επειδή οι δικές μας αγάπες φθίνουν…

Φουαγιέ

Επίσημη ημέρα των ερωτευμένων η σημερινή. Πώς λέμε παγκόσμια ημέρα των ζώων; Κάτι τέτοιο…

Κι επειδή οι δικές μας αγάπες φθίνουν, ας παρηγορηθούμε μέρα που ‘ναι με αθάνατες κινηματογραφικές αγάπες.

 

Το πιο ωραίο σ’ αγαπώ είναι αυτό που λέει η Ελλη Λαμπέτη όταν τη ζωγραφίζει ο Δημήτρης Χορν στην «Κάλπικη λίρα».


Το πιο διάσημο φιλί είναι του Μπαρτ Λάνγκαστερ και της Ντέμπορα Κερ με τα κύματα να τους βρέχουν στην παραλία στο «Από εδώ έως την αιωνιότητα» (ή «Οσο υπάρχουν άνθρωποι»).

Η πιο συγκινητική ιστορία αγάπης είναι του Κάρι Γκραντ και της Ντέμπορα Κερ στο «An affair to remember» με σήμα κατατεθέν το ραντεβού στο Εμπάιαρ Στέιτ Μπίλντινγκ.

Η πιο διάσημη ιστορία αγάπης είναι του Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ και της Ινγκριντ Μπέργκμαν στην «Καζαμπλάνκα».

Η πιο ανθρώπινη ιστορία αγάπης είναι της Μισέλ Φάιφερ και του Αλ Πατσίνο στο «Φράνκι και Τζόνι».

Δεν ξεπέρασαν την πρώτη και μεγάλη αγάπη τους η Μπάρμπαρα Στρέιζαντ (τον Ρόμπερτ Ρέτφορντ στα «Καλύτερά μας χρόνια») και ο Ρόμπερτ Ρέτφορντ (τη Λένα Ολιν στην «Αβάνα»).
 
 
Καλό Σαββατοκύριακο, σύντροφοι (ερωτευμένοι και μη).
 
Και μη σας παίρνει από κάτω.
 
Μπορεί στη ζωή να μη βρούμε τη μεγάλη αγάπη, αλλά ίσως… χάσουμε τη «μια … που μας πέφτει» (που λέγαν και στις παλιές ελληνικές ταινίες) και ακουστεί ο ύμνος «Αυτός ο άλλος, αυτός ο άλλος, είν’ ευεργέτης μου μεγάλος»…
17 responses to “επειδή οι δικές μας αγάπες φθίνουν…

  • Tom

    Να πω την αλήθεια, δεν διάβασα όλο αυτό το κατεβατό σου! Εικόνες, γράμματα, δεν ξέρω τί βλεπω τώρα! Τά χω πιεί!Μισό μπουκάλι ουίσκι… προς το παρον…Θα πω μονάχα ότι, έχω αγαπήσει έναν ανθρωπο τώρα τελευταία, χωρίς να το ξέρει, που με έχει σώσει (χωρίς να το ξέρει),.Ξέρεις πού με έχει σώσει? Στο ό,τι, (χωρίς να το ξέρει το τονιζω), κατάφερα να αγαπήσω έναν άνθρωπο, που έως τώρα, μου ήταν αδύνατο να μπορέσω να το πιστέψω αυτό για τον εαυτό μου!Μην ψάχνεις να βρεις την κατάληξη αυτής της ιστορίας.Δέν την ξέρω ούτε\’ γώ!Ομως, ευεργετώ, τον ανθρωπο που με έσωσε… χωρίς να το ξέρει…

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    Αγαπησα, αγαπηθηκα, και θα συνεχειζω να αγαπω……..και ας μη με αγαπουν πλεον!!!καλο βραδυ γλυκια μου!!!

    Μου αρέσει!

  • markos

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ KATABRAN ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ .ΠΟΣΟ ΟΜΩΣ ΑΝΤΙΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ .ΕΙΔΙΚΑ Σ ΣΚΗΝΗΤΗΣ ΚΑΛΠΙΚΗΣ ΛΙΡΑΣ ΜΕ ΤΟ Σ ΑΓΑΠΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ .ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    ολα ενα κι ενα…αλλά και αυτος ο αλλος,αυτος ο αλλος…αστο να παει….αστο

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    οταν ειδα πρωτη φορα [τα καλυτερα μας χρονια]δε μπορουσα να σταματησωτο κλαμα για ωρες…..φυσικα η περιβοητη σκηνη του φιλιου……..με τους ΜΠΑΡΤ ΛΑΝΚΑΣΤΕΡ-ΝΤΕΜΠΟΡΑ ΚΕΡΚΑΡΥ ΓΚΡΑΝΤ-ΝΤΕΜΠΟΡΑ ΚΕΡΟΛΕΣ ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Κυρία κυρίααααα να πω ένα στιχάκι;;;;;;Με της αγάπης το φιλίένας καημός φυτρώνειμε της αγκάλης ηδονήθεριεύει και φουντώνει.

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Το μεγάλο πανί μας έχει ταξιδεψει σε μοναδικές και γεμάτε ένταση και παθος Ερωτες.Μακάρι κάπως έτσι να ηταν και στη ζωή τα πράγματα… Κι επειδή κάπως ετσι ίσως κάποτε στα νεανικά μας χρόνια – εφηβικα- θέλαμε να τον γευτουμε… μάλλον από τότε ήταν που έκοψα τον πολύ εθισμο με την τηλεόραση…Στο σινεμα έχω να δω από τον Τιτανικό συναισθηματική ταινία…γιατι πολύ απλά δεν θέλω να παρασύρομαι από μεγάλους έρωτες… καλησπέρα και χρονια πολλά κι ας φθίνουν οι δικές μας οι αγάπες

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Αχ βρε Άννα… Έχεις αυτή την ικανότητα, να μπερδεύεις το Ζέφυρο με το Βαρδάρη.Άκου εκεί, παγκόσμια ημέρα των ζώων (χαχαχαχαχα !).Ξεκίνησες όμως, με το πραγματικά ομορφότερο "σ\’αγαπώ" : Λαμπέτη – Χορν…Τη λατρεύω αυτή την ταινία. Ολόκληρη την τριλογία…

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Το μεγαλύτερο φιλί σε διάρκεια ήταν αυτό του Steve McQueen και της Faye Dunaway στο The Thomas Crown Affair.Η κυνικότερη ερωτική εξομολόγηση αυτή του Χάμφρευ Μπόγκαρτ στη Μάιρη Άστορ στο Γεράκι Της Μαλτας καθώς τη "ξεσκεπάζει""Ναι είμαι ερωτευμένος μαζί σου και θα περάσω πολλές φρικτές άγρυπνες νύχτες όσο θα σκέφτομαι μια θηλιά γύρω απο τον όμορφο λαιμό σου….αλλά θα μου περάσει".Και μια πολύ συγκινητική ερωτική ιστορία είναι το Splendor In The Grass…έχει να κάνει με το κουράγιο και με το συμβιβασμό…Γουώρεν Μπήττυ – Νάταλι Γουντ.Επίσης το ζευγάρι Χάμφρευ Μπόγκαρτ – Λωρήν Μπακώλ μας έμαθε ότι μπορούμε να λέμε "σ\’αγαπώ" μόνο με τα μάτια και με χιουμοριστικές μάγκικες και κυνικές ατάκες- πειράγατα..που όμως έλεγαν τα πάντα.Καληνύχτα

    Μου αρέσει!

  • katabran

    παντα λεω οτι τα ξερεις ολα ζαγαρρρ…μηπως ξερεις και κανεναν να φιλαει σαν τον ξανθο Steve; θα περασω τουλαχιστον 19\’ φριχτα λεπτα οσο θα σκεφτομαι το τσεμπερι μου σφιγμενο γυρω απο τον λαιμο του….αλλα στο 20\’ θα μου περάσει…εχω κατι νευρα που ευχαριστως θα τον επνιγα με το τσεμπερι…

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Μερικά τζήν είναι πιο ωραία ξεβαμμένα… και μερικά παπούτσια πιο όμορφα φθαρμένα…Το Σ\’αγαπώ στην κάλπικη λίρα είναι τόσο φωτεινό…M\’αρέσει το "Σ\’αγαπώ"… Ετσι ακριβώς… συνειρημμένο…Εχει μια ένταση μέσα του και μια δονητική που το "Σ\’αγαπάω" δεν έχει…Μπροστά στο "Σ\’αγαπώ", το "Σ\’αγαπάω" ακούγεται χλιαρό…ξενέρωτο…Και με γεμίζει ολίγον οίκτο μπορώ να πω… σαν να είναι απάντηση κάποιου που ικετεύει να μάθει…Κάποιου που παρακαλά να το ακούσει…

    Μου αρέσει!

  • katabran

    σαγαπω… ετσι ειναι ακομα καλυτερος ο ηχος…για μενα τουλαχιστονη μανια μου να αλλαζω τη γραμματικη ειναι γνωστη αλλωστε…

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    χρόνια πολλά στο \’\’σαγαπώ\’\’

    Μου αρέσει!

  • sugar

    Λαμπετη …Χορν…ενα πολυ ταιριαστο ζευγαρι….!!κι αυτος ο Ρεντοφρντ….αδυναμια….!καλο βραδακι γλυκια μου….!!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Όλο και κάτι έχω υπόψη μου αλλά άμα είναι να τον πνίξεις τον άνθρωπο…ε μη τόχω και βάρος…κακούργα δολοφόνισσα…στο Steve δε τηλεφώνησα

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    το σ΄΄αγαπαω…για μενα ειναι πολυ πιο δυνατο πιο γεματο με πολυ περισσοτερη ενταση και παθος δε θυμαμαι ποτε να εχω πει σ΄΄αγαπω το σ΄΄αγαπω……μου φαινετε φτωχο…..αδυναμο ατονοκ πολυ παιγμενο με ψευτικο τροπο…[η γνωμη μου]

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλημέρα και μια όμορφα θετικά ενεργοποιημένη εβδομάδα να έχεις.Σου εύχομαι τα καλύτερα. Καταπληκτικά τα σ’ αγαπώ που έθεσες…Ένας μικρός ήχος που μας ανεβάζει στα ύψη ή μας βουτάει στη κόλαση!Ο καθένας το βλέπει με διαφορετική ματιά, άλλα ποτέ απαθής….Άννα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac