1/1/09

 
 
…μα γιατί κάθε πρωτοχρονιά μετρούν αντίστροφα για τον ερχομό του νέου χρόνου…αφού μετά το 0 αρχίζουν οι αρνητικοί αριθμοί!
 
αν και το 09 θα έχει παράταση 1» , μόνον με ισοπαλία θα περάσουμε στην επόμενη φάση του ΟΥεΦαγαπη μου σ’ αγαπώ όσο με αγαπάς!
αν συγκρουστούν οι ανάγκες μα τις επιθυμίες μας θα πάμε στα πέναλτυ!
 
άντε και εις έτη πολλά και διάφορα…
 
με αυτή τη μεγάλη ευχούλα και την ανωτέρα μουσικούλα σας χαιρετώ …θα μαι au  Bilboquet, ένα παλιό  jazz club, με το μετρό στάση Saint Andre Des Artes… στο Quarter Latin…λίγο παραδίπλα από Louis Vutton … ελάτε αν τολμάτε…Party
 
 
13 responses to “1/1/09

  • Ερατώ

    Ε όχι δεν τολμώ ! Δεν τολμώ να διανοηθώ ότι θα βγω απ το καταφυγιό μου για τις επόμενες μμμμ δεν ξέρω ακριβώς αλλά σίγουρα θα είναι αρκετές μέρες !!Καλά να περνάς …

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    οι αρνητικοι αριθμοι ταιριαζουν τελεια καλη μου με την αρνητικοτητα της σημερινης κοινωνικοπολιτικης καταστασης …….αρνουμαι να το δεκτω θελω λοιπον ναι να παμε στα πεναλντυ και ειμαι σιγουρη οτι θα τα καταφερω να σε νικησω!!!Καλη χρονια ναχεις καλη μου!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • survivor

    Μη μας προκαλείς γιατί θα \’ρθουμε και μετά δεν θα ξέρεις που να κρυφτείς! (!!!!)Παρεπιπτόντως , ευχαριστώ για τη λίστα……… Άντε βρε! Καλές …αντάμωσες! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ…..

    Μου αρέσει!

  • fifi

    Εγω μπορω να παρω τα διαφορα και οχι τα πολλα ετη; Καλη χρονια και καληνυχτα.

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    ΕΓΩ ΤΟΛΜΩ….ΔΩΣΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Κ ΗΡΘΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΙΣΟΠΑΛΙΑ…ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ….ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΝΑΛΤΥ…….ΕΣΥ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΜΕ ΥΠΟΔΕΧΤΕΙΣ;;

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    ισοπαλια δε θα εχουμε.αλλα ας μην το αναλυσουμε τωρα.καλα να περνας εκει στο.. πως το ειπες.

    Μου αρέσει!

  • Lady of Avalon

    Θα\’μαι λίγο πιο κάτω στο Σεν ζερμαίν… στο Daux Magot… ;)Kερνάω εγώ αν καταφέρεις να με ξετρυπώσεις μέσα σε τόσο κόσμο… (αυτό που απεχθάνομαι στα γαλλικά καφέ είναι το πόσο μικρά είναι τα τραπεζάκια και το πόσο κοντά το ένα με το άλλο)

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    Μη φοβάσαι Μίνα μου στο καφέ που θα συναντήσεις τη ντεντέκτιβ Katamarlowe ποιός θα τολμήσει να κάτσει κοντά της…Για ρεπορτάζ τη στείλαμε, απο το ένα τζαζ κλαμπ στο άλλο γυρίζει…και απο κρουασάν????Κι όλο εγώ περίμεναααα…"Άμα βρώ σανό απο κανα πλανόδιο στο Σικουάνα..θα σου φέρω"ήταν η απάντηση..Allons sarcasmes de KatabraaanLe jour de Nion est arriveeeeArrangement

    Μου αρέσει!

  • DIMITRIS

    Και τόλμη έχουμε και λουι βουτούν (γ@μ… την προφορά μου) έχουμε και μετρό φτιάχνουμε και στάση άγιο Ανδρέα έχουμε και τζαζ κλαμπ έχουμε και σε τσιπουραδικο κάπου κοντά στον λευκό πύργο θα πάμε με ατέλειωτους μεζέδες και στο μυαλό μας θα είσαι <<αχ Αννούλα του χιονιά και του βαρδάρη >> όταν το κρύο θα τρυπά τα κόκαλαΝα περνάς καλά

    Μου αρέσει!

  • katabran

    θα σου φερω την καρι κατουρα σου ζαγαρρρ που θα ναι πιο ωραια απο τη φωτο που δωσες στην προξενητρα την κυρα Θοδωρα!θα σου φερω και σελιδοδειχτη να μη χανεις τις σελιδες απ τον Ελροϋ…για τις αραδες δε θα σου φερω τιποτε γιατι ξερω οτι σα με σκεφτεσαι χανεις μονο το νι και το σιγμα…φραπε-σελεμπριτε-ανφανγκατε!

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    να περνάς καλά

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Ας συγκρουστούν οι ανάγκες με τις επιθυμίες … ότι καλύτερο ειναι αυτό… θα δεις τον ουρανό να λάμπει…Καλά να περνάς !!!!

    Μου αρέσει!

  • Άνιμα

    Καλή Χρονιά, αυτό πέρασα να ευχηθώ!!! Με υγεία!!! 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac