για συμπότες…

αυτό είναι το πρόβλημα!
για τα περισσότερα προβλήματα,
δεν μπορείς να βρεις λύση
απλώς βγαίνοντας έξω
ή
κάνοντας άσκοπους γύρους στο τετράγωνο,
αλλά,
υπό πολιτισμένες συνθήκες,
δε γίνεται να διανύσεις πενήντα μέτρα
και να περάσεις μια όαση με μπουκάλια
χωρίς να βρεις μια λύση
και να χαθείς μέσα της
μετά μπορείς να πας στο δωμάτιό σου,
ήσυχος,
να ξαπλώσεις στο κρεβάτι σου
εγώ τουλάχιστον έτσι σκέφτομαι καλύτερα
η ύπτια στάση,
τανάσκελα όπως συχνά λέω,
έχει μεγάλο πλεονέκτημα
…ειδικά αν έχεις πιει
αλλά κι όταν είσαι τζάμι
η ύπτια στάση το λοιπόν,
έχει το πλεονέκτημα
της μικρότερης αντίστασης στη ζωή
σκεφτείτε!
όλα τα προβλήματα στη ζωή
προέρχονται από το γεγονός οτι στεκόμαστε όρθιοι
ανάσκελα λοιπόν
με ταξίμι να παίζει
και η μέρα να μου πετάει κάτι απομεινάρια από το φως της
δε με ξεγελάς εμένα,
της λεω…
σιγά μην την πατήσω με αυτό το κόλπο
με ένα δείγμα ήλιο πάνω στην κουρτίνα
το σχέδιο μου να εξαϋλωθω
σκέφτομαι
κοιτάω ένα άδειο μπουκάλι
το σχέδιό μου να εξαϋλωθώ
έχει μια προϋπόθεση
αρκετά αν όχι αμέτρητα χρήματα
και ταξίμια
αρκετά αν όχι αμέτρητα ταξίμια
 
24 responses to “για συμπότες…

  • Lady of Avalon

    Πολλές φορές για να κάνεις ένα βήμα… αρκεί να κοιτάξεις μέσα σου…Αλλες φορές πάλι για να κάνεις ένα"βήμα" χρειάζεται να κάνεις ένα βήμα πίσω… ή ένα βήμα γύρω από τον εαυτό σου…Τωρα για την ύπτια στάση τι να πω? Μόνο ότι αλλάζει την οπτική των πραγμάτων… 😛

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Συμπότες και συνγόβες, συμπότισσες και συνσκόρπιανοιΗ εξαύλωση δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα αφού ΚΑΤΑΡΓΕΙ την αρχή διατήρησης της ύλης.Μπορείς βέβαια να εξαχνιστείς με αχνισμένα θερμά λουτρά ή να εξατμιστείς από την εξάτμιση του λεοφορείου αν βρεθείς πίσω από αυτό.Καλησπερίζω.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    μωρε τι μας λες Γιωργη!κατσε εσυ πισω απο εξατμιση λεωφορειου να εξατμιστεις… ελα μετα να σε πασπαλισω και την αχνη απ τους κουραμπιεδες που μειναν απ τα χριστουγεννακαι τιναξου ν΄ εξαχνιστεις…φερε μετα να συμφαγουμε τις γοβες…Μεγαλε ψαρα…να σαι καλα…γελασα πολυ, αν αυτος ηταν ο σκοπος σου…οσο για την υλη, αρχη …δια τηρουμε το πνευμα…μεσα στο οινοπνευμα…

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Μαντεμουαζέλ..για κάντε στην άκρη για αλκοτέστ!

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    κολησα στο αδειο μπουκαλιγιατι να ειναι αδειο;σοβαρα τωρα: για να ειναι αδειο, καποιος το αδειασε, μετα αρχιζω κ σκεφτομαι τι μπορει να περιειχε; συνοδευοταν απο κατι; απο καποια;ασ\’το. εχω πολλες ερωτησεις!

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Πάνιω..ολέ…Πανιω..ολέάστε μου τον ναργιλε…είμαι ανάσκελα και βλέπωτη ζωή κόκκινη – μπλέ…Καλό έτσι φιλενάδα?Αλκοτέστ να κάνει ο φλώρος..που πίνει χυμούς!!Σύρε στην Amita σου μπέμπη

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    βοτκααααααααααααααααα

    Μου αρέσει!

  • akis

    ταξιμια…εχουμε καιρο ακομα, μεχρι να χορτασουμε απο την \’\’ανασκελα\’\’ θεση…ας σταθουμε ορθιοι με τον λιγο ηλιο να τον χαιρομαστε κ να κανουμε βολτες γυρω απο το τετραγωνο….κ στο τελος, να πεσεις στο κρεββατι, το οποιο θα γεμισεις απο ερωτα με αυτη-ον που θα εχεις διπλα σου….

    Μου αρέσει!

  • Αναστάσης

    Συμφωνώ ΒΟΤΚΑ και μόνο βοτκα. Άλλωστε βλέπεις τόσο καθαρά …μέσα της. [Ωραία η πενιά, να \’σαι καλά].

    Μου αρέσει!

  • katabran

    Ελ … αμα κανεις καμμια 50αρια καμψεις, κανενα αλκοτεστ δε σε πιανει…ασε που αμα δεις μπατσους, μπορεις και να αφησεις το αμαξι στην παντα και να κανεις ενα τρεξιματακι στα χωραφια…αλλα που να βρεις χωραφια;κανε καμψεις…ξερεις πως…αλλα παλι ξεχασα, δεν εχεις αυτοκινητο καρντια μου…αρα κανω καμψεις!Αλεκος…σε παραδεχομαι!αλλα ο ναργιλες …να επιστραφει!εκτος κι αν μου βρεις τραγουδι για τ΄ανασκελα…αμα περιμενω απ τον Ζουμια, θα εξαϋλωθω…yannidaki, μη ρωτας ποσα κρυβει ο οντας!Ακις, δε με πιανεις…αλλα καλα τα λες!Αναστασιεφ η katabranova Stolichnaya σε χαιρετα!και τωρα οι δυο μας Στεππα… στη γωνια σε 2 ωρες απο τωρα!οσο για σενα … αφαντε, χαλαλι το ταξιμι!

    Μου αρέσει!

  • iannis

    Ακουσα βοτκα…και μαλιστα Stolichnaya!!!!Η αδυναμια μου!!!Βαλε και σε μενα μια…με παγο παρακαλω….Α!!!παλι την πατησα…καταμπρανα……..μπερδευτηκα απο το ονομα σου…….Οτι και ναναι…Μια βοτκα με παγο…και το ταξιμι του τσιτσανη….σε απογειωνουν!!!Την καλησπερα μου Καταμπρανα….

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Το λοιπόν..με Τσιτσάνη πάει ουζάκι η τσίπουρο!Βότκα πάει με Tom Waits..Miles Davis…Nick Cave..αντε και με 16 Horse Power.Μ\’έεενα φορείειεο..ανάσκελα με φέρνουνηταν απόψε η προπόνηση σκληρήηηητσαμπα μου φαίνεται πως τα ευρώ μου παίρνουνκι εχω κουρνίασει σα το γερικο σκυλίιιιγιααα να συνέλθω χιλιους δυο χυμούς μου φεεεεερνουουν.Τι το θελά να κάνω πάλι παααγκοοοκαι δικεφάλους αλλά και κοιλιακούουουςμουδιασα λες και μ\’έδεσαν με σπάααγγοπονάω απο σβέερκο μέεεχρι και γλουουτουουςφερτε μπανάνες,ακτινίδια και μαααααααγκο.Διασκεβίτσιο στο ΕΡΩΤΙΚΟ(ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΡΟΓΑ)…Θ.Μικρούτσικου-Α.Αλκαίουόχι που θα μας προκαλέσουν στη στιχοπλοκή οι χθεσινοί…..

    Μου αρέσει!

  • fifi

    Οαση με μπουκαλια; Ενα λικιερ και ειμαι ΄΄ανάσκελα΄΄ ενα μηνα ας σοβαρευτω και λιγο αυτα τα προβληματα αχ αυτα τα σκασμενα . ας μην τα αναλυσω γιατι θα πεσω παλι …καληνυχτα.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    τσιπουρο ζαγαρρρ…να μουδιασει και η κουφαλα η…φαση που περναω με το δοντακι μου!ποσα ξερεις εσυ!fifilakia ασε τα λικερακια…

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    και με ενα κοκκινελι μια χαρα ολα……αντε γεια μας και οτι πινει η παρεα !!!γεια χαρα σε ολη την παρεα!!!

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Εγώ ένα θα πω βάλε κι άλλα ταξίμια!!!! Αλλα κάτσε μετά από λίγο καίρό για να μπορώ… να τα απολαύσω με μια ρακι… Γιατι είμαι σε καραντίνα λόγω υγείας!!!! Κατσε και σε ένα μήνα , θα δεις τι θα πίνουμε !!!Καλησπέρα στο ντεκε!!!!

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    ορέ γλέντια!!αντε και μενα μια βοτκα…φιλια σ ολη την παρεα!!!

    Μου αρέσει!

  • iannis

    Μηπως…..λεω μηπως….οι λατρεις της βοτκας θελουν να πουν κατι???????

    Μου αρέσει!

  • akis

    ασε ρε φιλαρακι, τι να πιασω;;;; τα α……α μου ή τον πουσ..η απο τα κερατα;;;σημερα καναμε μια μεγαλη πορεια….κ εχει συνεχεια, οι πολεις στους πολιτες ξανα!!!!

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    Α ρε Ακη μεσα στο (οινο)πνευμα εισαι…..

    Μου αρέσει!

  • akis

    οινο+πνευμα…

    Μου αρέσει!

  • katabran

    α ρε καρντασια και ειδα ονειρο…τρελλο…η τσεμπερω!καλημερα να χουμε…με τσιτσανη στο αμαξι κι εφυγα για το χωριο…εχω 7ωρο με Jacques Brel…

    Μου αρέσει!

  • Aaylita

    Γιατί, καλέ, να εξαϋλωθείς?? Μια χαρά περνάμε και στην ύλη μας!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac