μήτρα …ταχύτητας

 
διάβασες;
θα φας;
που πας;
με ποιον μιλάς;
ψώνισες;
πριν από καμμιά σαρανταριά χρόνια οι μανάδες ρωτούσαν!
έκανες το σταυρό σου;
ίσως μοιάζει γραφικό σήμερα
ανούσιες ερωτήσεις από σημερινές γυναίκες /μανάδες κλπ
στα κλπ βάλτε άλλες γυναικείες ιδιότητες
βιδωμένες στον εφήμερο χρόνο τους
τα χω ξαναπεί
χρόνος βρασίματος
χρόνος ψησίματος
χρόνος βιολογικών και οικονομικών τοκετών
αβαθής χρόνος
μου μυρίζει καμένο!
ναι!
έτσι συμβαίνει όταν δυο γυμνά καλώδια έρχονται σε επαφή!
βραχυκυκλωμένα εστιές, σίδερα, πλυντήρια, πιστολάκια, πισί λοιπόν!
δεν κάνει κακό λίγη εξομολόγηση!
ας μη σκοντάψει στα ντροπαλά εμπόδια της φαντασίας
ή
στο δίχτυ του φόβου
ή
στην αδεξιότητα που υπνωτίζει καθώς διασταυρώνονται γυναικεία βλέμματα
ή
στη διαφωνία
αλλά ας σκοντάψει και ας πέσει φαρδιά πλατειά
σε κάτι που το βαφτίσαν σεβασμό προσωπικότητας
κομμένες οι ερωτήσεις της αρχής!
το να σκέφτεται και να απαντά κανείς με δυαδικό σύστημα
ΝΑΙ-ΟΧΙ
1 ΚΑΙ 0
αποδίδει ελάχιστα…και επιτέλους η τεχνητή νοημοσύνη είναι για μηχανήματα!
αν εξακολουθήσουμε να υποδυόμαστε το "όλα τα μπορώ" 
αν εξακολουθήσουμε να χαριεντιζόμαστε με την ιδιότητα της μήτρας…ταχύτητας
το φαϊ θα βγει στεγνό!
Εύα γιατί έφαγες το μήλο;
 
17 responses to “μήτρα …ταχύτητας

  • ποκαχόντας

    πεινουσα κ το εφαγα…πειραζει;;ειδες ομως ποσο καλη ειμαι;εδωσα κ στον αδαμ …ενα κομματι αν μη τι αλλοδεν ειμαστε μονοφαγουδες….καλημερα ΓΥΝΑΙΚΑ…..μακιααααα!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    μωρο μου; να σου καθαρισω ενα μηλαρακι;…ωστε εσυ ησουν λοιπον …η αιτια!

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    Καλη μου Αννα το τσουναμι αν κ φοβαται τα φιδια το μηλο το βουτηξε,,,,,,,Καλησου μερα καλη μου!!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    μου εδωσαν ενα τιτλο Η ΦΤΑΙΧΤΡΑ…ναι λοιπον ομολογω φταιω για τα δειναολου του κοσμου…..μονο για τον πολεμο του [κολπου] δε φταιω…παρακαλω μπορω να εχω το μηλαρακι μου;;ειναι απο τη ζαγορα;;εχω κ προτιμηση…αλλα το θελω με τα φλουδια να το δαγκανωκ να γυμναζω τα [ουλα] μου…ημαρτον καλεεεεε!!!λογο-διαροια επαθα σημεραχαχαχχαχαχαχχαχαχχαχχαχα

    Μου αρέσει!

  • Μιχάλης

    Καί καλά. Ἐπειδή εἴσαστε λιμάρες μέ τά γλυκά καί δαγκώσατε τό μῆλο, ἐμεῖς οἱ φουκαράδες τί φταῖμε;

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    ημουν μικρος ακομα οταν ειχα μαλωσει με ενα κοριτσι στην ταξη μου & λιγο καιρο τοτε ειχα αρχισει να εξομολογουμε στον μετεπειτα πνευματικο μου πατερα. Του ειχα πει λοιπον για το θυμο μου & εκεινος μου αποκριθηκε:"Να ξερεις πως ολα τα κακα ξεκινησαν απο τις γυναικες (σ.σ. Ευα) και ολα τα καλα απο αυτες (σ.σ. Παναγια)"Απο τοτε το "δουλεψα" το παραπανω λιγο με τον εαυτο μου & κατεληξα στη φιλοσοφια του απολυτου σεβασμου που τρεχω για δαυτες.Οποτε, κομμενες οι ερωτησεις (οσο δεν κανετε & σεις, σε μας)

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλό απόγευμα -λατρεμένο Αιγαίο- συνοδοιπόρησα. (…αν εξακολουθήσουμε να χαριεντιζόμαστε με την ιδιότητα της μήτρας…ταχύτητας το φαί θα βγει στεγνό!… αλλά ας σκοντάψει και ας πέσει φαρδιά πλατειά σε κάτι που το βαφτίσαν σεβασμό προσωπικότητας….)Τα είπες ΟΛΑ!!!Για μια ακόμα φορά θα σε ευχαριστώ…. για τα πνευματικά ταξίδια στο γαλάζιο του παντός καιρού ΑΙΓΑΙΟ….Να είσαι πάντα φωτεινή, δημιουργική, φιλοσοφημένη, χαρούμενη.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Veronika

    Θεωρώ ότι ο επίλογός σου είναι η συνειδητοποίηση των άτοπων ερωτήσεων !! Όταν αυτές γίνονται σε ταχύτητες απάνθρωπες που θολώνουν την ορθή σκέψη .Όταν οι απαντήσεις με τη βοή της χαμένης ακοής μας φτιάχνουν προτάσεις φαντάσματα με αντιδραστικά ρήματα και χωρίς κανένα τόνο που να μπορεί να γίνει έστω μια νότα αισιοδοξίας. Ας είναι και φάλτσο …είναι μια αρχή ..Χρόνια Πολλά Άννα!!!

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Ένα μήλο την ημέρα τον … τον κάνει πέρα(στις τελείες εσείς βάζετε ότι όνομα προτιμάτε). ΄Χαιρετώ λοιπόν τις μητ(έ)ρες ταχύτητας.

    Μου αρέσει!

  • .

    Ρε τι πάθαμε με το μήλο… Να λόλα ένα μήλο… μόνο που το έφαγε η Εύα και απο τότε λεν πως ένα την ημέρα τον γιατρό μας Κ.άνει πέρα… την Κ.αλησπέρα μου και χρόνια πολλά!

    Μου αρέσει!

  • 300

    ΑΝ,ΣΚΕΨΕΙΣ,ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ,ΓΝΩΜΕΣ,ΚΡΙΣΗ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ………ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ-Ο ΛΟΓΟΣ?……………………..ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ………………ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΠΟΤΕ!!!!!!!!……..ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ………"Ο ΦΟΒΟΣ"!!!!!!!……………………….ΥΓ…..ΦΟΒΟΣ=ΑΜΥΝΑ………..ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΣΩΣΤΑ-ΣΩΣΤΑ-ΣΩΣΤΑ!!!!!!………………..ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΜΕ ΙΣΧΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΝ!!!!!!!…..

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Μίλα μου για μήηηλαααΑδαμ αγόοορι μου μας έκανες ξεφτίιιλαααα.ΔιασκεβίτσιοΕύα το μήλο τουτο δωπου θέλεις να δαγκώσειςπες μου βρε κουκλα μου γλυκειάστο πρότεινε ο Οφης?Δε λέω φαινεται νόστιμοέχει και βιταμίνεςμα θα διωχτοόυουουμε απ την Εδεμ…"Αδαμ μη με διακόπτεις"Διασκεβίτσιο στο ΜΑΧΑΙΡΙ των Μικρούτσικου -Καββαδίαέχει και βιταμίνες

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Θα διορθώσω την παριμία:Ένα … την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα. Στις τελείες και πάλι βάζετε εεσείς αυτό που επιθυμείτε.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    απ οτι ειδα στα …σχολια σας μαλλον χυτρα διαβασατε, ενω εγω εγραψα μητρα ταγαρια!καλο βραδυ και βοηθεια μας!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    αααα!!!δε θα με τρελανεις εσυ μπραν ποιος μωρε διαβασε χυτρα;;;εγω δε ξερω καν να διαβαζω…απο τις εικονες βγαζω συμπερασμα…..αλλα οπως [ειδα] απο τις εικονιτσες του χιγιωργηκατι τελειες την ημερα το γιατρο το κανει περαημαρτον η αμαρτωλη σκεψεις που κανω το πρωι….

    Μου αρέσει!

  • katabran

    χαλαρα λεμε ειναι και πρωι και δουλευουμε τσουναμι!και προπαντως ξεκολλαμε…απ τη φαντασια μας και κολλαμε στην ουσια μας…καλημερα κι απο δω!

    Μου αρέσει!

  • Aaylita

    Α ρε Εύα! Α ρε Εύα!! Δεν έτρωγες το αγγούρι μόνο, να τελειώνουμε! Ήθελες και επιδόρπιο…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac