…να πεθάνω με το κουταλάκι στο χέρι!

αυτό που ήθελα να κάνω ήταν να πάω για καφέ και προφιτερόλ σε ένα ένα στέκι…
δε μου κανε ένα οποιoδήποτε μαγαζί
παρά μόνο εκείνο
αυτή είναι μια από τις φοβερότερες αγωνίες
ένα από τα πιο σκληρά χτυπήματα της συγκυρίας:
η όρεξη να καταβροχθίσεις κάτι που βρίσκεται χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από εκεί
όπου
σ’ έχει τσακώσει η επιθυμία!
τι γίνεται;
σου επιτίθεται
σε ταλανίζει η ανάγκη για προφιτερόλ
που το χει αποκλειστικά ένα μαγαζάκι πίσω απ τη notre – dame!
μερικοί μπορεί να πουν:
πήγαινε αγόρασε μια σοκολάτα τεμπέλικο, ηττοπαθές γκντουπ!
η σοκολάτα είναι σοκολάτα!
τους απαντώ:
αν φας αυτό το παρφε, ξέρεις οτι υπάρχει θεός!
γιατί βλέπεις το πρόσωπό του!
την απόδειξη την ξέρεις όταν την κρατάς στο χέρι!
κάτι τόσο καλό δε θα μπορούσε να υπάρχει σε ένα σύμπαν
χωρίς άλλο λόγο ύπαρξης
απ’ το να είναι απλώς ένα σύμπαν!
είμαι εδώ όμως!
ξαπλωμένη ήσυχα στο πάτωμα
δείχνω σχεδόν άνετα
απ την αναπνοή καταλαβαίνω οτι είμαι ξύπνια
αλλά
δεν πετάω και τη σκούφια μου για να αδράξω τη μέρα
γιατί να υπομείνω την όρθια στάση
όταν μπορώ να μείνω ξαπλωμένη;
η μέρα έχει γλυστρίσει ένα δείγμα απ το εμπόρευμά της μέσα απ τις γρύλιες
δε με εντυπωσίασε ο ήλιος
σιγά μην την πάταγα με αυτό το παλιό κόλπο!
κομμάτια μου διακοσμούσαν το δωμάτιο
το παντελόνι μου μισο στο σκαμπό και μισό στο πάτωμα
το βιβλίο μου κάτω απ το πάπλωμα
τα ακουστικά μου με το μπ3 στο μαξιλάρι
το στυλό μου στο τραπεζάκι
τα χαρτιά μου στο δίσκο με το φαγητό που άφησα
το πουκάμισό μου στο πόμολο της πόρτας
οι παντόφλα η μια στην πόρτα
η άλλη δεν ξέρω…πάντα τη μία βρίσκω!
τι έλεγα;
το πρόβλημα είναι οτι σήμερα πλέον,
μέχρι να τελειώσω μια πρόταση,
δε θυμάμαι γιατί την άρχισα!
τι έλεγα;
ααα ναι! για τις εμμονές μου!
η τέχνη της απόλαυσης ενός προφιτερόλ κι ενός καφέ χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την ξάπλα μου
μια απόλαυση που μου εκμαιεύει θαυμασμό
γι αυτούς που κάνουν επάγγελμα τις ορέξεις τους
και βιβλία τις αισθήσεις τους
τρελλό αλλά …
θέλω αυτή τη στιγμή
να φάω μέχρι σκασμού προφιτερόλ και να πεθάνω με το κουταλάκι στο χέρι!
τι με κοιτάς έτσι;
αν είναι να παίζεις με τους αντίχειρές σου,
θα ξαναπάω στο κρεβάτι να παίξω με τις σκέψεις μου!
31 responses to “…να πεθάνω με το κουταλάκι στο χέρι!

  • Lady of Avalon

    Συμπάσχω και σε συμπονώ καλή μου τσοπάνα…Οτι και να πεις έχεις δίκιο… Τι να σου προσάψει η Κυρά?Μόνο να … αυτό που πέρασες στα αζήτητα… ο ήλιος…η λιακάδα η σημερινή για μένα δεν είναι αυτό ακριβώς που με αφησε ασυγκίνητη…Για μένα αυτός ο ήλιος είναι η σως σοκολάτας πάνω στο προφιτερόλ… 😉

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    γενικα αυτες οι εμμονες ειναι θεμα..μη λεμε βλακειες, νομιζω ισχυει για ολους μας.το δικο σου προφιτερολ μπορει να ειναι κατι πιο μικρο ή πιο μεγαλο ομως τι συμβαινει οταν σκεφτεσαι εκεινες τις στιγμες απολαυσης που σχετιζονται με το αντικειμενο αυτο;

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    δεν ξέρω το αντίδοτο σ αυτές τις περιπτώσεις….μια πρόταση… να μάθεις να φτιάχνεις κάτι ανάλογο….

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ……………..βρηκα εισιτηριο για paris…(πληρωσα κατι παραπανω …αλλα μια καταμπρανα εχουμε!!!!)θα πεταχτω…στο μαγαζακι πισω απο τη notre dame…και θα σου φερω ολοκληρο κουτι……ΜΕΙΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ….. δεν θα αργησω και πολυ…..ΠΕΡΙΜΕΝΕ ………….

    Μου αρέσει!

  • Maria

    μμμμ, delicious !!!! Στην κόλαση …!!!! μαζί σου για ένα τέτοιο προφιτερόλ …αλλά κοίτα δεν είναι ότι νοσταλγείς τόσο εκείνο το προφιτερόλ αλλά την όλη σκηνή στο σοκκάκι του Παρισιού, σε εκείνο το "ζαχαροπλαστείο" , εκείνα τα μουσικά ακούσματα, εκείνες τις εικόνες που πολύ εύκολα μπορείς να της αναζητήσεις στο αλμπουμ του μυαλού πρώτα γιατί εκεί φυλάσσονται οι μυρωδιές και οι εικόνες… και έπειτα ίσως σε ένα άλμπουμ ωτογραφιών που ίσως δειλά δειλά άρχισες ν ξεφυλλίζεις μέσα στους φακέλους του στον Η/Υ σου…. Και καθως όλα έρχονται ξανά στο μυαλο σου , τα αναπολείς με ένα γέλιο, με μια έκπληξη λες και το ζεις ξανά πρώτη φορά, το ταξίδι σου στην πόλη του Παρισιού… και μετά από όλα αυτά θέλεις επειγόντως διακοπές … πάλι καλά που έμεινε μια βδομάδα για διακοπές του Πάσχα… οπότε κανόνησε την επόμενη απόδρασή σου!!!

    Μου αρέσει!

  • ΕΛΕΝΗ

    Διάλεξες τον πιο γλυκό θάνατο…μακάρι όλοι να φύγουμε έτσι ;)Καλό απόγευμα να έχεις :))

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Δεν είναι η υπογλυκαιμία που έπαθες που πρέπει να σε ανησυχεί! (το απόγευμα την παθαίνουμε μια υπογλυκαιμία όλοι).Είναι η λαχτάρα για τη σοκολάτα του προφυτερόλ που πρέπει να σε βάλει σε σκέψεις!Γιατί ξέρεις τι λένε για τη σοκολάτα…Έλα ντε που δεν ξέρεις! Κάτι για…υποκατάστατο λένε…..Είναι και η ανησυχία σου για τους…αντίχειρες που με βάζει σε σκέψεις!Αν δηλαδή έπαιζε με …δείχτες, ή μέσους… δεν θα σε πείραζε;;;; Χαχα!Πάντως αν συνεχίζεις να έχεις λαχτάρα για …σοκολάτα, σήκω πάνω τεμπέλα και τρέξε στο…περίπτερο!Η ΙΟΝ δεν θέλει και κουταλάκι.Γιατί (όπως λέει και το άσμα) ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ; ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΙ;;;Καλό απόγευμα katabran! Πάω να φάω μια σοκολατίτσα εγώ…… 😉 (ματάκι είναι αυτό αν δεν το κατάλαβες!)

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Eπίσης….κι άλλοι θέλουν προφιτερόλΚιόταν πάνε να το απολάυσουν δε τους διακόπτουν αναιδώς με εντολές…"βρές τραγούδι…ποιός το λέει αυτό….το σωστο΄έβαλα για δες"Σεβασμός στο λυγούρη επιτέλους!!!Α όσο για τη σοκολάτα και για το τι υποκαθιστά…….μύθος του κεράτα!!!!Η εξάρτηση απο τη σοκολάτα δε περνάει…..Φιλιά Πολλά Και Διάφορα

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    εισαι μακρια κουκλι…αλλιως θα σου εστελνα… ενα κουτι με 10 προφιτερολ απο την Δέσποινα…Εμένα παλι μου άνοιξε η ορεξη για μους σοκολατα…καλο βραδάκι…!!!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    πολυ με εξιταρει αυτη σου η περιγραφη..[αν φας αυτό το παρφε, ξέρεις οτι υπάρχει θεός!γιατί βλέπεις το πρόσωπό του!]..σουτ..γιατι ετσι κ σε ακουσει….ξερεις..ωχ αμαντελικα στο πατωμα ησουν ξαπλωμενη η στο κρεβατι;;;αποφασισε αναρχο πλασμα….μια πανου μια κατου..[ωραια γυμναστικη]τι κακο κι αυτο με τη παντοφλα;;το ιδιο ακριβως παθαινω κι εγω….πρεπει να μας δει ειδικος;;;χαχαχχααχαχα[η όρεξη να καταβροχθίσεις κάτι που βρίσκεται χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από εκεί όπου σ\’ έχει τσακώσει η επιθυμία.]αχ…..αυτο εμενα αλλο πραγμα μου θυμιζει…..αλλα δε το κανω κ θεμα..χαχαχα

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Τι το θες το κουταλάκιγια να πίνεις το φαρμάκιπάρε τώρα την κουτάλαμε χερούλια πιο μεγάλα.Καλησπέρααααααααααααααα…..α……..α………..α……….α…………α…………..α

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    σήμερα ΑΠΕΡΓΩ η συμμετοχη ήταν πολύ καλήη συγκέντρωση από τις καλύτερεςη πορεία σωστά οργανομενη και πειθαρχημένηέκλεισε λίγο η φωνή μου ….χαιρετω

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Σιγά που δε τρώει προφιτερόλ ο Ουρακοτάγκος…..κάθε φορά στα γενέθλια του προτιμάει να σε κεράσει στο ΚΟΝΑΚΑΙ παρά να σε αφήσει να φας απο το προφιτερόλ της μαμάς….ο Μπούλης.Πάντως ναι του δίνω πόντο με το σεξ δε φεύγει η λαχτάρα για σοκολάτα…..Αλήθεια κανένα τραγούδι για προφιτερόλ δε βρήκε ο άχρηστος????Εγώ πάλι θα πεθάνω με το κασκόλ του Πανιωνίου στο χέρι…..Τη Καλησπέρα μου

    Μου αρέσει!

  • 300

    χοντρη…………………………………………………………….! ………………………………………………………..ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Εγώ πάλι, απολαμβάνω… Όχι βέβαια το προφιτερόλ ή τα πέριξ του…Καλό σου βράδυ Αννούλα.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    λοιπον ταγαρια μολις γυρισα απ το τρεξιμο…πηγα να το καψω το ρημαδι!τι λεγατε; α ναι!υποκαταστατο του σεχ η τσικολατα; αααντε μαααλε…εγω το προφιτερολακι θα το τρωγα προ και μετα…ασε που μου αυξανει τη φαια…κι εγω εκανα απεργια τιμημενε εργατη, αλλα οχι πεινας!στο πατωμα τσουναμι, στο πατωμα…δε με χωρουσε ο τοπος…μεχρι το χλαπακιασμα!300 προφιτερολ να φαω αποκλειεται να γινω χοντρη!αληθεια χοντρος, τον τρως με ο ή με ω , γραφεται;…και για να αποκαταστησω την αξια σου ζαγαρρρ σου ζητω συγνωμη που σε διεκοψα απ το χλαπακιασμα!α σιχτιρ πια… δεν ηξερα να σου στειλω την καταχωρηση απ το μεσημερι dj αρ γιου δεαρ?…ας φαω αλλο ενα…προφιτεροφιλακια λυγουρια!

    Μου αρέσει!

  • 300

    αστο αστο………δεν εισαι σε φορμα σημερα!!…..(ειπα και γω για καμια κοντρα…..αλλα μπααα-την επομενη)….μακια..

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Άκουσα αλλού για προφιτερόλ και κοίτα να δεις… βρήκα την είσοδο του παραδείσου εδώ…..!!!!Μα τι εικόνα είναι αυτή??? Αν και θα το ήθελα πιο ζουμερό…. να ξεχειλίζει η σοκολάτα!!!!!Νομίζω ότι πιο ωραίο γλυκό απ\’αυτό δεν υπάρχει….. Πάντως αν ήμουν στη θέση του Νιόνιου…. την ώρα που απολαμβάνω προφιτερόλ, απλά δεν θα σου απαντούσα σε καμιά ερώτηση!!!! Μα πώς τον διακόπτεις έτσι από την επαφή με τον Θεό…. των γλυκών????

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Eσύ Ιρακινέ δε θα πεθάνεις με κασκόλ στο χέρι αλλά με τηγάνι στο κεφάλι…….Πέστα Ανιμάκι πέστα……κανένας σεβασμός…τσαμπα τα Γαλλικά που τη μαθαίναμε

    Μου αρέσει!

  • katabran

    εγω ειχα επαφη με το θεο οχι το ταγαρρρ…κατω τα χερια λυγουρη απ το προφιτερολ μου!αυτος ειναι διακοφτης…οχι εγω!να τολμησω την προταση; Ελ…τηγανισε μας καμμια πατατα και μετα ασχολησου με το κεφαλι του ιρακινου!bisous bisous les gamins!

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Δε gamins που δε gamins, δεν τηγανίζεις καμμιά πατάτα; Χαχα!(αλήθεια τι σημαίνει αυτό το gamins????)Καλημέρες λέμε……

    Μου αρέσει!

  • katabran

    χαχαχααααααααχχχχχαααωχ!σαν το τσουναμι γελασα!κορυφαιο κικουλα!εγραψες λεμεεεεεεεεεε!le gamin: αγορακι!

    Μου αρέσει!

  • survivor

    χμμμμμμ! ταιριαστή η λέξη εις την γαλλικήν για τα αγοράκια, ε;;;;;;

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Βρε τι μαθαίνω η survivor εδώ μέσα!!!!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΠΡΑΝ……ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΟΥΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ…..ΟΧΙ….P.P.P……..D.D.DYΓ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΤΑΝ ΓΕΛΑΤΕ Η ΞΕΚΑΡΔΙΖΟΣΑΣΤΕ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟΕΤΣΙ ΓΕΛΑΤΕ;;;;ΗΜΑΡΤΟΝ…ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΟΛΗ Η ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ……ΚΑΘΕ ΠΟΥ ΓΕΛΑΩ ΝΑ ΑΚΟΥΝΕ….. ….ΝΤΙ.ΝΤΙ.ΝΤΙχαχχαχαχαχχχαχχα…….οχι αρνουμαι λεμεεεεεε!!!!το γελιο ειναι δυνατο ηχηρο..οχι ξενερωμα….ασε που οταντο βλεπω…….νομιζω οτι με φλιταρουν λες κι ειμαι εντομο

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Δεν ξέρω τι λες Katabranούλα, εγώ από κάτω βλέπω το Νιόνιο να μιλάει για για τον εαυτό του…!!!Πάντως όσον αφορά τα προφιτερόλ…. κι εγώ ένα λυγούρι είμαι…!!!! Φέρτε κι από δω κανένα καλέεεεεε!!!!!!! Κική έγραψες!!!!!!!! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχααχ!!!!!!!!!!!Τομμάκι τέτοια ανάλυση για το γέλιο δεν έχω ξαναματαδεί!!!!! :Ρ

    Μου αρέσει!

  • katabran

    τρωω τωρα και κοιτα μη με ξαναπνιξεις τσουναμι!ξυπνησες ορεξατη!ρωτα κι εμας που μαστε απο τις 6 το πρωι στις δρομοι…λεμεντι τι τι το λεγαν το φλιτ!εσυ μικρη Ανιμα, ασε τι λεει ο Νιονιος, εμενα να ακους!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Ναι ναι Ανιμακι άκου τη, να περιφέρεσαι με τσεμπέρι στο κεφάλι….Τόμμυ σταμάτα να γελάς βλέπω περιπολικό να φτάνει σπίτι σου…η υπογραφές στη πόρτα σου απο τους γείτονες..χι χι(διακριτικό γελάκι).Δε τηγανίζω πατάτες…..έχω "μετριάσει" τα τηγανητά!Χι χι(πιο διακριτικό)

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Προς το παρόν περιφερομαι με ένα τσιγάρο στο χέρι και τι κατάλαβα???Κatabran νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σ\’ακούσω…. 😉

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Τώρα, εδώ που τα λέμε, κι εγώ που το παίζω κιριλέ στα του προφιτερόλ, μια βιτρίνα από δαύτα, τα κατέβαζα ευχαρίστως, για να δράσει η ομοιοπαθητική μου, χεχε.Άσχετο : εσένα μικρή (για την Άνιμα λέω…), θα στο κόψω το χεράκι, που μου έμαθες και το τσιγάρο ! Γίνεται μωρέ, με πατέρα μη καπνιστή, να μοστράρεις σαν τσιμινιέρα στις γειτονιές ? Άργκρρρ !!!

    Μου αρέσει!

  • close in living

    …Δύο προφιτερόλ έφαγα σήμερα και μία μουσταλευριά……Λές να χοντρήνω, άν βάλω και μια τηγανιά πατάτες να φτιάξω τώρα για καπάκι??…Ευτυχώς υπάρχουν και τα παντελόνια με τα λάστιχα:)))))…Λύση ευρέθη και καληνύχτεςςςς γεμάτες….σοκολάτα!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac