πέρα στους πέρα κάμπους…

 

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ λοιπόν…

μικρέ μου αστέ και την έχασες τη χτεσινή ανεπανάληπτη λιακάδα…

Ούτε στο εξοχικό σου δεν μπορείς να πας

Υπομονή.

Για τη φουκαριάρα την αγροτιά ρε γαμώτο…

 

Τώρα που στη σιωπή των ρητόρων

Των σοφιστών

Καταπατούν τέκνα άλλων αστών

Τεύτονες

Πατρίκιοι ξεπεσμένοι

Ποιητές με ουαλική προφορά

Σκάνδαλα  μεσιτικά

Και μεταφέρονται τα πλάνα στις εθνικές οδούς

Και στα γήπεδα

Και τακτικοί θαμώνες της ζωής μας γενίκανε οι δημοσιογράφοι

Σε μια ζωή

Που κάποτε μεγαλουργούσαν κάτι παιδιά

Από την Έφεσο και τη Μίλητο

Τώρα που καθημερινά

Πάνω σε καράβια

Πτωχευμένων εταιρειών

Καταφθάνουν στο κλεινόν άστυ

Όλοι οι ανεγκέφαλοι εγκέφαλοι

Καιρός είναι

Να εγκαταλειφθούν τα γκρεμισμένα τείχη

Και να συναντηθούμε

Με τα παιδιά κάτω στον κάμπο

Δεν είναι παρά μερικές χιλιάδες

οι φοβισμένοι φιλήσυχοι χωριάτες…

και  ξέρουν να σου πουν καλύτερα

από τον καθένα που  ξέπλυνε» την ημιμάθειά του με ένα «masterάκι»

σε πανεπιστήμιο Β’ κατηγορίας της Αγγλίας

πώς πρέπει να λυθεί το αγροτικό

θα σε κεράσουν και πλιγούρι απ το καζάνι

τώρα αν θα σου αρέσει

είναι άλλο θέμα…

πάντως να ξέρεις

θέλει υπομονή και τέχνη

για να πετύχει οποιαδήποτε συνταγή

 

κανένας κυβερνητικός μανδαρίνος

δε θα φέρει νέα υλικά

 

Τα χρόνια περνούν,

τα πρόσωπα αλλάζουν,

οι καταστάσεις ίδιες.

 

10 responses to “πέρα στους πέρα κάμπους…

  • EL NIONIO

    Tέλος πάντων πέστους ν\’ανοίξουν το δρόμο να περάσουμε…έχω τουρνουά γκολφ στη Χαλκιδική!Λυώσαμε στη διδασκαλία πάλι σήμερα ε?Κι όπως έλεγε και ο Σταυρίδης.."καλά καλά καλάααα"

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    δεν εχεις αδικο αλλα ετσι δεν εχει πλακα!ειναι πολυ πιο ελπιδοφορο να αισιοδοξεις για κατιοπου κατι, βαλε οτι νομιζεις. αρκει να αισιοδοξεις βρε παιδακι μου!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    καταμεσης στον καμπο μαθημα… Ελ!il fait beau aujourd\’ hui!τι καλυτερο απο το να μαθαινεις στα παιδια πως θα φτασουν στα γραμματα εξω απο προγραμματα…οκ, yannidaki…oπου κατι, βαζω τη λεξη "μελλον"

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Ποιός έχει γκόλφ ο Σώγιερ?Στη Χαλκιδική ανεβαίνει για μπίζνες με καλόγερους για πώληση λιμνών και κάμπων…συμπεριλαμβανομένου και του Θεσσαλικού…Αθτον θήμερα έχει τθαντίλεθ….Αυτά τα μάστερ μας φάγανε….

    Μου αρέσει!

  • akis

    δε μπορω βρε παιδακι μου… δε μπορω να βλεπω…. ειμαι πολυ αρνητικος τελικα….αλλα οποτε εχω αυτη την εικονα, γυρναει το αντερο μου…καλημερα…

    Μου αρέσει!

  • ALEKOS

    Φίλε Άκη…με αυτά που ανεχόμαστε καθημερινα συνηθίσαν και το στρίψιμο τα αντερά μας και δε τα ενοχλεί κιόλας….Δυσκοίλιοι και με τη βούλα

    Μου αρέσει!

  • katabran

    Αλεκος…μαλλον την Γκολφω ψαχνει το παλιολαμογιο… αλλα βασταω μια μαγκουρα νααα…. συγνωμη ενα μπαστουνι του γκολφ εννοω, νααα…ισα με το μποϊ του…θα την αναβα την λαμπαδα… να θκαθει η πδευδη που του δαλιδει το ταμτιριρι …αλλα μαρεσει να … βασανιζεται…εμπνεεται ετσι!Ακις… δε σε καταλαβα φιλαρακι…το αντερο σου γυριζει αμα τρως πλιγουρι;δωμ να καταλαβου η χωριατα!

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Για να γυρίσει ξανά η ρόδα θέλει αδιαμαρτύρητο κόπο , όχι άκοπη διαμαρτυρία… ;)Tα άλλα είναι ροδοπέταλα για ρομαντικούς…

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ενδιαφερον λογοπαιγνιο Μινα!

    Μου αρέσει!

  • mister

    …\’\’otan parathrw.. \’\’boythrompempedes..styl..giwrgakh~kwstakh~alexh ktl moyroxaylwn!!!.. ..sth kathimerinothta kai se ola ta megethi hlikiwn… ..poy molis piasoyn ena kasma ena tsapi .. ..kai vgaloyn mia foyskala..na to kanoyn mesanatoliko zhthma!.. ..tote apla ..lew.. ..xwstoys ta kopela moy!!!!!!!!!!!!!!!!!.. ..ai sixtir!!!!!!..varethika na vlepw..\’\’politismo!!!!\’\’… y.g.. \’\’\’ligos kairos emeine. ..wra na anoixoyme pania.. gyrizw sthn ithaki!!!.. me ektimhsh!.. mister.john.smith mister.john.smith

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac