«σορπράιζ! αστειευόμουν οτι είσαι θνητή…είχαμε δέσει τα μάτια της αθανασίας σου»

δεν υπάρχει (απ’ όσο ξέρω) φύλακας άγιος των ληστών τραπεζών…
ένας Αγιος Κάλλιστος που έπνευσε τα λοίσθια γυρω στο 220 πΧ θα ηταν καλος υποψήφιος
του είχαν αναθέσει οι ρωμαίοι να επιτηρεί μια τράπεζα
ξαφνικά εξαφανίστηκαν τα κεφάλαια της τράπεζας
και ο τυπος δραπέτευσε στη Ρώμη
να όμως που εκεί ένας πάπας Ζεφύριος
τον έκανε επόπτη σε ένα νεκροταφείο ιδιαίτερα δημοφιλές
εκεί που λέτε έκανε τα κονέ του ο Κάλλιστος με επισκοπάκια
και έγινε κάποτε μεγάλος ποντίφικας!

ΔΙΔΑΓΜΑ:τα βρόμικα χέρια δε σ’ εμποδίζουν σε αυτόν τον κόσμο-και τον επόμενο.

δεν υπάρχει (απ’ όσο ξέρω) φύλακας άγιος των χαμένων υποθέσεων…
μια καλή υποψηφιότητα θα ήταν ο Αγιος Ζωσιμάς
όταν ψυχορραγούσε ήταν τόσο ήσυχος
που αποπειράθηκαν να τον θ’αψουν αρκετές φορές πριν την ώρα του!

ΔΙΔΑΓΜΑ: μόνο και μόνο επειδή φαίνονται πως όλα έχουν τελειώσει,δε σημαίνει οτι έχουν.

οι παππάδες δε λειτουργούν πάλι…
κοιτάζω τη φλόγα ενός κεριού στο εικονοστάσι στην είσοδο του κάστρου της πόλης που με φιλοξενεί
κοιτάζω στο κέντρο της φλόγας
φαίνεται τόσο αληθινή
κι εγώ φαίνομαι τόσο αληθινή
είναι/είμαι μια μικρή φλόγα, αλλά φασαριόζικη πότε με και πότε χωρίς αυτοπεποίθηση
μια μέρα μια φλόγα σαν κι αυτή
μαζί με εκατοντάδες άλλους συντρόφους της
μπορεί να με περιορίσει στην πραγματική μου αξία,
σκόνη/στάχτη
σκόνη/στάχτη που έχασε τη γνώση του πώς να μην είναι σκόνη
zut!!!
ίσως πρέπει να αφήσω οδηγίες για τη σορρό μου
αλλά το τι θα συμβεί στα υπολείμματά μου
με αφορά εξίσου με την τύχη ενός  χρυσοθήρα στο Ζαϊρ…
το μόνο που με ανησυχεί πραγματικά είναι να μην έχω ένα σώμα για να ξυπνάω μέσα του…
κι εδώ έρχεται πάλι ένας παππάς να μου την πει…
δεν μου ανήκω…
που ανήκω;
στο Θεό!
στο Σύμπαν δηλαδη;
ναι στο δημιουργό του Σύμπαντος…
σύμπαντος…σύμπαντος…ψιθυρίζω
γελάω
πλάκα έχει η phonetique αυτής της λέξης

τελικά 9 φορές στις 10
από καταβολής κόσμου
οι εκπρόσωποι του παράδεισου
έχουν το πάνω χέρι μπροστά στα παιδιά του λόγου και του αντίλογου
όσο αφορά
στη μόνωση του μυαλού
στην ασφαλιση από το φόβο
στη δυσκολία να γίνουν δεκτές οι "αποδείξεις"

άντε να συμφωνήσουμε οτι
η επιλογή του θεού
να ενσαρκωθεί το έτος 0 μ.Χ. στην οικογένεια ενός ξυλουργού στην Ιουδαία
ή
να ενημερώσει σχετικά κάποιον καμηλέμπορο
δεν είναι πιο τρελλή από τα καμώματα των νετρονίων και των άλλων υποατομικών σωματιδίων
α ρε σύμπαν!!!
από τότε που έγιναν τα εγκαίνια του πολιτισμού
και
αφού ξεπέρασαν οι ανθρωποι τις χιονίστρες από την εποχή των παγετώνων
όλο το σκηνικό της ολοκαίνου φάσης
αν ξεφλουδίσειςτη ραφιναρισμένη γλώσσα
έχει να κάνει με το τι στα κομμάτια συμβαίνει και τι μπορούμε να κάνουμε γι αυτό!
τι στα κομμάτια είμαστε;
ρε μπας κι είμαστε η ασημόσκονη ενός ταχυδακτυλουργού;
ρε μπας κι είμαστε απείθαρχοι πίθηκοι;

αναρωτιέστε που θέλω να καταλήξω;
οχι;
α…καλύτερα γιατί ούτε εγώ ξέρω…
θέλω να πω οτι το σύμπαν φαίνεται πολύς κόπος βρε παιδιά για να είναι μόνο μια φάρσα…
το παλεύω μέχρι να αφρίσει το μυαλό μου…
και συνεχίζω να ψάχνω τη φόδρα μου που ξηλώθηκε με το δαχτυλο…
φτου ξηλώθηκε, λέω στην φίλη που με φιλοξενεί
δεν έχω ράμματα για την…φόδρα σου, μου απαντά
καθομαι και κοιτάω τον πάγκο με τις μπύρες(ξέρω είστε ικανοί απ’ όλο το κείμενο να σχολιασετε μόνο τις μπύρες)
είναι τίγκα το μπαράκι φοιτητές
φαίνεστε χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι, λέω στην παρέα δίπλα μου
φερόμαστε, μου απαντουν, είμαστε όμως;
κι εγώ ίδια , τους λέω

θα εγγυόμουν προσωπικά ότι αυτή η στιγμή ήταν τόσο δυνατή που θα κούραζε την αιωνιότητα του σύμπαντος!

τους το λέω
αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ,λέει ο Διονύσης απ το οικονομικό
ίσως πρόκειται για κόλπο, αστειεύεται και μου κλείνει το μάτι, ίσως το σύμπαν σου μιλήσει όλο μαζί και σου πει:
"σορπράιζ! αστειευόμουν οτι είσαι θνητή…είχαμε απλά δέσει τα μάτια της αθανασίας σου"

38 responses to “«σορπράιζ! αστειευόμουν οτι είσαι θνητή…είχαμε δέσει τα μάτια της αθανασίας σου»

  • EL NIONIO

    Διονύσης είναι …Οικονομικό έχει βγάλει…Μη δίνεις πολύ σημασίαααα…..άκου που σου λέω..

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό Σαββατοκύριακο συνοδοιπόρησα Άννα, Καλημέρα.Δεν θέλω να σε κουράζω με λόγια “χαλβά”…Μα… κάθε φορά τα λόγια σου, μου φέρνουν στο στόμα την αλμύρα του Αιγαίου…Από το βαθύ πάτο του (συνείδηση) που αναταράζει ο Ποσειδώνας με την τρίαινα, κυνηγώντας τις 50 κόρες…(μορφές συνείδησης, κατευθύνσεις πνεύματος)…<< θα εγγυόμουν προσωπικά ότι αυτή η στιγμή ήταν τόσο δυνατή που θα κούραζε την αιωνιότητα του σύμπαντος!>>Να είσαι πάντα λάτρεις στο λόγο του Ηράκλειτου και να τον αναπαράγεις στον σύγχρονο λόγο, να μας αναταράσσεις τις συνειδήσεις…Ευχαριστώ.Ξέρω ότι κανένας που μπαίνει στα βαθειά δεν είναι ευτυχισμένος, βλέποντας στον αφρό να πλέουν φελλοί….Να είσαι πάντα ευτυχισμένη, χαρούμενη, ευλογημένη, φωτεινή.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Μιχάλης

    Έχει δίκιο εν μέρει ο Διονύσης. Γιατί δεν είναι το σύμπαν που σου έδεσε τα μάτια.Υπεύθυνος για το δέσιμο είναι ο "κακός εαυτός" σου. Και υπεύθυνη να ξεσκεπάσεις τα μάτια σου εσύ.Το σύμπαν είναι αναγκασμένο να περιμένει πότε θα το κάνεις.

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Λες να παίζουμε την "τυφλόμυγα" όλοι στο σύμπαν και να μην το έχουμε καταλάβει;Πάντως εγώ πιστεύω πως όλοι αθάνατοι είμαστε αλλά δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε γιατί η αθανασία …τρομάζει !Το περιτύλιγμα είναι που χαλάει, το περιεχόμενο όχι!Το σώμα μας πεθαίνει, η ψυχή μας (η ενέργειά μας δηλαδή) ανακυκλώνεται στο σύμπαν, όπως κάθε μορφή ενέργειας εξ άλλου!Το ξέρουμε και το λέμε "απ έξω απ \’έξω" . Π.Χ. Λέμε "τι αμαρτίες πληρώνω" ! Εμ! Τις αμαρτίες της ψυχής όταν κατοικούσε σε ένα άλλο σώμα! Άλλοι λαοί το λένε "κάρμα" , όλοι πάντως "απ\’ έξω απ\’ έξω" παραδέχονται πως είμαστε αθάνατοι και περιφερόμαστε στο σύμπαν!Καλημέρα συνταξιδιώτισα , το σύμπαν σου κλείνει το μάτι και ….χαμογελά!

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    το πιο ιδιομορφο κειμενο κοσμοθεωριας που εχω διαβασει.αν πιασω ενα στοιχειο απο αυτα που θιγεις, κινδυνευω να βγω εκτος θεματος,αν παλι σχολιασω συνολικα θα πρεπει να γραφω μεχρι την ωρα που θα προσπαθησω να φυγω απ\’το γραφειο.οποτε σκεφτομαι πως απλα θα σε επιβεβαιωσω πως καπου υπαρχει ενα μεταξωτο (σαν τη φοδρα) μαντηλι που καλυπτει την αθανασια. Για μενα δεν ειναι και τοσο σορπραιζ, ακομα κι αν καποιες φορες πεφτει το μαντηλι στα ματια & το ξεχναω.

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Αααχ… Ο ποιητής θέλει να πει πολλά πράγματα. Προσωπικώς, μου τα ψιθύρισε βαθειά και δυνατά…Ναι, τελικά είμαστε αστρόσκονη.Την καλημέρα μου.

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    υπαρξιακά προβλήματα ….

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Ένα λάθος εντόπισα και είναι αυτό που μπερδεύει πολλούς κατά την χρονολόγηση. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ έτος 0 Π.Χ.υπάρχει το -1 και το +1 και ως μηδέν ορίζεται η στιγμή της γέννησης. Στην πρώτη διόρθωση του ημερολογίου ορίστηκε ως 25 Δεκέμβρη η ημερομηνία της γέννησης και αυτό συνέβει το πρώτο Π.Χ. έτος δηλαδή το -1. Κάπως έτσι μερικοί έχουν χάσει μια ολυμπιάδα και μπέρδεψαν τα μπούτια τους και αντί να μετρούν τα χρόνια μετρούν τα χιόνια και πάγωσε η σκέψη τους και έχασαν τον μπούσουλα στις μοίρας τα μπαρμπούτσαλα.Μέρααααααααα

    Μου αρέσει!

  • katabran

    καλημερα κι απο μενα σε ολους!λοιπον οτι δεν ξερω να μετρω, δεν ξερω… σιγα σιγα μαθαινωαλλαεμαθα να κανω πραξεις και εχουμε και λεμε:0 το 0 , 0!απο 0 , 0!0ενα προ του τελους κακαριζε!ο χρονος δεν ειναι για να τον μετραμε , αλλα για να τον πηδαμε!εδω τα καλα μπαρμπουτσαλααα, οι καλες λοβοτομες και τα φυστικια αιγινης!παρε κοσμε!ολα με δοσεις ο θεοδοσης!

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    αληθεια βρε Αννα….τι καιρο εχει εκει πανω???

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    καλημερα στην παρεα…

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Και όπως λέει και ο ποιητής….Ονομάζεσαι πράκτωρ….0….0….0

    Μου αρέσει!

  • katabran

    zero παιδια!με μια coca cola zero ολα ειναι πιο ευκολα!ακου -1ετος!ακομα δεν μπορω να το χωνεψω!γι αυτο και η zero!

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Σήμερα σειρά έχουν τα καλά κουλουράκια. Κουλούρια έβαλες μωρήστον φούρνο και τα ψήνειςτων αριθμών της τεχνικήστην άκρη δεν αφήνεις!!! …-1 ο βαθμός σου κυρά μου.Αν δεχθούμε ότι έχουμε μια συντεταγμένη του χρόνου τότε έχουμε το + Χριστόν ή το πλην Χριστόν ή αλλιώς το μετά χριστού και το πριν Χριστού.Σε αυτήν την περίπτωση το έτος δεν είναι σημείο της συντεταγμένης αλλά απλά ένα τμήμα διανύσματος. Το κάθε τμήμα (έτος) αποτελείται από χρονικές στιγμές στις οποίες σημείο ορίζεται το μικρότερο χρονικό διάνυσμα δηλαδή ο χρόνος dt. Τώρα να γελάσω εγώ με τα κουλουράκια σας;;;;;;;;;;;;;; Μεταξεταστέοι μείνατε στο μάθημα του χρόνου, άντε μετά να σας πάρει ο χρόνος στα σοβαρά και να σας αφήσει να γεράσετε. Στάσιμοι θα μείμετε ωρέεεεεεεεεεεεε Στάσιμοι στον χρόνο.

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Δε θα γεράααααΔε θα γερααασουμεεε ποτεεεεεεεεεδε θα γεράσουμεεεε ποτεεεεεεεεεκαι τα ΚΑΠΗ ας κλαιγονταιαιαιαιαιαι

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Κι αυτό το μηδεν εις το πηλίκον ποιανού ναναι?

    Μου αρέσει!

  • Κώστας

    τα (βρώμικα)μουτζουρωμένα χέριακαι η φόρμα η παλιάκρύβουν χρημα και αξίακαι μια τίμια καρδιά

    Μου αρέσει!

  • Aaylita

    Οπότε τελικά δηλ….τελετή καύσης επιλέγετε, κυρία μου και σκόρπισμα της στάχτης που μεταμορφώνεται σε αστρόσκονη στο σύμπαν?…

    Μου αρέσει!

  • Maria

    ωραια κοσμοθεωρία για το ποιοι είμαστε , από τι είμαστε φτιαγμένοι … Σώμα μου, σώμα μου φτιαγμένο από πηλό… μια θεωρία για ενα παράλληλο σύμπαν ίσως … για 0 μ.Χ. για -1 και +1 είναι όλα υπο σκέψη …Τα σέβη μου και την καλημέρα μου.Φιλάκια

    Μου αρέσει!

  • sugar

    οπως αντιλαμβανεσαι ο Διονυσης απο το οικονομικο ειναι ο πιο ωραιος….!τι ψαξιδια και ασπρα αλογα….(δεν μιλαω για πρασινα η για μπλε….παραμενω ουδετερη…:))οσο ψαχνεις τοσο ο δρομος μπλεκεται και μοιαζει με λαβυρινθο…… και αμα δεν ψαχνεις γινεσαι φελος εις τον αφρον…εις τον αφρο της θαλασσας…το ασμα λεει…..μια ειναι η ουσια δεν υπαρχει αθανασια…..αλλα μαλλον για στην Αθανασια τουδιπλανου διαμερισματος αναφερεται…..lolκαι καταληγω πως …..το σύμπαν φαίνεται πολύς κόπος βρε παιδιά για να είναι μόνο μια φάρσα…!!!καλημερα katabran….:))

    Μου αρέσει!

  • katabran

    δε ξερω βρε παιδια …ενα zero στο πηλικον ειμαι και πλαθω κουλουρακια με τα δυο χερακια!παντως σιγουρα -1 και +1 δεν υπαρχει χγιωργη οσο και να αυτομαστιγωνεσαι! καλη βδομαδα να χουμε!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Καλά τα κουλουράκια η τσάμπα ήρθαμαν?…..Τύλιχτα στο τσεμπέρι και στειλτα με ΚΤΕΛ.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    κτελι κτελι κτελι λιγουρικο ταγαρρρσε μαθα εντελειδε με ριχνεις πια…σε μαθα εντελειδε με ριχνεις πιακτελι κτελι κτελιλιγουρικο ταγαααρφερτε μου ενα στρογγυλουτσικο μηδεννα το βαλω κολαρο στον Ελ να μη μου τη λεει πιαφερτε και μου και σπραιτι να χωνεψωπως με βαζει ο αχωνευτος σε δουλειααα

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Βάλε μου κολάρο το μηδενεγω δεν σταματάω δεν

    Μου αρέσει!

  • Veronika

    ουπς..!! πάλι σε διασκεβίτσιο έπεσα..Τι έγινε βρε παιδιά ;;ΧΑΟΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ η αστερόσκονη της Katabran παίζει σ΄όλα τα κανάλια…!!

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Η μία παίρνει το μηδένο άλλος δεν σταματάει δενμας ετρελλάναν στα ποστάκια…..ωωω άσπρα κοράκια μαύρα κοράκιααααΔιασκεβίτσιο στο μεγάλο ποιητή Φαμφάρα

    Μου αρέσει!

  • katabran

    το μηδεν θα κανω κυκλοκι εκει μεσα θα χορευωκι ας μην ξερω που πηγαινωκι ας μην ξερω τι γυρευωτη ζωη μου μηδενιζωστην κουζινα μου γυριζωκαι κουλουρια ας του ταζωτραχανα θα δοκιμαζω…τρεμετε ρωσακια ερχομαστε στη γιουροβιζιον!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    παντως αυτο με το συμπαν εχει βαση, ακουτε εμενα!δεχτηκα βροχη ζεροτρονιων! εσεις οχι;μα ειναι απλο!εβγαλα το τσεμπερι κι εκατσα στον ηλιο!και ειδα το φως το αληθινο!καλη βδομας σε ολους και σε μας!

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Nα σε έβλεπα βρε Αννούλα, να χορεύεις μέσα σε ένα κύκλο-μηδέν, τρώγοντας τραχανά… Και τι στον κόσμο !!! Την καλησπέρα μου, στη δαιδαλώδη ψυχή σου.

    Μου αρέσει!

  • .

    ΔΙΔΑΓΜΑ: μόνο και μόνο επειδή φαίνονται πως όλα έχουν τελειώσει,δε σημαίνει οτι έχουν… εγώ Κ.ρατάω αυτό σήμερα χαμογελώ (καιρός μου δεν είναι…) και Κ.οιτάω τον ήλιο και γεμίζω δύναμη για να συνεχίσω…Την Κ.αλησπέρα μου!

    Μου αρέσει!

  • Thanasis-

    Όταν πεθάνω κάψτε με δεν θέλω άλλο το σώμα,κουράστηκα να κουβαλώτροφή για …χώμα…Θέλω να γίνω αστρόσκονητο σύμπαν να κυριέψωτόσο χρόνια με δούλευανκαιρός να τους…δουλέψω!!!Καλό βράδυ….

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ενα μοναχα να προσεξουμε Θαναση!επειδη καμμια λογικη δεν προσφερει επαρκη προφυλαξη απ τις γροθιες της ζωης ή του θανατου, οφειλουμε να κραταμε πατινι καποιες εξωφρενικες ψευδαισθησεις!γιατι η ζωη ή ο θανατος, ειτε το ενα ειτε το αλλο, σ\’την φερνουν!γιατι δεν τρεχουν αλλοφρονες οι ανθρωποι φωναζοντας "ολοι μας θα πεθανουμε";η ζωη μας διπλο γ@μ*$ι κι εμεις παρεχουμε το λιπαντικο για να μας διπλογ@μ$@ει κι ο θανατος…αυτος ετσι κι αλλιως διαπερνα ολα τα συστηματα πιστης σα να ναι μουλιασμενες χαρτοπετσετες…

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Πιπέρι, πιπερόζουμοκαι τρεις λαλούν κοκόροιπως είναι όλοι στη ζωήτου σύμπαντος οι φλώροι.Κουλούρια και αστρόσκονηκαι τρεις λαλούν λελέδεςστο σύμπαν είναι κουτσουλιέςτων άστρων οι λεκέδες.Και μια που το ανάφερατρείς είναι οι μπουφέδεςτρία κουνούν την πόλη σαςτα ρίχτερ κι οι κεφτέδες.Είναι ο σεισμός π΄ακούγεταιαπ\’ το ροχαλητό τουςκαι τρεις κοιτάζουν για να βρουντο κάθε δάχτυλό τους.Σπέρρρρρρρρρρρρρρρρρρρααααα

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Δεν αναφέρομαι σε άτομα θαμώνες της σελίδας αλλά για αλλού είναι η αναφορά μου.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    το σωσες Γιωργη αν και τα ρίχτερ κι οι κεφτέδες ειναι δυο!δεν το χεις !δεν το χεις το μετρημα ουτε εσυ τελικα!εσυ βεβαια δε φταις,φταιει μαλλον ο κεφτες!καλο βρδακι!

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Δύο τα μάτια του λαγούδύο και της κυράτσαςτρώνε τα χείλια της λογούστην άπλα μιας ταράτσας.Σώσιμο που δεν σώθηκεπου σώζει τα σωσμέναο Γιώργης τα\’χει τετρακόκι αλλού φιλιά δοσμένα.Φιλάκια

    Μου αρέσει!

  • fifi

    Τι σας επιασε σημερα πολυ στο σοβαρο ειστε ολοι …Καληνυχτα

    Μου αρέσει!

  • mister

    ..παντού υπάρχει..ενας ..mythos!.. {oi polloi mythoi..dhmioyrgoyn ektos mythologias ..kai kataxwrhseis!!!!}.. ..alla.. no promblem.. \’\’oinos efrainei kardian anthrwpoy\’\’.. ..xaire athanath!.. {einai treloi aytoi oi galates!.e!..oi ellhnes hthela na pw}.. kalhnyxta katabranaki ..me xamogelo.. john

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac