εντωμεταξύ εγώ

Je m’ accude à la table,
la lampe éclaire très vivement
ces blogs que je suis idiotte de relire,
ces posts sans intérêt.
χχχμμμ!
προφανώς έχετε ένα πρόβλημα: εμένα!
κι έχω ένα πρόβλημα: εσάς!
μπορούμε να χουμε αμφότεροι μια λύση;
όλοι «δουλεύουμε» στον ίδιο χώρο!
αλλά εσείς  «εμποδίζετε»
για την ακρίβεια «απειλείτε» την καριέρα μου!
προσπάθησα να είμαι φιλική
προσπάθησα να είμαι αυστηρή
προσπάθησα να σας αφήσω ήσυχους
προσπάθησα να σας γίνω κολτσίδα
πώς;
μπορείτε να θυμηθείτε το να σας αφήσω ήσυχους, αλλά δεν μπορείτε να εντοπίσετε το αλλο, ούτε το …;;;
η μνήμη σας είναι επιλεκτική!το χω ξαναπεί!
γι αυτο τη γεμίζω με σκέψεις που περιελίσσονται!
όπως περιελίσσεται το νερό στην τρύπα του νιπτήρα!
εξετάζω τον νιπτήρα…
χμμ
του απευθύνω το ερώτημα:
με ποιο από τα δυό επίθετα θα αισθανόσουν πιο άνετα;
σας απευθύνω το ερώτημα:
με ποιο από τα δυό επίθετα θα αισθανόσασταν πιο άνετα;
καθαρός ή βρώμικος;
ξαναεξετάζω το νιπτήρα:
δεν υπάρχουν νεκρά έντομα
δεν υπάρχουν απολειφάδια σαπουνιού
δεν υπάρχει χυμένη οδοντόκρεμα
δεν υπάρχουν υπολείμματα αφρού
ούτε απομεινάρια
ούτε «τρίχες»
που να τον κατατάσσουν στην επικράτεια της βρωμιάς
χμμμ
αυτός εδώ ο νιπτήρας
σε σύγκριση με τους νιπτήρες
που είχαν υπάρξει υπό την εποπτεία μου
λάμπει!!!
το φως!

…το φώς είναι σφυγμός
ολοένα πιο αργός και πιο αργός
θαρρείς πως πάει να σταματήσει

πάνω σου

εντός σου

τέλος

 zout alors!
τωρα εσύ θα με ρωτήσεις τι είναι αυτο το zout που λέω ε;
le zoutisme!

ενας ακόμα -ισμος δηλαδή

αν τον ασπαστείς δε θα ξέρεις
ποιες είναι οι πραγματικές μονάδες μέτρησης
πώς εξασκείς τον μυικό τόνο του μυαλού
πως κάνεις οτιδήποτε καλό και ξέρεις οτι το κάνεις
πώς να αποποιηθείς τον εαυτό σου μέσα από τα βάσανα των άλλων
πχ
επισκέψεις σε φυλακές
φύτεμα δέντρων
αποικίες λεπρών
σπίτια για γερασμένους γαϊδάρους
εκπαίδευση παιδιών
είτε
πώς να αποποιηθείς τον εαυτό σου μέσα από ένα αυτοσχέδιο περιτύλιγμα του κόσμου
πώς να ακούσεις τους ουρανούς να σου ψιθυρίζουν στο αυτί
ή
διαλέγεις έναν -ισμό και τα χεις όλα!
σκέψου αυτοί, οι ζουτιστές δηλαδή, από το 1883…τόσο, στο Παρίσι
συναντιόντουσαν στην οδό Ρεν 139 κάθε πέμπτη!
ήταν ποιητές που έλεγα zout στα πάντα!
όλοι οι -ισμοί είναι ζουτισμοί!
εγκεφαλικά γιατροσόφια δηλαδή, που σου δίνουν μιαν απόκριση για κάθε κατάσταση!
μια γέμιση δηλαδή!
λέω zout και ξεμπερδεύω…
με το ζόρι συγκρατώ την επιθυμία να φωνάξω:
δεν είναι φανερό
οτι το καλύτερο που θα είχα να κάνω
αντί να γράφω αυτο εδώ
θα ήταν να γράψω μια λίστα για…»ψώνια»;;;
[katabran φελντ του ντελιβερ δις μεσατζ: Η ζωή έχει πλάκα…το μπλόγκινγκ ενίοτε]
υγ.
αυτό που μόλις διαβάσατε είναι ένα εξαιρετικό φιλοσοφικό έργο, μεταμφιεσμένο σε post!
γι αυτό σχολιάστε ανεύθυνα!
κάποιος γνωστός μπλόγκερ θα μου έλεγε:
katabran είσαι σκέτη απάτη!
λες τρίχες σαν κι αυτές που έχεις στο νιπτήρα σου τεμπέλα!
οκ…έξυπνε, πάρε μια τρίχα τώρα
αφαίρεσε το 90% του πάχους της
φαντάσου τι μένει!
φαντάστηκες;
τόση είναι η διαφορά ανάμεσα στο υπεύθυνα τεμπέλα και στο σκέτο τεμπέλα!
μετά θα απευθυνόταν σε σας και θα πρόσθετε:
ζητώ συγνώμη για την συνάδελφό μου, αλλά, όπως ξέρετε οι φιλόλογοι είναι περίεργοι άνθρωποι!
το νου σας εσείς!μην απατάστε!
εντωμεταξύ εγώ σας λέω:
μην ξεχνάτε το ρεζουμέ “Χωρίς προϊόν εξαπάτησης … δεν υπάρχει εξαπάτηση”.
στεγνό συμπέρασμα αλλά…
 …
άντε καλησπέρες!
τον φάγαμε και τον απρίλη
σας χαιρετώ, πάω για τρέξιμο να ανακτήσω τον σωματότυπό μου!
άντε τρεχάτε και σεις!
είμαι καλός άθρωπος, δεν σας χρεώνω για την συμβουλή, αλλά να τη θυμάστε!
τρεχάτε!

16 responses to “you can see now ???

  • EL NIONIO

    I see my light come shining From the west down to the east Any day now, any day now I shall be released …..MπομπΝτυλανισμόςI got the midnight speciaaaalshine a light one meΚριντενσκλιαργουωτερριβαιβαλισμός…(Απο τους CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL)…..Για τους υπόλοιπους ισμούς..επιφυλάσσομαιΦωτάαααα

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Σχόλιο πρώτο και αν θες διέγραψε το… Ο Χριστός και η Παναγία!!!Πως μπόρεσες και το έγραψες όλο αυτό;Θέλω λίγο χρόνο για να κοιτάξω καλύτερα αυτή τη φορά και να επανέλθω επι της ουσίας (θέλω να ελπίζω).Καλησπέρα είπα;

    Μου αρέσει!

  • Angie

    τι ειναι το Punt?

    Μου αρέσει!

  • Angie

    Για τα ιστολόγια που αναφέρεις η λύση είναι μία, άνοιξε την πόρτα και τρέξε… μόνη σου το είπες οτι κανει καλό στο σωματότυπο σου χώρια που θα αποφύγεις το κάψιμο των εγκεφαλικών σου κυττάρων.(οταν επιστρέψεις πες μου τι ειναι το Punt γιατι μου κόλλησε τώρα)Για τους -ισμούς δεν γνωρίζω πολλά… απλά συνυπάρχω μαζί τους και ελπίζω να μην τους πατήσω κάποια στιγμή και μου ζητάνε τα ρέστα.Για το ερώτημα σου θα απαντήσω οτι είμαι ανάλογα με τη διάθεση μου… αν γουστάρω να βρωμάω σαν τον νιπτήρα που λες… θα το κάνω γιατι έτσι γουστάρω και οποιος θέλει ας με πει τεμπέλα (με ή χωρίς υπευθυνότητα).Τα άλλα τα προσπερνώ γιατί αλλου στοχεύεις.Να είσαι καλά κοπελιά και καλή Πρωτομαγιά.

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    καλό τρέξιμο …. αλλοδαπές δεν έχεται για τους νιπτήρες;

    Μου αρέσει!

  • katabran

    Angie πως φαίνεται οτι δεν pountαρεις ή οτι δεν κλωτσας!μη στεναχωριεσαι επειδη σου ξεφυγε ενα Σημειο!Ελ Punt (εγραψε χθες για τους μπλαουγκρανα) , ειδες παλι μπουρου μπουρου ξεχασα να σε ρωτησω μπουρου μπουρου μαϊ λαϊτ, ποιο τραγουδι λες θα ταιριαζε με το εξαιρετο αυτο ποστ;;;

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    μαλιστα..οκ…παιρνω το κουφαρι μου και φευγω…..σβηνω και το σχολιο μου…..να αφησω καθαροτον νηπτηρα……καλησπερα

    Μου αρέσει!

  • katabran

    καρβουνο;που το βρηκες το καρβουνο τσουναμι;δεν “χτενίζω” τα κείμενά μου, τ’ αφήνω όπως τα μαλλιά μου, ακατάστατα. Μ’ αρέσουν ακατέργαστα κι αυθόρμητα. κι απρόβλεπτα…ποιοι;ποιοι;ποιοι;οι ανωνυμοι "φαλακροί"!ελπίζω να σε διαφώτισα τώρα…εξάλλου έχω και λινάκια στο κείμενο οπότε μην κολλάς!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    κακώς…το έσβησες!:)

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ναι εχεις δικιο…χαζομαρα μου που το εσβησα….μαλλον το πηρα [καπως]αλλα οκ δε τρεχει τιποτα…..ολα καλα..[παρερμηνευσα οπως παντα] φτου!!οπως βλεπεις ξανακουβαλησα το κουφαρι μου εδω….ειναι κ βαρυ…χαχχαχαχα

    Μου αρέσει!

  • katabran

    χμμμ…επιτέλους γιατί στο νιπτήρα το δικό μου μόνο τις δικές μου "τρίχες¨ανέχομαι…προς το παρόν!μας την έκαναν και οι αλλοδαπές και οι ημιδαπές γιατρέ μου!καλησπέρες!!!

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλησπέρα συνοδοιπόρησα Άννα.Ο Πλάτων κάποτε απόρριψε την ποίηση…Λένε μετά πως έκαψε όλα τα ποιήματα του…Η πάλη μεταξύ νου, αισθήσεων και των παθών….ίσως να αποτελεί εξήγηση της αινιγματικής φύσης του ανθρώπου….Κι όμως…είναι ένα παράδοξο πλάσμα… μέσα και έξω απ’ τους ισμούς του….Είναι ικανό να υψωθεί στα πιο ανώτατα ύψη πνευματικής εφέσεως κι είναι εξίσου ικανό να βυθιστεί στην ανυπαρξία…Πανούργος, ισχυρός, από την ίδια του φύση…ο νους, λειτουργεί σε πλήρη αρμονία με τις αισθήσεις….για να φυλακίσει και να φυλακιστεί στα πάθη…Είπαν: ότι όλοι, γεννιόμαστε ποιητές “δημιουργοί”, και πεθαίνουμε πεζοί “στείροι”….(Adler 1870-1937)Το ότι ο νους…. είναι τόσο μεγάλος εχθρός της εξέλιξης… που και δεν ανατρέπει τις μακροχρόνιες δύσχρηστες ιδέες…..Ο Σωκράτης αρνήθηκε κατηγορηματικά την πρόταση του Κρίτωνα, να δραπετεύσει για τη Θεσσαλία…Την απέρριψε όμως με το νου σαν πράξη ανάξια…Τρέξε…ίσως μάθω κι εγώ αυτό το κομμάτι αθλητ(ισμου)….ξέχασα να περπατώ….Ο Καντ έχει θέσει το ερώτημα «Γιατί ο αυνανισμός θεωρείται σαν κακή έξη;»…Η αναλογία της διαφοροποιημένης κοινωνικής συνείδησης σαν μανιακή νεύρωση δεν βρίσκει το θρίαμβο στη φιλοσοφία…Κι ο καθένας ισμός κρατεί….Ο Τσόρτσιλ …γνωστός, εξομολογούμενος καταθλιπτικός…. Σε σφαίρες επιρροής με το περίφημο χαρτάκι….Απεργώ απ’ τις τιμές του αγώνα….Γράφε θα σε ακολουθώ…Σε ευχαριστώ που έχεις το λόγο να με εξαϋλώνει…. Άννα

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    Χριστός Ανέστη!Μέσα μου ήξερα ότι θα καταλήξουμε στο τότε Παρίσι. Ήταν δεδομένο.Τώρα το πως μπορούν να συνδυαστούν όλα με τις επιλογές που μας δίνεις δεν ξέρω κ ειλικρινά κατά πόσο θα ανάψει φωτιές αυτό στην… παρέα.Πρέπει να μελετηθεί η καταχώρηση σου από ειδικούς του χώρου. Ξέρεις κανέναν;

    Μου αρέσει!

  • katabran

    yanni μη με ρωτάς, γιατί θα απαντήσω!

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    τελικά δεν απάντησες τότε.
    Να ελπίζω για απόψε :[

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac