η…κιμωλία

ασπρομαυρο

Το παρελθόν μας είναι ένας μακρινός πλανήτης, ένας πλανήτης που δεν μπορούμε να επισκεφτούμε ποτέ ξανά.

Αγαπώ το παρελθόν μου, ακόμα και αν δεν ήταν πάντα στρωμμένο με τριαντάφυλλα.

Και ενώ ξέρω καλά πως δεν μπορώ να γυρίσω πίσω σε εκείνον τον «πλανήτη», μπορώ όμως να τον παρατηρώ από μακριά μια στο τόσο με το «τηλεσκόπιο».

Το δικό μου «τηλεσκόπιο» είναι τα παλιά αντικείμενα.

Χαρτάκια, παραχαρτάκια με σημειώματα, στιχάκια, παλιά εισητήρια από συναυλίες, θέατρο, σινεμά, κάρτες , γράμματα, παλιά παιχνίδια, κ.τ.λ.

Το πιο περίεργο αντικείμενο που εχω φυλάξει εδώ και αρκετά χρόνια, είναι μια μικροσκοπική κιμωλία που μου είχε πετάξει στο κεφάλι ένας καθηγητής μου στο γυμνάσιο επειδή έκανα φασαρία

(υπάρχει εξήγηση γιατι κράτησα τη συγκεκριμένη κιμωλία τότε, αλλά θα σας πω την ιστορία κάποια άλλη φορα!).

Αν ψάξεις τα συρτάρια μου θα ανακαλύψεις ένα σωρό «άχρηστα» πράγματα, τα οποία αρνούμαι πεισματικά να τα πετάξω γιατί τα έχω συνδέσει με το παρελθόν μου.

Μου είναι δύσκολο να τα αποχωριστώ και να μπορέσω να ζήσω χωρίς αυτά.

Είναι κομμάτι του εαυτού μου πια.

Τα κρατώ σαν αποδείξεις, πως έζησα, πως πόνεσα, πως γέλασα…

Υ.Γ. Πάντως είναι πραγματικότητα ότι τα μαθηματικά θέλουν πίνακα και κιμωλία. Με τα pc’s δε γίνεται σωστή δουλειά, δεν το ζεις. Αν δε δεις τον καθηγητή να τρελαίνεται στον πίνακα κατεβάζοντας εξισώσεις από τη φαντασία του, να πετάει αγανακτισμένος καμιά αδέσποτη κιμωλία σε μαθητές ή φοιτητές που κάνουν φασαρία, να γράφει σα δαιμονισμένος και να μην προλαβαίνεις να πιάσεις τί λέει, και αντίστοιχα, αν δεν πιάσεις μολύβι, γόμα και χαρτί για να λύσεις άσκηση, δε θα κατανοήσεις ποτέ το θαύμα που λέγεται "μαθηματικά".

speira…

 

9 responses to “η…κιμωλία

  • Τσουκνιδιτσα

    ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΑΒΟΥΡΑ………..
    Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΑΒΟΥΡΑ!!!

    Μου αρέσει!

  • Maria

    Πιστεύω πως όλοι μας κρατάμε κάποια κομμάτια από το παρελθόν μας… εγώ κρατάω πολλά κάθε φορά, που κάτι με έχει συγκινήσει δυνατά… κι εγώ κάποτε είχα κρατήσει μια κιμωλία, αλλά καθώς μια μέρα συμμάζευε η μητέρα μου, με πέρνει τηλ ενώ πια είχα φύγει για σπουδές και μου είπε "¨παιδί μου σου συμμάζεψα και τη σαβούρα που είχες κρατήσει από το Λύκειο!!!" και ενώ αγχωνόμουν μη τυχόν δει το ημερολόγιο, που τότε για μια περίοδο κρατούσα, μου λεει οτι μου πέταξε την κιμωλία … ε , το τι κλάμα έριξα δε μπορείς να φανταστείς.. και άντε να εξηγήσεις γιατι κρατούσες μέσα στο συρτάρι σου εκείνη την κιμωλία.. εκ τοτε τα πραγματα μου τα συμμαζεύω εγώ και ας κάνω χρόνια να επιστρέψω στο σπίτι… τα αφήνουμε όπως είναι τα πράγματα δε τα ακουμπάμε λέμε..! κανεις μα κανεις παρα μόνο εμείς οι ίδιες!!

    Μου αρέσει!

  • Αλέξανδρος

    Με βοήθησες να καταλάβω… γιατί τα συρτάρια μου είναι γεμάτα με ΄΄άχρηστα\’\’ πράγματα. Σε ευχαρισώ!!
    Καλημέρα

    Μου αρέσει!

  • ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΤΑΞΑ ΟΛΑ……ΤΙ ΛΕΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ?

    Μου αρέσει!

  • yannidakis

    εχω κατα καιρους κανει πολλες .. επιχειρησεις συμμαζεματος, ομως αν κ κρυμμενα καλα, αποτελουν αναποσπαστο κομματι της ζωης μου.
    Καλυτερα δεν μπορω να το πω εγω: ειναι αποδειξεις οτι εζησα!
    Σ\’ευχαριστω που μου θυμισες οτι μια απο αυτες πρεπει να κατσω να ξεθαψω πραγματα κ αναμνησεις. Να θυμηθω ποιος ειμαι..

    Μου αρέσει!

  • maria

    Εγώ πάλι δεν δένομαι με τα μικροπράγματα…
    λάτρης του φενγκ σούι  που συμβουλεύει να ξεφορτωνόμαστε
    τα παλιά για να αφήνουμε χώρο στο  καινούριο…
    Παρόλα αυτά όλο και κάτι κρατώ, για να νοσταλγώ μοναδικές στιγμές..

    Μου αρέσει!

  • Τις

    Θέλοντας να σας ευχαριστήσω για την «ανταφιέρωση», είπαν να ξεκινήσω από τα… παλιά τεφτέρια και κάπου να βάλω το σημαδάκι (της κουίντας τύπος, θέσει, όχι φύσει).
    Δεν χρειάστηκε να κάνω ούτε δύο βήματα, η κιμωλία!
    Με αυτήν λοιπόν (που εισέπραξα στο κρανίο προ αμνημονεύτων χρόνων την περίοδο- από μαινόμενο φροντιστή) «κατόρθωσα» από τυχαία αποσύνθεση άσκησης γεωμετρίας την τριχοτόμηση της γωνίας (αργότερα, στο σπίτι μου).
    Φυσικά είχα εφεύρει ένα τέχνασμα προς τούτο, που άργησαν πολύ να το διαπιστώσουν επειδή ήταν στα όρια των επιτρεπτών κινήσεων της ευκλείδειας γεωμετρίας.
    Τι μου θυμίσατε!

    Μου αρέσει!

  • katabran

    δε γνωρίζω τι σας θύμισα, κι δε βγάζω νόημα, νοήματα πολλά διαβάζω στο σχόλιό σας… δε σας ανταφιέρωσα κάτι,αλλά σας ευχαριστώ για το μουσικό μέλος…

    Μου αρέσει!

  • Τις

    Υπάρχουν τα εισαγωγικά και η διαπλαστική ελευθερία του παραλήπτη.
    Το περιστατικό με το «εύρημα-εύρηκα» είναι πραγματικό… μισόν αιώνα πρίν, και ο μεν φροντιστής (εξαίρετος) έγινε δήμαρχος, ο δε εισπράκτορας της διά κιμωλίας βολής ((ομοιότης)) ανέπτυξε θεωρητικό κοινωνικοπολιτικό (ωιμέ) ενωτικό σύστημα δια της… τμήσεως!
    Η τελευταία είναι μια (ας πούμε) απστρέ αντιμετώπιση της κβαντικής σημερινής «πραγματικότητας», όπου πλέον δεν υπάρχουν αυτονόητα και η συντομωτέρα οδός μπορεί να μην είναι κάτι το ευθύγραμμο.
    Ούτω πως, προκειμένου δυο και πλέον ευθείες να αναγκάζονται προς διαρκή και ψυχοφθόρο απόκλιση καλλίτερα να χωρισθούν εγκαίρως, παραλληλιζόμενες (εάν θέλουν) και προσδοκώντας στην επανένωσή τους κάπου εις το… άπειρον.
    Αυτό έχει εφαρμογή από τα μικρά υποσύνολα έως τα τεράστια υπερσύνολα.
    Ο καθείς με την «τροπόσφαιρά» του, όπως είναι η επιλογή των φίλων, των στεκιών, των μη εμπιμπραμένων οικιών κλπ.

    Να είσθε πάντα καλά και σύνδρομες οι Μούσες ((είπαν)) να σας εννέπουν, προκειμένου με την γραφή σας να ενεργοποιείται δημιουργικά το όπισθεν της ωχράς κηλίδος βαθύ είναι των αναγνωστών σας.

    Επιτρέψτε μου τώρα να κάνω και δεύτερη μουσική κατάχρηση της φιλοξενίας.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Le Cinéma va à l´école

Blog dédié au projet eTwinning entre Grèce et Espagne du même titre

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

Αυθόρμητες μεταβολές

του Λευτέρη Παπαθανάση

ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Toutestin Magazine

Art Feedback Machine

Redflecteur

About Art and Politics

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

lerestnadine

This WordPress.com

Γιάννης Γρηγοριάδης

Ερμηνεύοντας την πόλη

Bouquet of dreams

Yes Darling, but is it Art?

Marionettes Inc.

No strings attached

Harry's Music

Harry Smith's Anthology of American Folk Music

Land Streicher

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life.” Jack Kerouac