zout alors καιρός για μια ακόμα συνειδητοποίηση!

καθόμουν στην πολιθρόνα σα να ταξίδευα με 300 (ωχ!) χιλιόμετρα την ώρα σε δεκάδες χιλιόμετρα υψόμετρο

-πες μου Θαλή, έχει υπάρξει ποτέ ένας ευτυχισμένος άνθρωπος;

-ένας πραγματικά ευτυχισμένος άνθρωπος;

-ναι, ένας πραγματικά ευτυχισμένος άνθρωπος που δεν έχει ποτέ βιώσει, ούτε μια φορά δυστυχία ή χτυπήματα από τη μοίρα!

-η ιστορία τηρεί σιγή σε αυτό το θέμα!

-βλέπεις; κανείς μα κανείς δεν επιτρέπεται να ευτυχεί για πάντα!

-γιατί όχι;

-γιατί ναι; δε νομίζω οτι δεν έχω καν βραχεί ποτέ, εκτός από μερικές φορές καλοκαίρι, που ήθελα μια καλοκαιρινή βροχή!

– είσαι αφύσικο φαινόμενο, θες να πεις;

-εξού και η ερωτησή μου σε σένα Θαλή!

-γιατί να είμαι πιο ευτυχισμένη από άλλους ανθρώπους;

σωρείτες πανικού μαζεύονται γύρω μου…

-γιατί όχι!γιατί να μην είσαι!γιατί ένας από μας να μην τα καταφέρει!

-θα σου πω γιατί όχι:

γιατί δεν έχει ποτέ υπάρξει ένας απόλυτα ευτυχισμένος άνθρωπος και ούτε πρόκειται…

-τότε γλυκιά μου φαρσέρ σε χαιρετώ όπως χαιρετώ εκείνους τους ανθρώπους

που

ζουν συνηθισμένες ζωές

χωρίς ανυπόφορο πόνο στη ζωή τους

που

τους παρατάει ένας εραστής

που

χάνουν την τσάντα τους

που

έχουν ένα στριμμένο αφεντικό

-μικρές δυσκολίες-

και που ζουν  καλά επειδή έχουν τη σοφία να χαίρονται αυτό που έχουν!

-ναι,αλλά όπως λέει κι ο Σόλων έμμεσα δεν υπάρχει, Θαλή, ευτυχία!

δεν είμαι πιο ευτυχισμένος άνθρωπος από τους άλλους ανθρώπους:

απλώς είμαι το θρεφτάρι για τη σφαγή!

όλο αυτό γίνεται, για να πιαστώ στον ύπνο!

-να πιαστείς στον ύπνο για ποιο πράμα;

-δε ξέρω για ποιο πράμα!

δε ξέρω τι μέλλει γεννέσθαι

αλλά

πρόκειται για …κάτι μοναδικό!

-έχεις δίκιο!

όποια βιογραφία κι αν διαβάσεις,

θα βρεις

δύο χρόνια καλής τύχης

ή δέκα χρόνια καλής τύχης,

αλλά ποτέ,

μα ποτέ των ποτών,

δεν κρατάει για πάντα!

-βλέπεις!μπαίνουν βάσανα , βγαίνουν χαρές!

είμαστε περικυκλωμένοι από τη λύπη!

πώς γίνεται εγώ να εξαιρούμαι;

-ΑΝΟΣΙΑ!

-πάντα πληρώνεις λογαριασμό θαλή!

για την ευχαρίστηση,

για τη γνώση…

-και;

-και δε νομίζω οτι αντέχει η τσέπη μου το λογαριασμό που έρχεται!

-μα εσύ πλήρωσες τζάμπα λεφτα στο χοντρό μέντιουμ για την πλάκα σου!

-πλήρωσα και στον νερουλά , εκεί να δεις τι πλήρωσα για να μου φτιάξει το καζανάκι που με τόσα ξεχεστήρια τα φτυσε! 

ποτέ δε κατάλαβα το λόγο θαλή μου για τον οποίο πρέπει τα αισχρά και ηλίθια επαγγέλματα όπως

οι κτηματομεσίτες

οι τηλεπαρουσιαστές

οι οικονομικοί σύμβουλοι

οι σχεδιαστές μόδας

οι πωλητές ηχομονωτικών τζαμιών

οι ιδιοκτήτες κλαμπ

και

οι σοβατζήδες

να έχουν αποκλειστική πρόσβαση στα χαρτονομίσματα με πολλά μηδενικά!

-έχεις ανάγκες;

-μπα!οι ανάγκες μου ήταν πάντα μετριοπαθείς…

οι επιθυμίες μου τις αναπλήρωναν με το να γίνονται όλο και πιο ακριβές…

το πρόβλημα τώρα που έχω με τα χρήματα  είναι που δεν μπορώ να ανησυχώ που δεν έχω χρήματα!

δεν υπάρχει οικονομική έκτακτη ανάγκη

που

να με χωρίζει

από

την συνοπτική φόρμουλα,

τη συμπερασματική ρήση,

τη σύνοψη,

Το Ε= mc² των σημασιών!

-και;

-και τρέχω καθημερινά ανάμεσα τους…

-ποιος κόβει το νήμα;

-όχι εγω πάντως  , εγώ είμαι απλά καλή στην κούρσα!

-φιλοσοφίες πάλι; 

-ξέρεις κάτι Θαλή; ευγνωμονώ τον Ιουστινιανό που το 529 έκλεισε την ακαδημία στην Αθήνα, πιστεύοντας ότι οι φιλόσοφοι είναι ο μεγαλύτερος μπελάς μαζί με όλους τους άλλους

τσαρλατάνους

σπλαχνοσκόπους

κληρομάντεις

χειρομάντεις

ραβδοσκόπους

τεφρομάντεις

νεκρομάντεις

γραμματομάντεις

αλεκτορομάντεις

λασποσκόπους

ονειρομάντεις

ομφαλομάντεις

αξινομάντεις

κατοπτρομάντεις

ιχθυομάντεις

καπνομάντεις

οιωνοσκόπους

απατεώνες…

-μια κιβωτός από μάντεις ;

-ναι! Και ξέρεις ποιο είναι ο ακόμα πιο περίεργο Θαλή;

-ποιο;

-που δεν το είδαν να έρχεται!

-το ζευγάρωμα!

-τι εννοείς;

-προχωράμε μέσα σε ερωτήσεις και απαντήσεις που έχουν πλημμυρίσει τον κόσμο

μας έρχονται μέχρι τη μέση

είναι τόσες πολλές

που

και μόνο μερικές να ζευγαρώσεις τα πας καλά!

και πίστεψέ με χρειάζεται σκληρή δουλειά!!!

-καλά τα πας στη ρρρρητορική!στην ηώζ όμως ……………..

τι σου δώσαν οι δεκαετίες της ρητορικής, του εριστικού διαλόγου και της ψηλάφησης ιδεών;

πόσο σου πήρε μια ακόμα συνειδητοποίηση;

Το μόνο που μπόρεσα να κάνω

ήταν να κοιτάξω το Θαλή με ανοιχτό το στόμα

σαν κεραυνοβολημένη εξωγήινη από ένα ποντίκι

-Θαλή σίγουρα δεν είσαι μεταμορφωμένος Δίας;

αυτός ο γερομπερμπάντης έφερνε σε δύσκολη θέση τις γυναίκες-

και να κρώξω σαν βατράχι σε διαστημική τροχιά γύρω από την ηώζ

-όλη τη νύχτα κι όλη τη μέρα μου πήρε!

γέμισα από αισθησιακές πληροφορίες…άφρισα για τέσσερα λεπτά…

μετά ήμουν υπερβολικά ξεθεωμένη για να παραληρώ,

αλλά κράτησα αρκετά μούτρα για ένα μικρό χωριό μέσα σε πέντε λεπτά…

ωστόσο ούσα εξπέρ,

δεν μπόρεσα να ξεγελάσω τον εαυτό μου σχετικά με τη επιταχυνόμενη δίψα μου για ένα ζεντέ…

και τότε είδα τη μούρη!

μια φορά και μόνη!

-θα την ξαναδείς;

-όχι μια φορά μου είναι αρκετή!

μπορούν να φτιαξουν την εικόνα ενός δεινόσαυρου από ε΄να κόκκαλο, έτσι δεν είναι;

ο θαλής με κοίταγε με μάτια που έπαιρναν διαζύγιο το ένα απ το άλλο

-μια στιγμή και ξέρω πως υπάρχει…είναι αρκετό!είπα και κοίταξα το άβαφο νύχι μου!

 

 

So Happy Together – Turtles

 

 

 

12 responses to “zout alors καιρός για μια ακόμα συνειδητοποίηση!

  • 300

    ΓΜΩ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ…….ΠΑΤΑΩ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!!!!……….ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΝ!!!!!!……ΕΙΔΑ ΑΡΙΘΜΟ-ΒΟΓΓΗΤΟ!!!!!…….ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΑ ΥΠΕΡΟΧΗ-ΓΜΤΗ-ΜΗ ΑΝΑΚΑΤΩΜΕΝΗ-…………ΧΑΙΡΕ 600 ΟΜΟΡΦΗ!!!!!……καλη ημερα γεματη…..

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    καλημερα…βρε το θαλη…αμπελο-φιλοσοφιες η φιλοσοφιες;;μου αρεσει που κανετε συζητηση αναμεταξυ σας[τι σου δώσαν οι δεκαετίες της ρητορικής, του εριστικού διαλόγου και της ψηλάφησης ιδεών; πόσο σου πήρε μια ακόμα συνειδητοποίηση;]εναν τετοιο θαλη τον θελω και γω …για να με επαναφερει στις αληθειες της ςηωζ ….υγ. το τραγουδι απο τα πολυ αγαπημενα μου…

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Μια υπέροχη καλημέρα για όλους μας ΆνναΗ σύγκρουση ανάμεσα στον πολιτισμό και την βαρβαρότητα, στην ελευθερία και τον δεσποτισμό γίνεται στον κόσμο των θεών, των τιτάνων και των ημίθεων…Με τέτοιο “υπερανθρώπινο” χτίσιμο της συνείδησης, ασφαλώς και υπογραμμίζετε το πόσο πελώριο και δύσκολο είναι το άνοιγμα του δρόμου προς την ανθρώπινη σχέση…. Οι δυνάμεις της φύσης δεν υποτάσσονται στην ανθρώπινη δραστηριότητα αλλά γίνονται τυραννικές για τον αφέντη!Ο ίδιος ο πατέρας των θεών ο Δίας , είναι επικεφαλής στις δυνάμεις που αντιστέκονται… Από το αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής (Θαλή-εγώ),θα κριθεί το ίδιο το νόημα της ανθρώπινης μοίρας…… Υπέροχη στο σημερινό λόγο, μεστή στα νοήματα, τραγική στις αλήθειες….Εξακολουθώ να θαυμάζω τη ρήμα του αντάρτικου λόγου σου.Να είσαι πάντα φωτεινή, χαρούμενη, δημιουργική.Άννα

    Μου αρέσει!

  • sugar

    τι σου δώσαν οι δεκαετίες της ρητορικής, του εριστικού διαλόγου και της ψηλάφησης ιδεών; πόσο σου πήρε μια ακόμα συνειδητοποίηση…..?o λογαριασμος ερχεται τελευταιος…..και το καζανι βραζει για αλλους λιγο και γι αλλους πιο πολυαναλογα την ενταση της ευτυχιας…..!!!καλημερα γλυκια μου….:))

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Έζησα κι εγώ λίγη ωρα ευτυχίας Θαλάκο…..μέχρι που ισοφάρισε η Τσέλσυ…και μετα.Αχ Θαλάκο πες μου δε δικαιώμανε….να χαρώ κι εγώ λίγο?Άντε μας έμεινε η Μπάρτσα.Αλλά ρε Θαλάκο έτσι να χαρείς τη γούνα σου……το τι περιμένουμε το ποδόσφαιρο να χαρούμε κάτι δε λέει?Άντε καλό Σκουίκ απο μένα

    Μου αρέσει!

  • Mάριος

    Τι είναι Ευτυχία;;;Nα μη πληρώνεις λογαριασμούς;;;Tότε γιατί οι μαύροι στην Αμερική, πριν γίνει ο εμφυλιος, ένιωθαν δυστιχισμένοι;;;;Πρέπει πρωτα φίλη μου να δώσουμε ένα ορισμό της Ευτυχίας.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    μηπως πρεπει και να τον μαθουμε απ εξω οπως καναμε στο σχολειο Μαριε;ευτυχια εστι …μπουρου μπουρου..ναχεις να πληρωνεις τη δεη…να κερδιζει η αγαπημενη σου ομαδα…να τρως σταφιδες….μπουρου μπουρου…και να κανεις τον κινεζο!ζαγαρρρ, σκουικ απ το θαλη!αληθεια μια και ειπε ο Μαριος για μαυροι (τς τς ρατσιστη!) οι μαυροι της αφρικης που εμαθαν μπαλλα;

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    επειδη η ήωζ ειναι ωραια (αλλα τα\’χει μ\’αλλον) πρεπει να σου πω πως η ευτυχια ειναι απο τα πιο υποκειμενικα πραγματα. Μη μετρησιμα, μη παγιωμενα.Ειμαστε πολυ πιο ευτυχισμενοι απο καποιους και την ιδια στιγμη, πολυ πιο δυστυχισμενοι απο αλλους.αλλωστε θα ηταν αδυνατο να ειμαστε ενα απο τα δυο και ειδικα το πρωτο, μιας και θα καταντουσε βαρετο και αρα στοιχειο ελλειψης ευτυχιας!(τα χαιρετισματα μου στον Δια. εεεε, στο Θαλη εννοω)

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    την ευτυχία την αισθανόμαστε … δεν μετριέται

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    Καλημέρα…Σε φαντάστηκα… με τον Θαλή, άκουσα τον διάλογο… μαγεύτηκα και για μια στιγμή αισθάνθηκα ευτυχισμένη…Κοίταξα τα άβαφα νύχια μου… μα για μένα ειναι διαφορετικά σκέφτηκα…Να εισαι καλά!!!

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Καλημέρα !!! Πληθώρα φιλοσοφικών, σκέψεων … συνάμα βγαλμένα όλα απο τη πορεία μας πάνω στη Γη.. Βρε δε πάμε σε άλλο πλανήτη να βρούμε την Ευτυχία????Γιατί εδώ με όλα οσα βλέπουμε και αντιμετωπίζουμε καθημερινά είναι Κολαση του Δάντη!!!! Πάντως όλα χρειάζονται με μέτρο .. αν το βρούμε και αυτό το ρημάδι θα το χρησιμοποιήσουμε … εγώ πάντως το έχασα… Μια μεζούρα ρε παιδιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φοβερός ο διάλογισμός με το Θαλή…. !!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    στη ζωη ομως……………ποιοι τα πάνε "καλά" στη ζωή? εδώ χρειαζονται πολλά κατεβατά!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac