μπούρδα η ακρογιαλιά!

πάντα με ενδιέφεραν
κακή λέξη!
πάντα είχα πάθος
με χώρους γεμάτους από ανθρώπινο μόχθο
με αναμνήσεις…
ακόμα και η τσαπατσουλιά, ή η βρώμα που έχουν είναι για μένα διαδρομή του νου
πάντα έψαχνα να βρω χώρους που έδιναν και έπαιρναν
ήθελα να ανακατεύομαι με το χώμα της πραγματικότητας τους
μου προασάπτουν γι αυτές τις συνήθειες
δε με παρατάτε λέω εγω καλύτερα
μη μου φορτώνετε στην καμπούρα μου καθαριστικά και φτερά ξεσκονίσματος
πάλι τα ίδια;μου λένε
χαρίστε μου μια στιγμή ηρεμίας , απαντώ
κουράζομαι όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος
ας δεχτούμε τη διαδρομή καθενός
κανείς δε ξέρει αν θα φτάσει ως εδώ που είμαι
ναι, έζησα κάποια πράγματα
δεν είμαι και από αυτούς βέβαια που έζησαν τη μεγάλη ζωή
αλλά
μου δόθηκαν πολλές χαρές  και πολλές λύπες
άρα
μου δόθηκαν πολύ καλά πράγματα
γιατί θεωρώ τις δεύτερες το ίδιο – αν όχι – πιο σημαντικές από τις χαρές
οι λύπες με φορμάρουν ως άνθρωπο
μου δημιουργούν τις αναμνήσεις
όταν ας πούμε σπάσεις το πόδι σου,
θυμάσαι πολύ περισσότερο αυτή τη στιγμή
παρά εκείνη που βάδιζες ανέμελα στην ακροθαλασσιά!
μπούρδα η ακρογιαλιά!
και στον έρωτα τα ίδια ισχύουν!
υπάρχουν στιγμές εγκατάλειψης και έντονης μοναξιάς,
που για μένα όμως είναι σκέτο ποιήμα!
ενώ άλλες στιγμές που είχα πχ δίπλα μου τον παραλήπτη των αισθημάτων μου
κάτω από τις ιδανικότερες συνθήκες
τις έχω πια ξεχασει!
είμαι ευγνώμων!
είμαι ευγνώμων για τις "μπούρδες" που μου δωσε η ζωή!
είμαι ευγνώμων για τα κακά που κουβαλάω
αλλά
πώς να το κάνουμε;
δεν είναι τσιγκούνα η ζωή μαζί μου…
απλά εγώ δεν είμαι καλή στο να διαχειριστώ το πρόσωπό μου!
του ζητώ συγνώμη!
και το αδίκησα επίσης!
είναι σκληρό, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι αυτό!
τα πράγματα δυστυχώς από την ώρα που γίνονται δεν μπορείς να τα πάρεις πίσω…
αν και με προίκα, με αδικησα…
θες από αμάθεια ή από λαιμαργία ή από θυμό
δε θέλω να χρησιμοποιώ άλλοθι
δεν ψάχνω δικαιολογίες!
δράμα η υπόθεση!δίπλα παίζει κωμωδία…
γελάω πολύ, μα για λίγο διάστημα
δεν είμαι γλεντζού
ούτε πίνω ούτε καπνίζω πια!
χορεύω σπάνια και συγκεκριμένα
δεν μπορώ να αντισταθώ στα πράγματα
αυτή είναι η αδυναμία μου!
δεν μπορώ να αντισταθώ στην καρδιά!
όλα τα άλλα απλά δε με ενδιαφέρουν!
όχι!δεν είμαι της τραγωδίας!
το μεγαλύτερο κλάμα της ζωής μου το χω ρίξει δυο φορές μονάχα!
μια όταν  ερωτεύτηκα τον άνθρωπό μου(τότε βέβαια δεν μπόρεσα να το πω σε κανέναν)
και
μια όταν χάθηκε(τότε χρειάστηκα γιατρό)
 
γι αυτό σας λέω…μπούρδα η ακρογιαλιά!
 
 
 
21 responses to “μπούρδα η ακρογιαλιά!

  • EL NIONIO

    Εγώ απο την άλλη, γνωστό αχάριστο κάθαρμα,..δεν ευγνωμονώ..τη ζωή για τις αναποδιές που μου έδωσε,δηλαδή με το συμπάθειο αλλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να μάθει κανείς εκτός απο τις σφαλιάρες..σπουδαία εκπαιδευτικός Ζωίτσαααα.Βέβαια αν πω και ότι δεν έμαθα πάλι δε θα ήμουν δίκαιος,αλλά όχι δε θα νοσταλγήσω καμμιά άσχημη στιγμή απλά κάποιος μηχανισμός αυτοπροστασίας που ανέπυυξα απο τα 27 και μετά με έμαθε να χαμογελάω όταν θυμαμαι καποιες απο αυτές κα να μπορώ να δώσω στη χάση και στη φέξη καμμιά συμβουλή.Έλα όμως που ο κήπος μου αυτός με τη φαγούρα με παρασέρνει σε αναποδιές…ρε λες να μην είναι αναποδιές τελικά..απλά οι άλλοι να τις βλέπουν έτσι….πάω κατα παραλία μεριά..είπα μπούρδες

    Μου αρέσει!

  • katabran

    αυτα τα πολυχρωμα ειναι αντλιες ανεφοδιασμου ζαγαααρ…για καταμαραν!αλλα μπορει να ταιριαζουνκαι σε αλλα ρεζερβουαρσας μερσω μεσιε …εβαλα 5000 ευρω στο λογαριασμο σας οπως υποσχεθηκα…ω ρε ντουβαρρρ!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    πολυ ομορφο και πολυ αληθινο μπραν….απο ολα μαθαινουμε κ απο τα κακα κ απο τα καλαδεχουμενα ειναι ακομα κι αν δε τα θελουμε….ευγνωμοσυνη ναι για ολα….ακομα κ που μπορω κ αναπνεωακομα που μπορω να ποναω…ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ….[ΓΙΑ ΜΕΝΑ]ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟυγ. ευχαριστω το νιονιο που το εβγαλε μπροσταγιατι πραγματικα δεν το ειχα δει κ δε θα ηθελα να το προσπερασω….

    Μου αρέσει!

  • mister

    …~xm..ti na pw twra..ki egw to \’\’ermo\’\’?.. ..apla.. ..to na eisai monos soy kapoies stigmes.. ..den vshmainei kai oti dysthxeis..nte kai kala!!!.. ..peran aytoy an den niwseis ta zoria monos soy.. ..oti kai na soy pei o opoiosdhpote..akoygetai san shrial.. ..poy malista psilovariese kai na parakoloythiseis!.. ..opote katalhgw.. ..einai kai ayto pronomio .. ..na zeis sto pezodromio.. ..diamorfwneis xarakthra!.. ..syn den trws eykola \’\’Efraim\’\’ …e!!!papades hthela na pw!!!.. ..alla ti to psaxneis ki esy vre paidaki moy?.. ..ante kane ena tsigaro ekei pera.. ..kai pese gia ypno.. ..h tavanosyzhthsh..kai to tavanogiogka.. ..den lhnoyn provlhmata!.. …~ayrio tha einai mia alh mera!.. ..y.g.. mh xairese!.. .mporei na einai xeiroterh!!!!… …{den yparxei kanena symvolaio poy na grafei oti nte kai kala tha einai kalhterh!} me ektimhsh.. mister.john.smith

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Όλοι έχουμε τη δική μας διαφορετική διαδρομή σε αυτή τη ζωή!Σε αυτή τη διαδρομή συναντήσαμε χαρές αλλά και λύπες, εύκολα αλλά και δύσκολα, καλά αλλά και κακά…Είμαι ευγνώμων κάθε πρωί που ξυπνάω .Δεν μπορώ όμως να πω πως χαίρομαι για τα άσχημα που μου έχει δώσει η ζωή, άσχετα αν λέω και τα καλά δεχούμενα και τα κακά δεχούμενα , όπως λέει και η Τόμμυ!Θα συμφωνήσω με το Ρεμάλι! Δεν μου αρέσει να μου δίνει μαθήματα η ζωή με σφαλιάρες. Είμαι κατά της …βίας!Υπάρχουν τόσο όμορφα πράγματα στη ζωή. Αυτά θέλω να θυμάμαι. Πειράζει;

    Μου αρέσει!

  • katabran

    αλλο τι θελεις κι αλλο τι συμβαινει…survivor, το ονομα σου το αποδεικνυει!αυτο λεω John…προ-αιρετικια μεν προνομιουχα δε στις μπουρδες και στα … χιλια δυοοτι και να μου πει ο αλλος…για την θεωρια ειναι, στην πραξη ειναι αλλιως…τελικα ζαγαααρ ειχα δικιο ο ντορος σου (τονος στο 2ο ο) αξιζε το τσεκ!καλο βραδακι!

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Σήμερα φλέρταρα πολύ με σκέψεις… φλέρταρα και με το να τις διοχετεύσω κάπου… Και πώς με έφερε ο δρόμος κατά δω… και πάνω σε σκέψεις που μοιάζουν με τις δικές μου έπεσα…"μου δόθηκαν πολλές χαρές και πολλές λύπες άραμου δόθηκαν πολύ καλά πράγματαγιατί θεωρώ τις δεύτερες το ίδιο – αν όχι – πιο σημαντικές από τις χαρέςοι λύπες με φορμάρουν ως άνθρωπομου δημιουργούν τις αναμνήσειςόταν ας πούμε σπάσεις το πόδι σου,θυμάσαι πολύ περισσότερο αυτή τη στιγμή παρά εκείνη που βάδιζες ανέμελα στην ακροθαλασσιά!υπάρχουν στιγμές εγκατάλειψης και έντονης μοναξιάς, που για μένα όμως είναι σκέτο ποιήμα!ενώ άλλες στιγμές που είχα πχ δίπλα μου τον παραλήπτη των αισθημάτων μουκάτω από τις ιδανικότερες συνθήκεςτις έχω πια ξεχασει!είμαι ευγνώμων!είμαι ευγνώμων για τις "μπούρδες" που μου δωσε η ζωή!είμαι ευγνώμων για τα κακά που κουβαλάω"Ευχαριστώ που για σήμερα τα μήκη κύματός μας συγκρούστηκαν… με απάλλαξες και από το δικό μου γράψιμο και έχω ξεμάθει τελευταία… 😉

    Μου αρέσει!

  • Jen

    Τυχερή είσαι που μπορείς να μαθαίνεις κι από την ασχήμια…το παλεύω πολύ…ειλικρινά το παλεύω.Έρχονται κάτι γιατί όμως…ΝΑ! (pardonez moi) και μου το χαλάνε.Μέχρι στιγμής ξέρεις τί έχω καταφέρει?Απλά να ανέχομαι…κι ίσως σε εξαιρετικές περιπτώσεις να ψιλοδέχομαι το κακό.Φαντάζει πολυτέλεια το να φτάσω σε ένα σημείο που θα το καλοδέχομαι.Μακάρι!Είσαι πολύ τυχερή!!!

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλημέρα συνονόματη συνοδοιπόρησα.Ξέρεις το όνομα μας, μπορεί να είναι καλόηχο, αλλά είναι εβραϊκό και ερμηνευμένο λέει: Δόξα Θεού…. Ε καλή μου, εγώ δοξάζω το όποιο θεό, που με οδήγησε στο χώρο των spaces και αρκετά συχνά συναντώ ανθρώπινα, αληθινά πνευματικά διαμάντια!Λίγες αράδες… και η ζωή… σου ξεδιπλώνετε αφτιασίδωτη, γυμνή, υπέροχη. Ότι ακριβώς είναι! Δίχως φανφάρες και γυμνοσάλιαγκες να την κάνουν φτηνή κι εκπορνευόμενη…Έχεις σπουδαίο γραπτό λόγο και το χάρισμα της μεταδοτικότητας. Συγχαρητήρια.Εάν επιτρέπεις, να δώσω συμβουλή… από μια ταπεινή αρθρογράφο. Μην αφήσεις το σπουδαίο τάλαντό σου να πάει χαμένο…Εντάξει κι εδώ κάτι είναι…Όμως πιστεύω ότι θα πρέπει να βγει προς τα έξω…Έχουμε ανάγκη τον σύγχρονο περιεκτικό ελληνικό λόγο…Ευχαριστώ που με τιμάς με τις γυμνές κι αληθινές σκέψεις σου.Να είσαι πάντα φωτεινή, λογοτέχνης, δημιουργική.Άννα

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Δε ξέρω για την ακρογιαλιά,η Ελλάδα έχει υπέροχες πάντως,αλλά μόνο μπούρδα δεν ήταν η καταχώριση.Ναι μωρε μαθαίνουμε είναι η αλήθεια αλλά….δεν είναι πάντα εύκολο.Τι γκρινιάζει πάλι ο απατεώνας?Αναποδιές αυτός έχει φάει απο τη Ζωή η η Ζωή απο αυτόν….3Ανιμάκι….χάρηκα που σε είδαΚαλημέρες….και πάμε στις ακρογιαλιές

    Μου αρέσει!

  • Veronika

    Καλημέρα Άννα … όχι μόνο συμφωνώ αλλά επαυξάνω την άποψη της Annyra.. Κάποτε σου είπα μου θυμίζεις Μαλβίνα μα γνωρίζοντάς σε καλύτερα είσαι η Καταμπράννα και είσαι ξεχωριστή.. οι εμπνεύσεις σου ή τα ερεθίσματα που κυλάνε την πένα στο ακροδάχτυλο είτε προέρχονται αυτόφωτα από δικές σου εμπειρίες είτε όχι έχουν πάντα τη γεύση του αυθεντικού… της ανεπιτήδευτης ροής μιας παιδείας που παιδεύεται και παιδεύει …μεταδίδοντας απρόβλεπτα θετικά αρώματα ακόμη και αν οι καταστάσεις έχουν δύσοσμες σκέψεις..!!!

    Μου αρέσει!

  • konstantinos

    Να με συγχωρειτε αλλα κανετε πολυ μεγαλο λαθος ετσι οπως βλεπετε τα πραγματα,\’\’ Ζωη \’\’ , ποια ζωη ? ζωη ειμαστε εμεις οι ιδιοι , οι ανθρωποι , εμεις οι ιδιοι ειμαστε υπευθυνοι για τα καλα και τα κακα που μας συμβαινουν , για ποιες αναποδιες μιλατε εμεις τις δημιουργουμε με τον ενα ή αλλο τροπο, για ποια δωρα της ζωης μιλατε , αυτα που εμεις οι ιδιοι εχουμε προσπαθησει και εχουμε φτιαξει ? αλλα επειδη γουστραρουμε ολοι να λεμε αυτο ειναι δωρο δεν σκεφτομαστε πως προηλθε , γεννιεται ενα παιδι κι ακους \’\’ ειναι δωρο Θεου \’\’ αυτοδουλευομαστε , ρε αμα το ζευγαρι δεν εχυνε ιδρωτα πως θα ερχοταν το παιδι ? θα το εφερνε ο πελαργος ? , παθαινουμε ενα ατυχημα και ακους \’\’η ζωη τα εφερε ετσι\’\’ , ρε αμα ο-η αλλος-η ηταν μαλακας και δεν προσεχε , ποια ζωη και τουμπανα , η Ζωη ειμαστε εμεις , εμεις ειμαστε υπευθυνοι για ολα τα καλα και κακα που μας συμβαινουν .Αυτα και καλημερα.

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Καλημερίζωω…Κάθε μπούρδα είναι σημαντική στο ισοζύγιο της ζωής μας…Το τεφτέρι της ζωής τις μπούρδες τις μνημονεύει με bold αν όχι με κεφαλαία…και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο… Είναι σαν τα διαγωνίσματα που κάναμε στο σχολείο… που υπογραμμίζαμε τα sos θεματάκια… που βάζαμε αστεράκια… που μαρκάραμε…Μόνο που τώρα πια κάποιος άλλος μαρκάρει για μας…Για να μας δώσει ένα μάθημα…Να μας κάνει να εμπεδώσουμε καλύτερα…. 😉

    Μου αρέσει!

  • Aaylita

    Μια γραμμή από την άλλη Άννα από κάτω…Δε θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα…:"Λίγες αράδες… και η ζωή… σου ξεδιπλώνεται αφτιασίδωτη, γυμνή, υπέροχη. Ότι ακριβώς είναι! Δίχως φανφάρες και γυμνοσάλιαγκες να την κάνουν φτηνή κι εκπορνευόμενη…"

    Μου αρέσει!

  • christianna

    οι ευχαριστες στιγμες σβηνουν απο μονες τους… οι δυσαρεστες θελουν την δικη μας παρεμβαση… και γιατι να αντισταθουμε αραγε???γιατι να μην εχουμε αδυναμιες??ανθρωποι ειμαστε.. με παθη και στιγμες εντονων συναισθηματων.. ειτε αυτα λεγονται χαρα, ειτε λυπη, ειτε πονος…

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    τοταν ξεκινησα να γραφω το σχολιο ειχες ηδη 13 και σκεφτομουν τι κριμα να χαλασω αυτον τον ωραιο αριθμο, αλλα ειναι που οταν γραφεις εσυ -ειδικα αυτη τη μπουρδα- πρεπει οι αλλοι να κρυβονται μηπως μερικες αληθειες τους/μας βρουν ξωφαλτσα κι εχουμ\’ αλλα!σοτ ιδιο στυλ ο καθενας θα μπορουσε να γραψει διαφορα, αλλα θυμαμαι τοτε που σπουδαζα πως με εμαθαν τη λεξη διαχειριση να τη σεβομαι & επειδη εσυ τη χρησιμοποιησες λεω πως ισως δεν εκανες καλα. Το καλο με αυτη τη λεξη ειναι οτι αυτο που πραγματευεται δεν τελειωνει ποτε, συνεχως δια-χειριζεται. Δεν υπαρχει οριο ή τελος στη διαχειριση, δε μπορω λοιπον να ερχεται ενας καθηγητης ανθρωπος & να μου πεταει εμενα πως δεν διαχειριστηκε κατι καλα (παει & τελειωσε). Η διαχειριση τελειωνει μεχρι να τελειωσουμε & μεις μαζι.Α! να προσθεσω στις δικες μου παραπανω μπουρδες πως η ακρογιαλια ποτε δε μ\’αρεσε, λερωνονται τα ποδια με αμμο & τετοια & μου σπανε τα νευρα. Προτιμω τη thalas(σα) anna μου, σκετη

    Μου αρέσει!

  • katabran

    πρωτα πρωτα καλημερα!και γω που νομιζα…οτι μονη μου τα λεω , μονη μου τα ακουω!ειχαμε δεν ειχαμε στο σχολειο το φεραμε το θεμα!σχολειο η ζωη το λοιπον!εξετασεις, ςος,διαγωνισματα… μεταξεταστεοι;;;υπαρχουν;;; ή ολοι φυτα ειναι;;;;που το ξερες yannidaki οτι το 13 ειναι ο αγαπημενος μου αριθμος;η ιδιοτητα δεν αποτελει τον καταλυτη στη διεργασια…ακου καθηγητης ανθρωπος!αληθεια!ποτε μου δε διδαξα, απλα σε οτι λεω υπαρχει η διαθεση διδασκαλια-παιδευω και παιδευομαι-εχω δικαιολογιες γι αυτο!η βασικη ειναι οτι ειμαι ερευνητρια παρα καθηγητρια, δεν εχω ξεκαθαρισμενες ιδεες και δε θελω να μπερδευω τα παιδια…λιγες σπρωξιες τους δινω και μου δινουν κι ανακαλυπτουμε μεσα απο τα γραμματα …τα πραγματα!πειρατη μου εχεις δικιο, εκανα τρεις μερες να γεννηθω κι οταν το αποφασισα να μοστραρω μουρη σε αυτον τον ομορφο κοσμο το πρωι ηταν αγρια νυχτα,μεγαλωνοντας πολλες φορες μετανιωνα…τοσο που μια γειτονισσα ειπε στη μανα μου "περαστικα σας, οι γονεις να ναι καλα!" μαλλον τα θελει ο …κηπος μου κι εμενα!τελος θελω να σας πω πως με συγκινησατε ταγαααρια αλλα … δεν πουλαω μονο αγοραζω σε αυτη τη ζωη!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Πειρατή..δεν έχει να κάνει με Θεικη παρέμβαση αυτό που λέω….μια και δε πιστευώ αλλά μάγκα μου δεν είμαστε εμεις υπεύθυνοι για όλα όσα μας συμβαίνουν……πώς λέμε αθώα θύματα…παράπλευρες απώλειες….Δηλαδή σε τι ήταν υπεύθυνο το παληκάρι που τον πήραν τα θραύσματα της ρουκέτας της 17 Νοέμβρη?Περαστικός ήταν….ακραίο θα μου πείς….ε καλά για ακραία μίλησα κι εγώ….αλλά μην είσαι απόλυτος υπάρχουν πράγματα για τα οποία δε φταίμε….Έγω γνωρίσει άξιους ανθρώπους που στάθηκαν άτυχοι..πραγματικά άτυχοι όμως…ας μη μαυρισουμε άλλο

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Δε μας τα λες καλά Πειρατή….ο πατέρας κολλητού μου που έπαθε βαρύ εγκεφαλικό απο τροφική δηλητηρίαση που ήταν υπεύθυνος…?Ήξερε τι θα φάει?Ό άνθρωπος έμεινε κατακοιτος σχεδόν 3 χρόνια…και δεν έχεις ιδέα τι τραβηξε η οικογενειά του…δε λέω μη τα ρίχνουμε όλα στη τύχη ναι λάθος κι αυτό…αλλά δεν έχουμε όλοι τη τύχη στα χέρια μας….μην υπερβαλεις φίλε.Δηλαδή το ότι δε κάνουμε κάποιοι τη δουλειά που αγαπάμε φταίμε εμείς?..Για ψάχτο καλύτερα…για ατυχήματα..για ασθένειες..φτου φτου..δε φταίμε πάντα..έτσι είναι φιλαράκο κάτσε σκέψου.Καλο βράδυ

    Μου αρέσει!

  • katabran

    Ελ αχ τα ματια μας τα δυο… ξαναρθαν απο δω!καλα στα λενε Πειρατη,στα εχω πει κι εγω αλλα δε με ακους …παιζεις ποκερ! δεν ειναι τυχερα ολα τα παιχνιδια!ασε που σε εξαντλουν κιολας!το χω ξαναγραψει…τι νομιζετε πως ειναι ο ανθρωπος;δεντρο στο βουνο που ολοι οι καιροι το οριζουν;εμεις δεν εχουμε καμμια ευθυνη για οτι γινεται;εμεις οπως μας ηρθε η ζωη ετσι τη ζησαμε!πες δηλαδη πως ητανε της τυχης, πες το κισμετ και μην τα παιρνεις ολα πανω σου…κατα το μποϊ του ανθρωπου και το κριμα του…;καποτε ειχα εναν φανταστικο τυπο, τον Αργυρη…που του κανα ερωτησεις, θα θυμαστε ισως καποιοι, που τον ρωτησα "κι αν το σωστο Αργυρη, ή αυτο που πρεπει δεν ειναι με το μερος της ζωης, τοτε τι αξια εχει;εχω καταληξει στο συμπερασμα της "εταιρικης" ευθυνης!οπου οπως ειπε και ο Σεφερης νομιζω, θα σας γελασω δεν ειμαι σιγουρη, "ολοι μαζι, ζωντανοι και πεθαμενοι" συμπληρωνω εγω τωρα ναι ολοι μαζι ζωντανοι και πεθαμενοι συνθετουμε τη ζωντανη κοινωνια των τροπων μας…καλημερα και ευχομαι να βρουμε τον…"τροπο" μας!

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    Παμε ολοι μαζι σε μια παραλια…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac