αντιγραφή

επιτρέπεται η αντιγραφή και η δημόσια προβολή μόνο με… κιμωλία!
 
Το περιεχόμενο αυτού του ιστολογίου αποτελεί πνευματική περιουσία της phlou…flis S.A. Για το λόγο αυτό, Επιτρέπεται η αναδημοσίευση, η αποθήκευση σε κάποιο σύστημα διάσωσης και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου, με οποιονδήποτε τρόπο ή μορφή, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή. Επιτρέπεται ακόμη η ολική ή μερική αντιγραφή κειμένων, φωτογραφιών και γενικότερα πληροφοριών που περιέχονται στις σελίδες αυτές και δεν αποτελούν αναδημοσίευση από άλλες πηγές. Η μη επιτρεπτή χρήση του υλικού αυτού δε σημαίνει αυτόματα καταλογισμό ευθυνών σύμφωνα με το Ν. 2384/20 (όπως έχει τροποποιηθεί με το Ν. 2121/93 και ισχύει σήμερα) και τους κανόνες διεθνούς δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
όχι δεν ξαναγύρισα…μένω στο ψιλικατζίδικό μου
7 responses to “αντιγραφή

  • EL NIONIO

    Λίγα λόγια για τη Flouflis SA… είναι η Φακ Οφ Σορ εταιρεία για να εξασφαλίσω το μέλλον των δύο εξώγαμων παιδιών μου.Και σας ρωτάω κυρία Katamaran μου είναι κακό ένας bloger να θέλει ένα καλύτερο μεθαύριο για τα παιδιά του?Να σας πω αμέσως το πόθεν αίσχος της, πούλησα τη φουσκωτή κούκλα δύο μέτρων που είχα για ώρα ανάγκης και πήρα μια λαστιχένια 1.90..τόσος ντόρος πιά?όσο για τις σχέσεις μου με εκτάσεις της Μονής Ναρκοπεδίου είναι όλα ψέμματα αλλά σας ξέρω εσάς..όπως έχει πει και ο Υπέρμαχος του Διαλεκτικού Υλισμού Σπύρος Ζαγωραίος "όλες είσαστε ίδιες"Είμαι πολύ ευαίσθητος(στο δέρμα γιατί είμαι ανοιχτόχρωμος)και υποβάλω τη παραιτησή μου.Α και μια και είσαι στο ψιλικατζίδικο πίασε μια αμυγδάλου

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    πολεμος Νο.2(μετραω εγω) – δεν αναφερομαι σε σενα.. χαλαρωσε

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ (ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ S…. V….)

    Μου αρέσει!

  • Γιώργης

    Τα ψιλικατζίδικα διαθέτουν πολλά είδη ανάγκης που για να τα βρεις σε πολυκαταστήματα χρειάζεσαι μέρες έρευνας αλλά τα πληρώνεις και για χρυσάφι.
     
    Μια έρευνα αγοράς θα δείξει την αλήθεια όσων λέω.
     
    Αλληγορικά λοιπόν προτιμώ την απλότητα του ψιλικατζίδικου με ότι διαθέτει αυτό.

    Μου αρέσει!

  • Μιχάλης

    Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός;

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    να χαρω για την επανεμφανιση σου?
    ε λοιπον χαιρομαι….και χαιρομαι πολυ
    φιλια

    Μου αρέσει!

  • Τσουκνιδιτσα

    ΧΕΙΜΑΡΟΣ…!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (*) ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ (*) ΚΑΠΟΤΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac