σας έλειψα ωρέ;;; μπααα!!!

είπα να πάρω αργία τη γιορτή του Βαλεντίνου
να την μεταθέσω στη δευτέρα
και να κάνω καμμιά δουλειά
να καθαρίσω ας πούμε!
 
τζάμπα το φοράς το τσεμπέρι ο ένας
που είσαι τσεμπέρω ο άλλος
να μαι! αννα – σκουμπωμένη!
 
την έκανα κουνητή τη γιορτή λοιπόν!
 
εδώ που τα λέμε είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να ξεσκονίσει κανείς τα φτυάρια του
και να αρχίσει να σκάβει λάκκους
την αφορμή την πήρα κι από το σπάσε
ω ναι!
τόσες καταχωρήσεις γι αυτή τη μέρα!
αναρωτήθηκα τελικά με το πισί τη δαγκώσαμε τη λαμαρίνα ρε παιδιά;
παίρνω λοιπόν το φτυάρι κι αρχίζω
1oς λάκκος
χώνουμε μέσα
τηλέφωνα,
μηνύματα,
βιντεάκια,
αποδείξεις τεχνολογικές, 
μάτσα μούτσα,
αγκαλιές
που είχαμε μαζέψει στο wall paper του βιου
τιγκάρουμε τον λάκκο
και λέμε
"στα τσακίδια!"
και πάμε για τον 2ο λάκκο
εδώ φτυαρίζουμε
ζωή που έφαγε σκαμπίλια του τύπου
"αυτά είναι βλακείες, εμείς αγάπη μου γιορτάζουμε κάθε μέρα"
τιγκάρουμε τον λάκκο
και λέμε
"αυτά που λες εσύ είναι βλακείες, το κάθε μέρα το βαριέσαι κι ότι βαριέσαι παύει να ζει"
και πάμε για τον 3ο λάκκο
εδώ φτυαρίζουμε τις "προχω" αντιλήψεις
περί εμπορικότητας
περί μικρότητας
περί ματαιότητας
-προσέξτε τον αλβανό που περνάει με το παλιό ποδήλατο και μαζί με το φρένο κρατάει και μια ανθοδέσμη-
ενώ μασάμε λάκτες μετά μανίας
επίσης χώνουμε τα παλιά μας ρούχα
και λέμε
"ε ναι ρε φίλε, φοράμε τα καλά μας γιατί είμαστε ανίατα παιδιάστικα επικίνδυνα και παντοτινά ερωτευμένοι"
ωραία!
ακουμπάμε το φτυάρι στο πλησιέστερο δέντρο
και καμαρώνουμε τους λάκκους μας
-προσέξτε τον αλβανό που κρατάει απο τη μέση την Ιρένα-
σκέφτομαι
αυτή είναι στάση αρσενικού που ξέρει το μοναδικό ρόλο που κλήθηκε να υποδυθεί
εκείνον του στηρίγματος!
πιάνω τη μέση μου
με τόσο φτυάρισμα … πρέπει να την στηρίξω
εκεί που ακούμπησα το φτυάρι…θα ναι μια χαρά!
ακουμπώ και αγναντεύω το ανδρικό σύμπαν
ούτε ο χάρακας δε μάτωσε τόσο πολύ τα γόνατά μου όσο αυτό το σύμπαν!
πρέπει να ξαναπιάσουμε το φτυάρι μου φαίνεται για τον 4ο λάκκο
τον τιγκάρουμε με καδράκια
1ο καδράκι "τι σημαίνει άνδρας"
2ο καδράκι "ο εραστής"
3ο …μπα αυτό είναι γκραβούρα "ιδανικός εραστής"
4ο αυτό με αυτόν που ανοίγει τις πόρτες για να περάσεις και κλείνει παράθυρα μην κρυώσεις
5ο αυτό με αυτόν που ξέρει από εφορίες και δείκτες ΑΧΑ
6ο αυτό με αυτόν που διορθώνει υδραυλικά και είναι κάθε σαββάτο στο πράκτικερ
7ο αυτό με αυτόν που σε αφήνει να υποδύεσαι την κακομαθημένη ενώ σε χαρακτηρίζει καλομαθημένη
φτάνουν!
πιάστηκε η μέση μου
άσε που τιγκάρισε και ο 4ος λάκκος!
πάμε ξανά να ακουμπήσουμε τη μέση στο δένδρο;
κλείνω μάτια τώρα και ακούω τη γιαγιά μου τη σμυρνιά…
"άνδρας είναι αυτός που σε βάζει πάνω από την τσέπη του, ο γαλαντόμος…ο "μπρουκαλής" καρδιά μου…"
είχες δίκιο καρδιά μου!
θυμάσαι εκείνα τα 100 ευρώ;
τα εξαργύρωσε … στο prince oliver!
ας πάρουμε μια πορτοκαλάδα καρδιά μου αν δε μας φτάνουν κι ας την πιούμε μισή μισή!
αλλά εγώ μισή χωριάτικη δεν ξαναπληρώνω η χωριάτα!
λέμε
"στα τσακίδια!!!"
 και πατάμε καλά το χώμα
γι αυτό σου λέω καλό μου φτυάρι…
σαστίζω και αγριεύω
αλλά
λατρεύω και ερωτεύομαι πλέον "μπρουκαλήδες" κι ας είναι κι απατεώνες!
 
 
 
 
 
29 responses to “σας έλειψα ωρέ;;; μπααα!!!

  • .

    Κι εγώ μια από τους ίδιους ερωτεύομαι βρε φιλενάδατι να πεις… εεεε, μάλλον έχουν άλλη γλύκα, χεχεχε!ζζζζζζζζζζζμουτς!!!

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Η αλήθεια είναι αν είναι να την πατήσεις να την πατήσεις με Mπρούκλη…χιχιχι!Καλό σου απόγευμα!

    Μου αρέσει!

  • 300

    ΝΑΙ…………………………….ΚΑΝΤΕ ΚΑΝΑ ΚΑΤΟΜΥΡΡΙΟ ΛΑΘΗ………………ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΥΡΕΨΤΕ ΤΟΝ!!!!(ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΛΕΩ)………….ΧΑ!!!…….ΑΡΕ ΓΙΑΓΙΑ….ΑΡΕ ΓΙΑΓΙΑ ΠΟΣΑ ΕΜΑΘΕΣ……ΓΑΤΑ!!!!,,,,ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΓΙΑ ΓΙΑ-ΑΚΟΥΣ?!!!!….ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΗ……

    Μου αρέσει!

  • Aaylita

    Θύμησέ μου να σε πάρω βοηθό, όταν πάω για "φτυάρισμα"… :-p

    Μου αρέσει!

  • Veronika

    Η Ανάσταση …έρχεται μετά τη φταροπροχώ ταφή των μη ανακυκλώσιμων και του μυαλού βραχυκυκλώσεων…στερνή μου γνώση ….!!!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Κυρία κυρία..τι πα να πεί Μπρούκλης?Απο το Γαμπρούκλης?…..Άμαν πια με το φτυάρι…..σιάξε κανα τραχανα της προκοπής…..Τσεμπέρω!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    την αφορμή την πήρα κι από το σπάσεω ναι!τόσες καταχωρήσεις γι αυτή τη μέρα!τωρα γιατι μας την λες ετσι;;;ημαρτονκαι γεμισες κ τον τοπο λακκους ανατριχιασα καλεουτε ο νεκροθαφτης τοσους σε μια μερα δεν ανοιγοκλεινει…μπρρρ!!!εγω παντως μπραν τους μπρουκαληδες τους εχω χεσμεντεν….μακρια κι αλαργα προτιμω τον ξανθοπουλο κ τη φουκαρια τη μανουλα του

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    σορυ για το [φουκαρια]ξωμεινε το [ρα] αποξω…χαχαχχαχα

    Μου αρέσει!

  • DIMITRIS

    Ευτυχώς που ήταν μαλακό το χώμα γιατί τσάπα δεν χρησιμοποίησεςΜήπως θες και κανένα μαρμαράκι ????? Και ναι μας έλειψες !!!!!!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Ναι ο Ξανθόπουλος σας άρεσε…που δούλευε στα ναυπηγεία το πρωί..και στα ματσακόνια ,και το βράδυ τραγούδαγε Καλδάρα για να βγάλει κανα φράγκο παραπάνω για να σας τρέφει..κι απο πάνω είχε και το Γιώργο Μούτσιο να τον κάνει σκουπίδι…..αχάριστες γυναίκες! Γι αυτό εγώ γούσταρα το Γεωργίτση στο ΟΛΓΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ…αποτυχημένος αρχιτέκτονας που το τάιζε η κουκλάρα η Λάσκαρη…μαζί σου Φαίδωνα.

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    νιονιο εγω ειπα οτι μου αρεσε το φτωχοπαιδο τ΄΄αλανινομιζω οτι οι κυριες ειπαν οτι προτιμουν τους φραγκατους….αλλα κι εγω μη νομισεις δε το κανω για μενααλλα για τη φουκαριαρα τη μανα μου..χαχαχχα [το εγραψα ολο γιουπιιιιιιι!!!]

    Μου αρέσει!

  • sugar

    αϊ γεια σου καταμπρανα με τα ωραια σου…..μου αρεσουν οι λακοι σου….γιατι οπως λελεγε και η δικια μου σμυρνια γιαγια…..ο αντρας πρεπει να ναι γαλαντομος …καρδια μου….ναχει το τσαγανο…να σε νοιωθει γυναικα και να σ εχει ψηλα……

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    μπω-μπω που ελεγε κι ο σχωρεμενος αυλωνιτηςτι λετε ωρε κλεφτοπουλα;;;;ζαχαρενια….κ τα παλιοπαιδα τ΄΄ατιθασα εχουν τσαγανοφτωχο μεν τιμιο δε…….χαχαχχαχαχχα

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    μπρανννννννν!!!ανοιξες τους λακκους κ εξαφανιστηκες;;αντε ελα περιμενω με το τσαπι να τους κλεισουμε…..

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλησπέρα συνοδοιπόρησα.Τούτοι καρδιά μου δεν είναι λάκκοι…κάτι από λόφους μου φανερώνονται… Και που είσαι, βάλε και κανένα δενδράκι έτσι για τη φύση…"ε ναι ρε φίλε, φοράμε τα καλά μας γιατί είμαστε ανίατα παιδιάστικα επικίνδυνα και παντοτινά ερωτευμένοι"……Κάτι παραπάνω θα γνώριζε η σμυρνιά γιαγιά…Χα,χα,χα,χαΝα είσαι πάντα "το Αιγαίο" με τις φουρτούνες του αλλά και τα πανέμορφα ηλιοβασιλέματα του… Άννα

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Πολλοί οι λάκοι Αννούλα. Σε κάποιον, θα έπεσα κι εγώ, δε μπορεί. Κι ας μου τη δίνουν οι Βαλεντίνοι. Και οι μπρουκαλήδες. Βλέπεις, βγήκα μπρουκαλής στην καρδιά …Φιλάκια !

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ελα τζερι μου ελεγε η γιαγια μου…ελα να σε ορμηνεψω… τι πα να πει μπρουκλης γιαγια;απ το Μπρουκλιν τζερι μ …απ το Μπρουκλιν!…αλλο πρεστιζ τοτε να σαι απ το Μπρουκλιν!και μη μου πειτε… της γιαγιας σου!ταγαααρ …ο τραχανας μου σου λειψε;δεν ειναι για τα δοντια σου και μη στεκεσαι μπρος στον 5ο λακκο, κριμα ειναι να πεσεις κατω κατω…ο γεωργιτσης ειναι αυτος που ξουρισε το μουστακι για μια τσαμπερδονα που παντρευτηκε ενα μεγαλοδικηγορο τελικα;μμμ…προκομμενο σε κοβω του λογου σου!παντα μπερδευα τις ταινιες με τη ζωη…συμπαθατε με!300 …λαθη ειμαστε ανθρωπους κανουμε!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    παντως στουρναρια…εγω εγραψα "μπρουκαλής" και οχι "μπρούκλης"!

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    εγω δεν "παιζω" ετσι;ειδες το yannidakis live ηταν ανευ Αγ. Βαλεντινου..

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Για σένα ΑΕΚάρα τη ψυχή μου δίιινωωωωωάντε χάααασου Βαλεντίιιιινοοοοο…Πέστα Αίολε πέστα!!!Για μένα Θεός ήταν μόνο ο Γκάληςκαι όχι ο Βαλεντίνος ο Μπρουκάλης….

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Ναι μωρέ λάθος είναι ο τόνος αλλά δεν έβγαινε αλλιώς το γηπεδικό

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    το θάψιμο των πάντων…. μανία

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    ..ανοιξε και εναν ακομα….τον τελευταιο….ξεκουρασε με…..σε παρακαλω…

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    βρε γεωργια τι ξεχασε το γιαβρι μας… και θες να ανοιξει κι αλλον?ολους τους θυμηθηκε και ολα τελεια τα εκανε…

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    αχ βρε νικη μου……εκεινη καταλαβε……..

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Άσε κάτω το φτυάρι για καληνύχτα ήρθα…αλλά μια και το έχεις πρόχειρο..να θάψω το διευθυντή του Αρρένα Radio?Ξέρεις εσύ φιλενάδα…Καλό βράδυ ναχεις

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ποιος χ… το προβατο μωρε!τα προβατα τα δικα μου ειναι συννεφακια σε πλαγιες…αστε τον Αρρενα Radio και παμε για το Allianz Arena…για χαρη του… θα το φωτιζω παντα κοκκινο!με συλλαμβανεις συνεταιρε;καληνυχτα!

    Μου αρέσει!

  • konstantinos

    Και το χρυσο φτυαρι απονεμεται στην Αννα Κατατσοπαν .Συγχαρητηρια Κυρια μου.

    Μου αρέσει!

  • MARIA

    \’\’χώνουμε μέσα τηλέφωνα\’\’ αχ να μπορούσα μια μέρα να το έκανα κι εγώ,ηρεμία που θα επικρατούσε στην ζωή μου!!!! :)καλό μεση΄μεράκι

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac