θαλή και τριθαλή εγώ θέλω το Θαλή!

 
πέταξα στο Θαλή μια σοκολατένια σταφίδα…
έτσι είναι η ζωή
είσαι ο γεννήτορας της δυτικής επιστήμης και φιλοσοφίας
και δυόμιση χιλιάδες χρόνια αργότερα
μια φαρσέρ βαφτίζει ένα ποντίκι με το όνομά σου!
ο Θαλής παίδευε με ηδυπάθεια την σοκολατένια σταφίδα!
αδιαφορούσε για τη νονά του!
έχωσα στο στόμα μια σοκολατένια σταφίδα κι εγώ
"ηδυπάθεια"
ωραία λέξη!
όποια λέξη περιέχει το π και το θ την εκτιμώ ιδιαίτερα!
μην αρχίζεις τώρα παιχνιδάκια με τις λέξεις!
παιχνιδάκια με τη γλώσσα αρχίζω, είπα
κλίκαρα τη σταφίδα πάνω στα δόντια μου, συνεχόμενα…
τς τς τς!
λέω να βάλω ένα σκουλαρίκι στη γλώσσα μου!
θα κλικάρει πιο απολαυστικά στα δόντια, λέω
μια ανάστροφη ήρθε στο σαγόνι μου
η σταφίδα κόλλησε στο πάτωμα
και η γλώσσα παγιδεύτηκε για κλάσματα δευτερολέπτου ανάμεσα στα σαγόνια μου
γιατί το έκανες αυτο;
για να προειδοποιήσω τη γλώσσα σου, μην πει πράματα που δεν πρέπει στη συνέχεια…
κλικ με νέα σταφίδα!
Θαλή, τσάκω κι εσύ μια!
η γλώσσα μου υπακούει εντολές!λέω
χρειάζεται να μάθει να μην έχει τυφλή εμπιστοσύνη στην αφεντικίνα της!
κλικ με νέα σταφίδα!
κλικ!
ακόμα ένα σύμβολο!το κλικ! αποφαίνομαι
τίνος πράγματος;
τίνος πράματος!επιμένω…δε θέλω το γ ανάμεσα! το ξέρεις
χμ…αυτό αλλάζει ανάλογα με την μέρα! συνεχίζω τη σκέψη μου
σήμερα είναι ένα πολυσήμαντο σύμβολο!το κλικ!
πήγα στο παράθυρο κι άνοιξα τις κουρτίνες λίγο
για να μπει το διάχυτο απογευματινό φως
τέρμα το παραλήρημα;
σήκωμα του φρυδιού και βλέμμα μαστίγιο
είναι ένα σύμβολο της ανάγκης μας για σύμβολα!αρχίζω τη θεωρία…
πως η ζωή μας κομματιάζει!
απ΄έξω υπάλληλος από μέσα πρωτόγονη!
ότι επιλέξω!
οτι μπορείς πχ να κάνεις ηλίθια πράματα οποιαδήποτε στιγμή στη ζωή σου!
εγώ είμαι οπαδός της σωματικής σχολής στοχασμού!ολοκληρώνω τη θεωρία…
το θυμάμαι!θυμάμαι τα χαστούκια σου!
είχαν ζήλο!και…δεν είχαν καν προειδοποίηση!
ε και;νομίζεις οτι όσοι τα δοκίμασαν δεν αισθάνονται καλύτερα τώρα; ρωτώ ρητορικά
τώρα ξέρουν οτι δεν έμεινα άπραγη…έστω κι αν με …απογοητεύσουν στο μέλλον! καμαρώνω ακούγοντας με να το λέω
είπες πριν …για ηλίθια πράγματα ε;
πράματα!
ναι… ένας φίλος μου δοκίμασε ένα μέντιουμ!
η αρχική μου αντίδραση ήταν απόλυτη περιφρόνηση!
αν είναι να στοχαστούμε μπορούμε να το κάνουμε και στον καναπέ…ή άντε πάμε στο πανεπιστήμιο…
εκεί θα κοροϊδέψουμε με ευφυή τρόπο ευφυείς ανθρωπους!
αν ένα επάγγελμα συνδέεται κατεξοχή με κόλπα χαμηλού επιπέδου εξαπάτησης, αυτό είναι του μέντιουμ!
ναι, αλλά απ την άλλη η βλάβη που μπορούν να προκαλέσουν σε σχέση με το δικό σου επάγγελμα, είναι αμελητέα!
κλικ ξανά με νέα σταφίδα στη γλώσσα και …πάμε! θα χει πλάκα!
ώρα για ένα κλασσικό προηγούμενο άνευ προηγουμένου!
πάνω στο τραπέζι με την πολυκαιρισμένη στόφα έστεκε το κεφάλι του Σωκράτη!
τι δουλειά έχει αυτός εδώ;
γιατί όχι;
ο Σωκράτης, η προσωποποίηση της ανάλυσης, ο κύριος "φωτιστεαποδωμετηλογική" κάνει παρέα με σοφές γριές; χα!
σσσστ!σκάσε επιτέλους, φάε τη γλώσσα σου πια!
η γρια μας υποδέχτηκε με ένα πλατύ χαμόγελο
(και καλά έκανε αν σκεφτείς οτι μας χρέωνε διπλά, για να δούμε και λίγη δράση)
ήταν χοντρή και χαρωπή
(όπως όλοι οι συναδελφοί της)
κάποιος πρέπει να αποκαλύψει τι σχέση υπάρχει ανάμεσα στην παραψυχολογία και την παχυσαρκία, μουρμούρισα
σσστ!
το δωμάτιο υποδοχής ήταν γεμάτο με μπουκαλάκια με αλκοόλ
σαν τις μινιατούρες που δίνουν στα αεροπλάνα!κοίτα!
σσστ!
είχε εκατοντάδες τέτοια, βαλμένα σε πολύ στενά ραφάκια, πολύ μικρού πλάτους…
πρώτη φορά βλέπω τέτοια ράφια, παραγγελία σίγουρα θα τα κανε…τι λες;
σσστ!
μια συλλογή  πολιτιστικής ποικιλομορφίας!μονολογώ
άραγε το να συλλέγεις μπουκαλάκια αλκοόλ είναι πιο σημαντικό απ το να συλλέγεις παλιά βιβλία; επιμένω
ναι και παλι ναι!
δεξιά και αριστερά δυο ερυθρόμορφα αττικά αγγεία!
θέλω να έρθω σε επαφή με κάποιον!της λέω
η μαντάμ μου κράτησε το χέρι για λίγο και φλυάρησε χωρίς να λέει κατι
θέλετε να έρθετε σε επαφή με ένα φίλο…χμ….δε μου ρχεται τίποτα…
βλέπω ένα μικρό τριχωτό ζώο…
βλέπω λεφτά…
βλέπω κάποιον αρκετά περίεργο στην όψη…δεν είναι ολόκληρος
λέει τίποτα; ρωτώ
κάτι σχετικό με καλούς τρόπους… έχει νόημα αυτό;
θυμάμαι τον παππού μου που λεγε: μπορώ να προβλέψω το μέλλον του καθένα, ιδίως πάνω στα πραγματικά θέματα!
μπορώ να προβλέψω οτι είτε θα ζήσει, είτε θα πεθάνει!
μπορείς να αφη΄σεις τις εξυπνάδες;
μπορείς να ζητήσεις κάποιον συγκεκριμένα; ρωτώ
να σας πω, δεν είναι ο τρόπος που δουλεύω συνήθως, αλλά μπορούμε να δοκιμάσουμε…
ας δοκιμάσουμε, λέω
επίτιμος προσκεκλημένος αφιχθείς από αέρος! μονολογώ
αναλογίστηκα επιλογές…
είχα διάθεση για κάτι ελληνικό!
πάντα ήμουν ευχαριστημένη με την εποχή μου,
αν και όχι με τις συνήκες της ζωής μου σε αυτή,
αλλά αν είχα μια μηχανή του χρόνου,
το χω ξαναπεί
θα διάλεγα τα ιωνικά παράλια!
εξάλλου κανείς δεν μπορεί να φανταστεί οτι θα ασκούσα κανενός είδους επιρροή
ώστε
να αλλάξω τη ροή της ιστορίας τους!
λίγο ήλιο, διασκέδαση και ζύθο και θα κανα παρέα σε κάτι σοφά αγόρια!
τα κορίτσια φαινεται τότε είχαν πιο ενδιαφέροντα πράματα να κάνουν…
θα μπορούσα τώρα να επικοινωνήσω μαζί του,
μέσω ερυθρόμορφων αττικών αγγείων!
αν δεν μπορώ να πάω πίσω,
ας τους προσκαλέσω να ρθουν αυτοι σε μένα!
έχω μια λαχτάρα για τον Θαλή! λέω
εξάλλου ήμουν υπεύθυνη για το ότι είχε δοθεί το όνομά του στο ποντίκι μου!
λες να του κακοφαινόταν;
βέβαια αν γινόταν να εμφανιστεί, θα μπορούσε να μου βάλει χέρι για το ποντίκι μου!
κοίτα να δεις, εδώ συζητάμε θέματα βαθέως βαθειά, που σαν έξυπνη που είσαι θα πρεπε να τα δουλέψεις μόνη σου, λέει
αλλά,
μιας και το καλύτερο που χεις να κάνεις με τα μυαλά που έχεις
και που είναι να τα χέζουν μύγες,
θα σου προτίνω να προσκαλέσουμε κανένα σύγχρονο! δε σε παράτησε κανένας γκόμενος;
θα αξίζει τα λεφτά μου; ρωτάω
εγώ θέλω το Θαλή!
εγώ θέλω το Θαλή!
εγώ θέλω το Θαλή!
η μαντάμ μας αγριοκοίταξε…
πάμε!
πάμε γιατί αν μείνουμε, θα ναι σα να κατουράμε με κόντρα άνεμο, είπα
σταμάτησα το αμάξι στο κοντινότερο καφέ…
πήρα το Θαλή απ το πίσω κάθισμα και τον ακούμπησα στο τραπέζι
δυο τρεις ηλικιωμένες με το μαλλί λάχανο, από μνημόσυνο είχαν γυρίσει, στάνταρ, κοιτούσαν το κλουβί
περιμένατε να δείτε μεγαλύτερα αιλουροειδή; ρωτάω
μάλλον έφριξαν…συμπέρανα από το σούφρωμα των χειλιών τους…
μπορείτε να τον χαϊδέψετε, αν θέλετε, επιμένω…
απαντάει σε διάφορες μεταφυσικές απορίες ο Θαλής μου, συνεχίζω…
χαλάρωσε να πιούμε έναν καφέ…τι αρχίζεις πάλι; παιχνίδια;
χρησμοδοτώ, λέω
βάζω στοίχημα οτι δεν ξέρουν πώς γράφεται η λέξη…
αυτό ήταν! μου δωσες ιδέα! πάμε ν αγοράσουμε ένα λεξικό!
αύριο, είναι κυριακή σήμερα… λέω
γυρίζω στο Θαλή…
δως μου μερικές λέξεις με μεγαλύτερη ωστική δύναμη! τον διατάζω
ο Θαλής με ηδυπάθεια ασχολείται με την σοκολατένια σταφίδα και με αγνοεί
βλέπεις;ήμουν σίγουρη!
δεν ξέρουμε πραγματικά οτι πραγματικά ο Θαλής δεν είναι η ενσάρκωση κάποιου σοφού!
αν ήταν πνευματικός ηγέτης που να άξιζε πέντε δεκάρες,
ή
έστω που να είχε κάτι να μας πει
θα μας το είχε μηνύσει μορς πάνω στα σίδερα του κλουβιού του! τέλειωσα τη θεωρία…
είσαι για τα σίδερα!
 
31 responses to “θαλή και τριθαλή εγώ θέλω το Θαλή!

  • Lady of Avalon

    Σε έχασα… :@Kάπου ανάμεσα στο Θαλή και στο Σωκράτη…ή ανάμεσα στα μελανόμορφα και ερυθρόμορφα αγγεία…Αυτή η "σωματική σχολής στοχασμού"… αυτό σας προστάζει? Η γλώσσα να υπακούει?Καμμιά φορά είναι ωραίο να την αφήνουμε να τρεχει ελεύθερη … σε μέρη που δε θα τολμούσαμε να της πούμε να τρέξει… :PΣε έχει πιάσει και σένα η Ανοιξη αλλά το πας μέσω Λαμίας… :))

    Μου αρέσει!

  • evi

    Καλημέρα, καλημέρα. Υπερπέραν καλεί Κatabran…Κatabran λαμβανει;;;;;;

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    απο την Χ γραμμη και κατω διαβαζα με ενα χαμογελο!Λεω: "δεν παιζεται αυτο το καταμπράνι" και μετα σκεφτηκα πως με τετοιο Θαλή διπλα της να την παλευει δεν εχει να φοβαται τπτ. Γιατι δοκιμασε καποτε και νυχτεριδα αλλα τα πτηνα θελουν χωρο μωρε.τεσπα (κι αυτο συμβολο, σαν το κλικ). σημασια εχει πως τζαμπα πηγαν τα λεφτα και το ηξερες και εσυ οτι θα πανε τζαμπα. π.χ. εγω με αυτα τα λεφτα θα αγοραζα το εισιτηριο της Εθνικης μεθαυριο για το Παγκρητιο. Καλα, παλι το αγορασα, αλλα ξερεις τωρα.Τελικα ο Θαλής δεν πρεπει να ειναι και τοσο κακος. Εμενα μου ειχε μεινει απο το σχολειο στα μαθηματικα και δεν τον ειχα παρει απο καλο ματι.Α! και δειξε επιείκεια, ακομα μαθαινω ελληνικα εγω. Μη μου βαζεις δυσκολα, γιατι δεν εχουμε και αντιστοιχες στα κρητικα!

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    αυτο βρηκες να σχολιασες katab…?ματακι!

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    θα μου απαντησεις? (λεω γω τωρα….)σχετικα με τη σταφιδα……μαυρη ή ξανθια???????????????φιλακια καταμπρανα………..

    Μου αρέσει!

  • katabran

    μπραβο ρε ΕVI μονο εσυ με καταλαβες…τα λεφτα ειναι και για να κανουμε την πλακα μας yanni…Mina …κινα!!!κοιτα να δεις που δεν περιμενα να ξαναρθεις…yanni!και ηθελα να πω οτι κατι σοφους μονο για τα γεωμετρικα τους θεωρηματα τους εκτιμω!ο Θαλης μου θυμιζει το περπαταμε παραλληλα!ματακι!τι προτιμας στεππα;χαλαω εγω χατηρι;

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ΒΡΕΕΕΕ!!!ΑΝ ΖΟΥΣΕ ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΥΘΙΑ…ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ….ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΑΝΑ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ……

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό απόγευμα συνοδοιπόρησα. Μια υπέροχη εβδομάδα να έχεις.(Ο Θαλής…που τολμά να έχει μια μαγική ικανότητα να μεταμορφώνετε σε πράξεων αριθμούς…Και τότε για κείνη, που υποκριτική σημαίνει, εν μέρει παιχνίδι μεταμφίεσης…από σοκολατένια σταφίδα σε μουσική απόκρουση…κλικ, κλικ, κλικ…. Τούτο… είναι λογοτεχνική τύχη στα ενοίκια των βιβλιοπαζαριών….Δεν μεταμφιέζονται οι λέξεις…το νόημα μόνο μεταμορφώνεται σε κάποια άλλη γλώσσα και εγκαθιστάτε σε λυρικά πιστεύω….)Είναι γνωστή η άποψη μου, για την λογοτεχνική σου εισφορά στο χώρο των spaces….Απλά σε ευχαριστώ. Να είσαι πάντα φωτεινή, δημιουργική, δυνατή, χαρούμενη.Άννα

    Μου αρέσει!

  • katabran

    τσουναμι τσακω και συ μια σοκολατενια σταφιδα!ασε το τζοκερ και η πυθια δεν ηταν παρα μια γρια πρεζου!καλο μεσημερι!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    αυτο δε σημαινει οτι μες την μαστουρα της δεν ειχεκαι λιγο σοφια…….ξερεις τι μπορει να δεις σε στιγμες εκστασης;;το θαλη απο ποντικακι….δεινοσαυρο…..υγ.τις σοκολατενιες σταφιδες που τις πουλανε;;

    Μου αρέσει!

  • mister

    …poly me mperdeyeis!!!.. ..mhpws ftaiei oti akoma den hpia deytero kafe?.. …pantws twra poy eipes thalh .. ti skefthka~analogisthka~stoxasthka ktl ktl ktl.. ~na se lene \’\’thalh\’\’ na exeis anakalypsei to hlektro!.. {pws leme spirta~anapthra~zipo ktl ktl ktl}.. ..kai na paleyeis na valeis fwtia.. …me tsakmakopetres!!!.. ~ akoyson~akoyson.. ..avyssos h skepsh toy thalh!!!.. ..{h dikh moy koimatai akomh.. ..meta ton deytero kafe xypnaei synnhthws!!!..}.. ..~erwthsh… ..ayto legetai \’\’tempeliazw?… h\’ ..filosofw xekoyrasta ..xaplwtos?.. ~ela kalhmera!!!.. mister.john.smth

    Μου αρέσει!

  • katabran

    αυτο λεγεται Σονορχγυς Κοσμος John Smith που χεις το ονομα του αγαπημενου μου ερευνητη (με το δυσευρετο ονομα) που η απολυτα μοναχικη ζωη του πηρε γρηγορα παροιμιωδεις διαστασεις…τι νασου εξηγω τωρα; βαλε καζανι με καφε…γιατι οταν λεω παροιμιωδης και μοναχικη, εννοω οτι ο John δεν υπηρχε…κι οταν λεω δεν υπηρχε, χρησιμοποιω το ρημα με τη με εξειδικευμενη, καθημερινη εννοια…δεν υπηρχε με την εννοια πχ να μου χτυπησει ενα πρωι την πορτα φωναζοντας: της μανας σου η φαινομενολογια!σοκολατενιες σταφιδες κανεις μονη σου τσουναμι…λιωνεις σοκολατα και τις βουτας μεσα με το τσιμπιδακι που βγαζεις τα φρυδια!μετα τις αφηνεις να σφιξει η σοκολατα και μετα τις μοιραζεσαι με τον Θαλη ή με την Πυθια…

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Μάλιστα… Ποντικόσαυρος ο σταφιδοφάγος. Ο Θαλής έπρεπε να είναι στο σπίτι μου.Βλέπεις και σταφίδα καταναλώνω σε τεράστιες ποσότητες (ξανθή, για την ιστορία), και γάτο έχω, που αγαπά τα ποντικάκια-χαμστεράκια και όλα τα τρωκτικοειδή…Άντε, στην υγειά μας !

    Μου αρέσει!

  • ΕΛΕΝΗ

    εεεε δικό σου χαμστεράκι;;;

    Μου αρέσει!

  • .

    Με το τσιμπιδάκι για τα φρύδια βουτάς τις σταφίδες στην λιωμένη Κ.ουβερτούρα????? ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι μην ξεχάσεις να το πλύνεις μετά και γιομίσεις ταφρύδια σου σοκολάτα και σου\’ρθει ο Θαλής και σου τα γλύφει, χιχιχιχιι!Κ.αλησπέρααααααααααααααα

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    απολαυστικό κείμενο… καλησπέρα

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    "Έλα μωρέ ποιος Μαμαλάκης και ποιά Βέφα….διάβασε Κάταμπαρν..Καταμαραν πως τη λένε να δεις πως φτάχνουνε και τη σταφίδα σοκολάτα..κι είναι και Θρύλος η κοπέλλα..μάθε ζαχαροπλαστική απο την αρχόντισσα..μάθε"….Νίκος Αλέφαντος στη Πύλη Ελ Νιονιο

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    -"What does the poet mean Mr.Spock?"-"Difficult to say Captain…but somehow it must be logical"

    Μου αρέσει!

  • sonia

    Γεια σου Katabranitsa!!!! Υπεροχο το κειμενο…κουκλος ο Θαλης!!!!! Και που ξερεις…:D:D:D

    Μου αρέσει!

  • katabran

    πες τα Ελ…πες τα!τα παντα ολα φκιανουμε εδω περα…μονο χαλαουα δε φκιανουμε!τσακω μια σταφις τωρα!κ.ατι ξερεις εσυ Κ. την τελευταια φορα που με γλυψε κ.αποιος ήταν στα φρυδια!χοχοχο!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    αληθεια ζαγαααρρρ ποιο τραγουδι θα ταιριαζε με το Θαλη;αλλα αν εβαζα τραγουδι πως θα συγκεντρωνοσασταν στην ανναγνωση… θα μου σχολιαζατε αλλα νταλλα!χοχοχο!

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Χαχαχα ! Και χοχοχο μαζί ! Να είσαι καλά, βρε Αννούλα !…(Τι είπε το άτομο, δυο σχόλια πριν…)

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Κολλάει και το sweets for my sweet……Καλύτερα βρες το απο SEARCHERS

    Μου αρέσει!

  • konstantinos

    Εχω μια τεραστια απορια …………………τι πινεις και το κρατας μονο για παρτη σου και δεν το αφηνειςνα κανει καμια γυρα ?????????????ετσι μπας ξεθολωσει και το δικο μυαλο !!!!!!! λεω εγω τωρα.Σπεραααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ηρθε κ το τσουναμι…λιγακι παραφουσκωμενο απο τις σταφιδεςμπραν….πολυ σταφιδα μου δωκες αδερφουλα μου….

    Μου αρέσει!

  • katabran

    πινω λαδια!ενω εσυ τα καις!εκει ειναι η διαφορα μας!…αν δεν εβλεπα το P σου, θα λεγα ηρθε το τσουναμι σπερααααααα λεμεεεεεε!…εσενα γιατί σ\’ έχω sweet ον για to eat;ακου σερτσερς !!! που ναι ο Αλεκος να μου το βρει; τι του κανες; τον πλακωσες με την μπαρα ατιμο ζαγαρρρ; σερτς το και γκιβ ιτ το μι ιμιντιατλι… το ατομο Αιολε ειναι πολυ πραγκρεσιβ και ινγκλισ καλτσουρντ !…φαε τωρα που με πιασε η μαμαλακια τσουναμι!

    Μου αρέσει!

  • konstantinos

    Εκτος του οτι καιω λαδια ,χανω υγρα φρενων ,χανω νερα απο το ψυγειο ,ριχνω ζαχαριτσα στην βενζινη και το μοτερ παει μπουνια και οσο αντεξει ,λες να αρχισω να τα πινω τα λαδια μηπως εχω κι εγω τετοιο συγγραφικο οιστρο.

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Μια χαρα είναι οι Searchers….αλλα….το ταγαρρρρ και το στουρναρρρρ ότι και να λές λουφάρρρρρρ

    Μου αρέσει!

  • katabran

    μμμ….τωρα μαρεσει περισσοτερο!λουφαρ το ταγαρρρ αλλα … ποσα ξερει!!!φχαριστω ζαγαρρρ!τσακω την τελευταια σταφιδουλα!

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    ο πόλεμος της σταφίδας δεν αντέχω άλλοδώστε και σε μενα μια κυρίασας παρακαλώχαιρετώ

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac