αφού δεν τα εκτιμάς αμεριμνοαμέριμνε….

Το Συμβόλαιο

Εγώ ο/η , ____ _________________,

εφόσον έχω την τάση να υπερβαίνω το όριο ταχύτητας στο δρόμο ή να οδηγώ επιθετικά,
με το παρόν δηλώνω
ότι η ζωή μου δεν είναι πρώτης προτεραιότητας για μένα
και ευχαρίστως θα την αποχωριζόμουν.
Έχοντας σώας τας φρένας,
κατανοώ ότι αργά ή γρήγορα θα εμπλακώ σε ατύχημα
και αφού αυτό συμβεί,
αφήνω την καρδιά μου,
τα νεφρά μου
και όποια άλλα όργανα του σώματός μου
δεν καταστραφούν από το ατύχημα,
σε εκείνους που τα χρειάζονται πραγματικά.

Επίσης, ζητώ εκ των προτέρων να με συγχωρέσουν οι άνθρωποι

και τα αγαπημένα πρόσωπα εκείνων
για τους οποίους θα είμαι εγώ υπεύθυνος για το θάνατο ή την αναπηρία τους,
εξαιτίας ατυχήματος

__, _______, 200_

Υπογραφή

 
 
Στη Λετονία, μια δημιουργική, τολμηρή αλλά και αρκετά αμφιλεγόμενη διαφημιστική εκστρατεία κατάφερε,
σε αρκετά μεγάλο βαθμό,
να πετύχει αυτό που όλοι συμφωνούν ότι πρέπει να γίνει, αλλά και όλοι ξέρουν πόσο δύσκολο είναι:
Να αλλάξουνε νοοτροπία. Ή, πιο ωμά ακόμα: Νά αλλάξουνε μυαλά!
 
Βασικός «στόχος», ήταν οι οδηγοί,
κυρίως άνδρες, ηλικίας 20-35 ετών, που ανήκουν, σύμφωνα με έρευνες, στην ομάδα «άμεσου κινδύνου»,
με τις υπερβολικές ταχύτητες που αναπτύσσουν,
την επιθετική συμπεριφορά που αναπτύσσουν στο οδήγημα,
και την αλαζονεία που έχουν για τις ικανότητές τους,
αφού τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία
προκαλούνται με ευθύνη ανθρώπων που πίστευαν ότι είναι οι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο,
εννοώντας με αυτό, ότι ήταν …περίπου Σουμάχερ…
Αποτέλεσμα στη Λετονία: 29% μείωση των τροχαίων & 39% αύξηση στη δωρεά οργάνων!
 
Στα καθημάς τώρα;
Πιστεύετε οτι ένα ανάλογο μέτρο προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα,
θα μπορούσε να έχει επιτυχία;
το νομικό πλαίσιο υπάρχει και θα μορούσε να εφαρμοστεί αυτούσιο!
εκτός από την ουσία όμως,
σκεφτείτε το γέλιο που θα ρίξουμε από την επιχειρηματολογία των "γενικώς διαφωνούντων"!
Αυτός ο Μολώχ της Ασφάλτου έχει συμπεθεριάσει με το 80% των οικογενειών στην Ελλάδα…έλεος πια!
Κι εσύ Ρούλη Γκαζαρούλη πιθηκομούρη …οκ μεν!
είσαι μια κατώτερη μορφή ζωής…σε ξέρω… εμφανίζεσαι συνήθως μετά τις 01.00 το βράδυ της Παρασκευής και του Σαββάτου και επιτίθεσαι σε ότι κινείται…
Είμαι εκπαιδευμένη χρήστης του δρόμου όμως και μπορώ να σε ξεχωρίσω
α. από την ηλίθια έκφραση που έχει το πρόσωπό σου
και
β. από τον τύπο του «γιωταχί» σου.
Όσο φαρδύτερο το ζαντολάστιχο και όσο πιο σκούρο το κρύσταλλο τόσο πιο πίθηκος ο «οδηγός».
Από τους (λίγους) ελέγχους , γελάστε μωρέ,προχθές λέει, σε κατάσταση μέθης βρέθηκε μόνο το 3,4% των οδηγών!
 
Κι εσύ Ρούλη Γκαζαρούλη δε χρειάζεται ξεκινώντας το ταξίδι , να πλακώνεσαι στους σταυρούς, στις προσευχές και στα τάματα, αφού  δεν ξέρεις αν θα φτάσεις…αλλά πάλι σκέψου και να χαμε σωστές εθνικές οδούς !
Σωστά Ρούλη Γκαζαρούλη, κάνε το σταυρό σου, πέτα το αριστερό χέρι απόξω απ το παράθυρο σαν βατραχοπόδαρο,ή κόλλα το το κουλό στο διακόφτη για τα φώτα να κάνουν στην πάντα όλοι,το φλας δεν το συζητώ, χάσιμο χρόνου,προσπέρνα από δεξιά, μάρσαρε γκανγκαάν γκανγκάαν για ν΄ανάψει πιο γρήγορα το πράσινο και δώστα!
Αντε Ρούλη Γκαζαρούλη, έσφαλα πρωτύτερα, κάνε το σταυρό σου…
κάτι ξέβρουν οι πεχωδε….
αν οι εθνικές οδοί πάψουν να είναι καρμανιόλες, οι Έλληνες θα σταματήσουν να πιστεύουν στο Θεό!
Και που σαι Ρούλη Γκαζαρούλη, σε παρακαλώ μη μου κάνεις τα φώτα κάθε φορά που σου παραχωρώ την προτεραιότητα για να χωθείς, ούτε να μου ξανασηκώσεις το χέρι…τρελλαίνομαι!πες απλά φχαριστώ, ρε γαϊδούρι!
 
Κι εγώ Ρούλη Γκαζαρούλη δεν ξεχνώ ότι σαν καλός οδηγός έχω και ένα μεγάλο πλεονέκτημα:
περνάω την ώρα μου ευχάριστα παρακολουθώντας, με την ασφάλεια που μου προσφέρει η γνώση,
τους πίθηκους να κάνουν τα νούμερά τους.
 
Κι εσύ Ρούλη Γκαζαρούλη πιθηκομούρη …οκ μεν!
έλα συμπλήρωσε το συμβόλαιο τώρα!
μπορεί να μην βάλεις μυαλό,
αλλά τουλάχιστον θα μπορείς να βάλεις καρδιά, συκώτι, νεφρά και ό,τι άλλο σου περισσεύει σε άλλους…
 
 
υγ. την αφορμή την πήρα από τον Ρούλη που ανήμερα για να αποφύγω το φιλί με την κωλιά του Μησουσβήσει …πήρα παραμάζωμα ένα εικονοστάσι…και ω ναι ήμουν με μάουνταιν μπάϊκ…
δεν μπορώ να πω έχει βελτιωθεί πολύ η σήμανση στο οδικό δίχτυ της γλυκιάς μας πατρίδας…
είχαμε που είχαμε παραπάνω εκκλησιές απ όσες χρειάζονται για να χωρέσουμε, έχουμε και τα εικονοστάσια τώρα…
βοήθειά μας!
11 responses to “αφού δεν τα εκτιμάς αμεριμνοαμέριμνε….

  • EL NIONIO

    Bad Brains????????Αυτά ούτε ο Ιρακινός δε τα ακούει!"Ο Γκαζαρούλης δε πτοήηηθηκεεεε ποτέεεεεεγι\’αυτό σου λέω αστον να μαρσάααααρειειειεικι απο σηματα φανάρια και πεζουουουουςςςςτο γκάζι του δεν έεεεεεπαιρνεεεε χαμπάαααριιιιιιι""Ο Γκαζορούλης…δε πτοήηηηθηκεεε ποτέεεεεε"Αμάν κι εσύ μωρέ μη δείς οδηγό με ελεύθερο πνεύμα…αμέσως!!!Τι να γίνουμε δηλαδή σα τους απολίτιστους τους Ευρωπαίους που δε κορνάρουν δεν οχταπλοπαρκάρουν και δε καβαλάνε πεζοδρόμια…..άσε μωρέ που όταν χτίζαμε Παρθενώνες αυτοί….μπλα μπλα μπλα….ουγκα μπουγκα…φύγε απο τα σκαλιά μωρή θέλω να παρκάρωωωω!!!Το τραγούδι ήταν διασκευή στο ΟΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝΕ ΠΟΤΕ της Άντζελας…ξενύχτι ποτό,φιμέ τζάμια..subwoofer….greek subdriver boofer…όλα μαζί

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    xaxaxa! Να\’σαι καλά βρε Αννα!Πολύ καλή καταχώρηση! Μακάρι πάντως να κάνανε και εδώ στην Ελλάδα την καμπάνια αυτή…πιστεύω ότι επειδή είμαστε λαός με χιούμορ θα έπιανε!Ασε που θα γινόταν και μόδα να είσαι δωρητής οργάνων…Χριστός Ανέστη! Εμείς να δω πότε θα το κάνουμε…Φιλάκια!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    μπιιιιιιιιιιιιιιιιιπ μπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιπ που πα ρε το ζαγααααρ!δε φτάνει που κατακλυζόμαστε από μουσικά λαϊκοπόπ σκουπίδια στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, έρχεται ο κάθε «κάνγκουρας» να τροποποιήσει σε σκυλάδικο πολλών ντεσιμπέλ bad brains ,λες και το ακούω από το κατά τα άλλα «τέρμα, πίτα, σαύρα-χαμηλωμένο» αμάξι του Γκαζαρούλη…που θα παρκαρεις και στα σκαλοπάτια μου δηλαδή… στα pit stop μου από δω δεν μπορείς να βγεις«κομμάτια» όπως θα κανες φεύγοντας από τα μπουζούκια…

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    Χριστός Ανέστη!λεπτο θεμα το σημερινο & νομιζω πως οι λετονοι βρηκαν εναν τουλαχιστον πρωτοτυπο τροπο να κανουν μια προσπαθεια.Δε νομιζεις πως ειναι κατι παραπανω απο το.. τιποτα;Η ταχυτητα δεν ειναι το παθος μου, ομως ποτε δεν της γυρναω την πλατη. Ισως ομως να ειναι σημαντικη η διαφορα της επιγνωσης ικανοτητων-καταστασης-νομων πριν ο καθενας βγει στο δρομο.Περιμενω να δω τη δηλωση (ή κατι αλλο εξυπνο) και εντος της επικρατειας!

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Χριστός Ανέστη.Χρόνια πολλά Άννα.Δεν θα το πιστέψεις….Μα το μεσημέρι διάβαζα Παυσανία Αττικά…Και στο κεφάλαιο Μεγαρίδα λέει: Τον δρόμο που ονομάζεται ως τις ημέρες μας Σκιρωνίδα τον έφτιαξε πρώτος ο Σκίρωνας. Αυτός πρώτος λένε, άνοιξε το δρόμο για να βαδίζουν άντρες χωρίς αποσκευές. Ο βασιλιάς Ανδριανός, όμως διαπλάτυνε τον δρόμο πολύ και τον έκανε τόσο άνετο, ώστε διασταυρώνονται και άρματα από αντίθετες κατευθύνσεις (χωρίς να συγκρούονται όπως παλαιότερα που έπευταν στο γκρεμό…..)Πέρα από τον Γκαζαρούλη…μήπως…. λέω να φταίνε κι οι δρόμοι; Μήπως λέω….Να είσαι φωτεινή, δυνατή, χαρούμενη, δημιουργική.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    ΛΕΤΟΝΙΑ!!!!!! που την βρήκες;;;;;; εκει διατίθενται οικονομικοί πόροι από τον κρατικό προϋπολογισμό για τη διατήρηση των τάφων των αντρών της φασιστικής λεγεώνας "Βάφεν Ες-Ες" φανταζομαι τον τυχερό τον Ρουλη να σε απολαμβάνει να απαγγελεις τον εξάψαλμο!!!

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Ο Γκαζαρούλης καλά να πάθει άμα στουκάρει πουθενά… οι άτυχοι που θα βρεθούν στο δρόμο του τι φταίνε??????????Αλλά άμα δεν είσαι και Γκαζαρούλης-μαλακούλης δεν λέει ρε παιδί μου…. Να μην πατήσεις τα γκάζια σου??? Να μην βάλεις τέρμα τη μουσική σου??? Να μην κάνεις τη φιγούρα σου στον κάθε φουκαρά με τα διάφανα τζάμια και το παλιό ραδιοφωνάκι???? Και δεν αξίζει η αμαξάρα αυτή να κάτσει πάνω στο πεζοδρόμιο???? Τι λε ρε που θα το αφήσω στο δρόμο……. Αδέλφια Γκαζαρούληδες ενωθείτε!!! Δρόμοι, πεζοδρόμια, σκαλάκια και κόκκινα φανάρια όλα είναι δικά μας!!! Κάτω τα χέρια από το γκάζι!!!!……..Όσο για την υπεύθυνη δήλωση, συμβόλαιο ή ό,τι άλλο είναι, καλώς να μας έρθει και να εφαρμοστεί!!

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Χριστός Ανέστη.Επί του θέματος δεν έχω να προσθέσω κάτι.Καλό βράδυ.

    Μου αρέσει!

  • sonia

    Χριστος Ανεστη Κatabran! Δε ξερω αν θα αλλαζε κατι εδω σε μας… Αισιοδοξη θελω να ειμαι αλλα δε παυουμε να κατεχουμε το οσκαρ "ζαμανφουτισμου" χρονια τωρα… Αυτο το "κατι" που τους επιβεβαιωνεται την ωρα που πατανε το γκαζι…δε νομιζω ν\’αλλαξει με καμμια διαφημιστικη εκστρατεια…Σωστη οδικη συμπεριφορα λιγοι εχουν…οι ασφαλεις!Οι υπολοιποι…"παρενοχλουν" το Θεο συνεχως!!!Σου ευχομαι να εχεις παντα καλες διαδρομες…!

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Ο Πνευματικός μου Γέροντας κάποτε ενώπιόν μου ερωτήθηκε από τρίτο άτομο αν ο Φύλακας Άγγελος προστατεύει από οδικά ατυχήματα. Απάντησε με χιούμορ λέγοντας πως αν εσύ πηγαίνεις με 160 τότε αυτός ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΦΕΡΕΙ για ότι σου συμβεί. Καλό σας βράδυ.

    Μου αρέσει!

  • DIMITRIS

    Η φωτογραφία είναι πριν η μετά από την επαφή σας ?Διαβάζοντας την καταχώρηση σου θα προσθέσω το εξής εγώ τον σταυρό μου τον κάνω όταν γυρνώ κάθε μέρα στο σπίτι μου ασφαλήςΛόγο κίνησης στου δρόμους 25 χρόνια οδήγησης μοτοσικλέτας μου φέρνουν στα χείλη ένα πικρό χαμόγελοΕύχομαι να είσαι καλά καλή μου

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac