…10 μουσικές για τη γη και 1 για τον Ελ…

10 responses to “…10 μουσικές για τη γη και 1 για τον Ελ…

  • survivor

    1)Γιατί βρε γλυκειά μου δεν τα έβαλες σε μια λίστα και μας τυρρανάς να πατάμε συνέχεια το play ?2)Γιατί μας έβαλες μόνο το "δείγμα" των 30΄΄ από το δεύτερο;3) Επειδή είμαι αισιόδοξο άτομο (έτσι πιστεύω τουλάχιστον), κρατάω το Νο 10 WHAT A WONDERFUL WORLD…… (καλομελέτα κι έρχεται! ή και καλή ομελέτα…έρχεται μιας και μεσημέριασε και πεινάω!)Bonjourrrrrrrrr!!!!

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    αχ βρε Αννα…κι εκει που εισαι….η σκεψη σου εδω ειναι……..

    Μου αρέσει!

  • Tom

    Καλησπέρα katabran.Μή ξεχνάς, ότι τώρα βρίσκεσαι σε διακοπές.Μή σ\’ απασχολούν οι διεφθαρμένοι πολιτικοί αυτές τις μέρες.Φρόντιζε μόνο να περνάς, όσο καλύτερα γίνεται!!!

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    βρε γιωργια μου ….ενας ανθρωπος σαν την Αννα με τοσες ευαισθησιες .και με ανυσυχο πνευμα τι αλλο ηθελες να σκεφτει…..καλη σου μερα καλη μου αννα οπου και να βρισκεσαι……. !!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • Georgia

    Τομ το να ξεχασεις μια μερα ολα αυτα που συμβαινουν γυρω σου ….ειναι σαν να ξεχνας το φαι των παιδιων σου!!!καλημερα Τομ!!!!

    Μου αρέσει!

  • Maria

    καλά να περνάς στις διακοπές σου και Χρόνια Πολλά!!!! Με το καλό να έρθει ο νεος με τα δώρα!!! Δώρα για όλους μα πάνω από ολα για εσένα που είσαι το ανήσυχο πνεύμα…!!!! Ευχομαι οι (προ)σευχές μέσα από τη μουσική σου να εισακουστούν και να αφήσουν τη γη να αναπνεύσει!!!! το οξυγόνο της!!!

    Μου αρέσει!

  • sonia

    Good Morning Katabranitsa!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    1)μαρεσει να σας βασανιζω…τοσα κλικ κανετε καντε και δεκα παραπανω!2)για σενα Κικουλα το 2ο …ολοκληρο!!!3)οσο μακρια και να πας μερικες φορες …η σκεψη μενει πισω…μετα κατι γινεται κι ερχεται να συναντησει το σωμα…κι αντε παλι…μια ευκαιρια, μια αφορμη και πισωπατα παλι…

    Μου αρέσει!

  • ποκαχόντας

    καλησπερα βασανιαρα…παρισι-αννα…αντε καλε ποτε θα γυρισεις….μας εχεις λειψει…[φτου τι λεει ο στομας μου]οτι λεω δε ξελεω

    Μου αρέσει!

  • EL NIONIO

    It\’s the end of the world as we know it….REM.Κι αυτό γάντι πάει!Αν και για κάποιους αυτός ο κόσμος τελείωσε ήδη..μαγκιά τους!Να περάσει ο επόμενος.Oooooh Champs Elyseeeees!!!Πήραν απο τη Place De Concord κάποιος ξέχασε κάτι πρόβατα..εκεί!Ξέρεις κάτι?

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac