«τρομοκράτες» ετών 15!

Η σοβαρότερη θεσμική εκτροπή που σημειώθηκε τον τελευταίο μήνα του 2008 για να αντιμετωπιστεί η νεολαιίστικη έκρηξη ήταν ασφαλώς η άσκηση δίωξης στη Λάρισα εναντίον ανηλίκων και ενηλίκων διαδηλωτών για παράβαση της αντιτρομοκρατικής νομοθεσίας (άρθρο 187/Α του Π.Κ.).
 
Οι ανήλικοι είναι έντεκα μαθητές Γ’ Γυμνασίου και των δύο πρώτων τάξεων του Λυκείου και αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους, ενώ από τους οκτώ ενηλίκους οι τέσσερις προφυλακίστηκαν.
 
Το κατηγορητήριο αναφέρεται σε «συμμετοχή σε δημόσια συνάθροιση πλήθους», «συγκρότηση δομημένης και με διαρκή δράση ομάδας/εγκληματικής οργάνωσης, η οποία λειτουργούσε σε οργανωμένη βάση και με κατανεμημένους ρόλους, με διαρκή λειτουργία προς τα έξω, που επεδίωκε τη διάπραξη εμπρησμών […] η οποία δεν σχηματίστηκε περιστασιακά αλλά με μόνιμο και σταθερό χαρακτήρα και με υποδομή τέτοιας έκτασης και δυναμικής, που διέθετε ποικίλα τεχνικά μέσα πάσης φύσεως […] με δυνατότητα της ομάδας να εναλλάσσεται και να αντικαθιστά τα μέλη της χωρίς να υφίσταται αλλαγή».
 
Και βέβαια, οι κατηγορούμενοιδιέπραξαν ακόμη ένα έγκλημα: «απηύθυναν προς τους αστυνομικούς τις φράσεις "μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι", προσβάλλοντας έτσι την τιμή και την υπόληψή τους».
 
Το πλήρες κατηγορητήριο μπορεί κανείς να αναζητήσει στο μπλογκ της Πρωτοβουλίας Συμπαράστασης και Αλληλεγγύης στους συλληφθέντεςνεολαίουςτης Λάρισας ΕΔΩ.
 
Η υπόθεση της Λάρισας επιβεβαιώνει με τον πιο πειστικό τρόπο τους φόβους εκείνων που αντέδρασαν κατά την περίοδο που ψηφίζονταν οι δύο «τρομονόμοι» (2001 και 2004). Είχε διατυπωθεί τότε η αντίρρηση ότι μπορεί οι νόμοι αυτοί να χρησιμοποιηθούν από την εκτελεστική εξουσία για την περιστολή δικαιωμάτων πολιτών που διαμαρτύρονται (έστω και χρησιμοποιώντας ακραίες μεθόδους), αλλά  έχουν τόση σχέση με τους τρομοκράτες όση έχω και γω που με λένε Αννα με την ΑΝΝΑ της 17Ν!
Είναι αδιανόητο να ακούει κανείς ότι το νομοσχέδιο ποινικοποιεί τάχα το ακραίο φρόνημα, όταν εξ ορισμού τιμωρείται μόνο η τέλεση τρομοκρατικής πράξης και η απειλή για τέλεση συγκεκριμένης πράξης που μπορεί να τρομοκρατήσει τους πολίτες και να διαταράξει την ομαλή ζωή, δήλωσε κάποτε πρώην υπουργός δικαιοσύνης.
Είναι παράλογο να κινδυνολογούν ορισμένοι αποφαινόμενοι ότι εφεξής η Κυβέρνηση θα αντιμετωπίζει τον απεργό, τον διαδηλωτή, τον καταληψία ως τρομοκράτη τάχα…
αλλά …
η υπόθεση της Λάρισας αποδεικνύει ότι οι εγγυήσεις αυτές ήταν κενό γράμμα και ότι οι «δικαιοδοτικές αρχές» έχουν λάβει το λάθος μήνυμα…
 
…αν δεν το αντιληφθούμε όλοι αργά ή γρήγορα κινδυνεύουμε όλοι να μας πάρει της Λαρίσης το (αντιδραστικό) ποτάμι!*
 
 
Ηθελα ένα μουσικό θέμα να ντύσω τη γύμνια της πολιτείας και βρήκα Ζαγορίτη!
 
Καλό σας βράδυ!
 
 
48 responses to “«τρομοκράτες» ετών 15!

  • akis

    κ γι\’αυτο αυριο στις 15:00 γινεται πορεια, οπου καλουν οι παντες!σχετικη αναρτηση εχω στο χωρο μου…μπραβο βρε κοπελια, επιτελους κ καποιος που δε ξεχνα!

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    επιτακτικη αναγκη πλεον ολοι να αντιδρασουμε,,,,,γιατι θα χαθουν ολα τα τα δικαιωματα που κατακτησαμεμε αιμα κ αγωνα τοσα χρονια!!!

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Eδώ κολλάει το φάε παιδάκι μου φάε..μην είσαι ιδιότροπο…φάε ότι σου σερβίρουν.Θυμάται κανείς εκείνο το περίφημο αριθμό όπου μπορούσες να κάνεις καταγγελιά αν κάποιος σου φαινόταν ύποπτος τρομοκρατίας.Θυμάστε κατι φιάσκα που είχαν γίνει…Απο τη σύσταση της τρομοκρατικής οργάνωσης "ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ"ποιός θα μας σώσει?Θυμήθηκα το άλλο τραγουδάκι του Ζαγοραίου…"ΠΡΟΣΕΥΧΗ"

    Μου αρέσει!

  • katabran

    τι ζαγαρρρ εισαι εσυ!!!μολις αντεληβην οτι εγραψα λαθος το ονομα του αηδου…αλλα βαριεμαι να το δορθωσω!παω να φαω το φαι μου…που το φκιανω μαναχη μου!

    Μου αρέσει!

  • akis

    φιλε νιονιο, η μιση, μη πω ολη, η ελλαδα ειχε γινει χαφιες!!!ο ενας στραβοκοιταζε τον αλλον κ ηταν μονο ποιος θα εφτανε πρωτος στο τλφ!!!βλεπεις τα κινητα δεν ηταν τοσο διαδεδομενα…(αληθεια, πως ζουσαμε τοτε με τα τλφ με καλωδια;)κ για να μη ξεχνιομαστε, 15:00 πλ. ταχυδρομειου λαρισα!

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    καλό βράδυ … και πρόσεχε!!!! σε λένε και Άννα!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    αηδος!πω πω λαθος!αοιδος ειναι το σωστο;η αηδια φταιει… αη να παμε για αυτο το φαι επιτελους!

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Και συμπληρώνω κι εγώ…Στης Λαρίσης το ποτάμιτο νερό είναι ρηχό,το κοιτάζεις σαν κανάλιμα σε βλέπει με μισό.Με μισό κοιτάζει μάτικαταριέται το γινάτιφταίει μάλλον το κρεβάτιπου το έβρεξε κανάτι.Στης Λαρίσης το ποτάμιέπεσα να δροσιστώ,ο καημός της μ΄έχει κάψεικαι της λέω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο.

    Μου αρέσει!

  • katabran

    με την μπουκια στο στομα αναρωτιεμαι…ποιος ειδε τα ματια που αγαπαω εντε λα μαγκε ντε νιου σμυρνη ;

    Μου αρέσει!

  • akis

    τωρα εγω να ειμαι πεζος κ να πω 15:00 αυριο πλ.ταχυδρομειου;;;;;;

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ο καθενας κανει οτι νομιζει!εχω την ευθυνη παιδιων!

    Μου αρέσει!

  • Veronika

    Μπράβο Άννα που το έθιξες ….έτσι για να μην ξεχνόμαστε ..!! Θεσσαλή κι εγώ γαρ και κοντά μου πέφτει της Λαρίσης το ποτάμι….Καλό Σαββατοκύριακο Άννα μου!!!

    Μου αρέσει!

  • akis

    βερονικα κ εσυ απο τα μερη μας;;;εγω ως βολιωτης κ λεω παμε λαρισα…

    Μου αρέσει!

  • DIMITRIS

    << Οι νόμοι είναι φίδια που δαγκώνουν τους ξυπόλυτους >>

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    η δικη μου αποψη ειπωθηκε τοτε κ ειλικρινα ειναι πολυ απλη στη διατυπωση της.οποιοσδηποτε, οποιασδηποτε ηλικιας βγαινει στους δρομους για να δημιουργει επεισοδια ειτε υποκινουμενος, ειτε αυτοκινουμενος (π.χ. απο τον εφηβικο ενθουσιασμο του), πρεπει να καταστελλεται.ο πιο ευκολος τροπος να συλλαβεις καποιον που χοροπηδαει σαν κατσικι, ειναι να του δωσεις 2-3 με το γκλομπ κ κ υστερα να τον πας σηκωτο..τα παιδια δε θελουν φυλακη, συμφωνω. Θελουν ομως μερικα μαθηματα διαπαιδαγωγησης..

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Άμα λέω εγώ ο Παπαδόπουλος ζει……

    Μου αρέσει!

  • katabran

    δυσκολευτηκα να το πιστεψω, αλλα τον ειδα αναμεσα μας και ξερω οτι αυριο θα επανεμφανιστει…και οι περισσοτεροι, οι πιο ευφανταστοι απο εμας και οι πιο γενναιοι απλως θα προχωρησουν ενα βημα μπροστα…οι υπολοιποι, καθενας μονος του ή και σε ομαδες της ατιμης κενωνιας, θα αναλαβουμε τη δραση και την ευθυνη μας…

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Ακουσον ακουσον Νιονιο… τι ακούσαμε σημερα χα χα Ay Carmelaφοβερο!!!!! <καταστολη νεανικου αυθορμητισμού & ενθουσιασμού>.Να σαι καλα ρε yannidakis mindmaze γελασαμε και σημερα.Εχεις δικιο Νιονιο οχι μονο ο παπαδοπουλος(π μικρο γιατι δεν του αρμοζει κεφαλαίο) ζει αλλα καθως φαινεται και οι λοιποι ομοιδεατες Franco, Hittler, Moussolini. αφηνοντας κατοπι τους κατι τσιρακια να στρωσουν τον κοσμο.Σ αυτους νομιζω χρειαζεται δια ροπαλου διαπαιδαγώγηση για να δουν τον κοσμο με αλλο ματι.No pasaran.http://www.youtube.com/watch?v=57krP7wUWWg&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=OFZLwsA-Si8&feature=related

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    χα χαο νεανικός αυθορμητισμος χρίζει καταστολης, εκπιπτει παρανόμως.No pasaran fascistas.

    Μου αρέσει!

  • akis

    συγνωμη, εγω δεχομαι, ως εφηβος, να μου ριξει ο συγκεκριμενος \’\’κυριος\’\’ τις 2-3 κλομπιες! αλλωστε τον εχω προκαλεσει δημοσια, πολλες φορες να δειξει τον ανδρισμο του…καποτε ελεγε οτι πρεπει να σπασουν τα χερια των νεολαιων! κ αυτο του ζητησα να το πραξει σε μενα…θρασυδειλα γουρουνια!!!!!!!!!!!!!!!!!!σημερα στη Λαρισα ηταν αρκετος κοσμος κ δε σημειωθηκε το παραμικρο, αφου (πως το παθαν;) οι μπατσοι ηταν σε αποσταση! παντα τετοια! παντα στους δρομους! ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΕΣ!

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    katampran….ετσι [διαπαιδαγωγεις]τους μαθητες σου εσυ;;ημαρτον δηλ.ακου ροπαλιες;….παντως μπραν αν δε το εχειςκανει θα στο συνηστουσε….οπως βλεπεις.!!!

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Μία ερώτηση : οι "αθώοι κοινωνικοί αγωνιστές " που θα συλληφθούν επ\’ αυτοφώρω να διαλύουν χωρίς λόγο περιουσίες ασχέτων και πραγματικά αθώων, πρέπει να τιμωρηθούν ή όχι ? Ασχέτως τι ηλικίας είναι και τι φρονημάτων. Και ασχέτως βέβαια, πώς ονομάζεται ο νόμος που θα ρους τιμωρήσει…

    Μου αρέσει!

  • katabran

    Καπταιν!!! μεγαλη μου τιμη!σκεφτηκα να σχολιασω καπως αναλογα προτυτερα, αλλα με προλαβες και καλα εκανες αλλιως ισως να μην ειχα την τιμη…εχεις δικιο, εξαλλου παντα την ευαισθητη νεα γενια και ενιοτε ευκολοπιστη, χρησιμοποιουσαν τυποι σαν τον Χιτλερ, τον Μουσολινι,τον Σταλιν, τον Μαο, τον Μεταξα, τον Μπιν Λαντεν για να επιβαλουν την εξουσια τους…και σημερα αυτη η ιδια γενια, μεσα απο κομματικους συνδικαλομπαμπαδες, δασκαλους αλλα και καθηγητες (ω ναι!), λαϊκιστες ντερμπ(ρετ)εντερηδες, ανωριμη και τραγικα παραπληροφορημενη, δικαι δυσφορει και παιζει με τη φωτια αυτοκατατροφικα αλλα προς μεγαλη χαρα κατα βαθος των φασιστων καθε χρωματος…ξυλο στη γιαγια, τονοι χημικα, ανηλικα παιδια βαπτιζονται τρομοκρατες, δε γιναμε και "γαζα" αλλα ειμαστε σε καλο δρομο… δε ξερω αν ο νεορκισθεις υπ. Δ. Ταξης θα πραξει αναλογα και στην Κρητη, τοπο καταγωγης του!τελικα σε αυτη τη χωρα, για ολα φταινε τα παιδια και το ασυλο…αν το πειτε απο μεσα σας 100 φ στο τελος θα το πιστεψετε!

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    σκεφτηκα να επαναδιατυπωσω για να ακουστω πιο "καλος"ομως μετα σκεφτηκα ενα κοσμο, οπου η αναρχια θα εκφραζεται απο ενηλικους ή ανηλικους οι οποιοι καταστρεφουν (χωρις καλα-καλα να ξερουν το λογο) δημοσια ή (το χειροτερο) ιδιωτικη περιουσια χωρις κανεις να μπορει να τους περιορισεικαι κατεληξα πως δεν παιρνω πισω ουτε μία λεξη.Προ(σ)καλω ολους τους κατωθεν σχολιαστες της καταχωρησης σου, να προτεινουν τροπους προστασιας της δημοσιας κ ιδιωτικης περιουσιας απο… ενθουσιωδεις εφηβους(ξερεις, στην Κρητη οι πολιτες πηραν το νομο στα χερια τους: απειλησαν τους "νεαρους" πως αν καταστραφει περιουσια τους, θα κατεβουν με τα οπλα να υπερασπισουν την περιουσια τους. αποτελεσμα; ολες οι τραπεζες κατεστραμμενες κ μονο 1-2 καταστηματα με ζημιες)

    Μου αρέσει!

  • katabran

    απο ποτε η "περιουσια" ταυτιζεται με την "επιταγη ζωης";ξερετε ποσοι εχουν χασει περιουσιες εξαιτιας "ακαλυπτης επιταγης";γι αυτους διαμαρτυρηθηκαμε ποτε;εξεγερθηκαμε;εχω φιλο που εχασε το σπιτι του για 7 χιλιαρικα!οι νεοι εξεγειρονται ομως…υπερ αυτης (ζωης) που η ελλειψη της βοα να μην πω ουρλιαζει και που μπορει και να τη συναντουσαμε και μεις στη διασταυρωση της καλοσυνης με την εξυπναδα, την πνευματικη λεπτοτητα και την συμπονοια….αν ειχαμε περισσοτερο θαρρος και λιγοτερο θρασος!και καταληγουμε παντα κριτες των παιδιων…κι ολο και περισσοτερο τα κρινουμε σαν αναλωσιμα υλικα σε ενα παγκοσμιο πειραμα…αληθεια ο απαχθεις εφοπλιστης πηρε σημερα τα χαπια του;ααα!και κατι ακομα!η απαχθεισα παιδικοτητα χρειαζεται επειγοντως μερικες γκλομπιες κυνικοτητας των 500 mg!ο φερομενος ως πατερας ας φροντισει για την κορουλα του!

    Μου αρέσει!

  • akis

    ποιοι ειναι οι ασχετοι κ εντελως αθωοι;;; τα καταστηματα του κεντρου της Αθηνας;;;τα καταστηματα της γειτονιας γιατι δεν εχουν την υποστηριξη του συστηματος;;;ειναι αθωα τα super market κ οι τραπεζες;;; ειναι αθωα τα μαγαζια-αλυσιδες των ταχυφαγειων ή κινητων;;;ακομα κ αν δεχτουμε οτι ειναι (που δεν ειναι), ποσοι εχουν συλληφθει επ\’αυτοφορω;;;;κατασκευασμενες συλληψεις ειναι κ κατηγοριες, συλληψεις που γινονται ωρα μετα τα γεγονοτα!κ παω παραπερα, γιατι δικαζονται με ψευδα κατηγορητηρια οπως ΄΄συσταση τρομοκρατικης οργανωσης\’\’;εγω δε θα προτεινω διαφυλαξη καμιας περιουσιας, αλλα αντισταση στη καταπατηση των δικαιωματων μας, αντισταση κ διαφυλαξη της ζωης των νεων κ εξεγερση ως τη μερα που θα υπαρχει ισοτιμια στις περιουσιες κ ζωες μας!αξιζω αραγε εγω ή εσεις, οσα ο εφοπλιστης;;;

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Συμπέρασμα : οι ιδιοκτήτες σπιτιών, μαγαζιών και αυτοκινήτων στο κέντρο, είναι όοολοι τους απατεώνες. Και όσοι τα σπάνε, κοινωνικοί αγωνιστές. Ζήτω η Δημοκρατία !Να υποθέσω πάντως, ότι δεν σου έκαψαν ή σου έσπασαν κάτι δικό σου οι "αγωνιστές", φίλε akis…Εκ του ασφαλούς, έγιναν όλοι επαναστάτες…

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Να συμπληρώσω : η "περουσία", βεβαίως και ταυτίζεται με την "επιταγή ζωής", γιατί βοηθά να διεκπεραιωθούν πεζές και ποταπές λειτουργίες, όπως το να πληρωθούν οι λογαριασμοί, να σπουδάσουν τα παιδιά, να φάνε και να κοιμηθούν οι ποταποί κάτοχοί της (της "περιουσίας") και οι οικογένειές τους.Τώρα που απαλλάχτηκαν από αυτό το περιττό βάρος, οι κάτοχοι μπορούν εκ του ασφαλούς να μετράνε εγκεφαλικά κι εμφράγματα…Υποσημείωση : το μαγαζί της μητέρας του αδικοχαμένου Αλέξη, λεηλατήθηκε άγρια. Και πάλι, ζήτω η Δημοκρατία.

    Μου αρέσει!

  • akis

    οχι, δεν ειναι ολοι απατεωνες!ειναι ομως αφεντικα που δινουν \’\’μερικη\’\’ απασχοληση για γλυτωνουν χρηματα, ειναι \’\’δυστυχισμενοι βιοπαλαιστες\’\’ με ενοικια μηνιαιως που ξεπερναν κ το τζιρο τον ετησιο πολλων μαγαζιων της γειτονιας, ειναι παγιδευμενοι χρηματονειρευτες κ ειναι πολυεθνικες κ οι περισσοτεροι (αν οχι ολοι) ασφαλισμενοι που (εδω ειναι μια παγιδα) ξεπληρωθηκαν για τις ζημιες κ ισως καλυτερα απο το αν δουλευαν εκεινες τις μερες που ετσι κ αλλιως, ο κοσμος δεν ειχε να ψωνισει!!!ναι, στο κεντρο, δεν ειχα κατι δικο μου… δεν εχω τα κεφαλαια που χρειαζονται γι\’αυτο…κ γιατι ποτε δε μπορεσα να βγαζω πιο πολλα απο καποιον που εκανε την ιδια δουλεια με μενα!οσο για το καταστημα της μανας του εφηβου, γιατι ειναι εξω απο αυτα που λεμε;οι γονεις ειναι ιδιοι με τα παιδια τους ή το αντιστροφο;κ ΔΕΝ λεηλατηθηκε κανενα μαγαζι! οσα σπαστηκαν, τα αντικειμενα ή σπαζονταν επιτοπου ή μοιραζονταν στους διαδηλωτες… απαλλοτροιωση λεγεται αυτο…

    Μου αρέσει!

  • katabran

    καλησπερα σε ολους!ειχα ενα πολυ ωραιο γευμα με φιλους…γυρισα και διαβασα τα σχολια σας…αυτο θα πει δημοκρατια!λεμε την αποψη μας!Δημητρη φχαριστω για το βιντεακι…λεει πολλα,και επειδη τη δευτερα 8/12/ ημουν εξω και ειδα την πολη μου να "καιγεται"…να πω οτι καμια περιουσια δεν πειραχτηκε…και χθες ημουν εξω και ολα ηταν ειρηνικα και με παλμο…μανα ειπα,οταν γυρισα και… στα μαγαζια αρχισαν εκπτωσεις…γιατι, μου απαντα, που αλλου εχει; εν ολιγοις και επειδη θα ξαναβγω με μια φιλη απ τα παλια…θα θελα να προσθεσω οτι ο λαϊκισμος θεμελιωνεται παντα πανω σε ενα ατομικο δικαιωμα και την υπερασπιση του (πχ το μαγαζι του κυρ Μητσου), πραμα αμελητεο μπροστα στα ζωτικα συμφεροντα της κοινωνιας αλλα ωστοσο θελκτικο στις μεμωνομενες συνειδησεις (πχ κυρα Μαρια)…να πω και αλλα παραδειγματα; η ΔΕΗ κοβει το ρευμα, αρα δε θα μαγειρεψω, αρα στερουμαι αυτο που με κανει ιση ακομα και με τον Προεδρο της Δημοκρατιας λχ, αυτο που απεναντι στο Θεο και τον Νομο απολαμβανω: το μαγειρεμα!τι θελω να πω με το τελευταιο; εγω σαν νοικοκοιρα, τροπος του λεγειν,απο τη μια και οι θεσμοι απο την αλλοι συναντιουμαστε στο δικαιο του ασθενεστερου…και οι θεσμοι περνανε απ την κατσαρολα μου, σαν τον ερωτα που περνα απο το στομαχι…για να τα κανω πιο λιανα…βλεπω αμετρο λαϊκισμο παντου, βλεπω να απομονωνεται "συναισθηματικα" το ειδικο, για να αντιπαρατεθει φεϋ με το γενικο…σα να λεμε οτι η πορεια των 1000 ατομων για τις αλλαγες στην ΠΑΙΔΕΙΑ, εμποδισε το ταξι να με παει στο νοσοκομειο να δω την ξαδελφη μου…ΝΑΙ ΛΑΪΚΙΖΟΥΜΕ…αφου το περιπλοκο και το συλλογικο προβλημα το συμπυκνωνουμε ρητορικα και φανερα κατω απο το ροπαλο της αυτοδικιας…πολλα ειπα…φιλοι μου καλησπερα σε ολους σας!!!

    Μου αρέσει!

  • Aeolos

    Ό,τι δε φτάνουμε, το καταστρέφουμε. Όπως επίσης, για να μετασχηματίσουμε την κοινωνία όπως εμείς θέλουμε, επιβάλλουμε καταστροφές. Και απ-αλλοτριώσεις. Δημοκρατικά πάντα… Κι όλα αυτά, για να είμαστε "προοδευτικοί". Εκ του ασφαλούς βεβαίως βεβαίως…"Ο Μανώλης με τα λόγια, χτίζει ανώγια και κατώγια…"Τη σεμνή και ειρηνική καλησπέρα μου σε όλους.

    Μου αρέσει!

  • akis

    μεγαλυτερες καταστροφες απο οτι προκαλει μια πολυεθνικη;;;;κ κανεις λαθος, οχι δε φτανουμε, ΔΕΝ θελουμε να φτασουμε!κ φυσικα \’\’εκ του ασφαλους\’\’ δεν ειναι οταν κατεβαινεις στους δρομους, αλλα οταν καθεσαι στο καναπεδακι κ μπροστα στην αποχαυνωτικη tv…κ οι αποψεις, οπως κ τα συμπερασματα, βγαινουν απο αυτο που πλασαρουν τα ΜΜΕ…

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Είπες καλή μου κι πράγματι είπες ΠΟΛΛΑ και ΣΟΦΑ.Η έννοια λαϊκισμός είναι πρόσφατα δημιουργημένη από το κόμα της ΝΔ και αποτελεί ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΘΛΙΟ αφού διασύρρει τις λαϊκές μάζες οι οποίες παρασύρρονταν και παρασύρρονται εύκολα επειδή απλά δεν διαθέτουν στοιχεία γνωστικής φιλοσοφίας και σκέψη η οποία θα μπορεί να παρακολουθήσει τον δημαγωγικό λόγο ενός πολιτικού, ενός δημαγωγού γενικότερα ο οποίος μπορεί να βρίσκεται ακόμη και μέσα στις μάζες τις αναρχίας. Αυτός ο δημαγωγός θα παρασύρει τις μάζες ακόμη και σε καταστροφές και καταπατήσεις ατομικών δικαιωμάτων συμπολιτών μας που είναι οι ιδιοκτήτες καταστημάτων.Με λίγα λόγια οι σοφιστείες και η ρητορική του παραλόγου που γίνεται λογικό οδηγούν τις μάζες σε καταστροφές όπως τις τελευταίες μέρες του Δεκέμβρη που ελάχιστα αναρχικά στοιχεία εκμεταλεύτηκαν το θλιβερό γεγονός μιας δολοφονίας ΑΘΩΟΥ παιδιού το οποίο ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ είχε με τα επισόδεια.Απλά θα υποκλιθώ εμπρός στην οικοδέσποινα και θα αποχωρήσω για να μην επαναλαμβάνω όσα πολλές φορές έχω πει.

    Μου αρέσει!

  • akis

    οτι εγινε το ΔΕΚΕΜΒΡΗ κ συνεχιζεται, δεν οδηγηθηκε απο κανεναν! ηταν μια αυθορμητη εξεγερση που αφορμη ειχε τη δολοφονια κ αιτια τη σαπια κοινωνια…κ τα ατομικα δικαιωματα εχουν καταπατηθει απο αυτους που χτυπηθηκαν!τραπεζες, πολυεθνικες, super market κλπ κ οχι μαγαζακια… αλλα η παραπληροφοριση καλα κρατει!λαικισμος ειναι να θεωρουμε οτι ο λαος, απλα παρασυρεται χωρις κριτικη σκεψη…χιλιαδες νεων κ μη, σε ολη τη χωρα, ειχαν βγει στους δρομους!γιατι;;;

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Ψιλοκαλύφθηκα και δε θα επαναλάβω.Αν οι Τράπεζες που κατακλέβουν κόσμο,αποδεδειγμένα…ως και το Ευρωπαικό Δικαστήριο μας έχει κάνει ρόμπες πολλάκις,είναι σύμβολο δημακρατίας..ναι ζήτω και πάλι ζήτω.Αν δε σας ενοχλεί το κράτος που επιτρέπει σε Υπουργούς να κάνουν αλλαξο..φωλιές,με επιχειρηματίες με μεγαλοεκδότες και να σας κατακλέβει….ζήτω και πάλι ζήτω.Αν δεν εχετε πρόβλημα με το οποιοδήποτε Οργανωμένο Παπαδοσυνδικάτο που διαχειρίζεται δημόσια γη όταν το παιδί σας δεν έχει μελλον παιδεία και όνειρα ζήτω και πάλι ζήτω.Αν πληρώνετε μια ζωή ΙΚΑ και άλλο ασφαλιστικό ταμείο και δεν έχετε μια περίθαλψη της προκοπής οι 15 άρηδες φταίνε..ά ξέχασα ζήτώωωω.Ταξη και νόμος….τα οποία τα παραβαίνει με αισχρό τρόπο η εξουσία η οποία και τα θεσπίζει..και υποτίθεται ότι τα προασπίζει…ζητωωωωΟπλα για αυτοδικία ε?Ρε για κοιτάτε κάτι μάγκες!!!!Και που τα βρήκαν τα όπλα…γιατι είμαι σε θέση να ξέρω οτι για να σου δωθεί άδεια οπλοφορίας.η μπάρμπα στο Εσωτερικών πρέπει να έχεις η να περάσεις απο σαραντα κύματα…και μη ακούσω καμιά λεβεντοκοτσάνα σε στυλ έχουν κυνηγετική άδεια…γιατι οι μπερέτες..και τα περίστροφα δε χρησιμοποιούντε για κυνήγι…ζητώωωω.Η Δημοκρατία που επιτρέπει σε κάθε οικονομικό παράγοντα να μπαίνει σε αποδυτήρια με όπλα και φουσκωτούς..παρουσία των δυνάμεων καταστολής,και α απειλούν Θεούς και δαίμονες σας μοιάζει για δημοκρατία????ΖητώωωωΑν λοιπόν μερικοί μεγαλοκλέφτες και μεγαλοτραμπούκοι που έχουν καταστρέψει τα εκατομμύρια των Κυρ-Μήτσων στην Ελλάδα..και συνεχίζουν να ασελγούν εις βάρος τους δε σας ενοχλούν..μόνο και μόνο επειδή δε τους αγγίζει ο "νόμος" που τόσο λατρεύετε…ζητώωωωΤο ξαναλέω γιατι μερικών το μυαλό δουλεύει όπως το λάστιχο αυτοκινήτου σε 30 πόντους λάσπη.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ….ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ..ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ κιας λέγεται νόμος…ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΙΟΥ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΌΤΕΡΟΥ!!!Όσο για τα όπλα κι την αυτοδικία ο νόμος του Φαρ Ουεστ..ήταν το 19ο αιώνα..ζητωωωω οι προοδευτικές αντιλήψεις..αλλά επειδή είμαι και κατά της μαγκιάς κλανιάς του όπλου…στη δική μου δημοκρατία δε θα πυροβολούσα κάποιον….και αλήθεια υπο ποιας δημοκρατίας την ανοχή κάποιοι πολίτες με Κλάσνικοφ και χασισοφυτείες έριχναν στους αστυνομικούς????Υπο την ανοχή ποιάς Δημοκρατίας κάθε χρονο οι κουκουλοφόροι καταστρ΄φουν και μένουν ασύλληπτοι????Πώς συλλαμβάνονται οι πιτσιρικάδες δηλαδή?ΖητώωωωωΓιατί μεγαλοκακοποιοί πρώην και νυν υπηρέτες του δημόσιου βίου..πιάνουν πάλι πόστα με παχουλούς μισθούς?Αλλά δε βαριέσαι δώστε καμμιά γκλοπιά στο δεκαπεντάρη και όλα θ φτιάξουν ζήτωωωωωΤο λοιπόν αποδέχτηκα τη πρό(σ)κληση…αλλά νόμιζα ότι ο αγώνας θα είχε ενδιαφερον…δε μου αρέσουν τα εύκολα ματς.

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Α ναι διαβάστε και το λόγο του Κολοκοτρώνη..για τα "απογοητευτικά" αποτελέσματα της Επανάστασης..και πόσο πικραμένος ήταν απο το ραγιαδισμό..που συνεχιζόταν.Α ναι κουκουλοφόρος ήταν κι αυτός και ταραξίας που τάβαλε με το κράτος γι\’αυτο και τον φυλάκισε..ουφ απεκαταστάθη η τάξη…

    Μου αρέσει!

  • katabran

    τωρα να βγαλω μια φωτο το μωλωπισμενο μου γονατο και να το μοστραρω;ποσο τρομοκρατης και επικινδυνη νομιζετε πως ειμαι για να τρωω σπρωξια του τυπου κανε παραπερα! αυτη η ανεπιθυμητη διακοσμιση του δερματος μου , μου στερει το δικαιωμα να βαλω μινι!μηνυ…μηνυστε με, μα δε θα μ΄αφορισετε, εχω το χγιωργη φυλακα αγγελο!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ουφ Νιονιο ουφ!ουφο νιωθω!θα στειλω μεηλ με τα συμπτωματα στον Χαουζ…

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Δεν διαφωνώ με τον Νιόνιο αλλά και με κάθε Νιόνιο περί του σάπιου της κοινωνίας. Αλλά η ισοπέδωση όλων αυτών που αποτελούν χώρος ευρέσεως εργασίας για πολλούς ανθρώπους θα αποτελούσε μία καταστροφή της δομής της κοινωνιας μας.Παλαιότερα είχα μία ανάρτηση περί ολιγαρχίας και του τρόπου που δρούσε αλλά που δρά ακόμη και σήμερα. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να αλλάξεις τους ανθρώπους που αποτελούν τα σάπια στοιχεία της κοινωνίας μας αλλά το να γίνεις το ίδιο σάπιος ή ακόμη περισσότερο ΔΕΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.Επί του θέματος επειδή δεν θέλω να επανέλθω είναι ΕΝΑΝΤΙΑ στην ποινικοποίηση των κοινωνικών αγώνων ΜΟΝΟ ΠΟΥ στην περίπτωση αυτή είχαμε ένα ΠΡΟΑΝΑΚΟΙΝΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ από την Χρυσή Αυγή και άλλα φασιστικά στοιχεία που αποτελούν τις μιαρές μάζες της Αριστεράς και της Δεξιάς οι οποίες ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ είναι ενωμένες σε έναν αγώνα που στόχο έχεις τον ανεμόμυλο της κοινωνίας μας και αποβλέπει στην σύνθλιψη δομών οι οποίες αποτελούν στοιχεία τα οποία ορίζουν την επιβίωσή μας.Πέστε μου εσείς πόσο κόστησαν οι κάδοι απορριμάτων και πόσο θα στοίχηζαν στην υγεία μας αν οι δήμαρχοι δεν φρόντιζαν έγκαιρα να επαναφέρουν την δομή της λειτουργίας του όλου συστήματος.Κλείνω λέγοντας πως εύκολα είναι τα μεγάλα λόγια αλλά ΔΥΣΚΟΛΑ ακόμη και τα μικρά έργα.

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Αυτή η ΠΡΟΑΝΑΚΟΙΝΩΜΕΝΗ κατάσταση η οποία όριζε την ΤΡΟΚΟΚΡΑΤΙΑ της δράσης των ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ στοιχείων ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ με την δολοφονία του ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΘΩΟΥ ΑΛΕΞΗ αλλά είχεως αποτέλεσμα την ΠΑΡΣΥΡΟΜΕΝΗ ΜΑΖΑ ανθρώπων που αγωνιούν για το μέλλον τους και αντιδρούν συνολικά στην διαφθορά της κοινωνίας μας η οποία ξεκινάει από την διαθφορά της εξουσίας.

    Μου αρέσει!

  • akis

    χρυση αυγη;;;;;τι αλλο θα ακουσω ωστε να δικαιολογηθουν οι συλληψεις;;;;;;

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Δεν κατάλαβες φίλε μου όπως δεν καταλαβαίνει και άλλα που έχω πει.Είπα ότι η χρυσή αυγή είχε ΠΡΟΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ αυτή των συλλήψεων αφού αποτελεί ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ. Η προανακοίνωση δείχνει ότι παρασύρθηκαν ορισμένοι σε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ.ΔΙΑΦΩΝΩ με τις συλλήψεις ΑΘΩΩΝ αλλά ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ με την ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ και ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ οργανώσεων που δρουν ανεξέλεγκτα μέσα από την κομματική ασπίδα κομμάτων τα οποία ΛΕΡΩΝΟΥΝ με την δράση τους, αφού αποτελούν τις ΜΙΑΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ατόμων που υπάρχουν σεόλους τους χώρους κομματικούς ή ακόμη και σε εκκλησιαστικούς κύκλους με διαφορετικές δράσεις κάθε φορά.Ο τραμπουκισμός με βρίσκει πολέμιο στην μορφή φασιστικής δράσης που επιβάλλει.

    Μου αρέσει!

  • akis

    τελικα καλα καταλαβα…

    Μου αρέσει!

  • katabran

    εγω δεν πολυκαταλαβα δρ Χαουζ, ο Ουιλσον λειπει…κι ο Ελ πηγε σινεμα…οταν γυρισει θα κοιμαμαι…οποτε καληνυχτα σε ολους παιδια!παντως το πε και ο Ηλιας του 16ου οταν ο Βεγγος τον εντυνε χωροφυλακα του δωσε το γκλομπ !δωμ και του γκλομπ!τι να το κανεις;αμα συναντησω τιποτα φοιτητες θες να μι παρεξηγησν;ασχετο-σχετικο αλλα ποτε γυριστηκε αυτη η ταινια Ελ…;

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    1958..Ο πρωτος Ηλίας!

    Μου αρέσει!

  • Captain Bluebeard

    Από ποτέ ο Batman έγινε υποστηρικτής τραπεζών?Λοιπόν Batman πρωτίστως οφείλεις ένα δημόσιο ευχαριστώ σε ένα τσούρμο ιδεολόγων ονειροπόλων αναρχικών που πετώντας τους ερυθρούς χιτώνες, με μια ήττα να βαραίνει την πλάτη τους, σέρνοντας τα πόδια τους, βρεθήκανε στην πατρίδα σου, πολεμώντας τους Τούρκους στο πλευρό των εξεγερμένων παππούδων σου εν έτη 1868, στο όνομα της ελευθερίας, των ελευθέρων ιδεών, ενάντια στην σκλαβιά. Και μέσα από τη ελευθερία και την δημοκρατία να μπορείς εσύ με την ιδιότητα του Batman υπερασπίζεσαι τα συμφέροντα των τραπεζών των κτηματομεσιτών των εμπόρων και λοιπών ευγενών συντεχνιών διαπρέποντα μέλη της καλής μας κοινωνίας.Όμως η αμέλεια χαρακτηρίζει την φυλή μας και κατά επέκταση τους προγόνους σου και σένα, διότι καμιά αναφορά στο όνομα Mazzini, καμιά επιτύμβια πλάκα δεν έφερε το όνομα Cipriani τιμής ένεκεν, καμιά προτομή δεν στήθηκε ως είθισται εις μνήμην που να αναγραφεί <εις τον άγνωστο αναρχικό μαχητή>. Μόνο κάποιοι κάτι μουρμουρίσανε, φιλέλληνες τους βαπτίσανε, αποκρύπτοντας την πραγματική ιδιότητα σκοπίμως και εντέχνως, όμως αρκετοί από δαυτους αφήσανε τα κόκαλα τους στην πατρίδα σου και όχι κοιλαράδες τραπεζίτες εκ παρισίους. αν δεν το πράξεις η αμέλεια μεταφράζετε ως αχαριστία.Τώρα για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων που επιμελώς θησαυρίζουν από την πλάτη των εργαζομένων με τους γνωστούς τρόπους (ανασφαλίστους, μικρούς μισθούς, τρομοκρατώντας με απόλυση κάθε λίγο και λιγάκι και άλλα πολλά τα ανάφερε και ο Νιονιος πριν, μην επεκταθούμε) προσωπικά δεν μου καίγεται καρφί, δεν ειναι οι πρωτεργάτες και τα παραδείγματα προς μίμησην για την δόμηση της σωστής προς όλους μας κοινωνία.Και αν θες προτάσεις σαφώς και υπάρχουν, μια σοβαρή πρόταση λοιπόν είναι αυτή του σωστού αναρχισμού, και όχι αυτή που η άγνοια βαπτίζει Αναρχισμό, μια άλλη είναι αυτή των οικολόγων, αλλά ο Batman από υποστηρικτής συμφερόντων των τραπεζών και των καταστημάτων να τον δω ακτιβιστή κομματάκι δύσκολο το κόβω, αλλά πρωτίστως να ενημερωθεί σωστά και να κόψει τις παπαριές, γιατί η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.Κατάλαβες ΒΑΤΜΑΝ

    Μου αρέσει!

  • katabran

    ελα τωρα Καπταιν, ειναι γνωστο οτι εχθροι του κρατους και της ταξης ειναι μονο οι φοιτητες, οι μαθητες, οι πιτσα μποϊ χωρις κρανος, οι αλβανοι κλπ…γνωστο σε ολο τον καλο κοσμο!ειναι γνωστο επισης οτι νομος και εγκληματικο παρακρατος συγκοινωνουν ως δοχεια…δωστε αδειες στους εμπορους ναρκωτικων και στους τρομοκρατες να πανε να βγουν απ τη φυλακη να πανε να δουν τη μανουλα τους και κρατηστε τα 15χρονα στη Λαρισα…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac