το σχεδόν να σε πατάνε

το σχεδόν να σε πατάνε είναι ένας πολύ καλός δείκτης της στάσης σου απέναντι στη ζωή
ίσως να υπάρχει κάτι στο γλεντζέδικο τρόπο ζωής
που ενθαρρύνει
το σχεδόν να σε πατάνε
και σε κάνει λιγότερο ματαντόρ
των δρόμων
των λεωφορείων
κλπ
έχω την εντύπωση οτι σχεδόν με πατάνε συχνά
τελευταία έχω ανακαλύψει
μια άρνηση στην σκέψη μου
και στους αδένες μου
να συγχυστούν γι αυτό
ο σφυγμός αναλοίωτος
γεμάτος
δεν έχω άλλο χώρο για το χρόνο
ούτε
άλλο χρόνο για το χώρο
αυτή τη φορά
μου έκανε εντύπωση
το πόσο ανησύχησα για την σωματική μου ακεραιότητα
από καιρό απούσες
αισθήσεις αυτοσυντήρησης
και
ενόχλησης
βγήκαν στην επιφάνεια
έκανα στο αυτοκίνητο
που χανόταν με ταχύτητα
μια χυδαία χειρονομία
αναγνωρίσιμη
κατά πάσα πιθανότητα
από τα 2/3 του πλανήτη
προς έκπληξή μου
τα λάστιχα άφησαν ένα επιφώνημα
το αυτοκίνητο φρενάρισε
έκανε όπισθεν με απίστευτη επιτάχυνση
με σκούντησε σταματώντας
και
ο οδηγός
γύρω στα τριάντα και γεροδεμένος
μου λέει
"έχεις κάτι να μου πεις;"
οι μύτες μας σχεδόν αγγιζόντανε
μου φάνηκε τόσο αυθεντία στο να δίνει μπουνιές
όσο είμαι εγώ στα γαλλικά
το θέμα δεν ήταν αν θα με χτύπαγε ο μυικός όγκος
δε χρειαζόταν τεστ πιθανοτήτων
ή
έπρεπε να βάλλω όπισθεν
και να κόψω λάσπη
ή
θα με κουτούπωνε
το έκανα!
διότι
α) δεν είχα όρεξη να φάω τα δόντια μου
β) ήξερα οτι είχα διανύσει την πορεία μου σε αυτή τη ζωή να ξανακάνω γραμμές στο αμάξι ενός μαλάκα
"όχι δε νομίζω!"
απάντησα
"η ηρεμία σου θα έπαιρνε άριστα από δεκάδες ψυχολόγους!"
μου απάντησε
με γνήσια αταραξία έβγαλα το κατσαβίδι που χω στο ντουλαπάκι καικαθαρισα τα νύχια μου…
"γιατί δε φεύγεις; θαμε κάνεις να αισθανθω καλύτερα!"
μου απάντησε
"γεια!"
είπα
"συγνώμη ρε!"
φώναξε…
 
10 responses to “το σχεδόν να σε πατάνε

  • Lady of Avalon

    Μου θυμίζει ώρες ώρες το πως νοιώθω…Σχεδόν ζωντανή…Σχεδόν πεθαμένη…και κάπου στη μέση χαμένη…Ωραίο κομμάτι… Αν δεν έβλεπα το όνομα θα έλεγα ότι είναι ΤΑNITA TIKARAM.

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Eμ δε μ\’αφήνεις να σου δενείσω τον Ιρακινό…με το που θα κατέβαινε ο άλλος και θα έβλεπε την αγριοφατσα με τέσσερεις τόνους μαλλί δυο δαχτυλίδια το μόνο που θα ψέλλιζε θα ήταν…."με μουτζωσατε αρκετά η θέλετε κι άλλο"?

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    να προσέχεις… να ελέγχειςγια να έχεις!!!!

    Μου αρέσει!

  • sugar

    Η ασφαλτος φερνει πολλα….λιγη περισσοτερη προσοχη….και να μην δινεις σημασια γενικα…απλα να παρατηρεις και να υποθετεις τις κινησεις και των αλλων….

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Το σχεδόν Μλκς υπάρχει?Είναι ένα πεδίο προς εξερεύνηση… τι λες? :))Y.Γ. Για το σχεδόν απούσα έχω βάσιμες υποψίες ότι υπάρχει… 😉

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    σχεδον καταλαβα πως οι καταστασεις σχεδον επαναλαμβανονται στο περασμα του χρονου.Εγω δεν εχω προβλημα σ\’αυτο γιατι οπως περιεγραψες η καθε κατασταση στην οποια εμπλεκονται ορισμενοι ανθρωποι, εχει τη δικη της ιδιαιτερη μορφη αντιδρασης που αν καταφερεις να επιδειξεις θα εχεις αποτελεσμα μεγαλυτερο ή ισο της ισοπαλιας.Η ηττα ειναι δυσκολη υποθεση, αλλα σε μια στιγμιαια κατασταση με μηδενικο χρονο αποκρισης (κ τις μυτες να ειναι πολυ κοντα) η κατασταση μπορει να ειναι γεματη με απροοπτα, μην κοιτα που εσυ τη γλιτωσες με μερικες λασπες στα λαστιχα!

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Άνθρωποι που σχεδόν σε πατάνε….είναι συνήθως τόσο θρασύδειλοι που κάθονται να τους πατήσουν εντελώς..μα εντελώς κάποιοι άλλοι…Καλό Βράδυ

    Μου αρέσει!

  • 300

    ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!….ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕΣ!!!!….ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    Μου αρέσει!

  • Annyra

    Καλημέρα.Και πόσες χειρονομίες θα κάνεις ακόμη;;;;Κατάντησε μαρτύριο η οδήγηση…κι αν είσαι θηλυκό, τότε όλοι… “οι ανατολίτες” δείχνουν τον απέραντο σεβασμό τους! Άφησε τα συνοδοιπόρησα, ΜΑΜΟΤΩ… πονάνε.Άννα

    Μου αρέσει!

  • maria

    τελευταία σ χ ε δ ό ν με πατάνε συχνά..τόσο που το συνήθισα και περιμένω την επόμενη… πατούσα… αλλάζω..το μελωδικό ταξίδι καταπληκτικό…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac