αχταρμάς…

ΤΟ είπε ο ποιητής Τίτος Πατρίκιος που έφτασε σε εκδήλωση στη Λάρισα αφού ταλαιπωρήθηκε μέσω παρακαμπτηρίων:
 
«Πέρασα από περιοχές που είχα να τις δω από τότε που ήμουν αντάρτης στον ΕΛΑΣ»
 
Ελπιδοφόρο:
ΑΛΕΠΟΥ στο Αλκαζάρ! τρέμε Πηλαδάκη!…μα με τις Σέρρες!!!
δεν είναι ψέμμα! την είδα χθες στο απογευματινό μου τρέξιμο…κάτω από τη γέφυρα του Σαλαμπριά (Πηνειός) ο οποίος επανήλθε στο  χειμωνιάτικό του χρώμα το καφέ…  και πάλι…το λέω γιατί είχε μια πιθαμή πράσινη γλίτσα ως τωρα…
Αλεπού στο Αλκαζάρ! τρέμε Πηλαδάκη!…μα με τις Σέρρες!!!
αυτή η ομάδα είναι ομάδα του 90′!(αφου στο 60′ ο Φακούντο ήταν αόρατος!)
 
Μια και πήγε στο φουτμπώλ το θέμα…
Μέχρι τώρα έβελπα ετ3 γιατί βάζει ταινίες με το Βέγγο… συμπτωματικά χθες κι ενώ με απασχολούσε ο γιατρός μου, έκανα ζάπινγκ κι έπεσα πάνω σ ενα ματς β’ εθνικής!
εθνικός -κέρκυρα!
μα με  καθήλωσαν … μα τι παιχνίδι !
καλά αυτό το ελληνικό που βρίσκεται; στο πουθενά; αμάν έκανα να δω ένα πλάνο από κερκίδες!
όλο μαύρα σκοτάδια και στο βάθος νύχτα πάνω σε βουνά…
 
γύρνα παιδί μου να δούμε το γιατρό, με λεει η μάνα μου…
αμ το γιατρό βλέπουμε μαμά, απαντάω…
μπάλλα βλέπουμε, ισχυρίζεται με σιγουριά…
σσστττ!της κάνω…το γιατρό βέπουμε (ματάκι)
ποιον γιατρό;επιμένει αυτή…
θυμάσαι τις ενέσεις ελνιονίνης που κάνω μετά από την ηρωίνη;…λέω
κάγκελο, δεν ξαναμίλησε…θα της έπαιρνα την πίεση έτσι κι αλλιώς…
 
και ω σκηνοθέτα!γεςςς!
αυτή είναι λήψη… τώρα είδα οτι οι φωνές που ακούγονταν προέρχονταν από ανθρώπους και ένα συμπαθές ζαγάααρ !!!
στο 90′ χάρηκα κι εγώ μαζί με τους φιλάθλους…
 
άντε ν’ αρχίσει το ουέφα να δουμε και ποδόσφαιρο!
 
προς το παρόν τα λέμε στην κυριακή…
όπως κάθε μέρα, έτσι και τότε θα μαστε αντίπαλοι…
αλλά όπως πάντα έτσι και τότε, το ματς θα ναι ντέρμπυ!
 
Το Μπλόκο, του μπλόκου , το μπλόκο , ω μπλόκο
Τα μπλόκα , των μπλόκων , τα μπλόκα, ω μπλόκα
Το υπουργείο έχει βάλει τα… γιορτινά του.
Από το 2005 είχε να παρατηρηθεί τόσος δημοσιογραφικός κόσμος!
Τι νόμισαν οτι μόνο με διατροφικά  σκάνδαλα θα ασχολούνταν!
κι αμα ξανακούσω οτι οι αγρότες είναι χοντροί και με κοιλιές , θα βγάλουμε και τις καρότσες μαζί με τα τρακτέρ!
οι αγρότες είναι νέοι και ωραίοι!
και ω ναι! καλέ φτούνοι ξέρουν και να μιλάν!
όχι σαν κάτι αλλοι που πιπιλάν κάτι για καθετοποιημένη οικονομία…
οικονομία!
Οταν καταλάβουν οτι οι κοινωνικές διεργασίες είναι πολύ μεγαλύτερες και σαφώς πιο περίπλοκες από το να τις διαχειριστούν όπως το έχουν κάνει μέχρι τώρα… θα χουν διαλύσει τη χώρα…
 
Εν τω μεταξυ 12 αιωνόβια δενδράκια γίνονται αφορμή για επεισόδια στην Πατησιων!
την πατήσανε και πάλι…
φαντάζεστε κάτι χωριάτες να κόβουν τα λιόδεντρα γιατί εμφάνισαν την μαύρη γραμμή του θανάτου καμμένα από τον πάγο;
κανένας δε φώναξε γι αυτούς…
αγανακτώ!
Κάτοικοι της πρωτεύουσας πώς αντέχετε να ζείτε μες στο τσιμέντο;
οκ σας πλήρωσαν , αλλά δε σας φύτεψαν κιολας!
 
το ρητό της μέρας:

Αντριλίκι..
ΑΝΤΡΑΣ είναι αυτός που καθαρίζει μόνος του.
 
υγ.Τι πλυντήρια πιάτων και αηδίες…
 
 
 
 
 
16 responses to “αχταρμάς…

  • yannidakis

    το διλεπτο της θαλασάννας!!!"εεε-οοο-νικη στο ΟΑΚΑ-νικη κ εδω" ταιριαζε με το κλιμα το αθλητικο!

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Τα blogarrismata σου είναι υπέροχα… συνεχισε με αυτο το πάθος!!

    Μου αρέσει!

  • ΕΛΕΝΗ

    Τελικά βγαίνουν και ωραία πράγματα από το ανακάτεμα 😉

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    μπηκα σε λαθος σελιδα?

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Ναι Γεωργία μου σε λάθος σελίδα μπήκες..η δική μου είναι αυτή δεξιά.Αλεπού έχω να δώ απο το ζωολογικό κήπο στην Ολλανδία…Έτσι οπως πάμε σε λίγα χρόνια θα λέω "δέντρα έχω να δώ απο το blog της Katabran"..E βλέπεις είμαι και σχετικά μικρός..δε πρόλαβα τις εκλογές που ψήφισαν τα δέντρα..να πάρω κανένα μάτι στο παραβάν.Φιλιά πολλά και διάφορα….Υ.Γ…Στείλτε το Ρουφιάνο τοοον ΑααλέκοΝα παζαρεύει με τους Γερμανους τις ΔΕΚΟ

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Εγώ στη θέση σου θα έμενα στην ηρωίνη..γι\’αυτήν υπάρχει θεραπεία!!!Δε χρειάζεται να σου πώ ότι κόλλησα στο αλεπουδάκι…Τυχερούλα βλέπεις ακόμα τέτοια…σε ζηλεύω…Εγώ που δουλεύω μαζί μ\’ενα μοσχάρι κάθε μέρα δε θεωρούμαι αγρότης?Καλησπέρα δεν είπα….Καλησπέρα

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Θα προσπαθήσω να ανταγωνιστό τον αχταρμά της Αννας… :PEχω πει ότι πρέπει να ακούμε τη Φύση γιατί μας δίνει σημάδια… μας μιλάει…Πριν από 6 χρόνια και ενώ διέσχιζα το δάσος της Πεντέλης για να πάω στη δουλειά μου πετάχτηκα μπροστά μου μια αλεπού. Δεν είχα ξαναδεί από κοντά μα πάντα νόμιζα ότι είναι πιο μικρόσωμες. Ηταν τεράστια σαν σκύλος… στάθηκε στην άκρη του δρόμου και με κοίταξε για λίγο…δίνοντάς μου την ευκαιρία να ανακαλύψω ότι ο λόγος που ήταν τόσο χοντρή ήταν γιατί ήταν έγκυος! Μια βδομάδα μετά ανακάλυψα ότι ήμουν και γω :)Kαι όσο για τους Αθηναίους αγαπητή μου…Λυπάμαι που θα το πω αλλά οι επαρχιώτες κατάντησαν έτσι την Αθήνα.Ημουν μόλις 8 χρονών όταν έζησα από κοντά την επέλαση των "βαρβάρων"Ηρθαν στο Μπουρνάζι όπου μέναμε και άρχισαν να κόβουν το ένα δέντρο μετα το άλλο… Είχαμε έναν τεράστιο δρόμο με Ακακίες και ελιές στα πεζοδρόμια και η γειτονιά ήταν καταπράσινη… Οσοι ήρθανε από τα χωριά τους ξαφνικά αποχτήσανε αλλεργία με τη γύρη… (μη χέσω)… Και δε μιλώ για έναν ή δυο… μιλάω για όλους!! Βλέπανε δέντρο και γυάλιζε το μάτι τους… βλέπανε χώμα και τσιμεντώνανε σα να θέλανε να ξορκίσουν την λάσπη…Και όχι μόνο αυτό… τους ενοχλούσαν ξαφνικά και οι κότες μας… κάνανε λέει φασαρία…Αν άντρας είναι αυτός που καθαρίζει μόνος του… γυναίκα είναι αυτή που καθαρίζει με παρέα? :PP

    Μου αρέσει!

  • akis

    ουξου οι βλαχοι απο την αθηνα!!!γιατι δε κοβουν τα δεντρα του αλκαζαρ;;; καλυτερα θα φαινεται το γηπεδο!κ παλικαρια, μη πετατε στο δρομο τις τοματες, εχω χρονια να δω τι φρουτο ειναι αυτο!!!βλεπω καμια μονο σε διαδηλωση…

    Μου αρέσει!

  • katabran

    αν τα δενδρα δεν εχουν συνειδηση σε τι κοσμο ζουν, καλα να παθουν!τωωωωωωρα τα δενδρα στο αλκαζαρ κοπηκαν πριν 3 χρονια!γι αυτο παω αλλου για τρεξιμο Ακις!Μινα…θαυμα ! κατι ματακια φοβισμενα…φαινεται και στη φωτογραφια, ειναι χαμενο πλασμα…Γεωργια στη σωστη σελιδα μπηκες… να δουμε πως θα βγεις…Αλεκο, ζουμε στα μπλοκα να σε δουμε!Ελ…θα μου μεινεις αξεχαστος…την πατησες!

    Μου αρέσει!

  • DIMITRIS

    Να προσέχεις καλή μου όταν πηγαίνεις στο ποτάμι γιατί μαζί με τα δηλητηριασμένα νερά από τα φυτοφάρμακα σας έρχονται και τα σκουπίδια των TρικαλινώνΤσιμέντο να γίνει……. θυμάμαι πριν κάμποσα χρόνια για να πάμε από την παράγκα μας να πάρουμε το λεωφορείο περπατούσαμε μέσα σε μονοπάτι από θυμάρια

    Μου αρέσει!

  • iannis

    θα πιαστω απο το πως αντεχουμε στην τσιμεντουπολη μας…Μερικες φορες δεν εχεις επιλογες…Καταμπραννα μου.Ναι κανουμε επεισοδια για τα 12 δεντρακια μας…γιατι τα εχουμε λιγα!!!Σχωραμε…Αννα αλλα λυπαμαι για αυτο που θα πω,,,αλλα χωρις να εχω κολλημα με την επαρχια παρατηρω οτι ουτε οικολογικη συνειδηση διαθετουν…ουτε υπαρχει συναισθηματικο δεσιμο ακομη και με τα ζωα που μεγαλωνουν…Η κακοποιηση των ζωων…σε καθημερινη βαση,και η κοπη δενδρων προς οφελος τους….γινεται..τις περισσοτερες φορες(για καταπατησεις κλπ)και βεβαια μην νομιζεις οτι θρεφω εχθρικα αισθηματα για την αγροτια,και για τις κινητοποιησεις της..αν και προσωπικα.θεωρω κατοχυρωμενο απο το συνταγμα…το δικαιωμα του καθενος μας…να μπορει να μετακινηται μεσα στην επικρατεια ,ελευθερα…ακομη και στο εξοχικο τους οι μικροαστοι!!!Μηπως τελικα θα πρεπει να βρουν αλλους πιο αποτελεσματικους τροπους για να διεκδικουν τα νομιμα χωρις να τσακιζουν την ηδη τσακισμενη οικονομια μας???? Θεωρω οτι ειναι απο τις πιο παραμμελημενες ομαδες του ελληνικου πλυθησμου,οταν μαλιστα η χωρα μας ειναι καθαρα αγροτικη…Μηπως θα πρεπει να εκσυγχρονηστουν και να καλλιεργουν κατω απο πιο επιστημονικα κριτηρια??Ακομη και οδηγιες που παιρνουν απο επιστημονες για συγχρονες καλλιεργειες,ψεκασμους και φυτοφαρμακα…τα γραφουν στα παλια τους τα παπουτσια…και απορια ολων αυτων…αυξηση καρκινων(θεριζει ο καρκινος την αγροτια…)και μολυνση των υδατινων πορων…με αφθονα νιτρικα!!!!Δεν μιλω για την αλλογιστη χρηση των υδατινων πορων…που γινεται απο μια μεγαλη μεριδα..(καταναλωση ποσιμου νερου για αγροτικη χρηση….αν και απαγορευεται ρητα…για να γλιτωσουν καυσιμα και ρευμα…ανοιγοντας την γεωτρηση τους..).Αυτα!!!….το σοβαρεψα λιγακι το θεμα…και παλι λεω μην θεωρηθει…οτι ειμαι εναντια σε ολες αυτες τις κινητοποιησεις…αν και μου στερουν την δυνατοτητα να μεταβω..ακομη και στο σπιτι μου..Μαζι τους και γω…λοιπον για οσο κρατησουν οι κινητοποιησεις τους!!!Την καλησπερα μου λοιπον Καταμπρανα….και σου ξαναλεω παλι….οτι εισαι απιθανη…με τον τροπο που μας παρουσιαζεις το καθε τι……

    Μου αρέσει!

  • akis

    ενσταση στο δικαιωμα μετακινησης…δε συμφωνω με αυτη την οπτικη… θα πω, οτι να δεχτουμε κ να συμπαρασταθουμε με τη μη μετακινηση μας…επικοινωνιακη πολιτικη, στρεφει κοινωνικες ταξεις, εναντιον αλλων!τοτε να μην απεργουμε, γιατι καποιο, καποιου το δικαιωμα σε κατι, στερουμε!πανε τα δεντρα;;;;;;; πως δε το ειδα;;;;;;;; φιλη, δε κανουμε επεισοδια, αντιστεκομαστε στη βια της εξουσιας!!!κ ηδη η κινηση αυτη, ξεκινησε μια αλλη… ζηταμε δεντρα στη πλ.μοναστηρακιου!!!μια νεα πλατεια, ξερη απο δεντρα…. οπως η πλ.αιγυπτου, η πλ.κοτζια κλπ….η νεα αισθητικη! πλακες, πλακες, πλακες…(δεν εχουν εξοδα βλεπεις)αλλα, καθε πλατεια, μετα τη πλακοστρωση, ανεβαζει 5 βαθμους υψηλοτερη θερμοκρασια!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    δεν ειμαι απεναντι σου Ακης… μαζι σου ειμαι…απλα επιτρεψε μου να λεω οτι δε διορθωνεται η κατασταση…δεν υπαρχει φυση εκει που ζεις…προ πολλου… αποψιλωθηκε το τοπιο…αληθεια ποσοι απο αυτους που διαμαρτυρονται, εχουν γλαστρες στο μπαλκονι;ξερεις οτι ακομα και το περπατημα σε αυτη την πολη βλαπτει τα μπλε κυτταρα του εγκεφαλου;ετσι εξηγειται πως χανεται η μνημη…θειο μου καλε, εχεις δικιο αλλα σου διαφευγουν πολλα…σκεψου να καλλιεργησουμε γιασεμια στο θεσσαλικο καμπο!που να το πλυνω το ψεκαστικο οεο;πες μου που!οσο για τις μετακινησεις… δεν ειχαν αλλη σκασιλα οι αγροτες παρα να ταλαιπωρουν φορτηγατζηδες και να θιγουν βιομηχανους, εσενα και μενα ήθελαν να παιδεψουν…εν τω μεταξυ, τοσες μερες τωρα που η κινηση διοχετευεται απο τα παραλια του ν. Λαρισας, μπορει καποιοι να μαθα οτι εχει και θαλασσα ο νομος, αλλα σιγουρα καποιοι χαλασαν το δρομο!ω ναι! εκατσε ο δρομος απ τις νταλικες!χαιρε υπεχωδε!

    Μου αρέσει!

  • akis

    γλυκεια μου (επετρεψε τη προσφωνηση), το ξερω οτι δεν εισαι απεναντι…αν κ γενικα, δεν εχω προβλημα με τους \’\’απεναντι\’\’, φτανει να μην κανουν προσωπικη επιθεση….νομιζω οτι διορθωνεται, αν ΟΛΟΙ μας, αποφασισουμε οτι δε θελουμε τη ζωη μας ετσι οπως εχει γινει κ παλεψουμε γι\’αυτο…τα παραλια, ειναι μαγευτικα, αλλα δε μιλω για αγιοκαμπο… νοτιοτερα, εχει παραλια γυμνιστων, καταπληκτικη!βοριοτερα παλι, καταπληκτικες παραλιες, ως τις εκβολες του πηνειου…

    Μου αρέσει!

  • 300

    (ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!!)….ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΓΕΙΑ!!!…..ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ-ΘΕΜΑ ΕΠΙΤΡΠΤΟΝ ΕΓΩ-ΕΥΣΤΟΧΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ-ΧΑΡΕΣ ΤΕΛΟΣ!!!…ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ!!!…ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΜΟΥ katabran..

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac