ειμαι η βουκόλα …και είπα να σου πω πόσο ματάκιας εισαι!

την αιτία μου την είχε δώσει ο "καλός" μου…τον οποίο μπρείτε να τον βρείτε εδώ
τότε που έβγαλε τρέηλερ το γενεαλογικό μου δέντρο…το γλυκό μου το ζαγάααρ δεν παίζεται με τίποτα!
την αφορμή την πήρα από την φαντασία "φίλης" του σπάσε…η οποία έχει φυτέψει τοίχο και δεν μπορώ να σας τρουπώσω μέσα στο χώρο…
σε φαντάζομαι σαν την Πετρούλα στο βουκολικό σου, είπε
και αφού καιρό με προβλημάτισε το θέμα
μπουκάρω τώρα να αντιμετωπίσω το γυναικείο σύμπαν  του καθωσπρεπισμού
αλλά
και το αντρικό, εκείνο που άφησα εκτός λάκκων…
θα θυμάστε τις προάλλες που τιγκάρισα 4 λάκκους
έχουμε και λέμε το λοιπόν
είναι τσεκαρισμένο! καρατσεκαρισμένο σας λέω…
εκεί που νομίζεις πως δεν υπάρχει τίποτα που να χει τη δύναμη
να σε αναστατώσει
να σε τσιτώσει
να σου πάει κόντρα
να σε κάνει να το βουλώσεις για μια φορά στη ζωή σου
έρχεται μια Πετρούλα
και ξεκινάει η εξέγερση: εμπρός στη λύση που χάραξε η στύση!
μην πάει το πονηρό σας μυαλό αλλού
πήγε ήδη ε;
ε καλά είναι θέμα προκατάληψης…δεν ξεπερνιέται κι εύκολα
ε ναι λοιπόν είμαστε ξαδέρφες
έχουμε την ίδια μπάσα και μακρόσυρτη φωνή
λες και είμαστε ποιοτικέ ραδιοφωνατζούδε
αλλά όχι απ αυτές που πρωί πρωί
δεν έχουν άλλη κάβλα
απ το να χώνουν επιθετικούς προσδιορισμούς
όχι και τόσο ευφάνταστους, θα παρατηρήσω
ε και λοιπόν;
τι κάνουμε;
απλά γδυνόμαστε!
κάνουμε δηλαδή αυτό που χρόνια παρατηρούμε να γίνεται γύρω μας
ψευτοποιοτικές κυράτσες
με το φρύδι κάγκελο
με μάτια ζαρωμένα από ζήλια
με γλώσσα πανιασμένη απ το δηλητήριο
πώς να το κάνουμε δηλαδή;
έχουμε πιο ωραίο κώλο από σας
αλλά δεν απειλήστε κιολας!
κοτσουμπολοπνίχτρες όλη μέρα στο σξμξτ
με ύφος χιλίων καρδιναλίων απ τη μια
κι απ την άλλη για γέλια όταν προσπαθείτε να μιμηθείτε τη στάση μας!
οκ…μπορείς να κοροϊδεψεις κάποια που σου μοιάζει
αλλά η διαφορά είναι οτι αυτή είναι
πιο φρέσκια κια πιο ταλαντούχα στην πουτανιά…
όχι ρε φιλαράκια!
ούτε εγώ ούτε η ξαδέρφη μου είμαστε καιρικά φαινόμενα
δε θέλουμε να τουμπανιάσουμε το σύμπαν σας ποιοτικοί μου φίλοι!
το άλλοθί σας είμαστε φιλενάδες!
φτάνουν πια τα τσόκαρα που προσπαθούν να πλασαριστούν ως κυρίες είτε στην τιβι είτε στη ζωή!
μια βροχούλα απ την Πετρούλα τσοπανούλα θα λιώσει τα μπάζα…
και δεν πειράζει αν είναι πιο σοβαρή απ αυτούς που την κοροϊδεύουν…
ξέρετε αγαπητοί κύριοι του σπάσε για ποιούς μιλάω
για τους γνωστούς άγνωστους Πουπαμιστές λέω
δηλαδή αυτούς που δεν ε΄χουν άλλη επαγγελματική ενασχόληση απ το να διερωτώνται "που πάμε;"
μα πόσο γέλάω με κατι ακαριαίες αντιδράσεις!
πότε προλαβαίνουν να διαβάσουν, να σκεφτούν, να απαντήσουν… μυστήριο!
τι καιρό κάνει τελικά;
προβληματικό καιρό κάνει!
τον κακό μας τον καιρό κάνει!
αφού αν αγγίζεσαι όταν βγάζεις το δελτίο είναι καταδίκη
ακόμα κι αν φοράς την ίδια φουστίτσα κι έχεις το ίδιο μπούστο με αυτήν που δεν αγγίζεται!
πληγώνουμε τον καθωςπρεπισμό σας!
εμ…τέτοιο παλιόσογο είμαστε τι να κάνουμε;
και ξέρετε καλά γιατί…κυρίες και κύριοι
φοράμε το ίδιο μίνι με τις κυρίες ή τις κυρίες σας
αλλά δεν κρατάμε τα προσχήματα…
και σας λέμε στα ίσα οτι ξερουμε πόσο ματάκηδες είστε
διακωμωδώντας το
αντί να σας αφήνουμε να το κρατάτε κρυφό
και να διατηρείτε το άλλοθι οτι σας νοιάζει το δελτίο ή … δε ξέρω και γω τι άλλο!
 
22 responses to “ειμαι η βουκόλα …και είπα να σου πω πόσο ματάκιας εισαι!

  • EL NIONIO

    Αντι για going through έπρεπε να βάλεις Τζιμάκο!Εμ ρώτα πρώτα….Είμαι ο Ελ Νιονιο και μόλις τελείωσα το σχόλιο

    Μου αρέσει!

  • katabran

    το εκανα ζαγαααρ!

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Δεν έχει βγει καλυτερο τραγούδι για τη νεοφάρα μαςKat είσαι μορφή……Τελείωσα κι εγώ……ερε τι γίνεται σήμερα

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    εγω πριν τελειωσω πειραζει να αρχισω;;βρε-βρε τα αγορια ποσο γρηγορα τελειωσαντςτςτςτςτς…ντροπη..το λοιπον τι λεγαμε κ κλαιγαμε;;ααα!!!ναιμε το φρύδι κάγκελομε μάτια ζαρωμένα από ζήλιαμε γλώσσα πανιασμένη απ το δηλητήριοΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ ΜΕ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕΣ ΛΕΣ Κ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΦΙΔΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ…ΞΟΥΤ-ΞΟΥΤε ναι λοιπόν είμαστε ξαδέρφεςμια βροχούλα απ την Πετρούλα τσοπανούλα θα λιώσει τα μπάζα…ΚΥΡΙΟΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΑΣ….

    Μου αρέσει!

  • .

    Σε αντρική έκδοση έχουμε Κ.ατι να πάρω φεύγοντας????αααα, Εμένα αν δεν μου φέρεται εδώ και τώρα αυτό το "Κ.άτι Κ.αι να Κ.αίει" -στην ανωτέρα εκδοση- βρε δεν τελείωνω ούτε αρχίζω που να χτυπιέστε Κ.ατάχαμα, ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    να κοίτα!υπάρχουν και πιο (τσαπα)τσούλες από μένα είπε με το φρύδι να σκαρφαλώνει τον ανήφορο κι άφησε το καινούργιο πρεσσοσίδερο στην σιδερώστρα…είμαι το σύμπαν και …μόλις βρήκα την μαύρη τρύπα μου!κ.αταχαμνα θες να πεις ζζζζζζμουτ(σ)ιτσα!κ.αλο βραδυ κ.αρντασια…απ το καρντια βγαινει η λεξη…το ηξερατε;

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    ειδα φως … κι ειπα να πω μια καλησπερα…!!!

    Μου αρέσει!

  • Jen

    Είναι πλεόν εντελώς τόπου και χρόνου να χαρακτηριστεί κάποια τσούλα επειδή βγάζει στη φόρα τη σεξουαλικότητά της.Όχι ότι δεν υπάρχει κι η παλιά καλή πατροπαράδοτη τσούλα…ο Ρα να μας φυλάει…αλλά δεν την πιάνει το μάτι σου με τη μία…είναι καλά χωμένη πίσω από τον καθωσπρεπισμό και το κυριλίκι της.Προβληματίστηκα πριν δυο τρεις μέρες, όταν δύο φίλοι μου γελούσαν κανένα πεντάλεπτο με τη λέξη "αγγίζομαι" που είπα για να δικαιολογήσω το γιατί τα γάντια μου μυρίζουν Mugler…τί είπα?…χαχα?Ε και?…Όποια μπορεί ας αγγίζεται κι ας προκαλεί…κι όποια μπορεί ας τραβάει πάνω της τα βλέμματα χωρίς να γίνεται γελοία πάνω στην προσπάθεια.Όποια δε μπορεί ας κάθεται στη γωνίτσα της κράζοντας…Ε και?

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Αποκλειστικό sτη ΠΥΛΗ ΕΛ ΝΙΟΝΙΟ…Τελικά είναι η Ζήλια Ψώρα?Κι αν ναι μεταδίδεται απο η/υ?Πόσο κινδυνεύουμε όταν ανοίγουμε mail…?Kαλημέρα και ακόμα δεν άρχισα

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλημέρα, καλό Σαββατοκύριακο συνοδοιπόρησα.(…τι καιρό κάνει τελικά;…πότε προλαβαίνουν να διαβάσουν, να σκεφτούν, να απαντήσουν… μυστήριο!είναι τσεκαρισμένο! καρατσεκαρισμένο σας λέω…το άλλοθί σας είμαστε φιλενάδες!….πληγώνουμε τον καθωςπρεπισμό σας!…)Καθότι κομματάκι νέα στα spases….Ε…λέω… σιγά-σιγά να μαθαίνω!Φουρτουνιασμένο μου Αιγαίο….Να είσαι πάντα δημιουργική, φωτεινή, απίθανη.Άννα

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Εγώ πάλι δεν είδα τίποτα και είπα να πω μια καλημέρα.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    διαφημιστικο κολπο ηταν αυτο Ελ;η Πυλη ανεξηγητα κλειστη μου ειναι…

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    ισα που προλαβα!ντρεπομαι που το λεω -μπορει και να στιγματιστω ως αντιελληνας- αλλα προχθες εμαθα για την υπαρξη της Πετρουλας!Τι καλη κοπελα, να μου στελνετε στο youtube τα δελτια της γιατι ζωντανα δεν τα προλαβαινω!Ποιος μιλησε ασχημα γι\’αυτην;Ααα! ξερω-ξερω εκεινοι/ες που εχουν κολλημενο το.. δεκτη τους και δεν αλλαζει καναλι, ε;τι να πεις εχει μπολικες τετοιες και επειδη παρασερνουν σαπιλα, εγω εχω μονο plasma & lcd κοντα μου…α! ξεχασα να πω πως ειχα κ γω τετοιες τηλεορασεις που κολλουσε ο δεκτης, αλλα τις πεταξα μολις το καταλαβα!

    Μου αρέσει!

  • fifi

    Ειμαι η fifi ειχα μερες να ερθω απο εδω και δεν ΄΄τελειωσα΄΄ ακομη ,ολοι γελαμε αλλα ολοι βλεπουμε θελουμε δεν θελουμε πρωι μεσημερι βραδυ Πετρουλα παιζει.

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    γεια σου βουκολα………θεος πανας εδω….

    Μου αρέσει!

  • Veronika

    Ο πλήρης εξευτελισμός …μόνο εγώ και ο Γιαννιδάκης δεν ξέρουμε την Πετρούλα… πόσο ντρέεεεεεεπομαιιιιι…!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    τωρα τι να πω!οτι δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου;δεν ειναι η πρωτη φορα που σαλταρουμε αλλου…αυτο ειναι το ωραιο αλλωστε!

    Μου αρέσει!

  • Veronika

    Την είδα, την είδα …καλά δεν παίζεται η Πετρούλα …καλά τα λέει η Katabran …ένα μάτι όλοι το παίρνουν ντεμέκ… και μια χαρά το ζαχαρώνει το βαρύ βαρομετρικό…εντυπωσιασμένη.. και αυθεντική στο είδος της..http://www.youtube.com/watch?v=MQjFnj1fUSE&feature=related

    Μου αρέσει!

  • 300

    ….ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΕΣ-ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ …."ΓΥΝΑΙΚΕΣ"!!!!………ΔΙΑΛΕΞΤΕ………….ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ….

    Μου αρέσει!

  • mister

    …\’\’pantws egw tha protimoysa thn \’\’sasaq mpasta\’\’!.. ..~srofh sthn poiothta!!!..edw kai twra!.. ..~ela kalhmera katabranaki.. me ektimhsh.. mister.john.smith

    Μου αρέσει!

  • Μιχάλης

    Καλημ΄λερα Βουκόλα.Κόλλα πέντε!Η μουσική σου από κάτω δεν παίζει. Εσύ άραγε έχεις το πρόβλημα ή εγώ;

    Μου αρέσει!

  • katabran

    το οτι εχεις προβλημα εσυ, ειναι γνωστο Μιχαλη μου!τον ηχο τον εχεις ανοιχτο ωρε νεοελληνα;καλημερα!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac